Stran 1 od 2

Poliuretanski vložki za podvozje

Objavljeno: Pe avg 10, 2007 10:02 am
Napisal/-a pinjas
http://www.energysuspension.com/pages/chassis.html

ali je kdo že proval zamenjati vse te zadeve na podvozju? Mene me ful mika ker bom dal komplet nastavljive amortizerje in bi rad naredu zadevo kot je treba. druga plat tega pa je to da postane ves avto trd ko...... in je udobnost zelo slaba. ali je to res??Tako se govori. Zanima me koliko se poslabša udobnost?
Prav tako tudi nosilce samega motorja.( tu pa res pravijo d abolj trese vse skupi, je pa pogoj če se menja diskalni kolektor)

Vse bo na EP3 CTR


slika za predstavo:
Slika

Slika

Objavljeno: So avg 11, 2007 8:17 am
Napisal/-a pinjas
80 ogledov pa niti enega odgovora:) očitno sme prvi ki bo to delal?????

Objavljeno: So avg 11, 2007 11:31 am
Napisal/-a Bruned
Jah prvi že ne samo večina nima izkušenj s tem. Pelju sem samo dirkalnik s tem in je trd že sam po sebi tko da nebi mogu rač kaka je razlika med serijo pa tem


P.S. tudi mene to čaka.

Objavljeno: So avg 11, 2007 11:54 am
Napisal/-a bass
Kar se voznih lastnosti tiče je razlika ogromna, a če le nočeš menjati rok na vsakih 6 mesecev, ti to odsvetujem.

Če zamenjaš tudi tiste pri nosilcih motorja pridobiš na odzivnosti, a je možno, da ti potrga nosilce.

Objavljeno: So avg 11, 2007 12:05 pm
Napisal/-a monster_d
Za usakodnevno voznjo pomoje neuporabno, tak ko je povedal ze uporabnik pred mano je use bolj trdo, serijske zadeve bolj blazijo zadevo, s tem pa je bolj obremenjeno.

Objavljeno: So avg 11, 2007 3:41 pm
Napisal/-a drmocar
Zanimivi odgovori. Zakaj so serijski bolj mehki? zato da se manj vibracij od motorja, ceste itd. prenaša na šasijo...za boljše počutje, kar je en šit. Taki poliuretanski vložki, nosilci,itd. so narejeni za N grupo vozil, za A grupo so aluminijasti, ballbearing (se pravi "solid") Jest bom definitivno to kupil, ker občutno izboljša vozne lastnosti.

Objavljeno: So avg 11, 2007 4:24 pm
Napisal/-a rover416
jst bi sm dodal to da mogoce ep3 ni tok star avto tko da so gumice se pri sebi.da bi blo bolj pametno potem menjat k bojo hin :D

Objavljeno: So avg 11, 2007 4:53 pm
Napisal/-a drmocar
rover416 je napisal/-a:jst bi sm dodal to da mogoce ep3 ni tok star avto tko da so gumice se pri sebi.da bi blo bolj pametno potem menjat k bojo hin :D
Tle se gre bl za performance kt pa za to al so še dobre al že slabe ;)

Objavljeno: So avg 11, 2007 5:14 pm
Napisal/-a bass
Tudi jaz bi na tvojem mestu kupil, roke za pežojčka so poceni. :D

Objavljeno: So avg 11, 2007 11:26 pm
Napisal/-a drmocar
bass je napisal/-a:Tudi jaz bi na tvojem mestu kupil, roke za pežojčka so poceni. :D
:lol:

Objavljeno: Ne avg 12, 2007 1:31 am
Napisal/-a nebivedu
drmocar je napisal/-a:Zanimivi odgovori. Zakaj so serijski bolj mehki? zato da se manj vibracij od motorja, ceste itd. prenaša na šasijo...za boljše počutje, kar je en šit. Taki poliuretanski vložki, nosilci,itd. so narejeni za N grupo vozil, za A grupo so aluminijasti, ballbearing (se pravi "solid") Jest bom definitivno to kupil, ker občutno izboljša vozne lastnosti.


