Stran 1 od 2

twingo

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 7:44 pm
Napisal/-a indiejohn
ja spet en k****n...ja in spet boste rekli naj uporabim iskalnik..ampak nekako ne najdem mojega odgovora....in prosim za potrpežljivost in informacije :woohoo :vrum
sm lastnik twingota (prve generacije) in sm se odločil da bi ga nekako rahlo predelal v stilu neki retro rally abarth....no avto ima obupne zavore..neki o green stuff sm zasledil :?: pa če ma kdo izkušnje o vzmeteh za twingota...aja pa kakšne distančnike naj dam gor (debelina) da ne bo začelo negativno vplivat na lego na cesti oz. kakšna debelina je nekak normalna...no če ve kdo kje se da dobit kšne dele (v fazerju,...?)al pa kak link......prosm=)?pa izpuh?filter?=)

in a bi se še dalo rumene velike meglenke :P ?
aja in če kupiš recimo nek del ki ima homologacijo oz. papirje a moraš it u ljubljano d e se ti vpiše v kartonček?
in naprimer kako ma lahko uporabnik tega foruma (oprosti kolega sm pozabu ime=) twingota z vsemi možnimi papirje večja precej kolesa (16) če je v kartončku napisano maksimalno 13?

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 7:48 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
ufff, nevem kje bi začel

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 8:12 pm
Napisal/-a adis
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... ght=twingo
zgornji link je samo za pomoč - vpraši avtorja teme ti bo znal več povedati glede predelav kaj in kako

sicer sem brskal malo po a.com in zasledil da imajo posamezniki 15 col alu na twingotu

Objavljeno: So nov 03, 2007 10:42 am
Napisal/-a indiejohn
no mogoče sm res preveč vprašanj zastavil :roll: se opravičujem k me je zaneslo.metaforično rečeno :shock: :D
no bom postavil eno vprašanje...ti greš npr. v fazer in kupiš del ki ima papirje...ga montiraš ali ti ga oni?naprimer umm....zavorni diski?in ali je traba potem tudi peljati avto v ljubljano glede homologacije?

Objavljeno: So nov 03, 2007 1:17 pm
Napisal/-a daks
ma pomoje ti zarad zavor nebo noben nič rekel, če boš pa nižal, dajal gor večje feltne ipd., rabiš pa vse papirje(tuv, strokovna vgradnja, optika....) in potem pelješ nekam kjer imajo homologacije in ti napišejo v kartonček. je pa ratalo kar drago tole... cca. 30eur se mi zdi za eno stvar homologirat. maš cenik na strani od lpp lj.

lp

Re: twingo

Objavljeno: So nov 03, 2007 1:21 pm
Napisal/-a maccek_21
indiejohn je napisal/-a:ja spet en k****n...ja in spet boste rekli naj uporabim iskalnik..ampak nekako ne najdem mojega odgovora....in prosim za potrpežljivost in informacije :woohoo :vrum
sm lastnik twingota (prve generacije) in sm se odločil da bi ga nekako rahlo predelal v stilu neki retro rally abarth....no avto ima obupne zavore..neki o green stuff sm zasledil :?: pa če ma kdo izkušnje o vzmeteh za twingota...aja pa kakšne distančnike naj dam gor (debelina) da ne bo začelo negativno vplivat na lego na cesti oz. kakšna debelina je nekak normalna...no če ve kdo kje se da dobit kšne dele (v fazerju,...?)al pa kak link......prosm=)?pa izpuh?filter?=)

in a bi se še dalo rumene velike meglenke :P ?
aja in če kupiš recimo nek del ki ima homologacijo oz. papirje a moraš it u ljubljano d e se ti vpiše v kartonček?
in naprimer kako ma lahko uporabnik tega foruma (oprosti kolega sm pozabu ime=) twingota z vsemi možnimi papirje večja precej kolesa (16) če je v kartončku napisano maksimalno 13?


