Stran 1 od 1
vw polo 1,4 60konjev, bencinc letnik 95-98, +chip?
Objavljeno: Sr sep 19, 2007 1:29 pm
Napisal/-a N-J uno
zanima me če se da vgradit chip v polota 1,4 60 konjev letnik nekje 95-98 in kolk konjev se s tem pridobi, pa tut v polota 1,6 75konjev če se da in kolk konjev se da tu pridobit in kolk je večja poraba?
Objavljeno: Sr sep 19, 2007 1:32 pm
Napisal/-a RpDany
Vir: RSR Motorsport.
11. Kako je s predelavami pri bencinskih motorjih brez turbine?
Pri bencinskih motorjih brez turbine, sam čip tuning na pride v poštev, saj z njim pridobimo le 3-5 KM, kar pa je premalo, da bi sploh občutili razliko. V poštev pride le kompletna predelava z zamenjavo odmične(-ih) gredi, izpušnega sistema vključno z izpušnim kolektorjem, zračnega filtra ter šele na koncu tudi čip tuning. Vsaka od stvari namreč da le malenkosten rezultat, v kompletu pa je lahko rezultat povečanje moči tudi do 30%. Pri teh motorjih pa je potrebno vzeti v zakup tudi to, da se poraba goriva v vsakem primeru poveča in tudi to, da vozilo izgubi na navoru v nižjih vrtljajih na račun povečanja moči. Slabost je tudi visoka cena take predelave.
Primer VW POLO 1.4 16v
odmične gredi SCHRICK 830 EUR
izpušni sistem SUPERSPRINT (komplet) 1100 EUR
mehansko delo 150 EUR
zračni filter GREEN 83 EUR
čip 300 EUR
delo na merilnih valjih 300 EUR
SKUPAJ: 2.763 EUR
Objavljeno: Sr sep 19, 2007 1:40 pm
Napisal/-a RpDany
Objavljeno: Sr sep 19, 2007 1:49 pm
Napisal/-a ban
RpDany je napisal/-a:Vir: RSR Motorsport.
11. Kako je s predelavami pri bencinskih motorjih brez turbine?
Pri bencinskih motorjih brez turbine, sam čip tuning na pride v poštev, saj z njim pridobimo le 3-5 KM, kar pa je premalo, da bi sploh občutili razliko. V poštev pride le kompletna predelava z zamenjavo odmične(-ih) gredi, izpušnega sistema vključno z izpušnim kolektorjem, zračnega filtra ter šele na koncu tudi čip tuning. Vsaka od stvari namreč da le malenkosten rezultat, v kompletu pa je lahko rezultat povečanje moči tudi do 30%. Pri teh motorjih pa je potrebno vzeti v zakup tudi to, da se poraba goriva v vsakem primeru poveča in tudi to, da vozilo izgubi na navoru v nižjih vrtljajih na račun povečanja moči. Slabost je tudi visoka cena take predelave.
Primer VW POLO 1.4 16v
odmične gredi SCHRICK 830 EUR
izpušni sistem SUPERSPRINT (komplet) 1100 EUR
mehansko delo 150 EUR
zračni filter GREEN 83 EUR
čip 300 EUR
delo na merilnih valjih 300 EUR
SKUPAJ: 2.763 EUR
Matr, to te stane več kot je sam avto vreden

Objavljeno: Sr sep 19, 2007 2:23 pm
Napisal/-a r3vo
Tako je Dany reku, se ti ne splača čipirat, ker boš dobil malo moči za veliko denarja..
Objavljeno: Sr sep 19, 2007 4:06 pm
Napisal/-a Mad
... Imel sem 1.6 75 Km z menjavo odmične gredi - 290 stopinjsko Colombo & Bariani sedaj jih lahko kupiš v Sloveniji (Senica Motorsport ... Beričevo) Čipanjem Supersprint izpuhom brez katalizatorja povečanjem pritiska goriva sem prišel na 96 km ... cca 1700 eur ...
... Iz tega istega motorja se bi dalo še : posnet vrh bloka, da povečaš kompresijo na 11 : 1 in menjavo vzmeti, lončkov in ventilov z boljšimi lažjimi tanjšimi iz enega kosa ter predelavo kanalov v glavi menjavo zobnika na odmični z tistim nastavljivim (z premičnim jedrom) lajšanjem motorne gredi in vztrajnika menjavo elektronike in recimo predelave razdelilca na 2 ali 4 močnejše tuljave menjavo sesalnega kolektorja z sistemom na ločene lopute močnejšo benz pumpo večje injektorje in dobrim re-mapom bi izvlekel čez 160 km ... ki trgajo gate ... povem ti pa da je elektronika, ki podpira tak sistem ločenih loput 1200 eur in sistem z flavto injektorji in sesalnim kolektorjem nekje 2000 eur

en sesalni ventil cca 36 eur en izpušni cca 32 eur predelava brušenje in nastavitev ventilov še cca 240 eur ostalo delo okrog bloka sam bog ve

