Stran 1 od 2

vprašanje o nižanju avta

Objavljeno: Ne sep 30, 2007 1:06 pm
Napisal/-a Kyuss
Zdravo!

Imam eno povsem splošno vprašanje. V načrtu imam znižati avto, zdaj pa me zanima (kot popolnega analfabeta, kar se tega tiče), ali lahko namontiram samo krajše vzmeti ali pa moram menjati tudi amortizerje. Premišljeval sem v tej smeri, da bi obstoječe amortizerje (originalni) dal obnovit, nanje pa potem dal krajše fedre. Ena stvar je tudi ta, da ciljam na neko minimalno nižanje (spredaj 10, zadaj mogoče 15 mm). Sam namreč v okviru tega nižanja gledam samo na to, da lahko na avto nataknem neke spodobne 16-ke, ampak obenem nočem, da zgleda kot kopica ostalih stock avtov s 16'' platišči, ki včasih spominjajo že na kakšnega allroaderja. :) Prav tako nočem iti preveč nizko, ker rabim avto tudi pozimi, takrat pa s 14'' platišči.

Nasveti?

Hvala!

Objavljeno: Ne sep 30, 2007 1:15 pm
Napisal/-a im nobody
lahko montiraš krajše vzmeti oziroma bolj trše...sam ne prenizke ker ti bo potem zabijalo amortizer to pa noben nebi rad.10 in 15 mm bo v redu ja. ;) in ne bo zabijalo.jz bi na tvojem mestu dal še malo bolj gostejše olje v amortizerje

Objavljeno: Ne sep 30, 2007 1:18 pm
Napisal/-a =ZiAn=
amortizerjev ti ni potrebno menjti tam do nekje -3,5cm kar pa je nižje pa je že zelo prporočljivo, zato da ne drgnejo gume zadaj če imaš še koga notri. Bi ti pa priporočal da ga spustiš vsaj ene 3 cm bo veliko lepše zgledalo pa tudi pozimi še neboš imel težav ;)

Objavljeno: Ne sep 30, 2007 1:48 pm
Napisal/-a abbe
jst sam nevem ke bos dobu take fedre da se bo znizau za 1-2 cm.mislm da se kj tazga ne da najdt

Objavljeno: Ne sep 30, 2007 2:08 pm
Napisal/-a vwturbo
serijske da segreti pa stisniti 8)

Objavljeno: Ne sep 30, 2007 2:30 pm
Napisal/-a Cash
vwturbo je napisal/-a:serijske da segreti pa stisniti 8)


Sam tega ne, prosim! Raje se fajn najej, pa bo že nižji 1 cm :lol:
Drgač pa tko, z 1 cm si boš samo stroške delal, ker to razliko ne boš opazil niti ti. Kupi si ene športne vzmeti za 3.5 cm, če hočeš, da je vsaj minimalno za vidit, drugače se niti ne spščaj v poseg, ker po pravici povedano boš vrgel stran denar.
Obstajajo pa neke šalčke, ki ti znižajo avto za 1 cm, samo so, če se ne motim 50 € na 2 kosa---> preveč!

Objavljeno: Ne sep 30, 2007 2:41 pm
Napisal/-a martk
Pa pol kose vzmeti pod avtom pobirat.
Pa znižan avto ma tud eno tako slabo lastnost, da tudi pomislim ne, da bi ga dal znižat. Nikamor ne moreš s takim avtom.
"Ej, a prideš u vikend na piknik?" ja, sam ne morm z avtom, ka sm k****n naredu plug iz njega.
Saj ne rečem, itak da bolje zgleda in se manj nagiba v ovinkih, to je pa tudi vse. Če se ti gre za lego in uporabnost raje samo amortizerje menjaj ali jih pa daš obnovit.
Nekateri (in ni jih malo) na tem forumu se pač radi vozijo v neuporabnih "lepotcih".
Raje si oglej kako ALU felge sedejo na avto. Na nekaterih avtih pač tudi 18" zgledajo enako, kot druge 15". Če te že skrbi luft med gumo in blatnikom, 2 cm je brezveze delo in strošek.
Ni nujno da je dražje boljše, sploh pa da je dražje lepše. Minili so časi, ko so vsi na vse avte basali O.Z. superturismo. Ki so načeloma lepa platišča, a na nekaterih avtih izgledajo ogabno. Poglej tudi cenejše variante, ne z glavo skozi zid.

IMEL sem znižan avto in NE govorim na pamet. LP
Martin

Objavljeno: Ne sep 30, 2007 7:10 pm
Napisal/-a Kyuss
Stvar je taka, da želim naslednjo pomlad obnoviti podvozje na avtu, hkrati pa sem mislil, da bi pač namontiral krajše vzmeti. 1-2 cm bi ga nižal ravno zato, da bi ga še zmeraj lahko nekje sparkiral brez problemov. Upoštevati moram tudi, da je razlika v platiščih dva inča, kar pomeni, da bo avto še višji. Mislil sem ga nižati na 14-kah, tako da vidim še dovolj hitro, če je avto funkcionalen ali ne, potem pa dati gor letne 16-ke. Ne vem, jaz bi ga nižal samo zaradi občutka in detajlov. Sem takšne vrste človek, ki opazi že minimalne spremembe. In resnici na ljubo se včasih smejim sosedu, ki ima scenica s 17-kami in zgleda kot nek posiljen mešanec med SUV-F1-enoprostorec in NI nižan. Če bi ga znižal samo za malenkost, bi avto dajal drug vtis.