zavore kake brembo, itd. narezani diski, distančinokev ne rabiš ob poštenih platiščih, vzmeti eibach oz h&R, izpuh novus, filter twister, podalški marsikje-fazer zmontira,lakira in računa :lol:

Objavljeno: So nov 03, 2007 10:27 pm
Napisal/-a indiejohn
no hvala mi je všeč vaša konkretnost :D no pa recimo a to se bolj splača po ebay al po trgovinah...ker sem iz bovca in res nemorem vsak dan iti v ljubljano (oz tam nekam) in iskati tgovine..mi lahko poveste vsaj nekaj imen :oops: prosim?al ebay?

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 9:52 am
Napisal/-a Zodd
kot prvo zacni takole:
najprej preglej finance, ce nimas dost denarja da se stvari lotis tako kot je treba bolje da pustis na miru

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 12:43 pm
Napisal/-a indiejohn
no tako vam povem....glede denarja reskiram neklje max do 3000 e kar za moje pojme je dosti..vem samo da ima twingo slabe zavore in lego na cesti..z motorjem je pa tako da razen filtra in chipa ni nekega tuninga brez bolj konkretnih in riskantnih operacij ( hočem da avto ostane funkcionalen in vzdržljiv)...imam rad pocket rocket avtomobile tako da bom ostau pri twingotu...

naprej pa nevem kam naj se oglasim in kako naj začnem?

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 1:56 pm
Napisal/-a kljukec
indiejohn je napisal/-a:no tako vam povem....glede denarja reskiram neklje max do 3000 e kar za moje pojme je dosti..vem samo da ima twingo slabe zavore in lego na cesti..z motorjem je pa tako da razen filtra in chipa ni nekega tuninga brez bolj konkretnih in riskantnih operacij ( hočem da avto ostane funkcionalen in vzdržljiv)...imam rad pocket rocket avtomobile tako da bom ostau pri twingotu...

naprej pa nevem kam naj se oglasim in kako naj začnem?

čip pri twingecu??

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 2:57 pm
Napisal/-a im nobody
ja ka ne veš da ma pol 200 konjev :?: :lol:

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 5:45 pm
Napisal/-a indiejohn
govoru sm de na motorju razen filtra ali chipa ne moreš narediti kaj zlo več brez večji predelav ki so dražje in bolj riskantne..dragi moji veste tista stvar v prednjem prtljažniku ni star pralni stroj ampak motor....kot ga ma vsak avto :roll: govoru sm o motorjih na splošno....veš mogoče pa ma dvesto konjeu...nikoli še ni bil na dynu...hvala

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 6:47 pm
Napisal/-a Mad
indiejohn je napisal/-a:govoru sm de na motorju razen filtra ali chipa ne moreš narediti kaj zlo več brez večji predelav ki so dražje in bolj riskantne..dragi moji veste tista stvar v prednjem prtljažniku ni star pralni stroj ampak motor....kot ga ma vsak avto :roll: govoru sm o motorjih na splošno....veš mogoče pa ma dvesto konjeu...nikoli še ni bil na dynu...hvala



... Mislim da imaš še tisti prvi motor 1.3 notri in bi se dalo iz njega izvleč brez neke posebne muke še kak dodatni konjiček ... prvo bi ti priporočal menjavo odmične gredi - to ni poseg, ki pretirano vpliva na trajnost motorja in doda okrog 9 km ter Power system modul, ki ti nadomesti to kar danes redkokdo dela - čipanje za atmosferske motorje ... ni najbolj poceni je pa preizkušen v najmanj 6 avtomobilih različnih znamk mojih in avtomobilov mojih kolegov ... distančnike lahko daš do nekje 25 mm če ti to dopustijo širine blatnikov ( lahko jih tudi razširiš) na lego vplivajo zelo pozitivno saj spustijo baricenter vozila in razširijo medkolesno razdaljo ... posledica - neverjetno dobra lega . Gume lahko tudi ti daš drugačne kot piše v homologacijskem kartončku koliko široke in kakših obodov pa ti bodo povedali tam kjer jih prodajajo - lahko bodo celo malo vplivali na izbiro večjega oboda ker imajo to možnost in istočasno zrihtali homologacijo ... L.p. Mad

