Stran 1 od 2

TDI in cip tuning

Objavljeno: Pe jul 18, 2003 8:32 am
Napisal/-a BojanI
Mogoče je ta tema že bla na forumu, pa kljub temu nekaj vprašanj :

1.Kje in za kolk se da to narest?
2.Kako se to pozna na 1.9 TDI motorju?
3.Kako to vpliva življensko dobo motorja?
4.Ali se pozna na porabi?

Hvala za odgovore!

Lp, Bojan

Objavljeno: Pe jul 18, 2003 8:50 am
Napisal/-a Mihc
ah dovisno kaj hoces narest ce samo cip menas je cca 100k sit
ce se intercooler zamenas potem je dodatnih kake 50k sit mislim forge motosport

kar je ziljenske dobe je tako eni pravjo da je manj eni da je isto samo tisti k pravjo da je manj majo isto olje po cip tunanju kar pa ni uredu tako da obvezno racunaj da po tem mores met bolj kvalitetno olje

intercooler je pirporocljiv ker se tlak turbine dvigne s tem tudi temp pa pretok zraka ... tako da je priporocljivo zadevo zamenat tako da masina dl drzi pa se par konckov pridobis

glede porabe : po mestu bo mal manjsa pa pri sitem tipu voznje bo mal manjsa ce ga bos pa prtisnu pa bo vecja ker mores vedt da vec diesla da vec powerja

ce mas tdi 130 sem velikokrat zasledu da je folk seate dal na valarje pa so zmeri dobil saj 140km prkazan tako da ....

Objavljeno: Pe jul 18, 2003 11:22 am
Napisal/-a BojanI
Kako je s homologacijo in pa s kasnejšo registracijo, glede da naj bi se to opravilo pri pooblaščenih serviserjih vsaj za avtomobile, ki so v garanciji ?
Avto ma potem več konj, registracija bi mogla bit dražja! In če je res tko potem je cenej že v osnovi vzet mašino večje kubature, se motim ??

Lp, Bojan

Objavljeno: Pe jul 18, 2003 11:28 am
Napisal/-a TomyBoy2
Predelava te pride pri poblaščenem servisu nekje 140.000 sit.Stvar za vse servise VW in AUDI, dala en strokovnjak iz LJubljane. Rekli so mi, da je prej delal pri PORSCHE sedaj pa ima tuki firmo.Žal ne vem direktno njegov naslov.
Jest bom stvar vzel tukaj.
Za življensko dobo ni problema, seveda če ga ne boš skos tišal.
Tudi garancijo dobiš. Pri povprečni porabi se mogoče pozna to za 0.5 Litra, kar zanemarljivo.Itak če boš avto preganjal bo poraba visoka.
Žal pri diezel motorju ni mogoča (odsvetovana) zamenjava takšnega športnega filtra, kot ga recimo prodajajo pri A3M (stožec). V bistvu je ampak na svojo odgovornost.
Će že imaš 130 KM, je možna predelava na 150 KM .Vendar je to že dokaj extremno.
Bolj običajne so predelave motorjev okoli 100 KM.
Sedaj če imaš bolj nov avto mlajši od 5 let, itak nimaš kaj dosti praskat po motorju, če nočeš da ti propade garancija !!!

Objavljeno: Pe jul 18, 2003 11:34 am
Napisal/-a TomyBoy2
Ja z registracijo ni problema ,saj ne bodo vedeli koliko konjov imaš.Tako da to ti bodo že na servisu razložil.Tako ni potrebna nobena homologacija saj predelava ni vidna.Garancijo pa itak dobiš, tako da "no problem". :)

Objavljeno: Pe jul 18, 2003 11:49 am
Napisal/-a maky

Objavljeno: Pe jul 18, 2003 10:42 pm
Napisal/-a monster_d
Em najvec se z cipom pozna pri dizlih se pravi tdi motorjih ko majo turbinco!
Em glede tehnicnega ni blem, plcacas isto itak je na oko vse isto

Objavljeno: So jul 19, 2003 9:12 am
Napisal/-a pagicic
ej Bojan,
nism sicer zasledu kater tdi imas, ampak PREDVSEM na tdi-jih se čipi poznajo.
Sam sem preizkusil dva čipa pri RSR - Črnuče. Obneslo se je super, avto gre ful bolš, glede porabe so ti že napisal, življenska doba-do sedaj sm na enmu naredu že 150.000km, pa nobenih problemov.
Če te zanima, je tam glavni Ogrinc Matjaž 041 613 223. Tel. od firme pa poklič na informacije.
Lp

TDI - CHIP

Objavljeno: Po jul 28, 2003 7:43 pm
Napisal/-a Duke
Bojan!

Lahko da sem površno prebral, ampak kateri TDI pa imaš? S PD ali navaden? Zadeva te pri navadnem stane SIT 110.000, pri PD pa SIT 159.000 z DDV. Kar se montaže tiče se pri prvem zamudiš 10 minut, če si zelo štorast, pri drugem pa kakšnih 10 minut več.

Lahko pa skočiš sem pogledat kaj, kje, kako itd http://www.lindempa.si/ku_home.htm

LP
Duke

Objavljeno: Sr jul 30, 2003 10:40 pm
Napisal/-a RedTDI
Pri PESOtu v IT, ti samo s čipom pri 1.9 TDI 150 HP nardi na 215 HP (450Nm). Motor dela prez problemov!!!

Objavljeno: Če jul 31, 2003 2:03 pm
Napisal/-a Duke
RedTDI je napisal/-a:Pri PESOtu v IT, ti samo s čipom pri 1.9 TDI 150 HP nardi na 215 HP (450Nm). Motor dela prez problemov!!!


