Stran 1 od 1

Kakšen FI izpuha?

Objavljeno: Če sep 27, 2007 4:33 pm
Napisal/-a Roady
Torej zanima me kakšen FI izpušne cevi bi bil najbolj primeren za Golf IV 1.8T.. grem v kratkem na hrvaško po celoten rosfraj izpuh razen zadnjega lonca, ki ga že imam in je od remusa in ne vem kakšen FI bi bil najbolj primeren( konjenica se bo povečevala sčasoma tako, da treba upoštevati tudi to, da nebom pol še enkrat menjaval izpuha!)

Lp,

Roady

Objavljeno: Če sep 27, 2007 4:45 pm
Napisal/-a ShineR
na koliko hp pa greš oz. na koliko hp računaš v končni fazi?

Objavljeno: Če sep 27, 2007 5:17 pm
Napisal/-a Nicc0
roady na irca pridi pa ti povem haha, ne sej ne, povecaj za 6mm, tako ima kolega povecan FI iz 54 na 60, ter kr nekaj pridobi

Objavljeno: Če sep 27, 2007 7:04 pm
Napisal/-a alanq4
Sam sem imel na alfi turbo pri cca. 240KM 70mm izpuh (T3 garret turbina) s samo enim loncem na koncu. Šla je noro, pa tudi glasna ni bila, ker itak turbina pobere večino zvoka.
Se pravi tam nekje 65mm bi bil kar primeren premer. če boš kdaj šel proti 200KM.

Re: Kakšen FI izpuha?

Objavljeno: Če sep 27, 2007 7:40 pm
Napisal/-a CupraR
Roady je napisal/-a:Torej zanima me kakšen FI izpušne cevi bi bil najbolj primeren za Golf IV 1.8T.. grem v kratkem na hrvaško po celoten rosfraj izpuh razen zadnjega lonca, ki ga že imam in je od remusa in ne vem kakšen FI bi bil najbolj primeren( konjenica se bo povečevala sčasoma tako, da treba upoštevati tudi to, da nebom pol še enkrat menjaval izpuha!)

Lp,

Roady


Downpipe fi 76, ostalo fi 70.. Tako direktivo sm dobil od Cicera, nima veze al loviš 200ps al menjaš komplet vse in greš na več konjev..

Re: Kakšen FI izpuha?

Objavljeno: Če sep 27, 2007 8:08 pm
Napisal/-a Roady
CupraR je napisal/-a:
Roady je napisal/-a:Torej zanima me kakšen FI izpušne cevi bi bil najbolj primeren za Golf IV 1.8T.. grem v kratkem na hrvaško po celoten rosfraj izpuh razen zadnjega lonca, ki ga že imam in je od remusa in ne vem kakšen FI bi bil najbolj primeren( konjenica se bo povečevala sčasoma tako, da treba upoštevati tudi to, da nebom pol še enkrat menjaval izpuha!)

Lp,

Roady


Downpipe fi 76, ostalo fi 70.. Tako direktivo sm dobil od Cicera, nima veze al loviš 200ps al menjaš komplet vse in greš na več konjev..


Če pa je Cicero tak reko pol pa že more bit tak! :D

ShineR: rečmo da lovim 250+ .. nevem še :twisted:
Nicc0: a se poznamo? 8)
alanq4: Še premišljujem če bi imel srednji lonec ali ne.. po verjetnosti bom pusto samo zadnjega, ker nekega preglasnega zvoka itaq nebo zarad turbine kot si reko.

Hvala vsem za odgovore!

Lp,

Roady

Re: Kakšen FI izpuha?

Objavljeno: Če sep 27, 2007 10:15 pm
Napisal/-a ShineR
CupraR je napisal/-a:Downpipe fi 76, ostalo fi 70.. Tako direktivo sm dobil od Cicera, nima veze al loviš 200ps al menjaš komplet vse in greš na več konjev..


dejansko zelo idealne dimenzije ja :) itaq turbač ma da diha 8)

Objavljeno: Če sep 27, 2007 11:10 pm
Napisal/-a CupraR
Tako je 8) zaenkat sm res dobil samo take informacije, da kaj drugega res nimaš na 1.8T dajat :D
Roady kolk kej računaš da boš cenovno skos prišel??
P. treba že enkat izpuh porihtat.. :? :?

Objavljeno: Če sep 27, 2007 11:27 pm
Napisal/-a Mad
.... Mislim, da bi moral upoštevat tudi kako velika je turbina - izstop ... nima smisla pretiravat z širino, ker če se za malo turbino plin počasi vali po cevi tudi ni dobro ...
L.p. Mad

Objavljeno: Pe sep 28, 2007 8:10 am
Napisal/-a ShineR
že že, samo je rekel da bo delal izpuh samo enkrat, se pravi se ga ne naredi glede na trenutno stanje (mala turbinca)... ;)

Objavljeno: Pe sep 28, 2007 9:28 am
Napisal/-a CupraR
Z stock turbino gre lahko na cca 215-220ps ob normalnem tlaku.. Za te konje je že prej napisan izpuh optimum..

