Stran 1 od 1

kako bi naredo tuning na zavorah pri yugecu? :)

Objavljeno: Pe jul 18, 2003 5:09 pm
Napisal/-a [YuGo]
Nekdo, ki se je že igral s temi zadevami, bi mi lahko povedal kaj vse potrebujem, če želim na yugecu 45ki naredit servo zavore od yugota 55 :)

hvala

lp

Objavljeno: Pe jul 18, 2003 7:24 pm
Napisal/-a GVX
Moraš zmontirat servo napravo in zamenjati lajtnge za take, ki prenesejo servo!
L.P.
gvx

Objavljeno: Pe jul 18, 2003 7:59 pm
Napisal/-a WhiteCell
zelo tezko.-..jest sm to hotu narest.... pa sm vidu da se bolj splaca masino od 55 in potem naprej..
zadeva je taka kot je opisal GVX ...samo je pri 45ki problem ker nimas vakuma....
jest sm ssicer mu ze narjen.... samo sm vidu da je bols od 55ke.,..
drgac pa pride drug cilinder in druga lajtnga (do zadnjih zicev) ker je 10cm daljsa....
stare pa nesmeš stegovat !

Objavljeno: Pe jul 18, 2003 8:07 pm
Napisal/-a totimato
Neon Freak je napisal/-a:zadeva je taka kot je opisal GVX ...samo je pri 45ki problem ker nimas vakuma....


Lahko, prosim, to nekdo razloži? Kakšnnega vakuuma? Saj servo naprava dela svoje delo? Očitno mi osnove niso jasne, zato vprašujem.

lp

totimato

Objavljeno: Pe jul 18, 2003 8:29 pm
Napisal/-a monster_d
Em yugo to je ta fotka ko sma se ze prej menla:)
Slika
POleg akumolatorja, pod podsodico za zavorno olje mas servo boben!

VArianta bi bla ta da z ene 55,60 ali 65 ki ze majo to zadevo da jo dol poberes

Objavljeno: So jul 19, 2003 10:59 am
Napisal/-a Pero
totimato je napisal/-a:
Neon Freak je napisal/-a:zadeva je taka kot je opisal GVX ...samo je pri 45ki problem ker nimas vakuma....


Lahko, prosim, to nekdo razloži? Kakšnnega vakuuma? Saj servo naprava dela svoje delo? Očitno mi osnove niso jasne, zato vprašujem.

lp

totimato


Pojma nimam kaj je s tem mislil, ampak pri teh predelavah nastaneta 2 problema.

Prvi je da sesalni kolektor za 45 verjetno nima nastavka za zrak med kolektorjem in servom. Z nekaj dela to ni nerešljiv problem.

Druga stvar je pa da 900 ccm ustvari manj podltlaka (po domače vakuma) kot pa 1100 kubikov in bo pomoč serva manjša kot pa pri večjem motorju.

je pa pri dodajanju serva potrebno preveriti še vse ostale komponente zavornega sistema. Morda so drugačni zavorni cilindri, regulatorji, itd

Ampak pri cenah Yugotov in sposobnostih 900 ccm motorja in sposobnostih 1100-1300-1500 motorja pa res ne vem zakaj bi kdo predeloval 900 kubičnega Yuga. (moje mnenje)

Objavljeno: So jul 19, 2003 1:39 pm
Napisal/-a [YuGo]
jaz sn mislo, da je zadeva bolj enostavna...pač te stvari se da ugodno dobit vsepovsod..

meni je yugo čisto ok...pije mi nekaj čez 6litrov, crkuje skoraj nič, šraufam sam...kaj te rabim druga za te razdalje

lp

Objavljeno: Ne jul 20, 2003 2:56 pm
Napisal/-a Pumpašoba
Yugo je napisal: "crkuje skoraj nič"

Kolk je pa ta nič pogost, pa resno sprašujem.

Objavljeno: Ne jul 20, 2003 3:06 pm
Napisal/-a monster_d
Pumpašoba je napisal/-a:Yugo je napisal: "crkuje skoraj nič"

Kolk je pa ta nič pogost, pa resno sprašujem.


Em jugotove masine pa so res vredne denarja!
Marsikera boljsa masina ni tolko odporna!
Sem mel sam prej 55-ko okol 5000km naganjanja obrati tudi nad 7000obratov itd!
Je pa res da moras po vecini sam svoj mehanik bit in rednoi sraufat!

Objavljeno: Ne jul 20, 2003 3:09 pm
Napisal/-a lisko
Eno leto in pol se vozu jugota.In u tem času sem menju obedve roki spred (1800SIT/kom) en končnik in pa eno svečko :wink: Kok so ble pa ostale predelave pa kaj sem u njega vložo je pa bla moja volja crkoval pa skoru nč ni.
Oki tok z moje strani.

Objavljeno: Ne jul 20, 2003 10:48 pm
Napisal/-a [YuGo]
pumpašoba na cesti še me ni pustil...kaj sem menjal? nič kaj ne bi bil potrošni material, 2 zadnja amortizerja, diske, sklopko, pa kake platine, dva končnika, pa kako manšetico...

pa če vse te dele skup sešteješ prideš na 20.000sit:)

hm, se ti zdi veliko za za letnik 89, prevoženih 159.000km, prvi lastniki, tak da se ve kaj je crknilo in kaj ne...

lp

Objavljeno: To avg 12, 2003 4:27 pm
Napisal/-a hermand
Potrebno je vgraditi servo aparat (vijaki ostanejo isti), zavorne cevi pa malce prilagodiš, za cev ki gre iz servo aparata na sesalni kolektor je pa potrebno prilagoditi nastavek, ki je pod vplinjačem tako da vrežeš navoj in priviješ komad, na katerega natakneš cev (najboljše da je od jugota 55,60,65 ki se nahaja v sesalnem kolektorju). Drugih problemov pa ni, se pa veliko pozna če so zavore servo.

Objavljeno: Sr avg 13, 2003 7:27 am
Napisal/-a fric
hermand je napisal/-a:se pa veliko pozna če so zavore servo.


Ja, to me bega... Če hodite kdaj na kakšne dirke po Slo si poglejte katerega izmed Yugotov pod pokrovom motorja. Z začudenjem boste opazili, da skoraj nihče ne vozi servo zavore!? Pa so vsi 1,3 motorji s cca. 100KM+.

Pa kar se vzdržljivosti motorjev tiče... Svojega Yugota sem pred 3. leti kupil rabljenega, od 2. lastnika. Imel je 55.000km. Sedaj jih ima 110.000, pa se ne spomnim, da bi karkoli odpovedalo. Prvo leto sem bil z njim na potovanju ob Jadranu, peljal sem se do Budve (Črna Gora), vse skupaj 2200km, pa ni bilo nikakršnih problemov. Povprečna poraba na dopustu 4,9l (!!!!). Potem je šel postopoma v predelavo, fantje ki so bili na kartodromu na Ptuju vedo, kaj se počne s tem avtom. V takšnem stanju predelav je že cca. 1 leto. V tem času sem naredil 15.000km (od lanskega septembra je pod pokrovom menjalnik skupine A z zelo kratkimi razmerji, tako da o obratih motorja raje ne bi) pa še vedno nobenih tehničnih težav. Motor tega avta je res neuničljiv!

Objavljeno: Sr avg 13, 2003 9:32 am
Napisal/-a monster_d
fric je napisal/-a:
hermand je napisal/-a:se pa veliko pozna če so zavore servo.


Ja, to me bega... Če hodite kdaj na kakšne dirke po Slo si poglejte katerega izmed Yugotov pod pokrovom motorja. Z začudenjem boste opazili, da skoraj nihče ne vozi servo zavore!? Pa so vsi 1,3 motorji s cca. 100KM+.

Pa kar se vzdržljivosti motorjev tiče... Svojega Yugota sem pred 3. leti kupil rabljenega, od 2. lastnika. Imel je 55.000km. Sedaj jih ima 110.000, pa se ne spomnim, da bi karkoli odpovedalo. Prvo leto sem bil z njim na potovanju ob Jadranu, peljal sem se do Budve (Črna Gora), vse skupaj 2200km, pa ni bilo nikakršnih problemov. Povprečna poraba na dopustu 4,9l (!!!!). Potem je šel postopoma v predelavo, fantje ki so bili na kartodromu na Ptuju vedo, kaj se počne s tem avtom. V takšnem stanju predelav je že cca. 1 leto. V tem času sem naredil 15.000km (od lanskega septembra je pod pokrovom menjalnik skupine A z zelo kratkimi razmerji, tako da o obratih motorja raje ne bi) pa še vedno nobenih tehničnih težav. Motor tega avta je res neuničljiv!


POhvalno :vrum
:) poraba 4,9l kaj si te delo, matr men se vec pod stangasom pije :lol:

Objavljeno: Sr avg 13, 2003 10:11 am
Napisal/-a fric
monster_d je napisal/-a:POhvalno :vrum
:) poraba 4,9l kaj si te delo, matr men se vec pod stangasom pije :lol:


To je bilo na tisti relaciji po Jadranu (2200km).

Trenutno, pri vseh teh predelavah (predvsem zaradi menjalnika), pa ima porabo cca. 20l. Res pa je, da ko se peljem z avtom, se peljem na polno, drugače za vsak dan imam pa "cviček power" ;)

Objavljeno: Če avg 14, 2003 2:04 am
Napisal/-a lisko
HMMMmmm na mojem jugo je bla minimalna poraba 6l(vožnja 80-90 u peti) Normalna poraba je bla 7. Priganjanje pa nad 9 skor nikol ni prišlo.AJa bla pa je 55 mašina z rahlimi predelavami.Pa emmm navadni enojni weber frgazer.

Objavljeno: Če avg 14, 2003 9:53 am
Napisal/-a [YuGo]
hmm, na morje in nazaj leta 1999 poraba 5l/100km (narejenih 1000km), prvih 250km ali kolko je že od Lenarta do zadnje bencinske pod črnim kalom v smeri Hrvaške pa celo 4.66l/100km...

pred enim tednom šel na taborjenje na kolpo, meril porabi do tja in del poti nazaj ko sem šel spet na bencinsko, poraba 5.9l/100km...poraba je malo večja kot je bila takrat na morje, ker pač tu ni blo skoraj nič avtoceste, razen Maribor-Slov. bistrica in del hitre ceste proti Novemu mestu...

lp