Stran 1 od 1
Moč in povečanje moči dieselskem N/A motorju
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 2:52 pm
Napisal/-a lisko
Torej gre se za Renaultov 1.6 navaden dizlski motor. Trenutno mu delam generalko , ker mu je dobesedno odprlo glavo ( posledice kuhanja in pregretja) in spipaplo dihtungo.
Gor pride zdaj druga obnovljena glava. Seveda pa kot mehanik in kot pač jaz se želim mal igrat.
Torej kako mu zvečat moč? brušenje glave in za kok? ( je to sploh smiselno pri dizlih glede na to da imajo ogromno kompresijo že v štartu? ) Podlaganje ventilov? glede malih obratov ( 4500 je blokada) bi sploh prišlo do izraza, da ventili lepše sledijo krivulji odmične? Večanje kanalov? Lajšanje ventilov? lajšanje ojnic in glavne gredi? Lajšanje vstrajnika ( tem primeru motor dobi na odzivnosti ampak zgubi miren tek) ? Povečanje vbrizga na črpalki? Ma pa boschevo rotacijsko črpalko.Večanje sedežev ventilov?
Vseen pa neb rad da bi motor deloval pol leta in spet riknu. Pa tud prek tehničnega more prit.
Kot zadnja možnost pa pride na vrsto tudi turbina........ ampak kot zadnja predelava
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 3:00 pm
Napisal/-a Voith
dvomm da se ti splaca tok truda vlagat v 1.6 diesel motor.. tut ce dobis kej ven nebo nic posebnega...
just my 2 cents

Objavljeno: Ne okt 14, 2007 3:16 pm
Napisal/-a lisko
Gre se predvsem za zadovolstvo. Rad pa bi da bi dobil čim več kar je jasno

Objavljeno: Ne okt 14, 2007 3:20 pm
Napisal/-a PiLLLe
Elektro krmiljeno delovanje motorja, ali pa turbinco.
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 4:22 pm
Napisal/-a maniaxxx
če se ne motim je pri renaultu ( mislim da 11 al ka je ze bil ) obstajal 1.6 td motor...torej daš ta motor v petko, povečaš tlak v turbini in maš raketico...
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 5:14 pm
Napisal/-a monster_d
VEs kak si ucasih razlagal... Vozim se pocasi pa poceni
Ce ze ces pa kaki vecji agregat

Objavljeno: Ne okt 14, 2007 6:57 pm
Napisal/-a Kiko
1.5 Dci motor 82 ali 100 konjski not

:P pa si zmagal.
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 7:43 pm
Napisal/-a turtle
na prvo stvar ki sem pomislu je štelanje bosch pumpe, pa ne samo pritiska ampak čas vbizga. ampak nekih velikih razlik ne bi smelo bit.
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 9:02 pm
Napisal/-a Drocky
če bosh pumpo naštelaš, pa da jo dobro trofiš, pa kot predvžiga(mislom da sem prav napiso??) se bo kr lepo poznalo, kolker se pač lahko pri N/A dizlu pozna, sam moreš bit pa pripravljen na več dima za sabo ko ga boš pohodo gas pedal

