Stran 1 od 2

vzmeti

Objavljeno: Če jun 14, 2007 9:15 pm
Napisal/-a gogi82
zdravo zanima me slabosti glede spuščanja avta,ma kdo kake izkušnje naj mi pove ,ker bi ga jst rad spustu s H & R vzmeti,sem pa skeptičen zaradi udobja vožnje,a mi se bo tresel na vsakih malih luknjah na cesti,pa tut ti grejo lahko tut hitr ležaj,kočniki,
pa moraš menjat amortizerje če ga spustim 4 cm.Pa kako naj sputim spredaj več pa manj spustim vzadaj?
Aja drgač pa je moj polo 6n letnik 1997,1.6 mašina.

Objavljeno: Če jun 14, 2007 9:25 pm
Napisal/-a l2eptile
zdravo, jst ti lahk povem sm glede vožnje, občuto bos vsako malo luknjo (no vsaj jst, mam twingota),drugač se pa ceste ful boljš drži avto.kar se pa montiranja tiče pa nevem kaj prida , ko sm že kupo spuščen avto in ti naj svetuje en ko se spozna na to.
LP

Objavljeno: Če jun 14, 2007 9:30 pm
Napisal/-a michelin
s spuščenim avtom boš dobil dobro lego na cesti ,glede udobja je vožnja trša pobere vsako luknjo in kamen na cesti ampak se sčasoma privadiš, obraba se sčasoma tudi pozna saj je avto bolj trd , amortizeje je pa treba tudi krajšat 8)

Objavljeno: Če jun 14, 2007 11:13 pm
Napisal/-a P106r
Hja, Eibach kao garnatira da lahko tudi Sportline vzmeti(-50mm spredaj, -35mm zadaj) brez težav namontiraš na original amortizerje brez krajšanja(tršanje pa je odločitev posameznika)...

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 12:59 am
Napisal/-a stench
Jaz mam Weitec fedre (-3,5) in ko sem jih imel nekaj časa na 195/50 15 gumah sploh ni bilo toliko bolj trdo kot prej z serijskimi fedri, zdej na 17tkah je bolj trdo zaradi nižjega preseka gum, samo ni pa neka huda kriza, edino velikih lukenj in zelo slabe ceste se moraš izogibat.

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 3:04 pm
Napisal/-a toma18
Ko boš dal večje kolese gor se bo poznalo na udobju, drugače pa men se ni skoraj nič, volan je malenkost trši.

vzmeti

Objavljeno: So jun 16, 2007 1:49 pm
Napisal/-a gogi82
še eno vprašanje a moram optiko delat ko grem na homolomo?

Objavljeno: So jun 16, 2007 1:57 pm
Napisal/-a abbe
optiko naredis takoj ko zamenjas fedre ker drugace ti bo zacelo pobirat gume po robovih,pa se na homolomo moras dat izpisek od optike.

Objavljeno: So jun 16, 2007 4:46 pm
Napisal/-a Mate
Jaz bi priporočal tudi tršanje amortizerjev, ker so krajši fedri običajno trši, s tršanjem amortizerjev pa dosežeš usklajeno podvozje in zanesljivo lego na cesti.

Glede optike je po mojem mnenju pregled obvezen (tistih 30€ je precej ceneje kot ena sama guma), ni pa nujno, da je potrebna tudi drugačna nastavitev. Vsaj pri meni so koti špilali, znižal sem pa Golfa IV z Eibach fedri za nekje 35mm, pa po 30kkm s temi gumami niso na notranji strani nič opazno bolj obrabljene kot na zunanji.

Objavljeno: Ne jun 17, 2007 1:58 pm
Napisal/-a gogi82
kje bi se dal krajšat fedre pa tršat razen pr amontizerju pa kok kej to stane drgač? ali pa če mi kdo pove kok stane pr amontierju vzmeti eicbah pa da bi še tršal fedre pa kok kej stane to pr njem vse skupi z delom?

