Stran 1 od 2

visina avtomobila spredaj-zadaj

Objavljeno: To maj 15, 2007 9:10 pm
Napisal/-a Dariooo
zdravo

zanima me kaksno naj bo razmerje visine avta spredaj in zadaj.Kaj je bolje da je visina :
enaka spredaj in zadaj
spredaj visje kot zadaj
zadaj visje kot spredaj
to me predvsem zanima glede lege in ne videza.

Pa se nekaj me zanima...odzadaj imam torzijo..a to se jo da strsat da kupim mocnejse palice al se tega ne more kupit?

LP

Objavljeno: To maj 15, 2007 10:03 pm
Napisal/-a monster_d
torzijo mislim da nemores kupit trste, usaj zasledil se kje nisem, po logiki pa ce bi dal delat s trsega/mocnejsega materiala bi se manj zvijale/upogibale

Re: visina avtomobila spredaj-zadaj

Objavljeno: To maj 15, 2007 10:07 pm
Napisal/-a im nobody
Dariooo je napisal/-a:zdravo

zanima me kaksno naj bo razmerje visine avta spredaj in zadaj.Kaj je bolje da je visina :
enaka spredaj in zadaj
spredaj visje kot zadaj
zadaj visje kot spredaj
to me predvsem zanima glede lege in ne videza.

Pa se nekaj me zanima...odzadaj imam torzijo..a to se jo da strsat da kupim mocnejse palice al se tega ne more kupit?

LP

jah če je avto zadaj višji bi ti zadnji konc nosil,če je spredaj višji bi ti predni konc vn rinl.pomoje najbolš enako pa čim nižje pa trdo(pretiravat ne).torzije trše nevem če se da dobit pač jo pa prestaviš tak da je avto nižji

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 3:32 pm
Napisal/-a Clio_16V
Sam imam gewinde, pa sem probal vse tvoje variante, pa mi zaenkrat najbolj ustreza spredaj nizje kot zadaj.

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 7:18 pm
Napisal/-a Mad
... če je pogon spredaj je bolje imeti zadaj nižje če je pogon zadaj pa sprednji del nižje to pa zato ker je stran kjer je pogon bol obremenjena in tudi bolj niha in če premalo niha ne uspe sledit reakcijam in je vozilo živčno ... Dario dobi se stabilizator a na tvojem avtu je dovolj če daš ene trše mono-tube amortizerje gor kakor so DeCarbon ali Bilstein ... L.p. Mad

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 7:29 pm
Napisal/-a Jeaka
Drugač se da pa dobit tut trše (debelejše) torzijske palce, sam so drage ko žafran. zdi se mi da pridejo 300 FUNTOV.

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 7:58 pm
Napisal/-a im nobody
en3rgie je napisal/-a:im nobody a to je tvoj avto na avatarju ? ;)


na žalost ni ;) upam pa da bo enkrat stal podobn pred hišo ;)

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 8:49 pm
Napisal/-a Skubic
sam a niso ponavad avti, usaj starejši s sprednjim pogonom, zadi višji...? če je tako kot pravi Mad pol to ni dobr...

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 9:24 pm
Napisal/-a traktor TDI
Če ima spredaj pogon, pa res ni dobro, da je spredaj višji! Že tako se ob pospeševanju dvigne, če bi bil pa višji, bi ob pospeševanju v ovinek peljal kar naravnost. Ne ga no... Spredaj malo bolj dol kot zadaj, ali pa vsevprek enako. Če pa ima zadaj pogon pa ga tudi ob pospeševanju zadaj dol stisne, tako da je tudi boljše, da je zadaj malo gor, da ga ne nagne čisto nazaj.