Objavljeno: Ne okt 14, 2007 9:45 pm
Napisal/-a lisko
Monster še vseen po počas pa poceni........ ko pa bo treba bo pa hitro:D
1.6 TD motorjev je kr neki......... sam dobit kje kerga.....
Še vseen pa bi za začetek rad ostal na tem motorju..... Torej še vseen iščem odgovore na moja prva vprašanja. Če že druga ne me zanima kaj ta motor zmore.... čeprav vem da bo me stalo velik časa in denarja. Kot prvo sem že gledal da bi v sesalnem kanalu odbrusil oz. "odžagal" del vodila ventila tko da bi zrak lahko mirneje šel skozi..... tud sesalni kolektorji so pri tem motorju zelo grobo obdelani ( sploh niso ampak je samo odlitek)....
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 10:01 pm
Napisal/-a Mad
lisko je napisal/-a:Monster še vseen po počas pa poceni........ ko pa bo treba bo pa hitro:D
1.6 TD motorjev je kr neki......... sam dobit kje kerga.....
Še vseen pa bi za začetek rad ostal na tem motorju..... Torej še vseen iščem odgovore na moja prva vprašanja. Če že druga ne me zanima kaj ta motor zmore.... čeprav vem da bo me stalo velik časa in denarja. Kot prvo sem že gledal da bi v sesalnem kanalu odbrusil oz. "odžagal" del vodila ventila tko da bi zrak lahko mirneje šel skozi..... tud sesalni kolektorji so pri tem motorju zelo grobo obdelani ( sploh niso ampak je samo odlitek)....
... Portal boš glavo na dizlu - pa vodilo ventila ne odrezat daj ga samo našpičit proti koncu - ker če je prekratko ti ventil začne prej opletat ... če že pol samo poglobi kanal pod ventili da bo kot cev oziroma koleno 90 stopinj in ne jih pulirati ker ti to ne bo prineslo prirastka moči ... Mislim, da bi bolj profitiral če malo povečaš dobavo goriva to pa je tudi vse ... pa na novo daj naredit injektorje in pumpo pol pa prav stisni da bo trajalo . dobro bi bilo če želiš imeti mir uravnotežiti vrteče mase - ko razkopaš bate in ojnice greš zvagat kolika je razlika med njimi pa odbrusiš po ojnicah malo materiala kot bi jih želel pulirati na isto težo - motor bo imel mirnejši tek in še enkrat daš zbalansirati motorno gred in vztrajnik ... Tako so delali tudi Ibizo TDi pri Jerebu z katero so dirkali pred leti ... in zategni še enkrat vijake glave po 500 km ... L.p. Mad
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 11:06 pm
Napisal/-a lisko
Torej vse ostalo kot pri navadnem bencinarju odpade? Ali še pač noben ni tunal dizla in nima izkušenj tle gor?
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 11:25 pm
Napisal/-a Mad
lisko je napisal/-a:Torej vse ostalo kot pri navadnem bencinarju odpade? Ali še pač noben ni tunal dizla in nima izkušenj tle gor?
... ne odpade - samo ne da ven kar bi ti hotel - dobiti 6000 vrtljajev ? Ker - princip je bil tak: da si na benzincu z drugo odmično gredjo, ki je bolj odpirala ventile in je imela večji kot srečanja, bolj prepustnim izpuhom in večjim fergazerjem prišel do tega - da je vleklo pline hitreje skozi motor - sukcija, ki je v določenem trenutku že toliko hitro gibala maso plina skozi, da je ta silila zrak v valj tudi še potem, ko je bat že potoval gor... pa večje ventile si moral imeti , da si čimveč zraka notri nabral, glavo sportano da jih nič ni oviralo ... to vse so preskočili kasneje samo z montažo turbine ... daj si jo še ti omisli saj si majster pa po bloku spodaj dat notri pod bate štiri šprice z katerimi boš hladil bate to tudi ni tak problem ... če rabiš še malo več pritiska olja pol enostavno daš v oljno pumpo močnejšo vzmet pod kuglico ki spušča naprej olje če ga je količinsko premalo daš manjši zobnik na pumpo da vrti hitreje ... prevrtat blok tam, kjer so mazalne poti - tudi ne bo težko in peljati vse skupaj na turbino ... pa še en vmesnik za zunanji hladilnik olja si dobi od koga, ki je pokopal svojo GTT ...lajšanje motorne gredi in vztrajnika ni bilo samo zaradi odzivnosti! problem velikoserijskih motorjev je bil ta, da so imeli precej viška na motorni gredi - grobost odlitka, nenatančno kovanje itd. ker so frizerji želeli, da motor prenese višji režim vrtljajev brez loma gredi ali ojnic so pač odstranili nekaj tega odvečnega balasta, z tem so spet pridobili na odzivnosti in z izenačenjem vrtečih mas izničili škodljivo vibriranje gredi ... z nastavljivim zobnikom odmične pa so točno nastavili motor v fazo ... tudi preoblikovanje tistih kolen na motorni gredi v špico ti omogoča, da lepše potone gred skozi olje in tudi pulirana manj trpi, ker pri visoki hitrosti vsak udarec v gred z strani curka ali površine olja na grobem odlitku pomeni - da širi neravnine in daje oz. dela odpor v materialu ... če je gred spulirana lepše steče skozi ... če pa se ne počutiš - pol naredi kakor jaz : pokliči tisto številko ki sem ti jo dal, mu povej kaj te žuli pa začni šparat ...

