Stran 1 od 3

Golf 2 diesel, predelava na TD

Objavljeno: Pe jun 22, 2007 10:43 am
Napisal/-a Tado85
Pozdravljeni!
A mi lahko kdo svetuje kako naj najceneje izvedem predelavo svojega Golfa 2 diesel na turbodizla. Hočem obdržati obstoječi motor 1.6 D z 55 konjskimi močmi, ker je še v odličnem stanju in ima malo prevoženih km. Z predelavo bi rad pridobil kakšnih 20 konjskih sil ali več oz. toliko, da ne bi s predelavo preveč škodil motorju že z normalno vožnjo.
Zelo vesel bi bil strokovnih nasvetov.
Hvala za sodelovanje. LP

Objavljeno: Pe jun 22, 2007 1:02 pm
Napisal/-a HyundaiPower
To je pa res najbolj butast odgovor kar ga lahko daš, kaj te je mogoče človek vprašal če naj menja avto mislim da NEEE, zato se rajše vzdrži komentarjev in naj pove tisti ki ima s tem izkušnje ker mene tudi zanima kaj bi bilo potrebno za predelavo.

Objavljeno: Pe jun 22, 2007 2:06 pm
Napisal/-a esem
HyundaiPower je napisal/-a:To je pa res najbolj butast odgovor ...


Ni najbolj butast, je najbolj točen/natančen, je samo bistvo, torej najkrajši, brez obrazložitve. Lahko pa tudi menja motor, če najde solidnega rabljenega npr. kje na odpadu. Vse drugo večkrat presega ceno avta, zato - menjaj avto!

Objavljeno: Pe jun 22, 2007 2:11 pm
Napisal/-a samekk
Če misliš da boš samo turbino gor dal, pol se motiš......med 1.6D in TD je kar nekaj razlik ;)
Z drugega foruma........
Prav tako so vsi trdili za Golf II TD da je isti motor samo da ima turbino!Razlika pa ojacan blok,mocnejse ojnice, dodatne dize ki so z oljem hladile bate, pri TD manjsa kompresija, cist drugacna sklopka...

Resno premisli o menjavi avto, če želiš večjo moč.

Objavljeno: Pe jun 22, 2007 4:23 pm
Napisal/-a HONDEK
kaj pa da nardiš swap? daš od golfa 3rojke motor not. pa daš kaki VR6 pol pa si že mogoče kaki VTI killer :twisted:

Objavljeno: Pe jun 22, 2007 4:54 pm
Napisal/-a imilet1
2 dni ti bo vlekel kot zmesan-dokler se ne navadis, tko da je moje mnenje vozi dok ide :lol:

Re: Golf 2 diesel, predelava na TD

Objavljeno: So jun 23, 2007 12:17 pm
Napisal/-a kopron
Tado85 je napisal/-a:Pozdravljeni!
A mi lahko kdo svetuje kako naj najceneje izvedem predelavo svojega Golfa 2 diesel na turbodizla. Hočem obdržati obstoječi motor 1.6 D z 55 konjskimi močmi, ker je še v odličnem stanju in ima malo prevoženih km. Z predelavo bi rad pridobil kakšnih 20 konjskih sil ali več oz. toliko, da ne bi s predelavo preveč škodil motorju že z normalno vožnjo.
Zelo vesel bi bil strokovnih nasvetov.
Hvala za sodelovanje. LP

Točno to sem jaz naredil pred leti .
Dobil sem turbino z kolektorjem vred, original od Golf 2 , in samo vrgel gor . No, potrebno je bilo samo še odpreti Bosch-pumpo, in to je bilo to . Šlo je za realnih 70 HP , z tem, da se je potem motor precej več zavrtel , zaradi napačne odmične, kar je bila tovarniška napaka Golfov 1 + 2 + 3 . Zatem sem menjal še odmično, in sicer mora biti od TDI 110 ! Ker, od TDI 90 še ni prava , zato sem moral nujno najti od 110 TDI . Šele potem se je našel navor ...
In na začetku sem se precej vozil brez Intercoolerja . Šele ko sem šel na 0,9 Bara, sem montiral IC . Do standardnih 0,6 Bara pa niti ne rabiš IC , ker je motor dovolj zdržljiv . V bistvu sploh ni prave razlike v motorju, razen, da ima Turbač še dodatne šobe v bloku, za hlajenje batov z oljem in tako tudi bate majceno drugačne oblike . Ostalo je skorajda isto ( šobe + Bosch-pumpa zdržijo marsikaj , prav tako so tudi odmične iste, pri tem motorju ), ker je to bolj poceni motor . Nekatere druge znamke pa imajo za non-turbo drugačne odmične, šobe + črpalko z drugačno ( višjo )krivuljo predvžiga .
Aja, to sem še pozabil, : precej boš pridobil na izkoristku, navoru + moči, če boš še dodal malo več predvžiga, tako, da zasučeš VT-črpalko v nasprotni smeri vrtenja . Vendar je to dovolj že zelooo malo stopinj, pa se bo že poznalo, če pa boš pretiraval, bo motor postal preglasen ;) .
Pa vso srečo, pri predelavi 8) .
Lp, by Boštyx + Kopron team , Si

Objavljeno: Ne jul 01, 2007 11:52 am
Napisal/-a dsf
Ali je kdo že kaj takega počel z Renojvo 1.9 d mašino ?

