Stran 1 od 3
Vogtland ali H&R (+ premikanje torzije)?
Objavljeno: Po okt 15, 2007 12:37 pm
Napisal/-a Bawc
Zanima me kakšne izkušnje mate z omenjenimi kompleti vzmeti, ki znižajo avto za prb. 35mm. Katere vzmeti so bolj kvalitetne, se manj posedajo? Katere vzmeti se bolje obnesejo na cesti?
Za vse odgovore se vam v naprej zahvaljujem.
Lp Bawc
Re: Vogtland ali H&R?
Objavljeno: Po okt 15, 2007 12:57 pm
Napisal/-a el_diablo
Bawc je napisal/-a:Zanima me kakšne izkušnje mate z omenjenimi kompleti vzmeti, ki znižajo avto za prb. 35mm. Katere vzmeti so bolj kvalitetne, se manj posedajo? Katere vzmeti se bolje obnesejo na cesti?
Za vse odgovore se vam v naprej zahvaljujem.
Lp Bawc
tut mene zanima,zakaj je taka razlika v ceni.
so recimo eibach vzmeti res toliko boljše od apex,kolikor so dražje(110eu/230eu)
je boljše kupit kvalitetnejše(pa dat dvakrat več dnarja),pa maš pol mir?
al so recimo h&r,apex,... res tako slabi v primerjavi z eibachi?

Re: Vogtland ali H&R?
Objavljeno: Po okt 15, 2007 1:09 pm
Napisal/-a maccek_21
golfTDI je napisal/-a:Bawc je napisal/-a:Zanima me kakšne izkušnje mate z omenjenimi kompleti vzmeti, ki znižajo avto za prb. 35mm. Katere vzmeti so bolj kvalitetne, se manj posedajo? Katere vzmeti se bolje obnesejo na cesti?
Za vse odgovore se vam v naprej zahvaljujem.
Lp Bawc
tut mene zanima,zakaj je taka razlika v ceni.
so recimo eibach vzmeti res toliko boljše od apex,kolikor so dražje(110eu/230eu)
je boljše kupit kvalitetnejše(pa dat dvakrat več dnarja),pa maš pol mir?
al so recimo h&r,apex,... res tako slabi v primerjavi z eibachi?

