Stran 1 od 2
dvojni karburator
Objavljeno: To jul 31, 2007 12:46 pm
Napisal/-a poljso
Pozdravljeni,
imam cliota, l 93. Zanima me če lhko dam dvojni karburator in kako naj vem kjri bi pašal gor, od katerega modela
Kako je pa kaj glede porabe

za koliko bi se mi povečala
Hvala za vnaprej
LP
Objavljeno: To jul 31, 2007 1:02 pm
Napisal/-a jani.vuk
odvisno od karburatorja poglej malo po formih in boš
videl
Objavljeno: To jul 31, 2007 2:09 pm
Napisal/-a AXioN
Najbolj simpl zadeva je webber ali solex, nastavit je itak treba za vsakega posebej. Lahko tudi posebej kupis ali naredis/priredis za tocno dolocen tip avta.
Vec kot fenomenalna zadeva, samo poraba je pa astronomska.
Osebno-raje doppelvergaser kot pa turbo.
Objavljeno: To jul 31, 2007 11:09 pm
Napisal/-a drmocar
Najprej povej kater motor maš da bomo vedl povedat.
Objavljeno: Sr avg 01, 2007 9:05 am
Napisal/-a mloncar
AXioN je napisal/-a:NVec kot fenomenalna zadeva, samo poraba je pa astronomska.
Jst mam 1.4 energy motor s fergazerjem (trenutno še s serijskim) in imam porabo 7.5l na 100km (dinamične vožnje). V kratkem bom dal na avto Solex 32/34 Z2 fergazer od AXa GTja.
Objavljeno: Sr avg 01, 2007 9:41 am
Napisal/-a drmocar
AXioN je napisal/-a:Vec kot fenomenalna zadeva, samo poraba je pa astronomska.
Poraba niti ni tako astronomska....že ga tiščiš je...če ga pa ne pa ne žre tolk več, samo pravilno more bit nastavljen

To govorim iz lastnih izkušenj.
AXioN je napisal/-a:Osebno-raje doppelvergaser kot pa turbo.
Tle se morm pa strinjat, ker zvok je brutalen
Če že misliš kaj dajat daj kaj konkretnega kot je npr. Weber IDF ali Dell'orto DRLA. Ker pa vidm da se ne spoznaš na te zadeve, bo boljše da pustiš vse tako kot je, ker ni kr tko tole s fergiji...treba upoštevat dize, main venturi, prostornino motorja, karakterisitke motorja,...
Pa vedt morš da ti sami fergiji ne bodo dal tolk več moči....vse v kombinaciji z drugimi odmičnimi (več lifta) in obdelano glavo.
Objavljeno: Sr avg 01, 2007 4:44 pm
Napisal/-a poljso
motor je energy E5F, 43kW, 1171 cm3...
kolko bi me pa pršlo za Webber ali Solex

spoznam se lih ne... ma s pomočjo upam da že kaj skombiniram

Objavljeno: Sr avg 01, 2007 5:24 pm
Napisal/-a Mad
poljso je napisal/-a:motor je energy E5F, 43kW, 1171 cm3...
kolko bi me pa pršlo za Webber ali Solex

spoznam se lih ne... ma s pomočjo upam da že kaj skombiniram

... mislim da bi šlo od 19-ke Energy motor 1.4 gor v nulo in dobil bi kake 5-7 konjev lep glas in porabo ko bi ga tiščal tudi 12 litrov

če ga voziš pa v koloni počasi daljše relacije v prvi stopnji ti bo pil še manj kot zdaj ... vrednost vplinjača ? ... vprašaj uporabnika M.lončarja koliko on tudi ga ima sedaj enega - viška ... mislim da so vredni ene 70 eur ... L.p. Mad
Objavljeno: Sr avg 01, 2007 6:14 pm
Napisal/-a drmocar
No pa si dobil pošten odgovor

