Stran 1 od 3
Clio 1 - malo več moči?
Objavljeno: Če jun 28, 2007 2:46 pm
Napisal/-a pipen
Lep pozdrav
Torej imam Clio 1 z mislim da okoli 78 konji 1.4 motor. Po ravnini mi potegne cca 165 kmh. Zanima me kaj se da narediti da bo šel okoli 180 kmh, torej nekaj malega in osnovnega da se dobi malo več moči.
Če obstaja kaka varijanta ker sem v avtotuningu brez pameti
Hvala že v naprej
Objavljeno: Če jun 28, 2007 2:53 pm
Napisal/-a P106r
1. Uporabi iskanje
2. S takim avtom rajši ne pretiravaj s kakšno končno hitrostjo
3. Ne vem zakaj sploh rabiš boljšo končno...
4. Če že, potem bi jaz menjalnik zamenjal da bi imel malenkost večja razmerja
Aja, za moč pridobivat pa kot povsod drugje piše: kupi drug avto
Objavljeno: Če jun 28, 2007 3:00 pm
Napisal/-a abbe
dj gor ozje gume

Objavljeno: Če jun 28, 2007 3:19 pm
Napisal/-a pipen
S tem ko pridobis na koncni hitrosti sem imel v mislih tudi večjo moč in boljši pospešek, kar mi je tudi bolj važno.
Hvala
Objavljeno: Če jun 28, 2007 3:25 pm
Napisal/-a DCsport
ne vem zate, a moj kliač gre 180 po ravnin samo nevem če je tu glih supr ku se vse trese

je pa res da mam gor če original dimenzije gum
sicer pa mislim da je tale 1,4 energy mašinca kr dost živahna

Objavljeno: Če jun 28, 2007 4:10 pm
Napisal/-a andrej86
P106r je napisal/-a:1. Uporabi iskanje
2. S takim avtom rajši ne pretiravaj s kakšno končno hitrostjo
3. Ne vem zakaj sploh rabiš boljšo končno...
4. Če že, potem bi jaz menjalnik zamenjal da bi imel malenkost večja razmerja
Aja, za moč pridobivat pa kot povsod drugje piše: kupi drug avto
citiram vse točke
1.na googlu bi to naj našel?
2.misliš da samo tebi avto leti ko pra...
3.boljšo končno ma zj..... ker men 1,2 180 leti in je očitno nekaj narobe z njegovim motorjem
4.kaj misliš da kar tak menjalniki vse povprek pašejo,oz. od kerega modela renaulta bi ti dal gor menjalnik?
Objavljeno: Če jun 28, 2007 7:56 pm
Napisal/-a P106r
andrej86 je napisal/-a:P106r je napisal/-a:1. Uporabi iskanje
2. S takim avtom rajši ne pretiravaj s kakšno končno hitrostjo
3. Ne vem zakaj sploh rabiš boljšo končno...
4. Če že, potem bi jaz menjalnik zamenjal da bi imel malenkost večja razmerja
Aja, za moč pridobivat pa kot povsod drugje piše: kupi drug avto
citiram vse točke
1.na googlu bi to naj našel?
2.misliš da samo tebi avto leti ko pra...
3.boljšo končno ma zj..... ker men 1,2 180 leti in je očitno nekaj narobe z njegovim motorjem
4.kaj misliš da kar tak menjalniki vse povprek pašejo,oz. od kerega modela renaulta bi ti dal gor menjalnik?
1. Uporabi iskanje na tem forumu ker čudno če ni o tem vsak dan ena tema na novo odprta
2. Tak clio ni narejen zato da ga boš skoz tiščal 180. Moj pa fajn leti ja, sam se pa 180 tako poredko peljem da je joj ker se skoraj nimam kje peljati toliko, poleg tega pa to ni najbolj ekonomično v vseh pogledih
3. Kaj je zj... in kaj ne, bi se lahko prej pozanimal ko je kupoval (po tvojem mnenju eno zj... kišto). Kakor sedaj sprašuje se predvideva da je z avtom vse v redu, saj ni logično da boš šel tunat pokvarjen avto, poleg tega niti ni spraševal kaj je narobe da tako malo leti, ampak kaj lahko predela...
4.Menjalniki vem da ne pašejo kar povprek, glede renaulta res ne vem, sem pa imel pri P106 na primer možnost zamenjave z menjalnikom z daljšimi prestavnimi razmerji, sem pa siguren da se kakšen menjalnik najde
Te še kaj zanima, preden se spet tako razburiš?
Objavljeno: Če jun 28, 2007 8:02 pm
Napisal/-a croma_man
pa oba sta za na sončno upravo :
če daš gor JB1046 menjalnik od cliota 1.2 boš mel krajši diferencial in posledično dosti bolše pospeške in končno blizu 200.
če kdo ne verjame naj pride z gps-om v celje in mu dokažem.
kaki poznavalci, you make baby jesus cry !
Objavljeno: Če jun 28, 2007 8:27 pm
Napisal/-a mire
croma_man
a ti mas tko ustelanega cliota
kake barve je
Objavljeno: Če jun 28, 2007 9:12 pm
Napisal/-a andrej86
mire je napisal/-a:croma_man
a ti mas tko ustelanega cliota
kake barve je
pa ni res če so krajše prestave da so samo pospeški večji končna pa manjša?
Objavljeno: Če jun 28, 2007 9:20 pm
Napisal/-a P106r
Ma sej kdaj se vprašam kak smisel sploh iam pisati po temu forumu zaradi raznih prenapetežev ki so oh in sploh po njihovem mnenju.
No pa to je blo off topic tak da se lahko ta objava briše, sm samo mogu se mal olajšat