Objavljeno: Pe sep 28, 2007 10:40 pm
Napisal/-a Mad
CupraR je napisal/-a:Z stock turbino gre lahko na cca 215-220ps ob normalnem tlaku.. Za te konje je že prej napisan izpuh optimum..
Na strani od Supersprinta sem videl da se prodaja za 1.8 T izpuh z širino cevi 60 mm mislim da bo to dovolj za K03, K03s in K04 turbino ... Za GT28RS pa bi bilo bolj primerno 70 mm kolega je imel na Escortu Cossworthu od enega Italijanskega Tunerja - De Bartoli izpuh z 100 mm ko je kupil avto je bilo to že gor pa Turbina je bil en ogromen hibrid z izpušno stranjo kot T35 in sesalno kot T4 ... ko je dal gor turbino T3 original ter ga imel odprtega na 1.15 bar z cca 260 km je avto pil full in ni dal prave moči od sebe pol z Supersprintom 60 mm je bil bolj zadovoljen ... zato mislim, da mora bit cev izpuha prilagojena turbini ... Tista turbina se prodaja z elektroniko od Mech-tech, ki lahko popolnoma krmili vse v procesu ( vbrizg tlak air/fuel ratio predvžig dodatno hlajenje ) in se jo nastavlja direkt z pc-ja (ni kodirana) injektorji in še nekaj kosov za Cossworth če kdo rabi ... naj me kontaktira - dobra cena ...L.p. Mad

Objavljeno: Pe sep 28, 2007 10:59 pm
Napisal/-a CupraR
Čist odvisn od modela, za Leona z 180ps imaš tut komplet z fi 70..

Sa napisal številke ki niso zrasle na mojem zelniku, so pač dobljene od ljudi (Cicero, BlueGti) ki poznajo 1.8T še preveč, tako da zaupam tem podatkom.

+kjer kol sm še gledal se dila aftermarket downpipe za 1.8T vedno fi 76..

Objavljeno: Pe sep 28, 2007 11:06 pm
Napisal/-a Mad
CupraR je napisal/-a:Čist odvisn od modela, za Leona z 180ps imaš tut komplet z fi 70..

Sa napisal številke ki niso zrasle na mojem zelniku, so pač dobljene od ljudi (Cicero, BlueGti) ki poznajo 1.8T še preveč, tako da zaupam tem podatkom.

+kjer kol sm še gledal se dila aftermarket downpipe za 1.8T vedno fi 76..
... no ne bom trdil verjetno res veš več kot jaz o tem ... D in M pa še 5 x več :) L.p. Mad

Objavljeno: To okt 02, 2007 10:16 pm
Napisal/-a Blue GTI
Serijski 150KM in 180KM ima 55mm cev do prvega lonca, do zadnjega pa 52mm. 225KM ima serijsko 65mm cev do prvega lonca in 60mm do zadnjega.

Torej, če boš imel 200KM, potem je 60mm cev v redu. Če boš šel do 250KM, potem je 63 ali 70mm cev v redu. Do 300KM je 70mm cev v redu. Med 300 in 500KM daj 76mm cev. Med 500KM in 700KM daj 89mm cev. Do 900KM 102mm cev.

Objavljeno: To okt 02, 2007 10:51 pm
Napisal/-a CupraR
Blue GTI je napisal/-a:Serijski 150KM in 180KM ima 55mm cev do prvega lonca, do zadnjega pa 52mm. 225KM ima serijsko 65mm cev do prvega lonca in 60mm do zadnjega.

Torej, če boš imel 200KM, potem je 60mm cev v redu. Če boš šel do 250KM, potem je 63 ali 70mm cev v redu. Do 300KM je 70mm cev v redu. Med 300 in 500KM daj 76mm cev. Med 500KM in 700KM daj 89mm cev. Do 900KM 102mm cev.


To si napisal za sredinski del?? Downpipe naj bi bil mal širši a ne??

Objavljeno: To okt 02, 2007 11:00 pm
Napisal/-a Blue GTI
Ni nujno, da je downpipe večji od glavne cevi (mora pa biti vsaj enak). Je pa vseeno dobrodošlo, če je downpipe večji, saj se pozna na odzivnosti in tudi na moči. Tako je lahko že na serijski turbini 70 ali 76mm downpipe. Za 300KM-400KM je 76mm downpipe OK, če je prostor, lahko tudi 84mm. Nad 400KM recimo 84mm. Za 500KM če je prostor, potem 89mm. S prostorom je težava, zato je dokaj težko iti nad 76mm, se pa da 84 ali 89mm, spet odvisno, kje je postavljena turbina in če ima notranji ail zunanji wastegate, ker od tega zavisi, koliko je prostora.

Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:08 pm
Napisal/-a wiliamskis
Jaz imam pa eno vprašanje v zvezi z izpušnim sistemom; Ker mi je pr Meganu prerjavel 2 lonec ali drugi zadušnik bi ga moral zdaj odrezat stran pa nekaj druzga ˝uštulit˝, pa sm gruntov da bi kar isti fi cevi našvasal gor- zdaj pa me zanima kako bo za na tehničniga, ali bo zato morda preglasen avto brez 2 lonca al ne? Al ima kdo tako narejen?

Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:16 pm
Napisal/-a vepar
brez srednjega lonca je bolj kovinski zvok.. resonira.
jst mam tako narjeno na mojmu zdej, sm bo treba neki pogruntat ker glas je samo za na gorjance :D

Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:46 pm
Napisal/-a CupraR
Srednji lonc pr NA motorju je lih zarad tega da nimaš pr določenih obratih tazga zvoka kot da bi po plehu scal..
No da se prežvet če imaš res ornk odprt zadnji lonec da preglasi vse skupaj..