Stran 1 od 1

"ceramic coating" za izpušni kolektor

Objavljeno: Pe jun 08, 2007 12:05 pm
Napisal/-a Fry
Recimo, da imam en velik turbinsko polnjen motor in bi se zaradi tuninga rad znebil odvečne toplote v motornem prostoru.
Največ prispeva izpušni kolektor in ker se ga ne morem znebit, bi ga dal nekam da ga prevlečejo s keramičnim premazom. Ne vem pa kam bi lahko to nesel, zato sprašujem vas če veste za kakšno firmo, ki se ukvarja s tem. Se ne mudi in tudi denar ni ovira.

Objavljeno: Pe jun 08, 2007 12:18 pm
Napisal/-a abbe
a pa si ti to ze ke vidu al kako?ker pomoje da se keramika ne razteza tako kot zelezo pri segrevanju lah pa da se motm.
najbl da uzames uno "spago" k predelovalci motorjev zavijejo izpusno cev notr glih zaradi toplote da si ne opecejo nog.mogoce bo pomagal.

Objavljeno: Pe jun 08, 2007 1:36 pm
Napisal/-a lublancan
mau poišč po forumu je blo v eni drugi debati govora o prevlekah iz keramike

Objavljeno: Pe jun 08, 2007 2:08 pm
Napisal/-a Dariooo
abbe je napisal/-a:a pa si ti to ze ke vidu al kako?ker pomoje da se keramika ne razteza tako kot zelezo pri segrevanju lah pa da se motm.
najbl da uzames uno "spago" k predelovalci motorjev zavijejo izpusno cev notr glih zaradi toplote da si ne opecejo nog.mogoce bo pomagal.


in kje se pa dobi to prevleko za oblect izpusni kolektor??
LP

Objavljeno: Pe jun 08, 2007 7:20 pm
Napisal/-a Fry
lublancan je napisal/-a:mau poišč po forumu je blo v eni drugi debati govora o prevlekah iz keramike


Ne najdem. Najbolj me zanima kam naj dam to delat kajti v ZDA mi pa spet ni tega za pošiljat.

Objavljeno: Pe jun 08, 2007 7:34 pm
Napisal/-a lublancan
paskvale je napisal/-a:Žal ti težko karkoli zrihtam. Uniorjeve orodjarne naročajo pri nas trde prevleke na svojih orodjih, to pa je tudi vse. Lahko pa ti prevlečem kakšen sveder s TiN, TiAlN ali CrN :), sam mora biti popuščan nad 500°C in ne sme vsebovati cinka. No... lahko ti izboljšam delovanje motorja s keramičnimi prevlekami na batu, sorniku, batnem obročku... ta tahnologija se uporablja v F1 in nekaterih najdražjih avtomobilih. Mi to naredimo za .... recimo 1000€. Uspeh pa je zagotovljen = manj trenja, manša poraba olja in goriva, večja moč, krivulja navora se dvigne za cca 15%, maksimalno število obratov se poveča...
Kdo zainteresiran? Prevleke so vsekakor profesionalne, toda komercionalno popolnoma neznane. Delamo v povezavi z Inštitutom Jožef Stefan. :idea:


iz teme: http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... A+keram%2A