Stran 1 od 2
FUJITA CAI v coupeju :)
Objavljeno: Ne okt 07, 2007 5:47 pm
Napisal/-a INFINITI
No zgodba je taka, da sva se jaz in Tuscani pridružila skupinskemu nakupu Fujita intake izdelkov na Newtiburon.com Drugače sva oba bolj proti tem filtrom, ampak mnenja uporabnikov in meritve na valarjih so naju prepričala da kupiva. FUJITA je vrhunski japonski proizvajalec in izdelki so daleč nad crapom, ki sem ga imel na prejšnjem coupeju (K&N). Kar nekaj časa sva čakala da je zadeva prilezla iz ZDA
Skratka danes sem se zapeljal na obisk Tuscaniju in sva zadeve namontirala. BTW - ne moreš verjeti kakšen restriktiven sistem ima serijski GK coupe. Najprej ena rezonatorska škatla, pa pol pol metra v U zavite cevi, pa spet ena rezonatorska škatla, pa cev do škatle za filter.... -Zdej je vse direkt do Throttle Body-a; zvoke je pa božanski. Dva filmčka od mene;
http://www.youtube.com/watch?v=KqpJ0HeR7Kk
http://www.youtube.com/watch?v=UNbwvu5-oZA
In 3 slikice:

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 7:53 pm
Napisal/-a Brouky
huda štimca..

kuk pa kej cenovno znese?Pa paše tut na accenta X3?
Objavljeno: Ne okt 07, 2007 7:58 pm
Napisal/-a mihhec
Tole pa je huda štima,nimaš kej

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 9:14 pm
Napisal/-a INFINITI
Mislim da nebi šlo, ker je tipska zadeva narejena za določen model in letnik avtomobila.
Objavljeno: Ne okt 07, 2007 9:48 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Še dobr da nisi iz Železnikov tm bi ti hitr vodo potegnu k maš filter skor na tleh.
Objavljeno: Ne okt 07, 2007 9:50 pm
Napisal/-a ManIAK
A majo kako uradno stran, kjer se da to stvar pogledat, naročit?
Objavljeno: Ne okt 07, 2007 10:16 pm
Napisal/-a INFINITI
ManIAK je napisal/-a:A majo kako uradno stran, kjer se da to stvar pogledat, naročit?
http://www.f5air.com/index2.html
Objavljeno: Ne okt 07, 2007 10:19 pm
Napisal/-a INFINITI
JEREMIJA79 je napisal/-a:Še dobr da nisi iz Železnikov tm bi ti hitr vodo potegnu k maš filter skor na tleh.
Ni tako nizko - moti te perspektiva ker je slikano od zgoraj
Objavljeno: Ne okt 07, 2007 10:32 pm
Napisal/-a RedBull™
kam pa potem pride LMM a ni serijsko nekje na cevi?
Objavljeno: Ne okt 07, 2007 10:37 pm
Napisal/-a menjekul
ju go lajk porš

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 10:59 pm
Napisal/-a Mad
... K& N je scrap ' nisem vedel ... no kaj tebi ne bi uspelo samemu sestaviti teh cevi pa odpeljat filter nekam dol ? Ves point teh filtrov je v prepustnosti bombaža iz katerega so in možnost zadržavanja trdih delcev v svojem plašču pri ne preveč restriktivnem prepuščanju zraka ... tuli ti pa zaradi votline v kateri se nahaja (in mene osebno bi motilo če bi mi tako mukal avto) MB - KP bi imel betico kakor lubenico sedaj ko imaš vse gor daj poskusi še K & N dat tja na konec cevi pa boš verjetno ponovno odkril toplo vodo ... Sorry da ti kurim intuziazem a si ne morem pomagat