Ni tak problem narediti "KONJE". Večji problem je narediti te konje tako, da dobro delajo in živijo. Če maš preveč navora, je sklopka preobremenjena, pa menjalnik... da o samem motorju ne govorim. Pri chiptuningu je zadeva ena velika spirala. V osnovi dobijo dizli mešanico goriva in zraka, v kateri je več zraka kot je potrebno. Zato je izpuh čistejši itd. No, če ta višek zraka izkoristimo, torej dodamo samo toliko goriva kolikor ga ta zrak lahko skuri, potem avto nič bolj ne kadi in je zadeva OK. Vendar je zgornja meja prirastka moči 30%.
Če hočeš iz turbodizla več moči, potem mu je treba dati več zraka. Kako? Hja, povečati delovnom prostornino ali pa dvigniti tlak v turbini. To so pa že bistveni posegi v motor in obremenitve so temu primerne. In, ker motor dobi več zraka, mu damo še več goriva. To delamo, dokler najšibkejši člen v verigi ne popusti.
Za čimmanj glavobola in ustrezno število NM in KS, je po mojem mnenju tista prva varianta, brez poseganja v turbino. Dodaten modul med motor in ECU.

Duke

.....

Objavljeno: Če jul 31, 2003 6:20 pm
Napisal/-a menjekul
poba ne delat tega iz avta,ker je bilo že velikokrat dokazano,da se ne izplača. :ne
na računalnikih se prikaže večji navor,res je..ampak performance je nekaj drugega.poznam kar nekaj ljudi,ki so pizdili,ker so to naredili dosegli pa nič.vsak,ki se ukvarja s tem (mehaniki) ti bo rekel,da je "vredu" :con dejansko pa on trži stvar in mu je vseeno za tvoj avto :x .prvič sem na ta forum prišel okoli januarja..in ravno takrat (od januarja do februrja nekje smo debatirali o tem).če se ti že gre za avto potem si preberi vse stare poste,pozanimaj se pri ljudeh,ki imajo vsaj znance,ki so to storili ali pa se pelji v tdi avtomobilu iste moči kot jo maš ti pa preveri,če to drži.

p.s:eni so še govorili,da so "čutili",da imajo večji navor ampak hitrost pa nikjer ni bila presežena od navedene tovarniške.

pamet v glavo postopek je drag pa tudi avto bo enkrat treba prodat :wink:

Objavljeno: Če jul 31, 2003 9:34 pm
Napisal/-a Hoyt
takole je: neki znanci imajo vw passata z 1.8 T mašino. lastnik dela pri eni imed firm tu v lj, ki se ukvarjajo s prodajo in servisiranjem avtov. pa če bi blo za avto škodljivo tega ne bi šou delat: čip iz 150 na 210 konjov. prav, da šele zdej avto prov zadiha in potegne.

sicer ni TDi ampak vseeno moj prispevek k temi

Objavljeno: Če jul 31, 2003 10:02 pm
Napisal/-a menjekul
koliko je škodljivo se bo videlo čez nekaj let :wink:
pri prodaji je spet druga zgodba.noben pameten ne kupuje avtomobilov s čip tuningom.

btw.kok pa gre ta passat k ma 210KM :?: pa pospeški :?:

Objavljeno: Pe avg 01, 2003 2:41 am
Napisal/-a X-Hair
Hoyt je napisal/-a:da šele zdej avto prov zadiha in potegne.


Slika

Objavljeno: To avg 26, 2003 8:58 pm
Napisal/-a X-Hair
A ima kdo kaksen INFO za senica.

Objavljeno: To avg 26, 2003 9:23 pm
Napisal/-a Hoyt
menjekul je napisal/-a:koliko je škodljivo se bo videlo čez nekaj let :wink:
pri prodaji je spet druga zgodba.noben pameten ne kupuje avtomobilov s čip tuningom.

btw.kok pa gre ta passat k ma 210KM :?: pa pospeški :?:


kolk gre? prav da je šu 250, pa bi še šlo ampak ni upal. kolk je to res...
za pospeške ne vem, ker se nikoli nisem peljal z njim, niti o tem ni govoril.

Objavljeno: To avg 26, 2003 9:27 pm
Napisal/-a menjekul
Hoyt je napisal/-a:
kolk gre? prav da je šu 250, pa bi še šlo ampak ni upal. kolk je to res...
za pospeške ne vem, ker se nikoli nisem peljal z njim, niti o tem ni govoril.


folk rad govori ja :wink:

Objavljeno: To avg 26, 2003 9:59 pm
Napisal/-a X-Hair
menjekul je napisal/-a:folk rad govori ja :wink:


A ce bo pa film bos pa verjel ?

Objavljeno: To avg 26, 2003 10:36 pm
Napisal/-a TomyBoy2
Sem se leta 98 peljal v takšnem predelanem Audiju A3.1.8 T ima nekje 210 PS. Lahko povem da se tip še danes vozi z njim. Večkrat ga je že vsipal. Samo mašina še vedno gre pa ga ne špara. V glavnem na testni vožnji je imel zimske gume. V avtu smo bili trije. to je bilo še pred strogimi zakoni.:) Avto je dobesedno trgal v prvi in v drugi. Jest sem mislil da mu bo vse getribe ven vrgl. Vse je smrdel po gumah in v drugi brzini je avto kar skakal, kakor da ne bi imel nič oprijema. Po avtocesti smo se paljal nekje 245 km/h in kot je že prej omenil bi mogoče še šlo hitreje.