Stran 1 od 1

chip tuning 1.9 dci

Objavljeno: Po okt 29, 2007 10:49 pm
Napisal/-a maks01
Pozdravljeni!

Sicer spet načenjam temo, ki ste jo že velikokrat obdelali pa me vseeno zanima sledeče: ima kdo izkušnje z čipanjem Renoultovih 1,9 dci (120 km, 270 NM) motorjev? Sicer sem z foruma že razbral, da vas večina prporoča RSR ali Avtoelektiko, pa me vseeno zanimajo vaše izkušnjem in mnenja, ker ti motorji in posebaj turbine glede vzdržljivosti niso na
najboljšem glasu.

Objavljeno: Po okt 29, 2007 10:54 pm
Napisal/-a ga-ma
avtoelektronika 8) ne elektrika

drugac pa prasi na megane forumu, oz reno forum, je kar veliko avtov tam k so optimirani.

Objavljeno: To okt 30, 2007 4:38 am
Napisal/-a Lumpy_
Ja eni letniki lagun so meli probleme s turbinami. Nevem točno keri letniki, pa če samo Lagune al keri drugi Renaulti tud. :)

Objavljeno: To okt 30, 2007 8:41 am
Napisal/-a radar
Probleme so imele samo prve generacije lagun, do sredine l. 03. Tako so mi rekli na servisu in ne vse, kot se ponavadi rado posplošuje.
Drugače pa ti brez skrbi čipaj in ti ne bo žal.
Turbina ti lahko crkne tudi pri nečipanem avtu, pomembnejše je, kako ti ravnaš z motorjem in turbino...

Lp

Objavljeno: To okt 30, 2007 3:34 pm
Napisal/-a SIMY001
Jaz mislim,da če ti turbo zdaj lepo dela,mu tudi čipanje ne bi smelo škodit.

Objavljeno: To okt 30, 2007 8:22 pm
Napisal/-a maks01
Hvala fantje. Verjetno se bom kar odločil za RSR. Motor in turbo ( Megane 1,9 dci, letnik 04, 40k) zaenkrat delata kot urica. Je pa res kot vas večina pravi če motorja ne segrevaš in ohlajaš primerno, pretiravaš pri ful gas vožnjah lahko uničiš vse, čipano ali ne.

Lp

Objavljeno: To nov 06, 2007 11:40 pm
Napisal/-a SIMY001
ne da bi koga strašu,ampak opažam da na čipanih avtih prej grejo sklopke,mislite da imajo serijsko močnejši Turbaši močnejše sklopke ?

Objavljeno: To nov 06, 2007 11:44 pm
Napisal/-a abbe
SIMY001 je napisal/-a:ne da bi koga strašu,ampak opažam da na čipanih avtih prej grejo sklopke,mislite da imajo serijsko močnejši Turbaši močnejše sklopke ?

seveda m ajo ja.pa ne grejo prj sklopke ampak lamele.pa niso zanc.lamela je lahko se dobra sam ne more tok navora prenest pa zacne zdrsvat.

Objavljeno: Če nov 22, 2007 6:30 pm
Napisal/-a maks01
Evo, v ponedeljek smo trije čipali pri RSR-u. Po prvih par dneh testiranja moram rečt, da sem zelo zadovoljen, ker je razlika več kot očitna.
Glede vzdržljivosti pa: nikoli ne teram hladnega, če pa ga pa ga potem preden ugasnem
ohladim. Kvalitetno olje menjam raje par kilometrov pred intervalom kot pozneje ...
Če bo pa šlo kaj k vragu pa naj gre :D

Lp

Objavljeno: Ne dec 30, 2007 10:33 am
Napisal/-a FBR
maks01 je napisal/-a:Evo, v ponedeljek smo trije čipali pri RSR-u. Po prvih par dneh testiranja moram rečt, da sem zelo zadovoljen, ker je razlika več kot očitna.
Glede vzdržljivosti pa: nikoli ne teram hladnega, če pa ga pa ga potem preden ugasnem
ohladim. Kvalitetno olje menjam raje par kilometrov pred intervalom kot pozneje ...
Če bo pa šlo kaj k vragu pa naj gre :D

Lp


Kakšno je kaj današnje zadovoljstvo? Še vedno vse dela kot mora?

Objavljeno: Ne dec 30, 2007 1:06 pm
Napisal/-a Mate
FBR je napisal/-a:Kakšno je kaj današnje zadovoljstvo? Še vedno vse dela kot mora?


Če te samo na splošno zanima, imam Golfa IV 1.9 TDI čipanega pri RSRu iz 115 na 150 KM. Od čipanja jeseni leta 2005 sem prevozil skoraj 60kkm, crknilo ni še nič, avto pa še vedno vleče tako kot mora. Imam edino majhen problem okrog EGR ventila, a dvomim da je kakorkoli povezan s čipanjem. Sem pa osebno še vedno zadovoljen vedno, ko pohodim gas in avto konkretno potegne.

Serijsko močnejši motorji imajo praviloma močnejše sklopke, ker morajo prenašati precej večji navor. Čipanje izkorišča varnostne rezerve in bolj obremeni vse sklope motorja. Kljub temu pa, če čipaš toliko, kot ti izkušen tuner priporoča in pri vožnji uporabljaš pamet, vsi elementi to povečanje moči in navora zdržijo. V mojem primeru čipan iz 280 na 380 Nm navora, sedaj ima skupno prevoženih skoraj 180kkm pa je sklopka še vedno prva. (Razen če jo je menjal prejšnji lastnik v prvi 95kkm, kar pa dvomim)

Objavljeno: Ne dec 30, 2007 1:14 pm
Napisal/-a Lumpy_
Pa da še jaz povem moje izkušnje z RSR in TDI motorjem. Po čipanju prevoženih čez 30k km. Tud stestiral sem ga že grdo, pa še avto špila kot na začetku. Na carshow v lj poleti je bil gas do poda do Lj pa nazaj v Mb. :twisted: Vem ja, grdo ampak če nebi zdržal, bi ga stran vrgo. Tak pa vem kaj zmore avto. Iebat ga. :)

Objavljeno: To jan 01, 2008 12:59 pm
Napisal/-a FBR
E hvala obema. Če pa ima še kdo izkušnjo z čipanjem, ki bi jo rad delil naj to napiše kar tukaj. Sem hotel odprti novo temo pa je brez veze....

Torej po 30/60kkm bi se pa res lahko že kaj poznalo....

me pa čisto tko zanima kakšne so kej izkušnje. Ker vsak, ki ga še nima je itak najbolj pameten, tisti, ki ga pa imajo so pa ponavadi bolj tiho....

Sam razmišljam da bi šel tudi čipat....najbrš RSR-ju, zaradi velike cenovne razlike (če še velja popust za dva). Zato me tudi zanimajo izkušnje po nekaj kkm prevoženih.

Objavljeno: To jan 01, 2008 2:44 pm
Napisal/-a abbe
da se jaz povem.mam ga cipanga iz 130 na 160 km mislm da ze ksnih 10kkm.avto gre velik bol motor se zmeraj tece tako kot mora.sm pa menjau sklopko ker mi je una drsela.je pa se ena stvar ki je ni noben omenu,mogoce se samo men dogaja.ce avto tisim nekaj cajta v podn 10 min ali vec(ne na avtocest,ampak po ovinkih)se mi turbo pa cevi pa intecoller "pregrejeta" pa avto zgubi moc,ne gre vec tko k bi morau,po pa k se ohladi vse prej nasteto(po parih minutah normalne voznje) ohladi pa vse dela spet tko k treba,pa samo gasa naprej :twisted:
resitev:vecji intercoller(v planu),pa se kj zravn ce bojo finance :twisted:

Objavljeno: Če jan 03, 2008 6:50 pm
Napisal/-a Mate
abbe je napisal/-a:ce avto tisim nekaj cajta v podn 10 min ali vec(ne na avtocest,ampak po ovinkih)se mi turbo pa cevi pa intecoller "pregrejeta" pa avto zgubi moc

Pri sebi tega še nisem opazil. Bom pa ob priliki tudi na to bolj pozoren, pa napišem, če bo kaj na tem.

Objavljeno: Če jan 03, 2008 7:27 pm
Napisal/-a IcEm4n
abbe: mn u podn gas :lol: :lol:

Objavljeno: Če mar 05, 2009 10:09 am
Napisal/-a jack86
Pozdravljeni.

Zanima me (predvsem mnenja lastnikov 1.9dci motorjev) kakšne so kaj izkušnje po parih tisoč (10.000 in več) prevoženih kiolmetrov čipane elektronike. Kako so kaj odporni motorji?

Vem da so bili prvi 1.9dci-ji po domače povedano en klinc glede kvalitete. Moj je 2005 letnik in ima 140kkm. Zadnjih 40kkm sem prevozil jaz kot 2. latnik in nisem imel kakih problemov.

Hvala za info, lp Jaka

Objavljeno: To mar 24, 2009 9:14 am
Napisal/-a borci77
Sam sem lastnik Lagune 1.9dci 120KM, predelana s pomočjo RAPID chip tuninga na 150KM. Čip imam vgrajen cca. 2leti, prevozil sem približno 40.000km. Kar se tiče problemov, jih nisem imel nobenih, razlika med original in predelanim je očitna, je pa potrebna menjava olja na 15.000km, se pravi še en dodatni servis med dvema rednima. Edina napaka, ki sem jo odkril je ta, da pri laguni najbolj trpi sklopka, je pa stvar zelo odvisna kdaj začneš preganjat avto. Če ga preganjaš že pri cca.1200 vrtljajih v višjih prestavah obstaja možnost, da ti bo sklopka začela drseti(po kolikšnem času je odvisno od ohranjenosti sklopke)-jaz mojo pritisnem tam okoli 2.000 vrtljejev in se prav lepo vrti in vleče tja do 4000 in to v čim nižji prestavi, raje pole malo šaltam prestave. Meni se je to zgodilo, ko pa sem čip sklopil je delovala normalno. Če ga boš gnal samo vse toliko časa verjetno tega problema ne boš imel, je pa problem se vzdržati ko te tako lepo prilepi v sedež ko pritisneš. LP

Objavljeno: So jun 06, 2009 7:13 pm
Napisal/-a therasmus
Mene pa zanima če ste dejansko opazili kakšno razliko v porabi goriva? Naj bi bila nižja za 0,8l/100km če voziš enako kot prej. Kakšne so vaše izkušnje?

Objavljeno: To jul 28, 2009 10:30 am
Napisal/-a borci77
Meni se na porabi malo pozna, sicer ne 0,8l/100km. Meni se je poraba znižala za cca. 0.3l/100km, je pa res da jo večkrat preganjam kot prej. Če bi ostal prav na istem stilu vožnje mogoče da bi bila razlika večja, vendar dvomim da bi prišla tja do 0,8l.