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 11:01 pm
Napisal/-a Mad
traktor TDI je napisal/-a:Če ima spredaj pogon, pa res ni dobro, da je spredaj višji! Že tako se ob pospeševanju dvigne, če bi bil pa višji, bi ob pospeševanju v ovinek peljal kar naravnost. Ne ga no... Spredaj malo bolj dol kot zadaj, ali pa vsevprek enako. Če pa ima zadaj pogon pa ga tudi ob pospeševanju zadaj dol stisne, tako da je tudi boljše, da je zadaj malo gor, da ga ne nagne čisto nazaj.
pridi k meni domov pa te peljem z mojim avtom pol greva k kolegu in probaj njegovega pa dva moja bivša sta tudi v okolici tako da se lahko prepričaš ... vsi prednji pogon vsi nižji zadaj ... moji so vedno držali mogoče je pa to zato ker sem pač narobe naredil ... L.p. Mad

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 11:07 pm
Napisal/-a traktor TDI
Spredaj dvignjeni so bili včasih samo yugeci z zanič fedrami zadaj. Po moje so imeli lego porazno.

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 11:20 pm
Napisal/-a Mad
traktor TDI je napisal/-a:Spredaj dvignjeni so bili včasih samo yugeci z zanič fedrami zadaj. Po moje so imeli lego porazno.
daj povej iz tvojih ugotovitev kaj si opazil ne nabijat brezveze nižal sem vsaj 10 svojih avtov in imam precej izkušenj z avtomobilskim podvozjem povej mi kaj si ti znižal pa primerjajva spisek ... L.p. Mad

Objavljeno: Če maj 17, 2007 12:00 am
Napisal/-a traktor TDI
Nisem nič nižal in tudi če bi, ne bi neenakomerno. Avto, ki je nižji zadaj kot spredaj, izgleda kot nek zdelan kup pleha. Ta na sliki ni videt zadaj nižji kot spredaj, je kar enakomerno pri tleh. Zadaj izgleda bolj v blatnikih, ampak to zaradi same oblike avtomobila zadaj. Ima že serijski zadnja kolesa malo v blatnikih. Zraven tega je ta na sliki zadaj v jamo parkiran, tako da na ravnini bi bil odzadaj višji kot spredaj.

Objavljeno: Če maj 17, 2007 12:33 am
Napisal/-a drmocar
Gledat je treba cel podn avtomobila, kjer mora bit zadnji del malo višje kot sprednji, se pravi v klin.
Da se dobit debelejše in trše torzijske palice (torsion bars) --> http://www.shenpar.com/interimshop.php#205

Objavljeno: Če maj 17, 2007 11:26 am
Napisal/-a Skubic
jah jaz Mad-u kar vrjamem, čeprau je res da so avti ponavadi spredaj nižji - serijsko... še posebi tisti s torzijo...
Mad a mogoče veš, al pa kdo drug, a so fedri od Golfa 3 GTI nižji in trši od fedrov pri navadnem modelu Golfa 3? Bi se dalo pol Golfa znižat z original GTI fedri?

Objavljeno: Če maj 17, 2007 12:27 pm
Napisal/-a abbe
Skubic je napisal/-a:jah jaz Mad-u kar vrjamem, čeprau je res da so avti ponavadi spredaj nižji - serijsko... še posebi tisti s torzijo...
Mad a mogoče veš, al pa kdo drug, a so fedri od Golfa 3 GTI nižji in trši od fedrov pri navadnem modelu Golfa 3? Bi se dalo pol Golfa znižat z original GTI fedri?


so nizji pa trsi ampak mislm da samo za okol 2 cm

Objavljeno: Če maj 17, 2007 12:56 pm
Napisal/-a croma_man
jst sm iz nemčije naroču za cliota 1 amortizerje za torzijo plinske, tršane in krajšane.

montiram ta vikend.

Objavljeno: Če maj 17, 2007 1:23 pm
Napisal/-a wiliamskis
Men je osebno zelo všeč, če je avto spuščen v klin (spredaj nižje kot zadaj)... Jaz sem svojga megana imel samo spredaj spuščenega in to za cca 6cm, zadaj pa nisem nč torzije pipal! Avto je se je sicer držal kot pajk ceste, samo zadnji konec je pa samo pometal, tako da me je včasih kar švic oblil- v tem primeru ima Mad zelo prav, kar se tiče stabilnosti! No, tako sem imel približno 14dni, pol sem pa original nazaj spravu, ker sem se ponoči moral z dolgo lučjo vozit, ker je kratka luč svetila 2m pred seboj- avto očitno ni bil izpraven :lol: