Stran 1 od 2
Predelava golf 4 1.8 20V na 1.8T 20V
Objavljeno: Sr maj 30, 2007 10:43 am
Napisal/-a ezzy
Zdravo!
Zanima me če je že kdo izvedel kakšno takšno predelavo??
1.8 20V 125KM na 1.8T 20V 150KM
Koliko sem uspel izvedeti preko net-a ter enga mehanika sta motorja v bistvu identična le ,da je en brez turbine, tudi postavitev vseh stvari v motornem delu je identična.
Zdaj pa me zanima kaj vse bi potreboval če bi se spravil tole narediti.?? (okvirno)
Več ali manj le glavo od 1.8T mašine, ter turbino??
Hvala!
Lep pozdrav!
Objavljeno: Sr maj 30, 2007 11:28 am
Napisal/-a leoCar
Glavo z kolektorji, ispušnega in sesalnega, turbino, intercooler, pa ECU, kar ni tak malo stvari, da postane tvoj golf turbač, kako je z bati in z drugimi vitalnimi deli motorja pa nevem , če so enaki kot v navadnem sesalnem motorju 1,8 20v....
Objavljeno: Sr maj 30, 2007 11:45 am
Napisal/-a croma_man
če nisi preveč čustveno navezan na avto oz. ni preveč stvari gor ki jih nebi mogel prenesit na drugega ti svetujem da kupiš 1.8T kompletnega.
Objavljeno: Sr maj 30, 2007 12:00 pm
Napisal/-a leoCar
croma_man je napisal/-a:če nisi preveč čustveno navezan na avto oz. ni preveč stvari gor ki jih nebi mogel prenesit na drugega ti svetujem da kupiš 1.8T kompletnega.
Tako tudi jaz mislim, da je najbolša varianta

Objavljeno: Sr maj 30, 2007 1:17 pm
Napisal/-a AXioN
Poglej, ce bi imel golfa mk2 8v in bi z njega hotel naredit 16v, gres v italijo kupis kompleten motor za 200eu, in s spretnimi rokami je swap narejen v dobrem dnevu. Ce bi delal cisto amatersko z nekaj kolegi bi mogoce potreboval max en teden.
To pa je cisto druga zadeva, in se pridruzejem ostalim odgovorom.
ce nisi ravno podkovan mehanik, bos za take vaje v najboljsem primeru odstel tam nekje 4000eu.
Objavljeno: Sr maj 30, 2007 1:28 pm
Napisal/-a CupraR
Evo čist tko: če je plan dat istos erijsko turbino gor kot ima 1.8T je brezveze, raj menjat... Če je v igri bolj konkretna predelava (beri 270-300+ps) je pa čist uredu osnova

ker morš tut na obstoječem turbaču skor vse menjat..
Objavljeno: Sr maj 30, 2007 3:08 pm
Napisal/-a ezzy
Torej to odpade... :P bom se pač še naprej vozil z 125KM, ko me bo pa primlo za kaj več, pa grem res raje komplet menjat, pa nato čipat
Hvala!
Lep pozdrav!
Objavljeno: Sr maj 30, 2007 3:31 pm
Napisal/-a kr3mn1
CupraR je napisal/-a:Evo čist tko: če je plan dat istos erijsko turbino gor kot ima 1.8T je brezveze, raj menjat... Če je v igri bolj konkretna predelava (beri 270-300+ps) je pa čist uredu osnova

ker morš tut na obstoječem turbaču skor vse menjat..
kdaj si pa ti menjal glavno gred pa blok pri upgradu? navaden motor ma slabše bate, manjše sornike v batih, tanjše ojnice, slabše ležaje v gredi.... poleg tega oljna pumpa druga, glava narejena za turbaka in ne za atmosferca, sis kolektor ni treba nujno menjat, izpuh tudi ne.
tm en podrt 1.8t stane 500 evrov, 300 konj pa 1.8 20V ne bo videl nikol, ga prej raztrga v bloku.
Objavljeno: Sr maj 30, 2007 3:33 pm
Napisal/-a im nobody
ezzy je napisal/-a:Torej to odpade... :P bom se pač še naprej vozil z 125KM, ko me bo pa primlo za kaj več, pa grem res raje komplet menjat, pa nato čipat