Honda Integra je imela K&N konusni filter original v svoji škatli ... menda vedo zakaj ??? L.p. Mad
Objavljeno: Ne okt 07, 2007 11:48 pm
Napisal/-a INFINITI
RedBull™ je napisal/-a:kam pa potem pride LMM a ni serijsko nekje na cevi?
Jaz nimam MAF temveč super-duper MAP sensor
http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor
Objavljeno: Po okt 08, 2007 12:02 am
Napisal/-a INFINITI
Mad je napisal/-a:... K& N je scrap ' nisem vedel ... no kaj tebi ne bi uspelo samemu sestaviti teh cevi pa odpeljat filter nekam dol ? Ves point teh filtrov je v prepustnosti bombaža iz katerega so in možnost zadržavanja trdih delcev v svojem plašču pri ne preveč restriktivnem prepuščanju zraka ... tuli ti pa zaradi votline v kateri se nahaja (in mene osebno bi motilo če bi mi tako mukal avto) MB - KP bi imel betico kakor lubenico sedaj ko imaš vse gor daj poskusi še K & N dat tja na konec cevi pa boš verjetno ponovno odkril toplo vodo ... Sorry da ti kurim intuziazem a si ne morem pomagat

Honda Integra je imela K&N konusni filter original v svoji škatli ... menda vedo zakaj ??? L.p. Mad
Ni pene Mad
Ja - zame je K&N slab proizvajalec, razvikani crap in nič več. Ko sem ga vgradil, sem naredil precej manj kilometrov (prosim ne govori mi ker delam vsak dan 100 km iste rute), filter je zanikrno filtriral in pobiral veliko svinjarije v motor., izgubil sem OBČUTNO na navoru in končna mi je padla za 20 km/h - toliko o K&N "performansah". Pa še ploščica na koncu filtra je odpadla ker dajo neko fleko lima da jo drži gor; ma celi sistem je naravnost ghetto tuning proti temu. - Na koncu sem popizdil in vrgel v smeti vse skupaj. Tako da - kar naj bo v Integri(prvič to slišim btw) zaradi mene
Ti bom ob priliki pokazal tale sistem, pa boš takoj pogruntal zakaj je kvaliteta; do takrat si poglej nivo izdelave in dovršenost matrijalov:
http://www.f5air.com/features.html
Če boš pa ti naredil boljši sistem super - bom jaz prvi kupil OK? -To je obljuba
Moja betica je super; tako se dere le pri pohojenem gasu - drugače pa še vedno lepo tiho reže zrak po avtocesti pri potovalni hitrosti. Vozim se pa LJ - ZG dokaj redno.
Objavljeno: Po okt 08, 2007 12:08 am
Napisal/-a INFINITI
menjekul je napisal/-a:ju go lajk porš

Joker

Objavljeno: Po okt 08, 2007 12:14 pm
Napisal/-a FBR
Potem si celo premagal strah pred hydro-lockom?! Hehehe.... lepo. Pa vso srečo.
Objavljeno: Po okt 08, 2007 5:19 pm
Napisal/-a Mad
INFINITI je napisal/-a:Mad je napisal/-a:... K& N je scrap ' nisem vedel ... no kaj tebi ne bi uspelo samemu sestaviti teh cevi pa odpeljat filter nekam dol ? Ves point teh filtrov je v prepustnosti bombaža iz katerega so in možnost zadržavanja trdih delcev v svojem plašču pri ne preveč restriktivnem prepuščanju zraka ... tuli ti pa zaradi votline v kateri se nahaja (in mene osebno bi motilo če bi mi tako mukal avto) MB - KP bi imel betico kakor lubenico sedaj ko imaš vse gor daj poskusi še K & N dat tja na konec cevi pa boš verjetno ponovno odkril toplo vodo ... Sorry da ti kurim intuziazem a si ne morem pomagat