Zakaj neki je taka razlika, ane!

Dejte fantje mal pomislit. Na avtu imate sedaj gumo, tole pa je trda plastika. In seveda da je to orenk razlika, ker plastika se manj upogiba kot guma.
Večinoma pa to plastiko uporabljamo na offroadu za liftkite delat, da dvigneš avto. Se pa bolj splača kupit plastiko in jo dat podrejat, kot pa da tole kupiš - predrago je.

Objavljeno: Sr avg 15, 2007 9:51 pm
Napisal/-a Sierrator
Ma ni to neki bavbav. Sam sem to zmontiral na prednjo premo Sierre Cosworth pa imam samo dobre izkušnje. Pa tudi nič kaj bolj trdega občutka nimam med vožnjo. Zdrži pa neprimerno dlje od originalnih gumic.

Objavljeno: Sr avg 15, 2007 10:25 pm
Napisal/-a Mad
... ja Aljaž - Rale na Cosworthu so bolj obremenjene in hodijo vsake tri mesece v K.... - jih potrga ... Powerflex gume so trde zato imaš tudi manj luftov in kakor je en napačno napisal hodijo roke ??? Jaz vem da - ne hodijo več roke enkrat ko jih daš gor ... tisto kar je tisti stric mislil so Uniball joints - dirkalni nosilci namesto silent block-ov, ki se po luknjah radi poškodujejo zaradi udarca ... nosilci od motorja so druga pesem če pretrdo vpneš motor se na cel avto prenesejo vibracije in se to da rešit tudi tako, da se uporabi raje kak dodaten pomožni nosilček, ki omeji serijskemu nosilcu gibanje v neželjene smeri ali montiraš od drugega avta dosti močnejšega ... in pa - tudi zalit se jih da z lepilom za avtomobilske šipe, tako da so bolj trdi togi ... L.p. Mad

Objavljeno: Če avg 16, 2007 9:21 am
Napisal/-a Bruned
Powerflex ni plastika! Je guma ki dopušča dihanje- Drejanje teflona in vstavljanje v roke je pa samomor. Sprobano iz moje strani lomilo zadnje prečne roke na imprezi kot šibice ( v hitrih ovinkih). Po besedah kolega ki jima powerflex v cliu pa teh problemov ni ker se guma še vedno vsaj malo poda.

Objavljeno: Če avg 16, 2007 12:48 pm
Napisal/-a Sierrator
Točno tako!
Powerflexovi selen bloki so poliuvretanski, še vedno prožni in popolnoma primerni za cestno uporabo. Teflonski so pa za dirkalnike.

Objavljeno: Sr avg 29, 2007 4:31 pm
Napisal/-a ludvik
Kje bi se pa dalo pri nas to kupit? Za clio ll bi mel. :?

Objavljeno: Sr avg 29, 2007 4:38 pm
Napisal/-a mega_ne
pri nas ne vem. drugače pa poglej http://www.reichhard-motorsport.com/. so hitri. edini minus je poštnina

Objavljeno: Sr avg 29, 2007 4:48 pm
Napisal/-a ludvik
Približno kolko EU?

Objavljeno: Sr avg 29, 2007 4:54 pm
Napisal/-a Sierrator
Jaz sem Powerflex bushes za Sierro Cosworth kupil pred štirimi leti v Italiji za 220€.

Objavljeno: Sr avg 29, 2007 5:02 pm
Napisal/-a mega_ne
ludvik je napisal/-a:Približno kolko EU?

če si mislil za poštnino ti lahko povem da sem jaz dal za 2 vijaka in stranske žmigovce 33€. škatla v kateri sem dobil je bila velika nekje 30X20X15cm - nevem zakaj :? . teže pa tut skoraj nič.
če si mislil pa za dele, pridejo pa 4 za v roke 102€ in 2krat po 2 za stabilizator 2x37€