Stran 1 od 1

sklopke in vztrajniki

Objavljeno: Sr jun 06, 2007 10:07 am
Napisal/-a pinjas
No zanima me kaj veš o teh športnih sklopkah, ki so na 3/5 /8 listov in ne okrogle kot so originalne. vporableni so boljši materiali, vendar proizvajalci obljubljajo večjo trdototo na pedalu , vendar vporabnost kot z originalno sklopko. zanima me če je to res. ali je to kdo že stestiral?

Slika

Slika

Slika[/list]

Objavljeno: Če jun 07, 2007 7:07 am
Napisal/-a sergej
Lej ja to drži da je trša Moraš vedet da racing varianta.nima podrsavanja ampak enostavno avto skoči!!!Taka sklopka je vredu zato ker ne zgublaš časa pri menjavanju saj ne podrsi in zdrži več.Pač spet za kaj rabiš !!!?

Objavljeno: Če jun 07, 2007 7:58 am
Napisal/-a ru7
Po mestu pa kolneš, ko skos cuka :lol:

Objavljeno: Če jun 07, 2007 8:24 am
Napisal/-a Blinder
To bi smeh ce bi meli take v avtosolah :D Bi vseh 45 minut poskusali speljat

Objavljeno: Če jun 07, 2007 9:57 am
Napisal/-a pinjas
nekaj sem si pisal z enim predstavnikov FIDANZA proizvodov. recimo njihova 3.2 sklopka , ki je 5 listna naj bi bila tako vporabn akot originalna, seveda malenkst trša na pedalu, kar je prav da je

Objavljeno: Če jun 07, 2007 10:18 am
Napisal/-a ru7
Hmm, načeloma te športne so malo bolj grobe.

Jst mam Exedy sklopko (slična originalu) pa ACT prolite 4kg vztrajnik in se lepo pelje, tudi s speljevanjem nimam problemov (ma pa punca, občasno ji crkuje, verjetno zarad vztrajnika).

Objavljeno: Če jun 07, 2007 12:46 pm
Napisal/-a kopron
Jaz z 4-krako sintrano , izdelano pri BMB nisem imel nobenih problemov pri speljevanju, niti ni bila nič trša in tudi sunkovitega speljevanja ni bilo občutiti 8) .
Je pa precej odvisno tudi od potisne plošče ;) .
Pa lep pozdrav, čaw
by Boštjan + Kopron Team