Honda Integra je imela K&N konusni filter original v svoji škatli ... menda vedo zakaj ??? L.p. Mad
Ni pene Mad
Ja - zame je K&N slab proizvajalec, razvikani crap in nič več. Ko sem ga vgradil, sem naredil precej manj kilometrov (prosim ne govori mi ker delam vsak dan 100 km iste rute), filter je zanikrno filtriral in pobiral veliko svinjarije v motor., izgubil sem OBČUTNO na navoru in končna mi je padla za 20 km/h - toliko o K&N "performansah". Pa še ploščica na koncu filtra je odpadla ker dajo neko fleko lima da jo drži gor; ma celi sistem je naravnost ghetto tuning proti temu. - Na koncu sem popizdil in vrgel v smeti vse skupaj. Tako da - kar naj bo v Integri(prvič to slišim btw) zaradi mene
Ti bom ob priliki pokazal tale sistem, pa boš takoj pogruntal zakaj je kvaliteta; do takrat si poglej nivo izdelave in dovršenost matrijalov:
http://www.f5air.com/features.html Če boš pa ti naredil boljši sistem super - bom jaz prvi kupil OK? -To je obljuba
Moja betica je super; tako se dere le pri pohojenem gasu - drugače pa še vedno lepo tiho reže zrak po avtocesti pri potovalni hitrosti. Vozim se pa LJ - ZG dokaj redno.
... kaj pa če so v igri ponarejeni filtri ? jaz ga imam ene deset let nima nobene ploščice gor K&N je pisalo na škatli ... in ga nosim iz avta na avto operem z benzinom po 20000 km in naoljim ... no če si ugotovil pri performansah 20km/h razlike ok torej je tvoj boljši ... ne delam sistemov poznam nekoga, ki izdeluje iz inox cevi razne variante pa si vseeno raje potegnem plastično ker manj vleče temperaturo nase - inox je boljši za turbinarje - da ti ostane presek cevi isti, ko naraste tlak ... L.p. Mad
Objavljeno: Po okt 08, 2007 6:07 pm
Napisal/-a Voith
dejstvo je da so te konusni filtri vsi za en k. se pa najdejo tut izdelovalci k se res potrudjo in vrjamm da je ta fujita en izmed teh.. KN je dreck to lahk tut js iz svojih izkusenj povem.
btw: tale zadeva bi vrjetn tut na lantro 2003 2.0 pasala ker je pod haubo cist isto..
kok vaju je prsl s postnino?
Objavljeno: Po okt 08, 2007 6:31 pm
Napisal/-a INFINITI
Mad je napisal/-a: ... kaj pa če so v igri ponarejeni filtri ? jaz ga imam ene deset let nima nobene ploščice gor K&N je pisalo na škatli ... in ga nosim iz avta na avto operem z benzinom po 20000 km in naoljim ... no če si ugotovil pri performansah 20km/h razlike ok torej je tvoj boljši ... ne delam sistemov poznam nekoga, ki izdeluje iz inox cevi razne variante pa si vseeno raje potegnem plastično ker manj vleče temperaturo nase - inox je boljši za turbinarje - da ti ostane presek cevi isti, ko naraste tlak ... L.p. Mad
Ni bil ponarejen - kupil sem ga preko kolega ki je bil uvoznik na Hrvaškem. Imel sem tudi homolomo papirje zanj s serijskimi itd. Ta kolega je potem odjebal tudi sam zastopstvo ker je preveč folka hodilo nazaj in mu težilo da je K&N filter slab. Ne vem 10 let nazaj ampak sedaj so takšni

Tu je tista ploščica spredaj ki je odletela. Mah ni sploh primerjave.
Tisto za inoks imaš prav ja - kolega ti dela turbo konverzije je rekel da dejansko sedaj imam tudi cev do "bodočega " IC. Tiste kleme zelo čvrsto primejo. Povezave so pa ojačane silikonske, tako da mislim da bi BP lahko prenesla zadeva tudi pritisk. Ampak OK to ni ravno moj načrt

Objavljeno: Po okt 08, 2007 6:37 pm
Napisal/-a INFINITI
Voith je napisal/-a:dejstvo je da so te konusni filtri vsi za en k. se pa najdejo tut izdelovalci k se res potrudjo in vrjamm da je ta fujita en izmed teh.. KN je dreck to lahk tut js iz svojih izkusenj povem.
btw: tale zadeva bi vrjetn tut na lantro 2003 2.0 pasala ker je pod haubo cist isto..
kok vaju je prsl s postnino?
Elantre ni videti na spisku. Delajo res tipsko zadeve; kar sva s kolegom vgrajevala je bilo vse zelo na tesno in natančno narejeno, da se popolnoma prilega skozi in okoli vseh odprtin in inštalacij. Vprašaj na newtiburon.com če bi slučajno šlo oz. če je kdo to naredil.
Midva sva šla v group-buy. Cena je pa šla takole; CAI je bil 116 EUR, poštnina 163 + 32 EUR davka
Objavljeno: Po okt 08, 2007 6:40 pm
Napisal/-a Voith

160€ je bla postnina?? fak.. drago k ps. js sm dal 30€ za amortizerje iz gb.. sam ok gb je v eu.
drgac sm pa lih dons neki sraufal po lantri in kokr vidm s teh slik je cist identicno..