Objavljeno: Če jun 28, 2007 9:31 pm
Napisal/-a Mad
... Ta motor je zelo lahko tunat in tudi poceni je ker je kosov kot plev ... mislim, da so jih predelovali na 110 do 135 km pa že z 100 okroglih bi moralo iti kar dobro ... nekaj takega je imel v planu uporabnik M.Lončar, ki se je dosti ukvarjal z tem in ima na voljo kar nekaj podatkov zate

kar vprašaj ga ... kar se tiče hitrosti pa - z predelavo podvozja in zavornega sistema boš imel dober avtek - spomni se Williamsa ... bil je v isti karoseriji ... L.p. Mad
Objavljeno: Če jun 28, 2007 9:34 pm
Napisal/-a rover416
croma_man je napisal/-a:pa oba sta za na sončno upravo :
če daš gor JB1046 menjalnik od cliota 1.2 boš mel krajši diferencial in posledično dosti bolše pospeške in končno blizu 200.
če kdo ne verjame naj pride z gps-om v celje in mu dokažem.
kaki poznavalci, you make baby jesus cry !
croma ima cist prav videl obcutil zadevo

Objavljeno: To jul 10, 2007 6:16 pm
Napisal/-a mloncar
Mad je napisal/-a:... Ta motor je zelo lahko tunat in tudi poceni je ker je kosov kot plev ... mislim, da so jih predelovali na 110 do 135 km pa že z 100 okroglih bi moralo iti kar dobro ... nekaj takega je imel v planu uporabnik M.Lončar, ki se je dosti ukvarjal z tem in ima na voljo kar nekaj podatkov zate

kar vprašaj ga ... kar se tiče hitrosti pa - z predelavo podvozja in zavornega sistema boš imel dober avtek - spomni se Williamsa ... bil je v isti karoseriji ... L.p. Mad
nekaj sem se že ukvarjal, malo se pa še bom.
Objavljeno: Sr jul 18, 2007 9:09 am
Napisal/-a jack6
Morda pa avto ni ulaufan, se je že zgodilo da se je avto zamoril če je bil pri kakemu pučasnemu vozniku oz. starejšemu oz. je veliko časa prebil v garaži. Drugače če pa je vse normalno bi moral iti več kot 165 km/h. Čeprav se mi ne zdi toliko pomembna končna hitrost, bolj se mi zdijo pomembni pospeški oz. kako hitro pride avto na obrate. Da ne diha ko stara baba

..he he
Objavljeno: Sr jul 18, 2007 10:11 am
Napisal/-a Blinder
A je slucajno vzrok za prenizko koncno hitrost ta, da si poskusil v V. prestavi namesto v IV.? Ker nekateri avti dosezejo koncno v cetrti.....
Objavljeno: Sr jul 18, 2007 10:12 am
Napisal/-a jack6
Objavljeno: Sr jul 18, 2007 12:27 pm
Napisal/-a Mick Jerry
croma_man je napisal/-a:pa oba sta za na sončno upravo :
če daš gor JB1046 menjalnik od cliota 1.2 boš mel krajši diferencial in posledično dosti bolše pospeške in končno blizu 200.
če kdo ne verjame naj pride z gps-om v celje in mu dokažem.
kaki poznavalci, you make baby jesus cry !
Eee, kako pa je možno da imaš s krajšim diferencialom bolše pospeške in višjo končno hkrati? Al sm jst kej zgrešu klele?
Objavljeno: Sr jul 18, 2007 12:32 pm
Napisal/-a Lumpy_
Objavljeno: Sr jul 18, 2007 1:08 pm
Napisal/-a Blinder
Mick Jerry je napisal/-a:croma_man je napisal/-a:pa oba sta za na sončno upravo :
če daš gor JB1046 menjalnik od cliota 1.2 boš mel krajši diferencial in posledično dosti bolše pospeške in končno blizu 200.
če kdo ne verjame naj pride z gps-om v celje in mu dokažem.
kaki poznavalci, you make baby jesus cry !
Eee, kako pa je možno da imaš s krajšim diferencialom bolše pospeške in višjo končno hkrati? Al sm jst kej zgrešu klele?
Mogoce ker original ima dolge prestave? Mislim nekateri in matematika prav niste za skupaj
primer:
383-konjski Viper je imel koncno nekje 285 kmh, ki jo je dosegel v V. prestavi pri cca 5500 rpm(najvecjo moc ima pri 5200).
V VI. prestavi, ki jo ima zeloo dolgo, je dosegel 244 kmh, pri cca 3000 rpm.
Tale viper bi dosegel maksimalno hitrost v tako dolgem prenosu, da bi jo dosegel pri 5200 rpm, kamor ima najvecjo moc...
Tako da daljsa prestava ne pomeni vedno vecjo koncno hitrost.