Objavljeno: Če avg 02, 2007 9:35 am
Napisal/-a poljso
najlepša hvala

uporabnika bom kontaktiral

Objavljeno: Če avg 02, 2007 9:26 pm
Napisal/-a AXioN
Še kratka štorija s telimi webbri etc.. Nazadnje ko sem bil v okolici trsta na nekem odpadu, so jih meli v velikih sodih na kupe, in to bz dobesedno. Ko je kolega potegnil enega iz kante je takoj priletel odpadar, ampak ne zarad samega frgazarja, temvec aluminija ki so ga zbital v teh sodih, da ne bi on slucajno kradu aluminij. V onem sodu pa je blo pa sigurno za 1000e vrednih frgazarjev.
Objavljeno: Pe avg 03, 2007 1:56 pm
Napisal/-a drmocar
Spet odvisno kater weber, dell'orto,...

Objavljeno: Ne avg 05, 2007 2:20 am
Napisal/-a Mad
drmocar je napisal/-a:Spet odvisno kater weber, dell'orto,...

... ne : ker ko stoji vplinjač nekaj časa osovine dize in ekonostati korodirajo povpraševanja je zelo malo - pa še - aluminij je drag kot surovina in jih mečejo v tisti zabojnikza reciklirat ... danes verjemi se malo ukvarjajo z ločevanjem dobrih in slabih kosov - izguba časa zaslužijo že s tem ko avto sprejmejo pol se najde še kdo, ki kaj pobere in plača največji biznis pa je itak prodaja materiala ker ti mu daš za del 20 - 100 eur kdovekdaj ... tip razstavi 1000 kg surovine brez čakat dobi sigurnih 200 eur za tono takoj ... Sonček bo šel pa grape prekopavat, da dobi nazaj svoj denar, ki ga je zakopal

... L.p. Mad
Objavljeno: Ne avg 05, 2007 3:27 pm
Napisal/-a ludvik
Pred 10leti ko sem še mel nissan sani-ja sem namontiral gor uplinjač od R-19 1.4 .Avto je občutno bolj šel in za kak liter je manj pil,kar mi še dan danes ni jasno.Je pa res da ja mel original automatski zauh renojev pa ročni.
Objavljeno: Ne avg 05, 2007 5:22 pm
Napisal/-a drmocar
Mad je napisal/-a:drmocar je napisal/-a:Spet odvisno kater weber, dell'orto,...

... ne : ker ko stoji vplinjač nekaj časa osovine dize in ekonostati korodirajo povpraševanja je zelo malo - pa še - aluminij je drag kot surovina in jih mečejo v tisti zabojnikza reciklirat ... danes verjemi se malo ukvarjajo z ločevanjem dobrih in slabih kosov - izguba časa zaslužijo že s tem ko avto sprejmejo pol se najde še kdo, ki kaj pobere in plača največji biznis pa je itak prodaja materiala ker ti mu daš za del 20 - 100 eur kdovekdaj ... tip razstavi 1000 kg surovine brez čakat dobi sigurnih 200 eur za tono takoj ... Sonček bo šel pa grape prekopavat, da dobi nazaj svoj denar, ki ga je zakopal

... L.p. Mad

...to pa nism vedu da tud boljše mečejo stran

No potem bom pa šel definitivno pogledat....zarad diz, da se potem malo poigram, ko bo druga odmična.
Objavljeno: Ne avg 05, 2007 8:27 pm
Napisal/-a Mad
drmocar je napisal/-a:Mad je napisal/-a:drmocar je napisal/-a:Spet odvisno kater weber, dell'orto,...