Če pogledate slike iz garaže, se vidi, da ima avto vseeno nekaj potenciala, tudi če ga ne nižam, ampak 1 cm spredaj, 1,5 cm zadaj bi bilo ravno dovolj, da me nižanje več ne bi nikoli v življenju srbelo. ;)

Naslednje leto želim avto spraviti v red, da bo tako tipi-topi kot prvi dan, pred 12 leti. ;) Ob tej priložnosti bi mu namenil tudi nova platišča, s tem da nočem izpasti kot en vaški mulo, ki kupi tipota, mu da gor neka ubijalsko velika platišča in potem zgleda kot traktor. Rad imam minimalizem in stvari z nekim okusom, ne pa pacanje na silo. Časa za nasvete je več kot dovolj.

Glede takih vzmeti pa je takole ... ko sem bil pred dnevi na optiki pri privatniku, ki na veliko tudi prenavlja podvozja in podobno, sem omenil to centimetrsko nižanje, pa me noben ni čudno pogledal - povedali so samo, da ko bom odločen za nakup, naj pridem k njim in jim povem svoje zahteve, oni pa nabavijo material. ;)

Objavljeno: Ne sep 30, 2007 8:24 pm
Napisal/-a martk
Lej, jaz mam mazdo 323f (ali protege) ki stoji tako kot tvoja. Se pravi fabrško podvozje (predvidevam). Avto požira ovinke brez zdrsavanja tudi pri "ilegalnih" hitrostih, gre točno tja kamor volan obrnem, in me ob tem ne trese ko psa na kuzli. Moje mnenje je, da konja, ki zmaguje se ne menja. Izgledal pa ne bo nič bolje zaradi tistega centina. Ti samo 195 (tovarniško homologirane) gume daj gor, pa te ne bo razočarala.
LP
Martin

Objavljeno: Ne sep 30, 2007 8:32 pm
Napisal/-a Cash
Kyuss: povej, katere feltne in katere dimenzije gum imaš homologirane v kartončku?

Objavljeno: Ne sep 30, 2007 10:46 pm
Napisal/-a Kyuss
Na nalepki na vratih piše 13'', 175, 75, če se prav spomnim.

Objavljeno: Ne sep 30, 2007 10:49 pm
Napisal/-a Kyuss
martk je napisal/-a:Lej, jaz mam mazdo 323f (ali protege) ki stoji tako kot tvoja. Se pravi fabrško podvozje (predvidevam). Avto požira ovinke brez zdrsavanja tudi pri "ilegalnih" hitrostih, gre točno tja kamor volan obrnem, in me ob tem ne trese ko psa na kuzli. Moje mnenje je, da konja, ki zmaguje se ne menja. Izgledal pa ne bo nič bolje zaradi tistega centina. Ti samo 195 (tovarniško homologirane) gume daj gor, pa te ne bo razočarala.
LP
Martin


Kar se tiče podvozja sem se že slinil nad Meganovimi linki in stabilizatorji, tako da bo stock šel dol in Megan gor. O tem bomo še seveda videli, koliko denarja bo ostalo. Ni nekaj posebnega, so pa ojačane in prilagodljive trdote.

Objavljeno: Po okt 01, 2007 2:57 pm
Napisal/-a Cash
Ni nujno, da če boš dal 16-tke, da se ti bo dvignil avto

Objavljeno: Po okt 01, 2007 7:47 pm
Napisal/-a Kyuss
Mnjah, tudi jaz sem malo prej razmišljal, da pa se mogoče rad tišči k tlom. Trenutno bi najraje videl, da bi imel prenovljeno podvozje (Megana sem nekako že prebolel, ker potem bi me zanimal še kakšen engine swap :D), potem pa nekoga pocukal za rokav za fotošop. Se bom ta vikend malo poigral s količki in kartoni okrog avta, da vsaj dobim nek vtis, če bi bilo nižanje opazno.

Cash, še tole ... nekako bi rad videl, da mi nova platišča nekako "sedejo na avto". Ne vem, kako naj povem drugače ... rad bi, da blatnik lepo elegantno objema kolo, obenem pa vse skupaj zgleda še dovolj agilno, ne preveč street racer freak in ne preveč ghetto. Nekaj normalnega. :)

Evo: kaj takega je recimo čist lepo, s tem da je to nižanje že bolj ekstremno. Platišča so 16''. Je pa res, da ima že krepko prek 200 konjev. :D

Slika

Objavljeno: Sr okt 03, 2007 8:35 pm
Napisal/-a Nejko87
moraš upoštevat da so original fedri na starih avtih že nekoliko posedeni!
ker avto, koliko star?
ker lahko da boš moral uzeti vzmeti -3 da se ti bo poznalo za tisti 1,5cm

Objavljeno: Po dec 10, 2007 1:52 pm
Napisal/-a extreme N
poglej se za h&r

Objavljeno: Po dec 10, 2007 4:18 pm
Napisal/-a Bawc
Jaz mam h&r -35mm na Meganu pa sm zelo zadovolen. Če pa nimaš reliefnih omejitev in te ne moti trda vožnja potem pojdi pa še nižje. :) Eibachi se mi zdi, da so sam -30, sportline jih menda sploh ni za ta avto.

Objavljeno: Po dec 10, 2007 4:59 pm
Napisal/-a Cash
za Apexe pravjo, da se neenakomerno posedajo :roll: Če boš da fedre nižje od 35mm, ti bo zabijalo amortizerje in ti bo avto skakal za pipizdit. Nad 35mm moraš nujno predelat oz zamenjat amortizerje s športnimi.

Objavljeno: Po dec 10, 2007 5:24 pm
Napisal/-a slatncan
kolko sem jaz seznanjen, če maš namen dat obnovit amortizerje, ti jih lahko tudi stršajo in znižajo za 2 cm...in to sem celo tu nekje na forumu prebral!

lp, slatncan