če tega ne počneš sam ali nisi v sorodu z kakim mehanikom dobrega srca se ti ne splača ... kupiš Golf 4 TDi z 130 km ga pelješ do RSR in imaš več konj za ceno avta + cca 400 eur pa še ti konji ne pijejo ... cena ? ko primerjaš nekje ista posegu ... danes sem bil na Fly motors v Trstu kjer so delali Corso 1.4 iz 44 Kw - 60 Km z takim posegom na nekje 130 km ... L.p. Mad
Objavljeno: Sr sep 19, 2007 5:43 pm
Napisal/-a AXioN
Samo kratek nasvet, preden zacnes karkoli tjunnat, zamenjaj menjalnik, ker ima ta motor najvec problemov z menjalnikom, 3je znanci, ki so samo spustili avto za nekih 60/40mm jim je v naslednjih 10.000km zruzil menjalnik.
Objavljeno: Sr sep 19, 2007 6:37 pm
Napisal/-a Mad
AXioN je napisal/-a:Samo kratek nasvet, preden zacnes karkoli tjunnat, zamenjaj menjalnik, ker ima ta motor najvec problemov z menjalnikom, 3je znanci, ki so samo spustili avto za nekih 60/40mm jim je v naslednjih 10.000km zruzil menjalnik.
... ja zobnik od vzvratne se drobi rad tudi meni je 1 x šel ... L.p. Mad
Objavljeno: Sr sep 19, 2007 7:05 pm
Napisal/-a suhokranjec
AXioN je napisal/-a:Samo kratek nasvet, preden zacnes karkoli tjunnat, zamenjaj menjalnik, ker ima ta motor najvec problemov z menjalnikom, 3je znanci, ki so samo spustili avto za nekih 60/40mm jim je v naslednjih 10.000km zruzil menjalnik.
In kje je povezava med nižanjem in menjalnikom?
Ker sam imam 6n2, pa gledam za dodatnim nižanjem, in me zanima

Objavljeno: Ne sep 23, 2007 4:20 pm
Napisal/-a N-J uno
ja ker motor naj bi mel težave z menjalnikom z 1,6 ali 1,4 . ker to prvič slišim da bi mel ker težave z menjalnikom?
Objavljeno: Ne sep 23, 2007 9:32 pm
Napisal/-a Mad
N-J uno je napisal/-a:ja ker motor naj bi mel težave z menjalnikom z 1,6 ali 1,4 . ker to prvič slišim da bi mel ker težave z menjalnikom?
... kolegu je zmlelo 1.4 meni pa pojedlo par zobov na1.6 menjalniku - na rikverc zobniku pol pa še vse ostale

Pa tudi Oktavije so imele problem z menjalnikom ... L.p. Mad
Objavljeno: Po sep 24, 2007 9:56 pm
Napisal/-a fricko1
tudi jz sm imel probleme z menjalnikom, pa pozam še enih par. Mam pa polo-ta 1.4 60km.

Objavljeno: To sep 25, 2007 6:31 am
Napisal/-a cr33p
Na bivsi Ibizi 1.4 (enak motor in menjalnik) mi je pri 100.000km sel menjalnik in diferencial.

Objavljeno: To sep 25, 2007 11:16 am
Napisal/-a CockroaC
Mi smo naso 1.4 60km prodali pri 170 tisoc pa je menjalnik delal brez problema.
Objavljeno: To sep 25, 2007 12:22 pm
Napisal/-a ironmaiden
imel polota 1.0 letnik 99-menjalnik katastrofa(iz prve v drugo obvezno škrtanje,pa rikverc tud -si moral ful z občutkom-če si na hiter prestavil je sam zaružil-)
to je bil edin problem na polotu-menjalnik
polo 1.6 75 KM
Objavljeno: To dec 02, 2008 12:20 pm
Napisal/-a honda600
Polo 1.6 letnik 1996 z 228000 prevoženimi km še vedno prva sklopka in vse v zvezi z menjalnikom. Poraba 6,8-7,5l/100km
Objavljeno: Pe dec 05, 2008 1:22 am
Napisal/-a sundaydriver
Al maš same relacije, al pa nikol ne daš iz prve prestave

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 9:06 am
Napisal/-a Gregamax
Kar se tiče menjalnikov na polotu 1.4 60 KM so pogreb! sm si lastil takšnega polota štiri leta, z njim prevozu 120.000 km, in ko sem ga prodal je avto imel 192.000 km, ter v tem času jst zamenjal 2 menjalnika, ter tisti ki ga je kupu od mene, mu je v roku enega tedna spet zmlelo menjalnik!