Stran 1 od 1

Krajša prestava

Objavljeno: Sr nov 07, 2007 7:50 pm
Napisal/-a Avoid
Ali je mogoče skrajšati samo 3. prestavo? Kaj je potrebno zamenjati in kolikšen je strošek? Gre pa za Megane Coupe

Objavljeno: Sr nov 07, 2007 7:54 pm
Napisal/-a sebaveh
Kaj se menja? V najboljšem primeru le 2 zobnika :D



V teoriji seveda, praksa je nekaj čisto drugega :P Danes še za mnogoserijske menjalnike ne dobiš več vsakega dela posebaj kot včasih, ampak je treba menjat vse v celoti. Da bi obstajal kak "športni" menjalnik zanj pa še tudi nisem slišal. Žal ni to tak enostavno ;)

Objavljeno: Sr nov 07, 2007 9:21 pm
Napisal/-a pocesnkII
moj sosed k dirka GHD ma menjalnik na saxo-ju se mi zdi da iz 4 avtov sestavljenga da je ravno prav

Objavljeno: Sr nov 07, 2007 9:25 pm
Napisal/-a P944
Vpraši pri Alešu Bužgi, on ti bo znal kaj povedat, saj dirka z meganom.

Objavljeno: Sr nov 07, 2007 10:35 pm
Napisal/-a Krown
Da se dobit kratek menjalnik, ampak cena je dokaj visoka. Recimo tist avstrijc, ki je razbil megana na GHD Ilirska ima sekvenčni menjalnik, ki je nekaj več kot 1500eurov, samo menjalnik. Vem pa zato ker ga tudi sam poznam tega voznika.

Objavljeno: Sr nov 07, 2007 10:35 pm
Napisal/-a Blinder
Zadnjo prestavo bi tut lepo spremenit - zdaljsat.

Drugace porocaj na forumu kaj si zvedel ;)

Objavljeno: Sr nov 07, 2007 10:55 pm
Napisal/-a Mad
Krown je napisal/-a:Da se dobit kratek menjalnik, ampak cena je dokaj visoka. Recimo tist avstrijc, ki je razbil megana na GHD Ilirska ima sekvenčni menjalnik, ki je nekaj več kot 1500eurov, samo menjalnik. Vem pa zato ker ga tudi sam poznam tega voznika.
... če ga res poznaš in ti je kolega mi jih prosim naroči 10 please ... pri njem stanejo manj kot 2 rabljena realno :lol: navaden menjalnik z ojačanimi zobniki je nekje okrog 1700 eur če pa dobiš z diferencijalno zaporo pa še podložene ležaje in varovala za polosi, da jih ne vrže iz ležišča pri skokih pol je še dodatnih 1000 eur ... sekvencijalni menjalniki, ki so rabljeni so dražji kot trije tvoji omenjeni ko ga kupiš prvo moraš jih razdret pa vse pomenjat ... nov je pa sigurno najmanj 10000 eur ... Ponavadi se krajša menjalnik na diferencijalu z menjavo zobnikov ... L.p. Mad

Objavljeno: Če nov 08, 2007 11:23 am
Napisal/-a drmocar
Točno tako kot je Mad povedal :lol: Jest vem da je za cliota menjalnik (samo prestave - kit) okoli 3000-4000€, cel menjalnik pa okoli 7000€...potem je pa še LSD (limited slip diferencial) ali zapora diferenciala (špera) ki tudi pride okoli 1500€...potem pa računaj :lol:
Zakaj bi sploh imel krajšo 3. prestavo??? :roll: Kupi rabljen menjalnik ki ima krajši diferencial in samo menjaj glavno palico in diferencial pa bo vse krajše ;) Drugače je to preveč dela in sploh ni nujno da bo pasala katera krajša tretja prestava notri...no vsaj ne tako da samo menjaš pa je. Pri peugeotu vem da ni nujno da paše vse kar tko notri, je kdaj tud kaj treba dat postružit/narediti debelejše.
Do kolk ti pa gre 3. prestava? Pa da povem še to da lahko hitro narediš vse prekratko ali pa brez razlike...je treba tudi kaj preračunat.
Mi smo pred kratkim sestavili en menjalnik ki je končno po najinem okusu. predvsem je veliko zajebancije in če ne znaš sam ali pa ne poznaš koga ki bi ti bil to pripravljen naredit za male pare bo zelo drago, ker traja in je zahtevno delo. ;)

Objavljeno: Če nov 08, 2007 11:56 am
Napisal/-a vepar
če sem prav ujel na predstavitvi clio cup pokala je sekvenčni za cliota nov 7500€

Objavljeno: Če nov 08, 2007 12:08 pm
Napisal/-a Toni-saxo
pocesnkII je napisal/-a:moj sosed k dirka GHD ma menjalnik na saxo-ju se mi zdi da iz 4 avtov sestavljenga da je ravno prav


samo iz dveh :P

Objavljeno: Če nov 08, 2007 4:12 pm
Napisal/-a Avoid
Ne vem točno do kod gre 3. Druga prestava vem da gre do 98, tak da pomoje ene 120-130. No mislil sem zato, da bi hitreje prišel v 3. do višjih obratov, večino se itak vozim v 4. in 5. V mislih sem imel da je to veliko veliko veliko manj dela in denarja kot ste našteli, tako da ne bo kaj s projektom. Hvala pa za vse odgovore :!: :hi

Objavljeno: Če nov 08, 2007 6:07 pm
Napisal/-a bigturbo
tko kot si ti napisal druga 98 in tretja 120-130 pa saj to je kratka kaj bi še rad :?:

Objavljeno: Če nov 08, 2007 8:46 pm
Napisal/-a monster_d
Tretja gre pomoje visje, al pa druga negre tolko, malo cudno da bi sla prestava samo 22-32km :D

Objavljeno: Če nov 08, 2007 9:19 pm
Napisal/-a Avoid
Za 2. vem da gre tolko, ima tam blokado. 3. pa čisto možno da več, še nisem testiral, vem pa da je v 4. blokada tam nekje pri 165km/h

Objavljeno: Če nov 08, 2007 10:59 pm
Napisal/-a im nobody
to je men čist normalno

Objavljeno: So nov 10, 2007 11:13 am
Napisal/-a vepar
pr mojmu ni normalno

2 blokada na 120 ccc :D
3 160
4 210
5 pa še ni sprobana... po števcu 250 ob pomoči mičkne dolince seveda:D

jc5 menjalnik

prec bi zamenju z krajšim, če bi bil kater dost močan za 2.0 16v

Objavljeno: So nov 10, 2007 3:11 pm
Napisal/-a bigturbo
vepar je napisal/-a:pr mojmu ni normalno

2 blokada na 120 ccc :D
3 160
4 210
5 pa še ni sprobana... po števcu 250 ob pomoči mičkne dolince seveda:D

jc5 menjalnik

prec bi zamenju z krajšim, če bi bil kater dost močan za 2.0 16v



kater avto :?:

Objavljeno: So nov 10, 2007 3:28 pm
Napisal/-a _B3yBo_
mene neki druzga zanima...k je glih debata o tem...


jst mam zlo kratek menalnik in mi na relacijah pocasi gre na zivce ker ze priniski hitrosti so obrati zelo visoki.....

zato sm studiru da uzamem menalnik od puntota mk1 1.2 6 brzin in da iz mojga menalnika premecm teh 5 kratkih brzin in da bi pustu sam orginal 6 od puntota...

bi se to dal?