Stran 1 od 1
Megane II 1.6 16V kam namestiti športni filter
Objavljeno: Pe sep 28, 2007 9:28 am
Napisal/-a Dolby007
Zdravo!
Zanima me kam in kako namestiti malo večji športni filter ( npr.sprintfilter KD2 ) v Megana II 1.6 16V. Problem je v zabasanosti motornega prostora. Morda je treba najprej odstraniti obstoječega, spet vprašanje kako ker sem probal in ne gre iz čepkov dol oz. ne znam?! Megane lastniki oz. poznavalci javite se!
LP!
Objavljeno: Pe sep 28, 2007 9:32 am
Napisal/-a ManIAK
Starega boš definitivno moral odstraniti, saj drugač nimam pojma kam boš tvojga spravu... Sicer pa bi jaz na tvojem mestu (če že moreš imet šp.filter) nabavu vgradnega, ki se ga vstavi kr v obstoječi box filtra...

Objavljeno: Pe sep 28, 2007 11:19 am
Napisal/-a Dolby007
ManIAK, gre se mi zaradi zvoka, pri vgradnem verjetno le tega ne bom dosegel. Je pa definitivno bolša izbira in boljši performens pri vgradnem, če se ne motim.
Objavljeno: Pe sep 28, 2007 1:52 pm
Napisal/-a ManIAK
Performensov v bistvu z športgnim filtrom ne dobiš (mogoče, če maš direktno speljan hladn zrak, če je obratno jih izgubiš) , zato bi ti jaz za zvok priporočal kakšn športni lonec, ki bo dal nekaj od sebe, mukanje filtra pa se meni osebno niti malo ne dopade... Za ceno okoli 100€ maš že konkretne lonce, pa tudi homologacija se da uredit...

Če si pa fiksno odločen glede filtra, pa mu napelji dovod hladnega zraka... Kako je z zvokom pri vgradnem filtru pa ti bo povedal en ki to uporablja...
Lp
Objavljeno: Pe sep 28, 2007 2:24 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
pri 1.6 16v ni več le mukanje ampak orng štima, seveda govorim o komplet filtru z zajemalcem in cevjo iz lastnih izkušenj.
mukanje je če maš gor sam filter brez cevi pa 1.2 motor
Re: Megane II 1.6 16V kam namestiti športni filter
Objavljeno: Pe sep 28, 2007 2:25 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Dolby007 je napisal/-a:Zdravo!
Zanima me kam in kako namestiti malo večji športni filter ( npr.sprintfilter KD2 ) v Megana II 1.6 16V. Problem je v zabasanosti motornega prostora. Morda je treba najprej odstraniti obstoječega, spet vprašanje kako ker sem probal in ne gre iz čepkov dol oz. ne znam?! Megane lastniki oz. poznavalci javite se!
LP!
daj sliki motor, da vidim kako je sestavljeno.
Objavljeno: Pe sep 28, 2007 2:59 pm
Napisal/-a ManIAK
SAVINJCAN je napisal/-a:pri 1.6 16v ni več le mukanje ampak orng štima, seveda govorim o komplet filtru z zajemalcem in cevjo iz lastnih izkušenj.
mukanje je če maš gor sam filter brez cevi pa 1.2 motor
Pripeli se mi z 2.0 mašino z športnim filtrom in z 2.0 mašino z zamenjanim zadnjim loncem..zaveži mi oči, pa oba poženi do blokade.. Niti sekunda nebo mimo pa ti bom povedal kateri ima športn filter kateri pa ne... Filter muka, pa če je 4.2 mašini...

Objavljeno: Pe sep 28, 2007 3:32 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
ManIAK je napisal/-a:SAVINJCAN je napisal/-a:pri 1.6 16v ni več le mukanje ampak orng štima, seveda govorim o komplet filtru z zajemalcem in cevjo iz lastnih izkušenj.
mukanje je če maš gor sam filter brez cevi pa 1.2 motor
Pripeli se mi z 2.0 mašino z športnim filtrom in z 2.0 mašino z zamenjanim zadnjim loncem..zaveži mi oči, pa oba poženi do blokade.. Niti sekunda nebo mimo pa ti bom povedal kateri ima športn filter kateri pa ne... Filter muka, pa če je 4.2 mašini...

2.0 pa 1.6 je velika razlika. lonec za 100€ je falus, za 400€ in več pa je zakon to pa itak. powerfull za 100€ se po zvoku nemore kosat s filtrom za 160€. imel obojno in zmagal filter. powerfull je bil skor skoz enako glasen, filter pa je lepo tih, ko pride pa nad 3000 rpm pa raztura.
Objavljeno: Pe sep 28, 2007 5:28 pm
Napisal/-a ManIAK
SAVINJCAN je napisal/-a:ManIAK je napisal/-a:SAVINJCAN je napisal/-a:pri 1.6 16v ni več le mukanje ampak orng štima, seveda govorim o komplet filtru z zajemalcem in cevjo iz lastnih izkušenj.
mukanje je če maš gor sam filter brez cevi pa 1.2 motor
Pripeli se mi z 2.0 mašino z športnim filtrom in z 2.0 mašino z zamenjanim zadnjim loncem..zaveži mi oči, pa oba poženi do blokade.. Niti sekunda nebo mimo pa ti bom povedal kateri ima športn filter kateri pa ne... Filter muka, pa če je 4.2 mašini...

