Stran 1 od 3
podjetje AMORTIZER
Objavljeno: Sr avg 22, 2007 4:46 pm
Napisal/-a _marko
Lep pozdrav!
Na alfi 147 moram zamenjat amortizerje.
Avto ima športne vzmeti H&R in je nižji za okrog 3,5centi.
Gre se pa, da mi je podjetje AMORTIZER reklo, da mi za približno enako ceno naredi njihove prilagojene amortizerje.
Skratka, zanima me kdo ima kaj izkušenji z njimi.
Kako kvalitetni so njihovi amortizerji? itd...
V nasprotnem rpimeru bi kupil Monroe Reflex. Ceni sta primerljivi.
lp Marko
Objavljeno: Sr avg 22, 2007 4:54 pm
Napisal/-a jakl
men osebno amortizerjevi amortizerji odlično špilajo in sm ful zadovln z njimi. mislm da znajo met dalšo življensko dobo celo od monroe ipd... kolega jih ma 100kkm pa špilajo še ko treba.
lp,
Objavljeno: Sr avg 22, 2007 5:23 pm
Napisal/-a fructal_jabolcnik
amortizer je moja destinacija kadar se bom odpravu menjat celotno podvozje. Mislm da je njihova predelava in obnova amortizerjev v kombinaciji z eibach fedri luštna kombinacija
edit: da ne boš mislu, da ne vem kaj dajo not, sosed je naredu dva avtomobila pri njih->zakooon :P
Objavljeno: Sr avg 22, 2007 5:39 pm
Napisal/-a pinjas
jaz nisem istega mnjenja. sem jih imel na mojem bivšem avtu in so trajali 1 leto. raje kupi KONI ali kek drug eki so stestirani 100000x in se ve kako delajo. KONI dela posebne kite z vzmetmi vred tudi
Objavljeno: Sr avg 22, 2007 6:48 pm
Napisal/-a čare
če rabiš navadne amortizerje pejt kupit nove ker obnavljat se jih ne splača če pa rabiš trše pol pa pejt k njemu samo se najprej pozanimi za ceno ker zna bit zlatar
Objavljeno: Sr avg 22, 2007 7:15 pm
Napisal/-a Gricko
drag ko žefran....kvaliteta izdelkov pa je

sem povedal dosti??
če boš obnavljal, raje pelji k Vugi ali pa k Jenko-tu...tudi v okolici MB je en majster (rudolf?)
Objavljeno: Sr avg 22, 2007 8:22 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Gricko je napisal/-a:drag ko žefran....kvaliteta izdelkov pa je

sem povedal dosti??
če boš obnavljal, raje pelji k Vugi ali pa k Jenko-tu...tudi v okolici MB je en majster (rudolf?)
se podpišem
Objavljeno: Sr avg 22, 2007 8:47 pm
Napisal/-a drmocar
Kolkr berem vaše komentarje, ni dobr ne en, ne drug, ne tret...eni hvalte Turnška, drugi Vugo, tretji Jenkota...
Itaq je pa to vse pesek v oči dokler ne kupš enih res dobrih amortizerjev

Objavljeno: Če avg 23, 2007 8:16 am
Napisal/-a AgitatoR
Par let nazaj sm za Favoritko nova zadnja amortizerja rabil, stara sem mu vrnil, na novih mi pa še naknadno, ob prevzemu, premaknil šalčko na obeh amortizerjih in ji še enkrat pobarval, kjer je blo švasano. Cena: 12 jurjov (SIT). Menjal sem tudi prednja dva pri Asconi - 24 jurjov (SIT). Tko da ni drag. Je pa res, da obeh avtov nisem mel tako dolgo, da bi lahko videl, kok časa so zdržali.
Objavljeno: Če avg 23, 2007 8:26 am
Napisal/-a croma_man
mel od turnška race verzijo podvozja, zadovoljen po ovinkih, nezadovoljen po neravninah...ko je po 10 mescih spustlo olje iz amortizerjev mi je brez problemov obnovil na garancijo.
naslednjič ko se odločam za tako podvozje grem po Konije ker ni skor razlike v ceni več