imam eibach pa sem izredno zadovoljen z njimi...H&R je nekako isti razred....tudi kolega ima na audiju vogltand vzmeti pa je prav tako zadovoljen....tako da z enimi od teh vzmeti ne boš falil...
Re: Vogtland ali H&R?
Objavljeno: Po okt 15, 2007 1:18 pm
Napisal/-a CupraR
Bawc je napisal/-a:Zanima me kakšne izkušnje mate z omenjenimi kompleti vzmeti, ki znižajo avto za prb. 35mm. Katere vzmeti so bolj kvalitetne, se manj posedajo? Katere vzmeti se bolje obnesejo na cesti?
Za vse odgovore se vam v naprej zahvaljujem.
Lp Bawc
Fedr k fedr, največ na lego vpliva amortizer...
Tko da brezveze neki nižat, če so serijski amortizerji prešvoh, bo sam še slabš na neravninah..
Objavljeno: Po okt 15, 2007 2:57 pm
Napisal/-a dskrab
Nabavi H&R ali pa Eibach pa boš zelo zadovoljen. Se splača dat malo več. Zraven pa obvezno zamenjat ali obnovit amortizerje, da bo učinek tako kot mora bit.
Objavljeno: Po okt 15, 2007 3:26 pm
Napisal/-a extreme N
v petek montiral H&R pa obnovil amortizerje. Za zacetek po 300km lahko povem da se je lega spremenila za 100%!
obvezno pa menjat ali obnovit amortizerje ko menjas fedre.
Re: Vogtland ali H&R?
Objavljeno: Po okt 15, 2007 5:24 pm
Napisal/-a Voith
CupraR je napisal/-a:Bawc je napisal/-a:Zanima me kakšne izkušnje mate z omenjenimi kompleti vzmeti, ki znižajo avto za prb. 35mm. Katere vzmeti so bolj kvalitetne, se manj posedajo? Katere vzmeti se bolje obnesejo na cesti?
Za vse odgovore se vam v naprej zahvaljujem.
Lp Bawc
Fedr k fedr, največ na lego vpliva amortizer...
Tko da brezveze neki nižat, če so serijski amortizerji prešvoh, bo sam še slabš na neravninah..
aja amortizer ni fedr al kaj?
amortizer = blazilec + fedr
fedri so zelo pomembna komponenta vzmetenja in niti prblizn ni fedr k fedr.
ce bi to drzal bi mela f1 isti fedr k jugo, pa nima. ma silikonkarbonske fedre in te so tut za v avto najbolsi in seveda najdrazji.
Js priporocam SPAX al pa KONI komponente.
spax krypton gas blazilci so odlicni.
Objavljeno: Po okt 15, 2007 5:27 pm
Napisal/-a CupraR
Objavljeno: Po okt 15, 2007 5:29 pm
Napisal/-a ManIAK
extreme N je napisal/-a:v petek montiral H&R pa obnovil amortizerje. Za zacetek po 300km lahko povem da se je lega spremenila za 100%!
obvezno pa menjat ali obnovit amortizerje ko menjas fedre.
kdo ti je to montiral oz obnavljal?
Re: Vogtland ali H&R?
Objavljeno: Po okt 15, 2007 5:31 pm
Napisal/-a WhiteCell
Voith je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Bawc je napisal/-a:Zanima me kakšne izkušnje mate z omenjenimi kompleti vzmeti, ki znižajo avto za prb. 35mm. Katere vzmeti so bolj kvalitetne, se manj posedajo? Katere vzmeti se bolje obnesejo na cesti?
Za vse odgovore se vam v naprej zahvaljujem.
Lp Bawc
Fedr k fedr, največ na lego vpliva amortizer...
Tko da brezveze neki nižat, če so serijski amortizerji prešvoh, bo sam še slabš na neravninah..
aja amortizer ni fedr al kaj?
amortizer = blazilec + fedr
fedri so zelo pomembna komponenta vzmetenja in niti prblizn ni fedr k fedr.
ce bi to drzal bi mela f1 isti fedr k jugo, pa nima. ma silikonkarbonske fedre in te so tut za v avto najbolsi in seveda najdrazji.
Js priporocam SPAX al pa KONI komponente.
spax krypton gas blazilci so odlicni.
sej drugega nemorm komentirat na tole
Objavljeno: Po okt 15, 2007 5:46 pm
Napisal/-a CupraR
ManIAK je napisal/-a:extreme N je napisal/-a:v petek montiral H&R pa obnovil amortizerje. Za zacetek po 300km lahko povem da se je lega spremenila za 100%!
obvezno pa menjat ali obnovit amortizerje ko menjas fedre.
kdo ti je to montiral oz obnavljal?
Kokr se spomnm je vugi peljal.. Dobra opcija če hočš finančno dobr skoz pridt (ni denarja za komplete itd..)
Objavljeno: Po okt 15, 2007 6:14 pm
Napisal/-a Bawc
Kolk keša pa nanese tršanje amortizerjev?
Objavljeno: Po okt 15, 2007 6:35 pm
Napisal/-a CupraR
Okvirno 120-150 eur.. Za tak denar dobiš kvečejmu par amortizerjev..
Računaj če hkrati menjaš fedre si sploh pocen skozi pršu, ker ponavad te vsak 40-50eur oskub ta montažo fedrov..
Objavljeno: Po okt 15, 2007 8:24 pm
Napisal/-a extreme N
CupraR je napisal/-a:ManIAK je napisal/-a:extreme N je napisal/-a:v petek montiral H&R pa obnovil amortizerje. Za zacetek po 300km lahko povem da se je lega spremenila za 100%!
obvezno pa menjat ali obnovit amortizerje ko menjas fedre.
kdo ti je to montiral oz obnavljal?
Kokr se spomnm je vugi peljal.. Dobra opcija če hočš finančno dobr skoz pridt (ni denarja za komplete itd..)
ja Vuga mi je ustimu vse. za 150 eur z racunom. Zelo dobro naredi

Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:32 pm
Napisal/-a Voith
CupraR je napisal/-a::lol:

amortizer kot amortozer je druga beseda za blažilec

nobenga fedra ni zravn
kako se torej rece vsemu skupaj? sepravi blazilcu + fedru? si mal nepismen ti?
http://www.amortizer.si/sloindex/sloindex.html
zakva tle omenja amortizerje in blazilce na isti strani? da je bolj pestro napisan al kva dumbass.
http://www.olef-sp.si/KAYABA.htm
al pa tle se prodajajo blažilci in amortizerji?? zakaj če je to po tvoje isto?
ko bos sam enkat podiral amortizerje in menjal vzmeti, blazilce, lezaje ipd s svojimi rokami pa pametuj, do takrat pa tiho.
in ja price/preformance je pri SPAX najboljsi.
Koni je pa izbira za 5000€ ali vec.
Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:36 pm
Napisal/-a f.taunus
Voith je napisal/-a:CupraR je napisal/-a::lol:

amortizer kot amortozer je druga beseda za blažilec

nobenga fedra ni zravn
kako se torej rece vsemu skupaj? sepravi blazilcu + fedru? si mal nepismen ti?
http://www.amortizer.si/sloindex/sloindex.htmlzakva tle omenja amortizerje in blazilce na isti strani? da je bolj pestro napisan al kva dumbass.
ko bos sam enkat podiral amortizerje in menjal vzmeti, blazilce, lezaje ipd s svojimi rokami pa pametuj, do takrat pa tiho.
in ja price/preformance je pri SPAX najboljsi.
Koni je pa izbira za 5000€ ali vec.
Sorry, ampak dumbass si tukaj ti.
Amortizer = blažilec.

Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:42 pm
Napisal/-a Voith
ja ok. kako se pol rece celi zadevi sestavljeni? mcpersonova noga bos reku al kaj?
POTREBUJETE NOVE AMORTIZERJE?
Osnovna naloga blažilcev je zagotoviti stalen kontakt pnevmatik s cestiščem. Če blažilci tega ne zagotavljajo, jih je potrebno zamenjati, saj je vožnja takšnega vozila izredno nevarna.
KAKO UGOTOVIMO DA SO BLAŽILNIKI IZTROŠENI?
kaksen je smisel te stavcne zveze ce je to isto?
Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:45 pm
Napisal/-a CupraR
Voith je napisal/-a:CupraR je napisal/-a::lol:

amortizer kot amortozer je druga beseda za blažilec

nobenga fedra ni zravn
kako se torej rece vsemu skupaj? sepravi blazilcu + fedru? si mal nepismen ti?
http://www.amortizer.si/sloindex/sloindex.htmlzakva tle omenja amortizerje in blazilce na isti strani? da je bolj pestro napisan al kva dumbass.
ko bos sam enkat podiral amortizerje in menjal vzmeti, blazilce, lezaje ipd s svojimi rokami pa pametuj, do takrat pa tiho.
in ja price/preformance je pri SPAX najboljsi.
Koni je pa izbira za 5000€ ali vec.
Kaj se kurč..iš A znaš samo ti urodje v rojke prjet. Malo lepše se obnašej in ne bit tolk pameten..
Vsi vejo kaj mislimo z besedo amortizer, samo ti se greš tukaj ene slovnične fore..
Najbolj da vsem j. matr k majo v prodajnem programu pod besedo amortizer blažilce..
Čudn ko kličeš Vugo in rečeš da bi rad amortizerje stršal oz obnovil da ti fedre pri miru pusti..
Ne vem kje si ti našel Koni za 5000eur, maš za 600-700 eur že komplet gewinde, tut štelat po trdotu..
Naprej ti ne mislm več odgovarjat ker se ne bom spuščal na tak nivo. Človek sprašuje kere fedre pa mu treba F1 itd naprej metat

Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:49 pm
Napisal/-a Voith
lej reku si da je feder feder. ce bi blo to res pol se nebi spuscal v razvoj fedrov do ultimativnega fedra, ki je na f1 a je tko?
ce si nepismen pol se ne rez men ker razlikujem amortizer in blazilec.
koni komplet vzmetenje za moj avto je na original servisu 5000€ in gor. H&R pa se zacne pri 2500€.
zato sem pri obnovi amortizerjev blažilce spax naročil iz velike britanije kar me je prišlo 2x ceneje.
Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:55 pm
Napisal/-a CupraR
Boli nas k. za tvoj avto..
Govori se o meganu..