Objavljeno: Ne jul 01, 2007 11:37 pm
Napisal/-a Tado85
Ne nameravam menjat avta, niti motorja (vsaj par let še ne). Ne zanimajo me niti argumenti zakaj se predelave nebi lotil.
Kopron, bravo, take rabi ta forum. Ja, rabim torej turbino + kolektor. Zanima me še malo bolj podrobno kako je treba predelati bosh pumpo in ali je menjava odmične gredi obvezna?
Slišal sem tudi, da je treba v turbino speljati olje iz motorja (in obratno), da maže ležaje v turbini; Kopron na kakšen način si ti izvedel mazanje?

Objavljeno: Po jul 02, 2007 9:40 pm
Napisal/-a HRIBERNIK24
želim ti vso srečo pri izvedbi lp

Objavljeno: To jul 03, 2007 7:19 am
Napisal/-a kopron
Tado85 je napisal/-a:Ne nameravam menjat avta, niti motorja (vsaj par let še ne). Ne zanimajo me niti argumenti zakaj se predelave nebi lotil.
Kopron, bravo, take rabi ta forum. Ja, rabim torej turbino + kolektor. Zanima me še malo bolj podrobno kako je treba predelati bosh pumpo in ali je menjava odmične gredi obvezna?
Slišal sem tudi, da je treba v turbino speljati olje iz motorja (in obratno), da maže ležaje v turbini; Kopron na kakšen način si ti izvedel mazanje?

Ja, saj to je problem teh -delno "zafušanih" motorjev, kar razlagam že dlje časa ;) .
Odmične gredi imajo vse enake, od mk 1 , 2 do 3 . In sicer je problem, ker izpušne ventile preveč odpirajo ( zaradi hlajenja ) . Vendar , to pomeni, da za STD ne rabiš menjat odmičnih, ker so iste 8) . Pravo ima šele TDI 110 , ki pa tudi še paše noter 8) .
Glede mazanja pa je itak logično-nujno, da ga Turbina potrebuje 8) . In, tudi dobro je že pripravljeno , original, na nosilcu oljnega filtra 8) . Tam samo izvrtaš luknjo, vrežeš navoj , mislim, da je M 10 X 1, ali pa M10 X 1,25 in napelješ original trdo cev, ali pa si daš delat mehko lažje upogljivo ( slednjo bolj priporočam ) k Prit Hidraulics Ljubljana, ali pa h Jelenu v Mengeš .
Aja, pa še za odtok iz Turbine navariš cevko okrog Fi 15 v karter pod Turbino :!: . Nanjo pa natakneš pleteno gumijasto cev z navadno objemko 8) .
In, Bosch črpalka sploh ne potrebuje kake predelave, samo priviješ glavni vijak za kompletno nastavitev, ki je od strani črpalke in ima ( original ) še plombo ;) .
No, edino za predvžig , moraš črpalko odviti/popustiti na nosilnih 3 vijakih M8, ki jo držijo, in zasukati celo črpalko v smeri proti motorju, torej v nasprotni smeri vrtenja motorja/črpalke . Vendar gre tu za milimetre (stopinje) , ki so precej odločilni :!: . ( ne preveč, da ne bo preglasen, ne premalo da se bo kaj poznalo ) . Saj ga boš že slišal ( motor ) .
Aja, če pa boš imel še možnost, pa lahko dodaš še original vodno-oljni hladilnik, ki paše direkt na originalni nosilec oljnega filtra. Ta je za "več priganjanja" potreben( zaradi visokega kompresijskega razmerja), za kratkotrajno pa ne .
+ Lep pozdrav,
by Boštyx + Kopron advanced team, Si

Objavljeno: To jul 03, 2007 3:39 pm
Napisal/-a pocesnkII
sam pri bosch pumpi se rado naredi (ce jo prevec bazaš) da mas pol na avtocesti sam od sebe tempomat (avto ti uide v iber ture).

Objavljeno: To jul 03, 2007 4:28 pm
Napisal/-a AXioN
HONDEK je napisal/-a:kaj pa da nardiš swap? daš od golfa 3rojke motor not. pa daš kaki VR6 pol pa si že mogoče kaki VTI killer :twisted:

LOL :lol: :lol: :lol: Killer pa tak.