2.0 pa 1.6 je velika razlika. lonec za 100€ je falus, za 400€ in več pa je zakon to pa itak. powerfull za 100€ se po zvoku nemore kosat s filtrom za 160€. imel obojno in zmagal filter. powerfull je bil skor skoz enako glasen, filter pa je lepo tih, ko pride pa nad 3000 rpm pa raztura.
Pa če pride filter 800€, bo še vedno samo filter...
edit: pa za 90€ se dobi super lonec z rostfrai notranjim polnilom, a žal brez homologacije...da se pa tudi ta uredit...

Objavljeno: Pe sep 28, 2007 7:24 pm
Napisal/-a alesi
No tako je ce ze glih hoces dat gor sportni filter potem bos najprej odstranil akumulator nato racunalnik in pregrado ki loci racunalnalnik in akumulator sele nato bos lahko odstranil originalni air box jaz sem potreboval kaksne pol ure da sem vse odstranil in sevedal lepo nazaj sestavil.Potem sele pride montaza sp. filtra.Druge fore da bi original skatlo ven vzel pa ni,mors skor pol avta podret.
Obvezno poskrbi za dovod hladnega zraka!
Objavljeno: So sep 29, 2007 9:46 am
Napisal/-a Dolby007
Tako kot ste rekli, dober športni izpuh je zelo drag, pa še homologirat je treba vse skup dat. (saj športni filter tud, sam še nism slišu, da bi kdo sam zarad filtra plaču) Kakor pa sm se pogovarju z imetniki teh izpuhov, ti po enem mesecu preseda, ker skoz bobni v avtu. Pri športnem filtru je pa malo obratno, zvok da takrat ko ga prtisneš, drugače pa se zvok bistveno ne spremeni.
Za dovod hladnega zraka vem da bo treba poskrbet.
Spodaj prilagam sliko za vse tiste, ki ne veste kako je motorni prostor otesnjen, sicer je motor od 1.5 DCI, ki sem ga našel na netu, drugače pa se otesnjenost bistveno ne razlikuje od moje različice. Na sliki je zračni sistem označen z posvetlitvijo.
Objavljeno: Ne sep 30, 2007 11:59 am
Napisal/-a Dr_S
Jaz osebno sem pri sebi opazil da sem z športnim filtrom ( ki je imel dovolj hladnega zraka) več izgubil kot pridobil.
Navor v spodnjih obratih je pri original filtru večji in pa bolj linearen.
Z športnim filtrom se je mogoče, ampak res mogoče malce hitreje zavrtel do blokade.
Samo ker nimam honde mi tista špica ne pomaga kej veliko ...
Pa še filter je glasen ko zahodiš gas.
Tako da sedaj imam kar original filter oz box.
Aja avto je pa renault 2.0 16v ...
Objavljeno: Po okt 01, 2007 12:01 am
Napisal/-a DonFilipo
Jst sm dau not KN ki popolnoma pase v obstojece lezisce. Drugace pa gre vse dol, ampak je dokaj dela. Hauba, odbijac, akumulator, vsa plastika okol naokol, brisalci, platika pod vetrobranskim steklom.... velik tega je treba dol dobit ce hoces izvlecti vn filter.
Tukaj je ze veliko stvari nazaj na mestu:

Objavljeno: Po okt 01, 2007 12:14 am
Napisal/-a extreme N
sej to je z vsemi novejsimi avti enako. ni sans da bi kaj menju v 10 minutah

hja dobri stari casi ko si rabu klesce in en izvijac pa kak kljuc od 13 in dobro uro za naredit generalko na motorju

zdej ti to usme v 1 dnevu (ce sploh)
Objavljeno: Po okt 01, 2007 8:24 am
Napisal/-a Dolby007
DonFilipo je napisal/-a:Jst sm dau not KN ki popolnoma pase v obstojece lezisce. Drugace pa gre vse dol, ampak je dokaj dela. Hauba, odbijac, akumulator, vsa plastika okol naokol, brisalci, platika pod vetrobranskim steklom.... velik tega je treba dol dobit ce hoces izvlecti vn filter.
Kater filter, kar univerzalni:
http://www.knfilters.com/kits.htm
Kak je kaj zvok?
Objavljeno: Po okt 01, 2007 9:56 am
Napisal/-a DonFilipo
Filter je isti kot originalni, le da je od K&N-a. Skratka samo obstojeci zamenjas za novi. Kar se tice zvoka pa nimam pojma ker ga nism zato kupu in sploh nisem biu pozoren na to. Jst sm ga kupu zato da ga lahko sam perem in da ne placam menjave na servisih. Ta stane okol 40-50evrov.
Objavljeno: Po okt 01, 2007 12:03 pm
Napisal/-a Dolby007
DonFilipo je napisal/-a:Filter je isti kot originalni, le da je od K&N-a. Skratka samo obstojeci zamenjas za novi. Kar se tice zvoka pa nimam pojma ker ga nism zato kupu in sploh nisem biu pozoren na to. Jst sm ga kupu zato da ga lahko sam perem in da ne placam menjave na servisih. Ta stane okol 40-50evrov.
OK, razumljivo. Se pravi nadomestni je, tk da se zvok tu ne spremeni.