Objavljeno: Po nov 05, 2007 1:38 pm
Napisal/-a indiejohn
evo hvala ti :pray:

Objavljeno: Po nov 05, 2007 2:23 pm
Napisal/-a kljukec
je pa tud res, da z distančniki lahko hitrej uničiš polosovino ;)

Objavljeno: To nov 06, 2007 12:57 pm
Napisal/-a naliM
Distančniki na Twingotu zadaj dodatno stabilizirajo avto, medtem ko so distančniki spredaj dvorezni meč - širši (od 5mm dalje) pri zavijanju podirajo dinamično optiko in avto se obnaša precej nenavadno. Večina tega sicer ne bo občutila, a sam sem ugotovil, da je avto s 5mm distančniki precej bolj predvidljiv in nadzirljiv, kot s 25mm distančniki.

LP,

Milan

Objavljeno: To nov 06, 2007 6:12 pm
Napisal/-a tristan01
Zavore lahko poštimaš še na drug način. Poiščeš eno sesuto GTT in vse skupaj prestaviš na tvojega malčka. Pred nekaj leti je to imel eden izmed forumašev na svojem Twingu.

Tako dobiš odlične zavore, ki bodo zadostovale tudi za precej bolj navito različico.

LP Tristan01

Objavljeno: Sr nov 07, 2007 1:34 am
Napisal/-a Mad
naliM je napisal/-a:Distančniki na Twingotu zadaj dodatno stabilizirajo avto, medtem ko so distančniki spredaj dvorezni meč - širši (od 5mm dalje) pri zavijanju podirajo dinamično optiko in avto se obnaša precej nenavadno. Večina tega sicer ne bo občutila, a sam sem ugotovil, da je avto s 5mm distančniki precej bolj predvidljiv in nadzirljiv, kot s 25mm distančniki.

LP,

Milan
... po navadi če daš distančnik od 25 mm na kolo in hočeš kaj več od avta predhodno menjaš vse gumice po premah stabilizatorjih in pod amortizerji z : trdo gumo od amortizerjev preš, aluminij , baker, teflon ali pa trdo plastiko ... če ne je res bolje 5 mm distančnik pa spodaj zgoraj povezat podvozje da je vse bolj togo ... L.p. Mad

Objavljeno: Sr nov 07, 2007 10:49 am
Napisal/-a naliM
Mad je napisal/-a:
naliM je napisal/-a:Distančniki na Twingotu zadaj dodatno stabilizirajo avto, medtem ko so distančniki spredaj dvorezni meč - širši (od 5mm dalje) pri zavijanju podirajo dinamično optiko in avto se obnaša precej nenavadno. Večina tega sicer ne bo občutila, a sam sem ugotovil, da je avto s 5mm distančniki precej bolj predvidljiv in nadzirljiv, kot s 25mm distančniki.

LP,

Milan
... po navadi če daš distančnik od 25 mm na kolo in hočeš kaj več od avta predhodno menjaš vse gumice po premah stabilizatorjih in pod amortizerji z : trdo gumo od amortizerjev preš, aluminij , baker, teflon ali pa trdo plastiko ... če ne je res bolje 5 mm distančnik pa spodaj zgoraj povezat podvozje da je vse bolj togo ... L.p. Mad


Lahko verjameš, da imam vse to že porihtano - vse puše vilic so na novilonu, dodelana so zgornja vpetja amortizerjev na karoserijo, tako da je zadeva fiksna, kot mora biti. Dodan imam še spodnji prečni stabilizator, ki tudi da nekaj.