Objavljeno: Ne jun 17, 2007 2:18 pm
Napisal/-a povh
Js mam tud polota znižanga za 30mm z eibach vzmetmi. Amortizrje mam pa skrajšane pa nč tršane. Pelje se zelo lepo, tud po makadamu je mehko, razen če je kakšen težek model sedi zadaj se malo odbija zadnji konec. Če bi še enkrat rihtal podvozje bi dal malo stršat. Aja pa priporočam eibach vzmeti, so vredne svojega denarja. Preizkusil sem tudi apex-pol leta pa so šli amortizerji, roke, končnika, spone volana...
Jaz bi ti reku, da za začetek zamenjaš sam vzmeti, (če maš amortizerje še vredu), pol boš pa vidu. Pa če ti bi blo slučajno pretrdo še zmer lahko prodaš fedre, pa daš original nazaj. Lahko kasneje daš tršat pa krajšat amortizerje. Je pa res da moraš pol optiko delat 2x.
Jaz sem dal pri amortizerju za vmeti 230€ za krajšanje in obnovo amortizerjev pa okrog 180€.

Objavljeno: Po jun 18, 2007 5:44 pm
Napisal/-a Mate
Pri Amortizerju za Golfa IV TDI, fedri Eibach, stršani in obnovljeni amortizerji, gumice nad amortizerji, delo in homologacija pred dvema letoma 110kSIT.

Objavljeno: Sr jun 20, 2007 3:41 pm
Napisal/-a HORSE
Sam imam polota 6N spuščenga 60/40 z FK vzmetmi in amortizerji, tekom dveh let pa se je vsa zadeva posedla za še dodatnih 30 milimetrov (predvsem spredaj). Vožnja na začetku niti ni kaj preveč trda oz. bi jo najlažje primerjal s kompaktnostjo novih avtomobilov. Večja kriza je bila, ko sem s 195/50/15 prešaltal na 195/45/16.

Objavljeno: Sr jun 20, 2007 10:11 pm
Napisal/-a gogi82
ti a to si ga spustu 6o spredaj in 40 vzadaj,ti jst amortizerje ne bo menju ker bi ga sputu sm 40.
Drgač mam jst gume gor 195 /45/15 a pol praviš da bi mel probleme,ker men se gre tut zato da bi se udobno vozil da mi ne rukal na vsako malo luknjo,daj kaj mi svtuješ ker vzmeti bi ble dobre ,ker planiru sm H&R vzmeti pa Weitec?

Objavljeno: So jun 23, 2007 9:00 am
Napisal/-a FreaK_22
povh je napisal/-a:Js mam tud polota znižanga za 30mm z eibach vzmetmi. Amortizrje mam pa skrajšane pa nč tršane. Pelje se zelo lepo, tud po makadamu je mehko, razen če je kakšen težek model sedi zadaj se malo odbija zadnji konec. Če bi še enkrat rihtal podvozje bi dal malo stršat. Aja pa priporočam eibach vzmeti, so vredne svojega denarja. Preizkusil sem tudi apex-pol leta pa so šli amortizerji, roke, končnika, spone volana...Jaz bi ti reku, da za začetek zamenjaš sam vzmeti, (če maš amortizerje še vredu), pol boš pa vidu. Pa če ti bi blo slučajno pretrdo še zmer lahko prodaš fedre, pa daš original nazaj. Lahko kasneje daš tršat pa krajšat amortizerje. Je pa res da moraš pol optiko delat 2x.
Jaz sem dal pri amortizerju za vmeti 230€ za krajšanje in obnovo amortizerjev pa okrog 180€.


Zaradi APEXA ti to v pol leta nemore nardit,ni tolk vlke razlike, res je da trpijo končniki ipd... samo ne verjamem, ker si imel apexa not ,da ti je to vse šlo :roll: sem imel sam apexa v twingotu 3 leta pa ni blo težav z temi stvarmi plus tega sem imel gume 195/45 R14 aja šel sem optiko delat komaj čez 2 mesca ko sem se odločil it na homo. pa mi ni niti malo požrlo gume,odvisno je kolko se ti spremeni geometrija podvozja,tolko ti pobira gume, čist tak.

