Stran 1 od 1

VW Golf 4 1.8 20V - menjava amortizerjev

Objavljeno: Sr jul 18, 2007 12:53 pm
Napisal/-a ezzy
Zdravo!

Rabil bi pomoč glede amortizerjev.

Trenutno sem menjal le fedre na EIBACH črne ("pro kit" menda).

Razlika avta v vodenju je več kot očitna, že samo po menjavi feder.

Zdaj me pa zanima če je tudi tako drastična sprememba če menjaš tudi amortizerje.

Menjal bi jih tudi zaradi tega, ker je avto kljub temu da še imam zimske gor v dimenziji 195/65/15 zelo trdi. Mam pa doma že kupljena lita platišča 8J18" na katerih bo 225/40/18 guma, in vem da se bom nato vozil kot na vozu :?

Menjal bi jih seveda predvsem zaradi še bolšje lege avta na cesti, če bi še pa bilo kaj dodatnega udobja bi blo pa super :D

Koliko sm spremljal vsi hvalite MONROE amortizerje , sam sem pa tudi gledal od EIBACHA
"PRO DAMPER" ki jih lahko tudi kupiš že v kompletu z temi fedrami ki jih že imam.(na njihovi strani piše kao optimizirane za "PRO KIT" fedre)


Vsak nasvet več kot dobrodošel!
Hvala!

Objavljeno: Sr jul 18, 2007 5:39 pm
Napisal/-a ezzy
Ni nikogar ki je kupil od EIBACHA "PRO DAMPER"?? :) ,pa še po možnosti mel v navezi z EIBACH "PRO KIT" fedrami?


Sm mislo da je to malo bolj "razpašeno" med tuning sceno :P



Upam da se še najde kdo :(



Glede razlike med navadnimi amortizeri v navezi z športnimi fedrami ter športnimi amortizeri v navezi z športnimi fedrami.bilokater firma, zanima me samo če se pozna razlika??????

Lp!

Objavljeno: Sr jul 18, 2007 5:42 pm
Napisal/-a Slicker
s športnimi amortizerji bo samo še bolj trdo.

Objavljeno: Sr jul 18, 2007 6:24 pm
Napisal/-a ezzy
ok, kaj pa glede voznih lastnosti??, vzamem tudi to v zakup,če se vozne lastnosti še vsaj za pol toliko izboljšajo kot le pri športnih vzmeteh.


Golf je v osnovi z original vzmetmi čista krava v ovinkih, z menjavo feder je pa čist drug avto,še z zamnejavo amortizerjev pa hočem prit da bo avto ležal ovinkih vsaj približno takole kot Ford Focus mk.1

To bi vsaj pričakoval od menjave: vmeti+amortizerji ter 225/40 gumo.

Objavljeno: Sr jul 18, 2007 6:28 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
enako vprašanje sem že jaz imel pa noben nč ni vedel

Objavljeno: Sr jul 18, 2007 7:31 pm
Napisal/-a abbe
k pa ce bi si kupu gewinde ce ze menjas fedre in amortizerje.

Objavljeno: Sr jul 18, 2007 8:32 pm
Napisal/-a Slicker
dvomim če bo kdaj tako ležal kot fokus. npr. moja trojka pa je spuščen 6cm pa 215gume gor, pa nimam šans proti serijski hondi bingo na 175 gumah v ovinkih. pridobil boš da avto ne bo plaval po cesti in volan bo malenkost bolj odziven.

Objavljeno: Sr jul 18, 2007 9:22 pm
Napisal/-a CupraR
ezzy je napisal/-a:ok, kaj pa glede voznih lastnosti??, vzamem tudi to v zakup,če se vozne lastnosti še vsaj za pol toliko izboljšajo kot le pri športnih vzmeteh.


Golf je v osnovi z original vzmetmi čista krava v ovinkih, z menjavo feder je pa čist drug avto,še z zamnejavo amortizerjev pa hočem prit da bo avto ležal ovinkih vsaj približno takole kot Ford Focus mk.1

To bi vsaj pričakoval od menjave: vmeti+amortizerji ter 225/40 gumo.


Bistvo podvozja so itak amortizerji..
Z eno fajn robo (recmo bilestein za VAG grupo) se bo avto lepš držal ceste, niti ne bo "neudobno" pretrd, bo pa lega precej bolša..

Objavljeno: Pe jul 20, 2007 5:09 pm
Napisal/-a Marcelolipi
Jaz bi ti priporočal gewinde. Sam imam KW variante 1 (Seat Leon) pa sem zelo zadovoljen. Avto ima dobro lego in ni pretrd.


lp