Zadevo z distančniki boš najlažje razumel, če si vse skupaj narišeš. Kolo se zaradi distančnika pomakne stran od navidezne osi vrtenja, ki mora biti čim bližje sredini gume.
Z večjim distančnikom se pri polnem levem zasuku volana levo kolo zavrti v levo IN pomakne nazaj, medtem, ko se desno kolo ob zasuku levo pomakne naprej! Avto v ovinku torej ne 'sedi' več na vogalih (gume) pravokotnika, ampak na nekem čudnem štirikotniku. Zaradi tega se je meni poleg nenavadnega občutka na volanu pojavljalo še nihanje avtomobila preko diagonale 'zadnje notranje kolo-sprednje zunanje kolo'.
Vse skupaj je z zmanjšanjem distančnikov izginilo.
Če pozamem, bi bilo za širjenje kolotekov v tekmovalne namene potrebno podaljšati roke (in posledično še volansko letev, polosi, ...) in ne samo natakniti distančnike.

LP,

Milan

Objavljeno: Sr nov 07, 2007 11:38 am
Napisal/-a Mad
naliM je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
naliM je napisal/-a:Distančniki na Twingotu zadaj dodatno stabilizirajo avto, medtem ko so distančniki spredaj dvorezni meč - širši (od 5mm dalje) pri zavijanju podirajo dinamično optiko in avto se obnaša precej nenavadno. Večina tega sicer ne bo občutila, a sam sem ugotovil, da je avto s 5mm distančniki precej bolj predvidljiv in nadzirljiv, kot s 25mm distančniki.

LP,

Milan
... po navadi če daš distančnik od 25 mm na kolo in hočeš kaj več od avta predhodno menjaš vse gumice po premah stabilizatorjih in pod amortizerji z : trdo gumo od amortizerjev preš, aluminij , baker, teflon ali pa trdo plastiko ... če ne je res bolje 5 mm distančnik pa spodaj zgoraj povezat podvozje da je vse bolj togo ... L.p. Mad


Lahko verjameš, da imam vse to že porihtano - vse puše vilic so na novilonu, dodelana so zgornja vpetja amortizerjev na karoserijo, tako da je zadeva fiksna, kot mora biti. Dodan imam še spodnji prečni stabilizator, ki tudi da nekaj.

Zadevo z distančniki boš najlažje razumel, če si vse skupaj narišeš. Kolo se zaradi distančnika pomakne stran od navidezne osi vrtenja, ki mora biti čim bližje sredini gume.
Z večjim distančnikom se pri polnem levem zasuku volana levo kolo zavrti v levo IN pomakne nazaj, medtem, ko se desno kolo ob zasuku levo pomakne naprej! Avto v ovinku torej ne 'sedi' več na vogalih (gume) pravokotnika, ampak na nekem čudnem štirikotniku. Zaradi tega se je meni poleg nenavadnega občutka na volanu pojavljalo še nihanje avtomobila preko diagonale 'zadnje notranje kolo-sprednje zunanje kolo'.
Vse skupaj je z zmanjšanjem distančnikov izginilo.
Če pozamem, bi bilo za širjenje kolotekov v tekmovalne namene potrebno podaljšati roke (in posledično še volansko letev, polosi, ...) in ne samo natakniti distančnike.

LP,

Milan


... Zanimivo ... sam nisem imel teh problemov do sedaj imel pa sem jih na Polo 6 N in na Fiesti 1.8 16 v , na Audi A4 1.8 T - 20 mm in nisem opazil tega ... sedaj sem dal na Saxo 10 mm distančnike, ker mi ne gredo v gabarite blatnikov in ni tako opazne razlike po montaži kot je bila na drugih avtomobilih z večjimi distančniki ... kaj pa kolo si pomaknil tudi kolo kaj naprej ? Če si zmanjšal distančnike samo spredaj ti ni postal avto bolj nervozen - ( sicer prej zgrabi volan a tudi prej odnese rit) ? L.p. Mad