Objavljeno: So jun 23, 2007 9:13 am
Napisal/-a Black_Racer®
povh je napisal/-a:Js mam tud polota znižanga za 30mm z eibach vzmetmi. Amortizrje mam pa skrajšane pa nč tršane. Pelje se zelo lepo, tud po makadamu je mehko, razen če je kakšen težek model sedi zadaj se malo odbija zadnji konec. Če bi še enkrat rihtal podvozje bi dal malo stršat. Aja pa priporočam eibach vzmeti, so vredne svojega denarja. Preizkusil sem tudi apex-pol leta pa so šli amortizerji, roke, končnika, spone volana...
Jaz bi ti reku, da za začetek zamenjaš sam vzmeti, (če maš amortizerje še vredu), pol boš pa vidu. Pa če ti bi blo slučajno pretrdo še zmer lahko prodaš fedre, pa daš original nazaj. Lahko kasneje daš tršat pa krajšat amortizerje. Je pa res da moraš pol optiko delat 2x.
Jaz sem dal pri amortizerju za vmeti 230€ za krajšanje in obnovo amortizerjev pa okrog 180€.


Zdj pa že pretiravaš :lol:
Če tak gledaš apex so prej mehkejše fedre kot pa kake eiback,s tem če logično študiraš ti pol dlje zdržijo roke,itd itd ;)
Drgače pa to pr vseh enako crkuje,pr teh al onih fedrah...
Js imam recimo apexa 3,5 in 195/45/R16 gume in zaradi nizko presečnih gum + feder moram vsako leto menjati roke ampak js se vozim ful lepo,pazim na jamice,čez ležeče u 1 prestavi enako tudi čez železniške tire glih tolko da avto leze po mm,ampak tak je :D

Objavljeno: Ne jun 24, 2007 10:14 am
Napisal/-a Dariooo
no zdaj bom js neki uprasal...da ne odpiram nove teme ;)
kaj ce dam vzmeti, ki mi bodo nizale avto....a morem tudi amortizerje kej porihtat al lahko jih pustim original pa bom pol vidu kko se avto obnasa in po potrebi ukrepal??

lP

Objavljeno: Ne jun 24, 2007 10:18 am
Napisal/-a MacTron
Dariooo je napisal/-a:no zdaj bom js neki uprasal...da ne odpiram nove teme ;)
kaj ce dam vzmeti, ki mi bodo nizale avto....a morem tudi amortizerje kej porihtat al lahko jih pustim original pa bom pol vidu kko se avto obnasa in po potrebi ukrepal??

lP


....se mi zdi da se kr ponavljam :)
uglavnem ce bos nizal tam do 30 - 40mm potem ni potrebe (lahko obnovis ni pa taksne
potrebe po menjavi) ce pa bos nizal ...od 50mm + potem pa je priporocljivo
menjavat, bolj enostavo pa je zamenjati z gewindami ki so lahko nastavljive so pa
tudi drazji poseg... kot samo fedri

Objavljeno: Ne jun 24, 2007 7:56 pm
Napisal/-a Dariooo
MacTron je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:no zdaj bom js neki uprasal...da ne odpiram nove teme ;)
kaj ce dam vzmeti, ki mi bodo nizale avto....a morem tudi amortizerje kej porihtat al lahko jih pustim original pa bom pol vidu kko se avto obnasa in po potrebi ukrepal??

lP


....se mi zdi da se kr ponavljam :)
uglavnem ce bos nizal tam do 30 - 40mm potem ni potrebe (lahko obnovis ni pa taksne
potrebe po menjavi) ce pa bos nizal ...od 50mm + potem pa je priporocljivo
menjavat, bolj enostavo pa je zamenjati z gewindami ki so lahko nastavljive so pa
tudi drazji poseg... kot samo fedri


aha..ok :)

no pol bom kr tko pustu..
no se eno uprasanje..js sm vzel vzmet dol z amortizerja....in pol se mi je tista batnica kr premikala gor pa dol brez nobenega upora....kaj ni da ki bi mogla nekaj ublazit oz se nekaj malega upirat premikanju gor pa dol?
pol pa ko sm dal gor vzmet in ko sm oboje pritisnu skupaj se je slisalo psstt...kot da nekje uide zrak vn...to je normalno??.....mislis da so v redu?..ker so bli suhi in kr fanj ohranjeni...

lP

vzmeti

Objavljeno: Po jun 25, 2007 1:29 pm
Napisal/-a gogi82
A ma kdo izkušnje z KW vzmeti ker sm se odoloču za najverjenteje za njih so dost kvalitetne kokr folk prav pa tut udobne med vožnjo?
jst drgač imam gume 195/45/15 ET 38