Stran 1 od 2
druga turbina
Objavljeno: To maj 15, 2007 1:55 pm
Napisal/-a ludbe
mene pa zanima če kdo ve če je turbina od 150-konjskega golfa IV TDI kej večja kot od 90-konjskega pa če bi se jo dalo brez večjih posegov namontirat na 90-konjsko mašino pa kolk konjev bi vn dobu??
Re: druga turbina
Objavljeno: Sr maj 16, 2007 8:31 am
Napisal/-a Cicero
ludbe je napisal/-a:mene pa zanima če kdo ve če je turbina od 150-konjskega golfa IV TDI kej večja kot od 90-konjskega pa če bi se jo dalo brez večjih posegov namontirat na 90-konjsko mašino pa kolk konjev bi vn dobu??
Če bi malo razmislo pol bi ti blo jasno, da 150TDI in 90TDi nimata iste turbine.
90TDI ima VNT15 turbino, medtem ko je 150 že VNT17.
Če želiš, ti lahko dobavim vse dele, ki jih potrebuješ za takšno predelavo.
Poleg turbine rabiš še vsaj 0.216 šobe, ki bodo zadostovale za ca. 160 - 170 KM!
Za kaj več pa že 0.230 ali več.
Seveda ne pozabi, da je treba obvezno menjat sklopko, ker jo boš skuril kot keks.
Objavljeno: Sr maj 16, 2007 10:32 am
Napisal/-a ludbe
ja kolk bi pa cca. stali tej deli k jih rabiš za takšno predelavo? sam pol bi blo fajn še če bi dal 6-stopenjski menjalnik? pa bi blo treba tud računalnik menjat?

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 11:00 am
Napisal/-a TooOldVehicle
Mene tud to zanima, in kolk bi te prbl. vse skupi po žepu? pa a se zelo pozna na ostalih delih k niso ojačani za 170KM?
pa če lahko nekdo ki ve in zna tuki napiše točno kere dele je treba zamenat in njihovo ceno, pa še kej svetuje,... (približne cene)
Objavljeno: Sr maj 16, 2007 11:18 am
Napisal/-a Cicero
Za vse se lahko zmenimo pod privat ali po tel!
Objavljeno: Sr maj 16, 2007 11:22 am
Napisal/-a Yagi-san
Zanimivo bo brati kakšni nasveti bodo...... ko sem se jaz zanimal zase, nisem nikjer dobil kakšnih določenih podatkov. Je pa res, da cena ki sem jo na hiter seštel (zase) ni bila pod 2.000 €. BI bilo ceneje prodati in kupiti močnejši avto in tega optimizirat. Je pa res, da je z bencinarji več in lažje igranje, kot z dizli.
lp, Yagi-san
Objavljeno: Sr maj 16, 2007 11:25 am
Napisal/-a ru7
Lahko kaki lastniki golfov potem primerjajo še zavorni sistem med obema avtoma? Predvidevam (ugibam), da ma golf pr 90 konjih odzad še bobne, un 150 pa more met diske? A misliš pol tut zavorni sistem swapat, ker met 150 konjev na švoh bremzah je smrt
skrajno informativno me zanima izvedba pri obeh, kok premer diskov majo oboji, take stvari. Če ma kdo podatke pr roki, dost mučt se ni treba...
hvala, LP
Objavljeno: Sr maj 16, 2007 11:41 am
Napisal/-a CupraR
90ps TDI spredaj 282*22; zadaj 232*9
150ps pa mam več podatkov: 312*25 oz 288*25 spredaj; zadaj 245*22 oz 232*9
Uglavnm 90ps ma iste kot 115ps golf...
Glede povečanja moči, raj razmislt o 130 oz 150 verziji..
Drgač vam pa Cicero za VAG grupo zrihta kar hočte...od a do ž...
Objavljeno: Sr maj 16, 2007 2:43 pm
Napisal/-a zdena
Mene zanima ce bi si dal v passat 1.8t vecje sobe a bi pridobil kej al bi bila razlika zanemarljiva?
Objavljeno: Sr maj 16, 2007 3:41 pm
Napisal/-a CupraR
Ni to dizl

daš kvečejmu močnej benz pumpo..
Iz 1.8T passata se da tm okvirno 210-215 max spravt..
Objavljeno: Sr maj 16, 2007 4:37 pm
Napisal/-a cakani
npr ce spravi 90km golfa na 170km z menjavo turbine in to, a je potrebno to pol kej homologirat

