Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
vespo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne nov 27, 2011 1:49 pm

Re: H&R

Napisal/-a vespo Po jan 16, 2012 5:10 pm

Lep pozdrav!
Bom uporabil kar tole temo.V mesecu marcu mislim na svoje vozilo (vw passat 3bg- 1.8T), namontirati naslednji komplet. 18 palčna platišča z pnevmatikami 225/40.Ker mi je samo odobje (trdota itn.) v mojem vozilu sedaj odlična vendar bi si zgolj zaradi samega izgleda rad spustil avto tam za nekje 30-35mm me zanima katere ŠPORTNE VZMETI mi bolj priporočate, da bo mehkoba avta ostala čimbolj na istem nivoju.Sam se odločam samo med H&R ter Eibach.
Pa po forumih sem prebrali, da se za original nadgradnjo v VAG-GRUPI oporablja Eibach vzmetenje spet drugi pa pravijo (pišejo), da H&R.Kaj je sedaj pravilno

Prosil, bi za nasvete tistih, ki imate izskušnje.

Lp, Marko!
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Re: H&R

Napisal/-a dragon22 Sr mar 26, 2014 9:59 pm

Jaz bom tud kar to temo uporabil. Kupil sem Megana RS250 cup z že vgrajenimi športnimi vzmetmi H&R ki znižajo vozilo za 35mm spredaj in zadaj. Opazil sem da na dolgih ovinkih (na avtocesti, npr. Malence ali pa razcep Kozarje) nekje pri hitrosti nad 100km/h avto ni preveč stabilen, hoče podkrmarit oziroma tak majav filing, kot bi peljal fotrov c5 :( . Prej sem imel Clia RS z navadnim podvozjem pa je šel kot po tirih. Do sedaj sem imel gor zimske pnevmatike in sem mislil da je to zaradi njih, ampak je sedaj na letnih isto. Potem sem sprobal različen tlak v pnevmatikah, pa je vedno sto.
Ali je možno da je lega vozila poslabšana zaradi nižanja vozila z H&R vzmetmi, ali bi bilo lahko kaj drugega narobe na podvozju?
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: H&R

Napisal/-a =swen= Sr mar 26, 2014 10:40 pm

Amortizerji so verjetno krivec za tole kar opisuješ...
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: H&R

Napisal/-a _furby_ Sr mar 26, 2014 11:16 pm

2x ... na mojem je rit zacela plesat (ovinek+grbina) in smo pol ugotovili da so zadnji amortizerji spustili
turbo inside
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Re: H&R

Napisal/-a dragon22 Če mar 27, 2014 7:19 am

Pa je možno da so amortizerji fuč že pri 60000km, pri 3 leta starem avtu. Pa prejšnji lastnik ni nič vozil po dirkališčih, večina po AC.
No, če so res fuč bom imel vsaj izgovor da kupim KW V3 :D
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: H&R

Napisal/-a TrijoAdijo Če mar 27, 2014 8:23 am

Je možno ja, da so fuč. Verjetno zaradi znižanga avta.Ni to prvi tak primer.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: H&R

Napisal/-a _furby_ Če mar 27, 2014 7:50 pm

Meni so sli pri 80.000 km. Je bil pa avto nizan od novega, vec kot 4 leta.
turbo inside
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: H&R

Napisal/-a Jerry007 Če mar 27, 2014 7:58 pm

Isto blo pri men, poknil v luknjo, amortizer se je uscal... In sem takoj čutil razliko v vožnji. Daš obnovit amortizerje in jih skrajšaš za kak centi, tako so manj na udaru.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov