Stran 1 od 1

small tuning - bol za info zaenkrat :)

Objavljeno: Sr okt 24, 2007 9:12 pm
Napisal/-a extreme N
Samo za info me zanima ce se kaj dejansko pozna pri pospeskih / teku motorja ce bi EGR ventil odstranu in pa na cev ki vodi iz oljnega karterja na cev od zraka dal filterck oz po domace prekinil pretok v cev zraka vsem tem sranjem ki grejo nazaj v motor.

ok pa prosim ne me napast kaj bo nasa zelena kroglica (beri zemlja) trpela zaradi tega, ker vem da gre to nazaj v izgorevanje z razlogom :)

hvala

Objavljeno: Če okt 25, 2007 7:04 pm
Napisal/-a extreme N
ne mi rect da se noben ni tega provu no :) skorej 100 ogledov in nobenga odgovora?

sem prebral da naj bi pomagali ipd, vse je samo "naj bi", nobenega odgovora nisem najdu da to res pomaga.

Objavljeno: Če okt 25, 2007 7:13 pm
Napisal/-a PiPi1883
Nič

Objavljeno: Če okt 25, 2007 11:51 pm
Napisal/-a extreme N
ja zdj si mi pa na vse odgovoril...

Objavljeno: Pe okt 26, 2007 12:14 am
Napisal/-a Voith
nevem od kod naj bi s to predelavo dobil moc?

vec pospeska in hitrosti bos dobil ce bos avto obril antene ogledal in podobnih strlecih predmetov in zmetal ven vso nekoristno tezko kramo recimo.

btw: ta sranje ki gre nazaj v motor so bencinski in oljni hlapi ki so usli skozi batne obrocke in se na ta nacin reciklirajo, ce bos to prekinil bo slo to namest v reciklazo na naso lepo zeleno kuglo al kako se ze rekel..

Objavljeno: Pe okt 26, 2007 10:09 am
Napisal/-a extreme N
hja jaz tudi nevem od kod, pa ce malo poisces po forumu so bli odgovori od - do, torej da s tem nec ne nardis, drugic da motor lepse tece pri nizkih obratih, pa da celo dobis na pospeskih pri nizkih obratih.
ne zanima me visja hitrost, ker ce gledas, meni gre avto 195 brez problema po ravnini, ampak kaj ce je omejitev 130, torej to ni moj cilj da bi koncno hitrost poveceval, ker ce je to tko, bi dal 4 stange in motor pa bi mel koncno 250 :D

zanima me ce je kdo to sploh naredu in ce je opazu res kake razlike, kot sem ze na vec forumih zasledil da naj bi razlike bile, ampak vse je samo govorjenje in ugibanje:
bolj čisto izgorevanje in bolj čist in hladen zrak v motor -> lazje se motor zavrti

zanima me ce je to res in ce lahko pove iz izkusenj.

V najslabsem primeru bom provu jaz pa vam povem :D

Objavljeno: Pe okt 26, 2007 3:16 pm
Napisal/-a Voith
to je tko k ce bi uprasu ce ti bo dal pospeske v nizem startu ce bos odpru pokrovcek za olje..

ce te zanima kako se lanosu poveca moc poglej temo od enga hrvata k je v galeriji.

Objavljeno: Pe okt 26, 2007 7:07 pm
Napisal/-a lisko
Na jugičo se je poznalo če si snel oddušnik olja........ ampak jugiči.... tam ven je pihal bolj modro kot pri izpuhu.......

Objavljeno: Pe okt 26, 2007 7:09 pm
Napisal/-a extreme N
sem ga ze kontaktiru, je pa zamenju motor + nos, tega pa jaz nimam v planu.

sem samo uprasu ce je to ze kdo naredu pa ce se pozna, nc drugega. ce se vam zdi uprasanje bolano, tudi prav.

bom pac sam provu, lahko pa bi si prisparal delo (prikljucevanja cevi nazaj ce stvar nebo funkcionirala), ampak zgleda da bom moral tudi to delat ker noben se ni provu tega, se samo govori.

Objavljeno: Pe okt 26, 2007 7:10 pm
Napisal/-a extreme N
lisko je napisal/-a:Na jugičo se je poznalo če si snel oddušnik olja........ ampak jugiči.... tam ven je pihal bolj modro kot pri izpuhu.......


hja mam malo novejsi avto :)
ampak vsaj en obetavnejsi odgovor ;) hvala