Hvala!
Lep pozdrav!
tako se govori

Objavljeno: Po jun 04, 2007 10:38 am
Napisal/-a HRIBERNIK24
kr3mn1 je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Evo čist tko: če je plan dat istos erijsko turbino gor kot ima 1.8T je brezveze, raj menjat... Če je v igri bolj konkretna predelava (beri 270-300+ps) je pa čist uredu osnova

ker morš tut na obstoječem turbaču skor vse menjat..
kdaj si pa ti menjal glavno gred pa blok pri upgradu? navaden motor ma slabše bate, manjše sornike v batih, tanjše ojnice, slabše ležaje v gredi.... poleg tega oljna pumpa druga, glava narejena za turbaka in ne za atmosferca, sis kolektor ni treba nujno menjat, izpuh tudi ne.
tm en podrt 1.8t stane 500 evrov, 300 konj pa 1.8 20V ne bo videl nikol, ga prej raztrga v bloku.
pa ka govoriš tumarije vse se da naredit če maš seveda € za to pa dobro voljo do dela moreš pa poznati delovanje motorja v detajle lp
Objavljeno: Po jun 04, 2007 12:17 pm
Napisal/-a kopron
Tako je, Hribernik , podpis.
Zato, Ezzy, daj že Turbino GO', pa gasaaa , ...
No, verjetno boš moral še menjati še bate, morda tudi z ojnicami vred .
Kaj več pa ne bo treba, morda tudi bati lahko ostanejo isti, vendar boš v tem primeru moral bolj dekomprimirati motor , da bojo bati zdržali .
Še bolje pa bi bilo, da bi spotoma kar naročil kovane bate, ker potem bi pa res šlo "v konje" tako kot je vsaj približno treba .
Čeprav, po drugi strani je res vprašljivo, če se toliko izplača, ker , bi morda imel skoraj manj dela menjat cel motor, ...
Ja, res, to konverzijo bi se bolj izplačalo, če res nebi imeli takega modela/tipa motorja za vgradnjo .
tako pa,,...
vzamem besede nazaj,

ops: ...
raje menjaj cel motor , bo enostavneje , ...
pa obvezno vzemi 180Hp-tip

.
+ lep pozdrav, čaw
Objavljeno: Po jun 04, 2007 1:17 pm
Napisal/-a AXioN
Ste res hudi tjunerji, vsi po vrsti. In meni raste denar na vrtu. Ko bo zrel in obran si bom tudi kupil navadnega golfa 1.8 in ga predelal v biturbo in peljal scat grubelica s karavanom. Poglej podpis.
Objavljeno: Po jun 04, 2007 4:11 pm
Napisal/-a kopron
AXioN je napisal/-a:Ste res hudi tjunerji, vsi po vrsti. In meni raste denar na vrtu. Ko bo zrel in obran si bom tudi kupil navadnega golfa 1.8 in ga predelal v biturbo in peljal scat grubelica s karavanom. Poglej podpis.
he, he,

:P
imaš prav tuki , vseen' ,

ops: ...
Lp, by Boštl
Objavljeno: Po jun 04, 2007 4:14 pm
Napisal/-a kopron
CupraR je napisal/-a:Evo čist tko: če je plan dat istos erijsko turbino gor kot ima 1.8T je brezveze, raj menjat... Če je v igri bolj konkretna predelava (beri 270-300+ps) je pa čist uredu osnova

ker morš tut na obstoječem turbaču skor vse menjat..
No, približno tko sem mislu

.
Lp, by Bošte

Objavljeno: Po jun 04, 2007 4:36 pm
Napisal/-a AXioN
Mogoče avto, ne pa motor. Ti je kremni gor cisto lepo napisal.
Objavljeno: Po jun 04, 2007 8:31 pm
Napisal/-a kopron
Ja, že, vendar , če le Fi ležajev ( ojničnih ) paše, potem je že action . Seveda pa to odpade , tem v primeru, kot sem opisal, -ker se tak turbo motor za v nek avto da dobiti

.
Tako pa, ...
Lep pozdrav,
by Bošty
Objavljeno: Po jun 04, 2007 11:34 pm
Napisal/-a AXioN
I give up. Pomojem ni junaka, ki bi imel toliko denarja v sloveniji, da bi se lotil predelave navadne 1.8 mašine predelat v 300km +.
Objavljeno: To jun 05, 2007 7:17 am
Napisal/-a SAVINJCAN
kdo je reku, da se iz tega 1.8 motorja ne da dobit 300 konjev, če imaš preveč €?
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1425943
Objavljeno: To jun 05, 2007 8:14 am
Napisal/-a Cicero
Vidim, da ste na tem forumu sami poznavalci VAG grupe!
Človek dol pade, ko bere vaše komentarje.
Objavljeno: To jun 05, 2007 8:19 am
Napisal/-a rover416
tale ibiza je ze v osnovi turbo