Najceneje te pride ce zapnes s svojim dizelckom prikolico in gres malce pošnofat po italjanskih odpadih, za cel motor z elektriko, menjalnikom, bosch pumpo, vglavnem za tuto completo bos dal najvec 250e, s tem da ga bos prej lahko se sprobal. Za zamenjavo motorja bos potreboval 2kolega in 2-3dni. Vzames se racun od motorja in gres zadevo a-testirat, ki te pride tam nekje 60e.
Pa je stvar ocvrta.

Ce bos pa sel po stopinjah koprona, moras najprej vedet da so to hudi tjunerji. Pri njih v delavnici lezijo odmicne od 110km in 130konjskih tdi-jev, kar po tleh in se vcasih tudi malce obmetavajo z njimi. Motorni kosi za tdi se prodajajo na kile.

Na hitro-ce bos sel na tak nacin predelovat, te bo se prehitro stalo vec kot 500eu.

Objavljeno: Sr jul 04, 2007 5:43 am
Napisal/-a kopron
Ja, odmično od 110 sem resda dobil na pol zastonj, ker je kolega rabil denar, in sem dal zanjo starih 8K Sit ;) . Vendar pa on tega ne rabi menjat', ker ne bo šel toliko v Power :!: :idea: .
Kolektor + turbina, pa me je prišla 10K Sit , na odpadu v Grosupljem 8) . Pa tudi na Cesti Dveh Cesarjev v Lj , se najde marsikaj poceni , drugače pa S.Oglasnik , pa prijatli' 8) . Tko, da te vseskupaj pride okrog 50( 100 ) EUR , vsaj mene je 8) . Oni je eno ničlo preveč nanizal :P .
Ja, Aljo, res pa, da če pri Turbo-Bosch pumpi pretiravaš, imaš potem več kot samo tempomat :P :oops: :shock: :!: ;) :idea: ;) .
Vendar v tem primeru tega ne bo, ker ima on navadno črpalko, brez membrane , tko, da, ... ni panikee 8) .
Tko, da,; kdor išče, ... ta najde, ... :!: ;)
Pa lep pozdrav,
by Boštyx + Kopron team

Objavljeno: Sr jul 04, 2007 8:51 am
Napisal/-a fičfirič
a to je bilo izvedeno z turbino od Golfa 2 ne? A niso bli tisti GTD tisti modeli? Ej zanimiva predelava! Kaj bi dosegu pa s kako mal večjo turbino novešega golfa? Na porabi se ne pozna veliko najbrž ker se dvigne tudi izkoristek ne?

Objavljeno: Sr jul 04, 2007 10:44 am
Napisal/-a AXioN
@Kopron: nikoli nisem bil mehanik in nikoli ne bom, vem pa sigurno da take zadeve povlecejo dosti stvari za sabo. Kje so injektorji, kompresija je drugacna, da ne omenim menjalnika in bosch pumpa je cisto drugacna, ne mores samo navadne malo "odpret". Tvoj recept bo mogoce delal 1000km. Pol pa kaj, bo tule dec pol iskal cel motor in ne samo posamezne motorne sklope?

Objavljeno: Sr jul 04, 2007 11:02 am
Napisal/-a kopron
Ah, Axi, ni ti treba, da si mehanik, da spoznaš, da se ne spoznaš , ... :lol: :lol:
Tudi jaz nisem mehanik, vendar pa znam odpreti kak star katalog avtov in prebrati, da so imeli stari dizli ista kompresijska razmerja kot turbo-dizli :!: .
Glede Bosch črpalke pa sem že dovolj izčrpno razložil, tko, da mislim, da mi ni potrebno dodatno pojasnjevati 8) , ker je to že stestirano iz lastnih izkušenj . Če pa še kdo želi še kaj več pojasnil, pa se lahko še kaj bolj potrudim ;) .
pa dober tuned-day, še naprej :P
by Boštyx + Kopron tuning team

Objavljeno: Sr jul 04, 2007 11:15 am
Napisal/-a kopron
fičfirič je napisal/-a:a to je bilo izvedeno z turbino od Golfa 2 ne? A niso bli tisti GTD tisti modeli? Ej zanimiva predelava! Kaj bi dosegu pa s kako mal večjo turbino novešega golfa? Na porabi se ne pozna veliko najbrž ker se dvigne tudi izkoristek ne?

Hmm, mislim, da si tukaj malo mimo usekal, glede GTD tipov .
Ja, glede večje turbine pa je problem, ker izgubiš navor in potem imaš celo štalo .
Sploh pri teh starih dizlih, je treba biti previden z izbiro turbine .
Jaz sem dal nanj T3 , z polnenjem 1,8 Bara, pa sem dobil ven 25 HP + o Nm :o :? :shock: . Tko, da sem se potem malo zamislil + dodatno bolj poglobil ;) .
Izkoristek se ne ( ne more ) poveča(t), bolj odziven,uporaben, zmogljiv postane le z variabilno Turbino, precej pa pomaga le še izpušni kolektor, ki pač mora biti prave oblike , vse ostalo je brez pravega učinka ;) 8) .
Lp,
by K + B