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 4:54 pm
Napisal/-a Corleone
Ni smiselno, ker je eden izmed razlogov za tako navijanje verjetno izogibanje visokemu zavarovanju. Potem tako ali tako lahko kupiš motor, ki ma že osnovi 150+ PS, ker pri rabljenih avtomobilih ni take razlike (novi so poglavje zase) v nabavni ceni.
Objavljeno: Sr maj 16, 2007 4:58 pm
Napisal/-a drsokodj
prodaš in kupiš močnejšega te cenejše pride vse skupi ...pa vsaj dela tko kot reba
Objavljeno: Sr maj 16, 2007 6:47 pm
Napisal/-a DoubleG
CupraR je napisal/-a:Ni to dizl

daš kvečejmu močnej benz pumpo..
Iz 1.8T passata se da tm okvirno 210-215 max spravt..
vir: RSRmotorsport.com
EKSTREMNE PREDELAVE
Na tem mestu bi vam radi predstavili nekaj naših paradnih konjev v predelavah.
Gre za ekstremno predelane bencinske turbo motorje.
AUDI TT 1.8T 180 KM - PREDELAVA NA 300 KM
SEAT IBIZA 1.8T 155 KM - PREDELAVA NA 302 KM
si mislil samo s chip tuningom?
Objavljeno: Sr maj 16, 2007 10:54 pm
Napisal/-a CupraR
Govorim za orginal turbino.. Samo z optimatizacijo se dobi tm 190ps.. ZA kej več komplet izpuh menjat z downpipom, močnejš benz pumpo, fajn pretočn zračn filtr, forge ventil, nekak je to to, pa pol še vse optimatizirat..
Z menjavo turbine in ostalih delov si pa itak skor neomjen pr moči

Objavljeno: Če maj 17, 2007 1:04 am
Napisal/-a abbe
kok pa kj zdrzi tak motor k se ga z 90 ps na 170 ps sprau?
vrjetn ne doug cajta.
cicero kaj ce bi ti povedal kasne so bile slabosti,ce so bile pri tvojmu tuningu
Objavljeno: Če maj 17, 2007 7:38 am
Napisal/-a Cicero
abbe je napisal/-a:kok pa kj zdrzi tak motor k se ga z 90 ps na 170 ps sprau?
vrjetn ne doug cajta.
cicero kaj ce bi ti povedal kasne so bile slabosti,ce so bile pri tvojmu tuningu
Sam motor zdrži brez problemom. Tunajo ga na ca. 250 KM in to brez skrbi.
Slabosti: vse stane $$

Objavljeno: Če maj 17, 2007 10:17 am
Napisal/-a TooOldVehicle
Ja no kaj je zdej Cicero boš povedu točno kere dele vse je treba zamenat al ne? odgovori se ne splača, pa kupi močnejšga me res ne zanimajo, ker hočm vedt za celoten postopek, step by step, pa za dnar (sej ne da bom jz šel v to sam me res zanima).
Objavljeno: Če maj 17, 2007 11:38 am
Napisal/-a Cicero
TooOldVehicle je napisal/-a:Ja no kaj je zdej Cicero boš povedu točno kere dele vse je treba zamenat al ne? odgovori se ne splača, pa kupi močnejšga me res ne zanimajo, ker hočm vedt za celoten postopek, step by step, pa za dnar (sej ne da bom jz šel v to sam me res zanima).
Ne me narobe razumet, samo vseh skrivnosti pa tudi ne bom izdal.
Noben tuner ti ne pove kaj ima v kitu
Kot sem rekel, glavne stvari so turbina, šobe, pa intercooler ( ni pa nujen za te konje), sklopka in seveda na koncu remap vsega.
Objavljeno: Če maj 17, 2007 11:51 am
Napisal/-a TooOldVehicle
kok dnarja okvirno?