Stran 1 od 3
Biturbo, rabim nasvet!
Objavljeno: To jun 19, 2007 8:55 pm
Napisal/-a dejvi
Upam, da ne streljam v prazno, ker na take vrste tehniko, se bolj malo spoznam...
Ali je možno vgraditi v 1,9 Tdi še eno turbino (gre se za moj avto :P ). Kaj bi bilo potrebno potem še zamenjati v mašini? Glede prostora v motorju je bolj kriza, saj je že zdaj razmeroma zapolnjen.
Kolikor mi je znano so biturboti več kubični, kot pa le 1900...popravite me, če ni res...
V poštev bi seveda prišla tudi obnovljena turbina, vse skupaj pa v kombinaciji s čipanjem. Koliko HP in dodatnega navora bi s tem pridobil? Zanima me, kje se da to narediti v Slo in kakšen bi bil strošek?
Rabim kak pameten nasvet okoli tega in pa kakšen naslov, kjer bi se dalo izvedeti še kaj več!
Objavljeno: To jun 19, 2007 9:04 pm
Napisal/-a LaKi_
Kupis BMW 535D pa maš turbino za nizke pa visoke vrtljaje
Dizla biturbota še nism vidu, drugač pa če si pristaš Audija, RS4 pa si zmagu

Objavljeno: To jun 19, 2007 9:17 pm
Napisal/-a Badmike
ne bo nič kaj dosti ker itak potem rabiš eno za nizke eno pa za višje obrate!
Najkbolj ti ital trga bencinar z biturbojem! Tukaj se dizel ne more primerjat!
Že nasploh navaden bencinar recimo 1.8 in kaki dizel 1.9t z turbino komaj dizel dohaja če ga!
Zaj pa zamisli če daš v bencinca samo kako navadno turbinico kako trga, bognedaj da vgradiš kaki monstrum noter!
Objavljeno: To jun 19, 2007 9:24 pm
Napisal/-a dejvi
Se strinjam glede bencinarjev...če vemo da dizli brez turbin niso šli nikamor!
Pa vseeno, koliko sploh stane kakšna huda turbinca?
Objavljeno: To jun 19, 2007 9:26 pm
Napisal/-a evilson
Badmike je napisal/-a:ne bo nič kaj dosti ker itak potem rabiš eno za nizke eno pa za višje obrate!
Najkbolj ti ital trga bencinar z biturbojem! Tukaj se dizel ne more primerjat!
Že nasploh navaden bencinar recimo 1.8 in kaki dizel 1.9t z turbino komaj dizel dohaja če ga!
Zaj pa zamisli če daš v bencinca samo kako navadno turbinico kako trga, bognedaj da vgradiš kaki monstrum noter!
Se nisi vozil po mojem ne 1.8 in ne 1.9TDI.
1.9TDI je po mojih izkusnjah hitrejsi, zmoglivejsi.
Lp
Objavljeno: To jun 19, 2007 9:58 pm
Napisal/-a mufijena
a pa se da čipat turbino?
Objavljeno: To jun 19, 2007 10:03 pm
Napisal/-a mega_ne
dejvi, manj zakomplicirana in bolj realna opcija je če daš večjo turbino namesto te ki je sedaj noter. poleg seveda še kakšne šobe, večji IC, druge cevi, čipanje... (tko nekak zgleda pri 1,5dci sam pomoje je dost podobn pri 1,9tdi samo z drugimi komponentami)
Objavljeno: To jun 19, 2007 10:34 pm
Napisal/-a Eazy-O
Kok konjskega 1.9 tdija pa maš, dejvi? Za biturbo sicer ne vem, lahko se pa menda nardi kaj drugega? Odivsno kaj maš trenutno.
Turbine same se ne da čipat. Da pa se preprogramirat računalnik ali pa zamenjat del njega, ja. Torej ja, "čipat" po domače. Verjetno so 1.9 tdi med najbolj pogosto čipanimi pri nas.
Objavljeno: To jun 19, 2007 10:37 pm
Napisal/-a mufijena
Kako to da se ne da? Če je en moj kolega Rudi, ki ima kavarno, sčipal Audi-ja 1.9 tdi pa ma 80 konjev pri 1200 obratih, pa 450 Nm navora!
Objavljeno: To jun 19, 2007 10:38 pm
Napisal/-a Eazy-O
Dej ne deli se retarda po forumu no...