... ne : ker ko stoji vplinjač nekaj časa osovine dize in ekonostati korodirajo povpraševanja je zelo malo - pa še - aluminij je drag kot surovina in jih mečejo v tisti zabojnikza reciklirat ... danes verjemi se malo ukvarjajo z ločevanjem dobrih in slabih kosov - izguba časa zaslužijo že s tem ko avto sprejmejo pol se najde še kdo, ki kaj pobere in plača največji biznis pa je itak prodaja materiala ker ti mu daš za del 20 - 100 eur kdovekdaj ... tip razstavi 1000 kg surovine brez čakat dobi sigurnih 200 eur za tono takoj ... Sonček bo šel pa grape prekopavat, da dobi nazaj svoj denar, ki ga je zakopal

... L.p. Mad

...to pa nism vedu da tud boljše mečejo stran

No potem bom pa šel definitivno pogledat....zarad diz, da se potem malo poigram, ko bo druga odmična.
... dize dobiš na Weber Solex servisu tam nastaviš tudi vplinjač če si blizu Izole ti ga Tomy ki ti še malo zamakne predvžig kar ti iz tvoje pasje bombice naredi pravo petardo ... pol ga na max obratih ne zaliva samo večkrat boš tankal :P in prej prišel na cilj ... dobro je tudi regulator predvžiga pregledat da ni vzmet pretegnjena pa da ti tista cevka na tlačnem regulatorju ne pušča - ker ti pol ne deluje prav dobre svečke z pravilnim toplotnim koeficientom svečke...
Objavljeno: Ne avg 05, 2007 8:37 pm
Napisal/-a Mad
ludvik je napisal/-a:Pred 10leti ko sem še mel nissan sani-ja sem namontiral gor uplinjač od R-19 1.4 .Avto je občutno bolj šel in za kak liter je manj pil,kar mi še dan danes ni jasno.Je pa res da ja mel original automatski zauh renojev pa ročni.
vsak avto z avtomatskim čokom na vplinjaču pokuri malo več tak vplinjač predelaš z namestitvojo nosilca za pritrditev zajle in nabaviš zajlo z gumbom ... avtomobili z vplinjačem jo imajo že konstrukcijsko po navadi predvideno - pol ti rabi še osovino lopute povezat z kakim kosom (petelinčkom vzvodom za sajlo) z starega vplinjača, da boš lahko po želji nastavil loputo (količino goriva in vrtljaje) in obvezno moraš nastaviti točno tako, da ko je zajla potisnjena noter in je saug zaprt imaš loputo točno navpično ker sicer ti dela podtlak in vleče benzin - kar ne rabi ... to poveča porabo in zaliva motor (prebogata mešanica) ... l.p. Mad
Objavljeno: Ne avg 05, 2007 9:38 pm
Napisal/-a Štrubelj
kolk bi se pa poznal če bi dal dvojni ferg na R5 1.1, najdu sm ene par teh fergov, pa me zanima ker je bolši, solex al weber in pa kaj je treba use predelat da se motor čimbolj izkoristi (pa najbol če je čim cenej

)
Objavljeno: Ne avg 05, 2007 10:28 pm
Napisal/-a Mad
Štrubelj je napisal/-a:kolk bi se pa poznal če bi dal dvojni ferg na R5 1.1, najdu sm ene par teh fergov, pa me zanima ker je bolši, solex al weber in pa kaj je treba use predelat da se motor čimbolj izkoristi (pa najbol če je čim cenej

)
Supercinq je imel eno verzijo 1.1 z duplim vozil sem jo ker jo je imel kolega iz Trsta in ti povem da za menda 55 km je stvar bila zanimiva ne spomnem se oznake je pa šel dobro za 1.1 motor ... solex Weber ni važno važno je da je dobro nastavljen pa da ima približno dimenzijo sesalnega kolektorja da ti predelava ne bo povzročala preglavic jaz ne bi bil pameten na tvojem mestu - šel bi po vplinjač od R 5 1.4 TS ali TE , R 9 ali R 11 ali od R 18 ker je motor po dimenzijah praktično isti in bi moralo it gor direkt brez predelav ... pa še filter od zraka bi pasal in bi imel najmanj problemov ... L.p. Mad
Objavljeno: Ne avg 05, 2007 10:51 pm
Napisal/-a Štrubelj
neki off-a kaj je razlika med TS in TE petko?
drugač pa, kok misliš da bi blo razlike v moči če dam od 1.4 ferg gor?