L.p. Mad
Objavljeno: Po okt 15, 2007 2:41 pm
Napisal/-a lisko
Vse lepo in prav........ ampak ta motor ima že v štartu oljno hlajene bate ( šprice pod bati in ogromno črpalko olja) tak da s halejenje po moje neb bil blem..... je bil motor že v štartu narjen za turbino? oz. so bli celo isti motorji 1.6D pa 16 TD? Ker pol bi dejasnk samo še turbino mogu nekje ubost.
Objavljeno: To okt 16, 2007 8:25 pm
Napisal/-a monster_d
Lisko ne pritiskaj, raj daj za

, bo vec koristi
Drugace pa mam turbino od ttja ce bos dal gor

Objavljeno: To okt 16, 2007 9:23 pm
Napisal/-a lisko
monster_d je napisal/-a:Lisko ne pritiskaj, raj daj za

, bo vec koristi
Drugace pa mam turbino od ttja ce bos dal gor

To sem ti že mislu že omenit :P Drgač mam pa zaj komplet drug motor doma in se zna zgodit da boma rekla kaj okol turbine in njene naknadne vgradnje

Pridema pa mogoč jutr na ptuj ali pa v četrtek.
Objavljeno: Sr okt 31, 2007 9:41 pm
Napisal/-a lisko
Eto motor laufa.....ventili podloženi za 1mm, kanali pobrušeni in prenarjeni za večji prehod plinov ( pri sesalnem je treba odbrusit pod kolenom in pa skrajšat steblo ventila) pri izpušnem pa je bilo potrebno odbrusit povsem nepotrebni material ker so original izpušni kanali ZELO grobo obdelani.... glava brušena za 0.1mm in pa sesalni kolektor zvečan za 5mm. Vse skupaj pa lepo spolirano.
Motor se zelo lepo zavrti tud u višje obrate ( tik pred blokado) med tem , ko mu je prej že jemalo moč....navor se je bistveno povečal v nizkih obratih ( posledica bolšega polnjenja) in postal je občutno prožnejši in odzivnejši.
Bosh pumpe še nisem štelal........ če jo bom sporočim kako se je obneslo

Objavljeno: Če nov 01, 2007 2:35 am
Napisal/-a Mad
... verjetno si mislil z skrajšat steblo ventila - na odstranit del vodila ventila, ki gleda v kanal (če skrajšaš steblo ventila izgubiš odpiranje to pa je poglavitno za količino in čas polnjenja ter posledično manj zraka v motorju)... moje izkušnje pravijo, da se jih raje samo ošpiči ker če ga skrajšaš tako kot zahteva kanal - cca 5-6 mm ti zelo hitro začno ventili opletat in je nevarno, da se ti odlomi ventil ali pa da se postavi postrani, ne zapre popolnoma, zaradi tega sreča bat in ti naredi halo po motorju ... L.p. Mad
Objavljeno: Če nov 01, 2007 8:34 am
Napisal/-a lisko
ups

ops: del vodila ja

v bistvu že v originalo ne gleda kaj dost v kanal. Tko da ga odbrusiš sam na eni strani za kak mm pa se dejansk skrije v kanal.