Stran 1 od 1
Tuning z dodatkom za gorivo!!!
Objavljeno: Sr jul 18, 2007 12:57 pm
Napisal/-a dashi
Objavljeno: Sr jul 18, 2007 1:08 pm
Napisal/-a DaDek
jas bom od zaj naprej samo še to tankal.

Objavljeno: Sr jul 18, 2007 1:19 pm
Napisal/-a samekk
obstaja kej tazga za bencinarje?

ops:
Objavljeno: Sr jul 18, 2007 1:20 pm
Napisal/-a Cash
Ja, nitro

Objavljeno: Sr jul 18, 2007 1:59 pm
Napisal/-a s12345
Mogoče mal neumno vprašanje: je to gorivo ali olje?
Objavljeno: Sr jul 18, 2007 2:02 pm
Napisal/-a Pollo
Objavljeno: Sr jul 18, 2007 2:38 pm
Napisal/-a Lumpy_
Niso pa nič napisali tam ko so testirali dodatek, kdaj je mercedes zaribal.
Kaj sploh je to? Je kdo probal to?
Objavljeno: Sr jul 18, 2007 10:00 pm
Napisal/-a Mad
samekk je napisal/-a:obstaja kej tazga za bencinarje?

ops:
http://www.extremecompetition.it/ Da imaš dodatke in tudi že namešan benz samo to niti ni tako poceni ... Boljše je če greš po aviobenzin ... in ga namešaš v razmerje 102 oktana (samo za avte brez katalizatorja - avio-benz oznaka 100 LL cca-135 oktanov) L.p. Mad
Objavljeno: Če jul 19, 2007 12:23 am
Napisal/-a DaviiD
Mad je napisal/-a:samekk je napisal/-a:obstaja kej tazga za bencinarje?

ops:
http://www.extremecompetition.it/ Da imaš dodatke in tudi že namešan benz samo to niti ni tako poceni ... Boljše je če greš po aviobenzin ... in ga namešaš v razmerje 102 oktana (samo za avte brez katalizatorja - avio-benz oznaka 100 LL cca-135 oktanov) L.p. Mad
In prestelas elektroniko da da malo vec predvziga, ne ?
Objavljeno: Če jul 19, 2007 6:44 pm
Napisal/-a Mad
DaviiD je napisal/-a:Mad je napisal/-a:samekk je napisal/-a:obstaja kej tazga za bencinarje?

ops:
http://www.extremecompetition.it/ Da imaš dodatke in tudi že namešan benz samo to niti ni tako poceni ... Boljše je če greš po aviobenzin ... in ga namešaš v razmerje 102 oktana (samo za avte brez katalizatorja - avio-benz oznaka 100 LL cca-135 oktanov) L.p. Mad
In prestelas elektroniko da da malo vec predvziga, ne ?
... zakaj le : 1. saj elektronika se sama prilagodi za slabši benz ! - 2. za boljši pa se ne rabi saj klenkanje je samo pri slabšem benzinu ... kot vidim si strokovnjak

- 3. Pri starih avtih, ki imajo še nastavljiv razdelilec se pa igraš po mili volji - če znaš če ne se ti greje in skuri kak batek ventilček itd. L.p. Max
Objavljeno: Če jul 19, 2007 7:46 pm
Napisal/-a leoCar
A nima tisti mercedes 110KW, tam piše nekih 84 ali nekaj ali pa ma 84 KW pri 2300rpm+-

Kako pa kaj viskokotlačne črpalke prenesejo tak aditiv, ki sigurno ni tak masten kot dizel, in posledično pride do slabšega mazanja črpalke in s tem več možnosti za okvaro ali se motim

Objavljeno: Če jul 19, 2007 8:00 pm
Napisal/-a samekk
leoCar je napisal/-a:A nima tisti mercedes 110KW, tam piše nekih 84 ali nekaj ali pa ma 84 KW pri 2300rpm+-

Kako pa kaj viskokotlačne črpalke prenesejo tak aditiv, ki sigurno ni tak masten kot dizel, in posledično pride do slabšega mazanja črpalke in s tem več možnosti za okvaro ali se motim

Nazivna moč je 110kw, na valjih (po domače na kolesih) 81 kw.
Po dodatku jih pa ima na valjih 84 kw. Upam da sm prav razložu.
Objavljeno: Če jul 19, 2007 8:29 pm
Napisal/-a leoCar
Ups, tole so KW na kolesih

ops:
Objavljeno: Če jul 19, 2007 9:41 pm
Napisal/-a Maxx
Samo sej ni važn kok kw ima motor, bl je važn kok je na kolesih.Pravim zaradi zavarovalnic

Objavljeno: Pe jul 20, 2007 1:37 pm
Napisal/-a leoCar
Ja saj vsi avti majo manjšo moč na kolesih, kot pa na glavni gredi motorja, vse povsod v prenosih so zgube moči. mi pa plačujemo tako drago zavarovanje za konje, ki jih sploh ne skoristimo

Objavljeno: Pe jul 20, 2007 3:52 pm
Napisal/-a Mad
... :P friziraj ga ...
Objavljeno: Pe jul 20, 2007 4:10 pm
Napisal/-a leoCar
Mad je napisal/-a:... :P friziraj ga ...
Maš prav, ne dajmo se da nas država j**e
