Stran 1 od 1

Tuning diesel motorja

Objavljeno: Pe maj 11, 2007 7:14 pm
Napisal/-a Sigor
Začel sem razmišljat o tuningu motorja, še posebej zdaj, ko bo kot kaže potrebno zamenjat LMM, ki kaže prve znake odpovedovanja.

Našel sem zanimivo varianto zamenjave s Pierburg LMM-om, ki je občutno cenejši od Boschevega. Več o tem si lahko preberete tukaj:

http://tuning-diesels.com/

Gre pa za Roverja 75 2.0 CDT z malenkost predelanim BMW motorjem.
Predvsem bom vesel vaših mnenj.

Hvala in LP

Objavljeno: Če maj 24, 2007 5:57 pm
Napisal/-a Boych
Razne module za povečanje moči odsvetujem. Priporočam chiptuning obstoječega računalnika.
Primer:
Iz tega motorja se da dobit 150 KM in 320 Nm navora. (Serijsko jih ima 115 in 245 Nm)
Več informacij najdeš na spletni strani http://www.tuner.si ali pa se obrni na zastopnika http://www.avtoefekt.si.

Objavljeno: Sr maj 30, 2007 3:25 pm
Napisal/-a kr3mn1
kupi sam tak avto pa ga napili iz 115 na 150 konj. da tvoj dnar zgori ko bo motor crknil. kaki nasveti...joj

Objavljeno: Sr jun 06, 2007 7:42 am
Napisal/-a HRIBERNIK24
js sm pa slišo da ni dobr dajat močnejšega čipa not kot pa 20ps-ov in 50nm navora kako je z tem a drži ali ne drži lp

Objavljeno: Pe jun 08, 2007 12:10 pm
Napisal/-a Fry
HRIBERNIK24 je napisal/-a:js sm pa slišo da ni dobr dajat močnejšega čipa not kot pa 20ps-ov in 50nm navora kako je z tem a drži ali ne drži lp


Js sm pa slišo, da je Mercedes boljši od Fiata. Kar ni vedno res :P
Podobno je z menjavo čipa. Odvisno je od zasnove motorja, od menjalnika, od ohranjenosti in od načina vožnje.

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 7:21 pm
Napisal/-a Spyker
HRIBERNIK24 je napisal/-a:js sm pa slišo da ni dobr dajat močnejšega čipa not kot pa 20ps-ov in 50nm navora kako je z tem a drži ali ne drži lp


Navadno je to sprememba že obstoječega softwara tko da ne daš ti nič notr :D Pa to kar si ti slišal je ena izmed verzij "ne pretiravat s čipanjem". Ni pa to nič v zvezi z 20-timi konjiči ampak do te mere, kot ti priporoča tuner (recimo).

Objavljeno: Po jun 11, 2007 11:24 am
Napisal/-a jrk0
Pa kaj vi mislite, da res nonstop uporabljas tistih 40 konjev vec recimo?

150KM porabis tu pa tam, ko pospesis, pa mogoce ce se res hitro vozis po avtocesti (220+).

pri normalni voznji pa itak ne porabis tega

Objavljeno: Po jun 11, 2007 9:03 pm
Napisal/-a Spyker
jrk0, zate nevem ampak ko jaz vozim avto STALNO pospešujem (ter seveda zaviram). Sicer tud vozim s konstantno hitrostjo ampak pospeševanja je ogromno :) Ne samo iz nule, tud ko voziš po naselju in pripelješ izven naselja je omejitev 90. Takrat normalno stopiš na gas in logično, da je fajn občutek če te vsaj mal nalima na zic ;)

joj

Objavljeno: Po jun 11, 2007 9:10 pm
Napisal/-a warmaster
hm včeri z kolegu z golfi tdi 90km, se poženema z alfo 1,6 16v (156), in nama začuda ni ušla, a kaj ko čez 400m policija in ustavi oba. Kolegu namerijo 108 pri 70 omejitve z sliko na radarju, alfice pa ni dobil na sliko, ker jo je nadsproti vozeči avto zakril.
+38 prekoračitve, 3kazenske pike in 166evrov kazni. Če prekoračiš 40 ali več gre vozniška.
In sedaj vprašanje: Če bi bil golf čipan na 120km(+-), mislite, da bi kolega še mel vozniško?? hehe tko da malo v razmislek

Objavljeno: Če jun 14, 2007 3:44 pm
Napisal/-a COBRA
Jah seveda vama ni ušla če je pa golf (tdi) bolj prožen kot pa alfa 1.6

Objavljeno: To jun 19, 2007 7:04 pm
Napisal/-a leoCar
Kako je pa z tlakom turbine, se ob čipanju kaj spremeni??...Kako se sploh dvigne tlak na turbini?

Objavljeno: To jun 19, 2007 8:00 pm
Napisal/-a Lumpy_
Tlak turbine je višji po čipanju.