Objavljeno: To jun 19, 2007 10:51 pm
Napisal/-a Pugi
On se saj dela

Objavljeno: To jun 19, 2007 11:02 pm
Napisal/-a mufijena
Zakaj pa retard? Sej nism invalid?
Objavljeno: To jun 19, 2007 11:12 pm
Napisal/-a Drocky
SonyML je napisal/-a:Kupis BMW 535D pa maš turbino za nizke pa visoke vrtljaje

Dizla biturbota še nism vidu
Tu na nek način sam seb nasprotuješ

ker deluje ta motor na istem principu kot biturbo sam da je turbina 2v1
glede biturbo 1.9 bi blo pa zanimiv za videt sam je uprašanje kaj je cenej. Al večja turbina itd kot je par postov prej napisan al pa biturbo.
Objavljeno: To jun 19, 2007 11:14 pm
Napisal/-a Mate
Nekaj podobnega sem že jaz premišljeval, samo malo drugače. Ideja je bila, da bi turbini dodal kompresor, podobno kot ima VWjev 1.4 TSI motor. S tem bi dosegel več navora v območju, kjer turbina še spi. Na žalost pa bo ta ideja ostala samo pri razmišljanju, ker je stvar prekomplicirana za izvedbo. Enako velja za usklajeno delovanje dveh turbin.
Sicer pa nisi napisal, kaj želiš pridobiti z dvema turbinama...
Objavljeno: To jun 19, 2007 11:20 pm
Napisal/-a abbe
Badmike je napisal/-a:ne bo nič kaj dosti ker itak potem rabiš eno za nizke eno pa za višje obrate!
Najkbolj ti ital trga bencinar z biturbojem! Tukaj se dizel ne more primerjat!
Že nasploh navaden bencinar recimo 1.8 in kaki dizel 1.9t z turbino komaj dizel dohaja če ga!
Zaj pa zamisli če daš v bencinca samo kako navadno turbinico kako trga, bognedaj da vgradiš kaki monstrum noter!
kasne pa ti strelas.mislm nemor no.1.8 131 ps proti 1.9 tdi 131 ps
diesel neprimerno bolje vlece in gre.sm meu oba tdi-ja mam se kar pa ti povem das me nebi bencinar dohajal,sploh ne v kaksen klanec.
kar se pa teme tice pa najbol da prasas cicerota on ve vse o tem
Objavljeno: To jun 19, 2007 11:48 pm
Napisal/-a blazp
Primerjati atmosferca in turbo motor z enako prostornino in močjo je brezveze. Težko je tudi primerjati bencinarja in dizla.
Končna hitrost ter pospeševanje od 0-100 bosta v korist bencinskemu motorju.
Objavljeno: To jun 19, 2007 11:50 pm
Napisal/-a abbe
blazp je napisal/-a:Primerjati atmosferca in turbo motor z enako prostornino in močjo je brezveze. Težko je tudi primerjati bencinarja in dizla.
Končna hitrost ter pospeševanje od 0-100 bosta v korist bencinskemu motorju.
to bo nekak res,ampak v voznji ga pa diesel nese gladko.kokrat pa pospesujes od 0-100 pa kokrat prehitevas pri 80-110?
Objavljeno: Sr jun 20, 2007 7:29 am
Napisal/-a croma_man
na novega bravota počaki, 1.9 dizl 190 hp pa biturbo

Objavljeno: Sr jun 20, 2007 7:52 am
Napisal/-a rover416
croma_man je napisal/-a:na novega bravota počaki, 1.9 dizl 190 hp pa biturbo

tud sam sm ze neki slisu o tem baje bo to taka zverina.navora ko kamion
drugace pa v tak poseg se res ne splaca spusca prevecpride.mogoce bi se dalo malo pobostat turbo samo bi treba spet prilagodit ecu.da bi bla zmes prava.
Objavljeno: Sr jun 20, 2007 7:57 am
Napisal/-a 5cho
croma_man je napisal/-a:na novega bravota počaki, 1.9 dizl 190 hp pa biturbo

ja kle je novička:
http://www.avtomobilizem.com/modules/articles/?art_id=703