Objavljeno: Če avg 23, 2007 8:40 am
Napisal/-a drmocar
croma_man je napisal/-a:mel od turnška race verzijo podvozja, zadovoljen po ovinkih, nezadovoljen po neravninah...ko je po 10 mescih spustlo olje iz amortizerjev mi je brez problemov obnovil na garancijo.
naslednjič ko se odločam za tako podvozje grem po Konije ker ni skor razlike v ceni več

Točno tako, ali pa bilsteine

Objavljeno: Če avg 23, 2007 9:39 am
Napisal/-a mloncar
kakšne so cene koni oz bilstein amortizerjev? seveda za R5 GTT

Objavljeno: Če avg 23, 2007 10:20 am
Napisal/-a drmocar
mloncar je napisal/-a:kakšne so cene koni oz bilstein amortizerjev? seveda za R5 GTT

700-750€, če poznaš koga lahko baje tudi za 400-500€

Objavljeno: Če avg 23, 2007 11:04 am
Napisal/-a dskrab
Nabavi Bilstein pa boš zelo zadovoljen. Se mi zdi brezveze obnavljat, ker novi niso ne vem kakšen strošek.
Objavljeno: Če avg 23, 2007 3:50 pm
Napisal/-a Dr_S
Kayaba tud niso slabi ...
Objavljeno: Če avg 23, 2007 3:54 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Objavljeno: Če avg 23, 2007 3:55 pm
Napisal/-a alexander
jaz sem pri amortizerju spustil picassoja s tem da so mi spredaj zmontirali eibach vzmeti zadaj pa spustili torzijo.lega ni bila prav nic boljsa samo manj se je nagibal v ovinkih. potem sem dal zadaj strsat serijske amortizerje.zadnji konec je kot prilepljen samo mi ga pa na neravni cesti nadlezno gunca.pa ne vem a je to kriva torzija ker ni nic trsa al amortizerji niso dobro strsani.sem pa vceraj zamenjal seriske sprednje amortizerje s firmo kw ki so kompatibilni z vzmetmi eibach.lega spredaj se je obcutno popravila.moje osebno mnenje je da se splaca kupit sportne vzmeti in sportne amortizerje ce hoces dobro lego je pa verjetno tudi to pomembno kaksni so serijski amortizerji.ce so mehki kot so bili moji ne bo nic kaj dosti boljse ce se dajo samo trse vzmeti.mi lhako kdo svetuje kaj narediti da bi zadnji konec prenehal guncat?bi bilo bolje kupit se vzadaj kw?ne bi rad kupl kwje pa bi bilo potem isto.
Objavljeno: Če avg 23, 2007 4:47 pm
Napisal/-a COBRA
Sem klical enkrat na Amortizer, pa mi je rekel, da mi vzame cca 280 eur za montažo športnih fedrov (eibach), obnovo in tršanje originalnih amortizerjev. Malo drago se mi je zdelo. Jenko je pa rekel za isto stvar 180 eur.

Zdej ne vem, al je Amortizer rs tolk "boljši", al kaj
p.s. Pa fedre sem sam kupil, posebej. Sam poštimat bi blo treba, pa je taka razlika.
Objavljeno: Če avg 23, 2007 4:57 pm
Napisal/-a Mad
... Kolikor se spomnem svojih izkušenj z Vugo in z Turnškom - JA ... Pri vugi sem obnavljal dvakrat iste - po 4000 km so drugič spustili ... Turnšek mi je tudi enkrat popravljal od takrat nikoli več ... Koni - Bilstein Kayaba ultra SR 420 + eur ... turnšek 250 eur ... Vuga 100 eur ... no bom spet peljal k njemu, 28 ko pridejo z dopusta da mi naredi ene da vidimo če se je zadnje čase kaj popravil pol vam napišem ...ker zadnje čase hvalite vsi Vugo in Turnška kritizirate - osebno raje 1 x plačam tudi 1 x več in vozim dve leti brez problemov kot pa da se mi ponavlja popravilo parkrat letno ... L.p. Mad
Objavljeno: Če avg 23, 2007 6:04 pm
Napisal/-a Zodd
meni je amortizer (turnsek) spustil avto kar vkljucuje da je prestavil salcki spredaj odrezal nekaj fedra (APEX) zadaj vse 4 amortizerje pa obnovil skrajsal in strsal avto je kot gokard drzi se res izjemno dobro jasno da je zelo trd sem pa zelo zadovoljen z njegovim delom avto je nizji za 7.5 cm