Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To nov 20, 2007 12:39 pm

pri c-r motorjih se namontirajo na vsako šobo posebej, pa na računalnik pa seveda na akumulator + in -
pri onih starejših se pa namontirajo na akumulator pa na pumpo, je pa tak da se pri nekaterih tut še kaj dodatno zraven priklopi, odvisno od avta
LP Rok
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl Ne jan 27, 2008 11:35 am

-moj P-box se priklopi na skupni vod,kot vmesnik,ima potenciometer,da ga lahko optimiraš,zato mi ne kadi nič bolj kot sicer
-poraba je podobna,ne zanašam se na računalnik,ker je jasno da potem kaže manj
-gre občutno boljše,tudi v praksi sem opravil meritve s štoperico,čeprav ne moreš bit natančen,sem po več poskusov izmeril tole:v 5. prestavi pospeševanje od 80-120 brez boxa 9,3,s boxom 7,3,končna se je tudi dvigla za skoraj 10km/h (147 JTD)
-meni je box bolj praktičen od čipa,všeč mi je tudi,da obstaja opcija na vklop prek daljinca,zanimivo je,da mi je mehanik na pooblaščenem servisu rekel,da načeloma ni panike če imaš to vgrajeno,vsak se sam odloča,tudi čip nikakor ni nedolžna stvar
-tisti ki mislite,da je dražji P-box od "priznanega" proizvajalca boljši od cenejših ponudnikov,ne veste koliko se motite,zaslužek pri prodaji in vloženem je ogromen
-tudi pri čipu je zaslužek ogromen,saj se prvotna investicija hitro povrne,saj ni nujno,da imaš delavnico,testerje,je pa ponudba bolj celovita in na oko resnejša
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Ne jan 27, 2008 7:14 pm

izjava z enga druzga foruma:
P-box je za reveže,ki potem niti ne priznajo,da majo to "čudežno" škatlco not,ampak lepo po "moško" rečejo da majo avto čipan... :lol: :tomidelej:

jst niti pod razno ne bi to v svoj avto dajal. :ne
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl Ne jan 27, 2008 9:09 pm

el_diablo je napisal/-a:izjava z enga druzga foruma:
P-box je za reveže,ki potem niti ne priznajo,da majo to "čudežno" škatlco not,ampak lepo po "moško" rečejo da majo avto čipan... :lol: :tomidelej:

jst niti pod razno ne bi to v svoj avto dajal. :ne

-kot sem rekel-stvar odločitve,jaz nimam čipa,imam p-box,zadošča mi kaj ponuja,kakšne ima to zveze s reveži,ni mi jasno :?
-opažam,da najbolj kritizirajo boxe tisti,ki so se odločili za čip,kot da se bojijo očitka,budale zakaj ste plačali 5x več za podoben efekt
-stojite za svojo odločitvijo s argumenti,ne pa s brezveznimi komentarji
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Ne jan 27, 2008 10:16 pm

AXioN je napisal/-a:Z enega drugega foruma(team vw):

-]kompas[- je napisal/-a:popačijo količinsko meritev. oziroma povratni signal vbrizgane nafte in so škodljive. čip je optimiran na obrate in položaj plina, temperaturnih senzorjev in ostale krame. dočim P-box je samo en 800 Ohmski upor zapakiran v črno škatlico.

pa ne verjemi ljudem da avto manj pije, ker jim bord tako kaže. kot že prej napisano znižuje povratno info glede količine vbrizgane nafte, tako da najbrž kaže tudi potem na displayu manj, ti imaš pa občutek da bolje gre. kar sicer tudi je res, samo za ceno morebitne totalke motorja? tu ni optimizacije, dobesedno "na roke čez palec" dvignjen vbrizg - zdaj naj ti pa ena diza malo štrajka. namesto da bi avto malo kadil ker ne šprica več prav ti sedaj lepo "ščije" in luknja v batu je blizu. kar pa pomeni aluminij po celem motorju. turbina hin. glava hin. po možnosti še zariban blok...

P-box je za reveže. ki potem še tega ne priznajo da imajo power box ampak lepo po "moško" rečejo da imajo "čipan" avto.

lp, david


mislm da je tle vse pojasnjeno kar se tiče teh škatlic iz praška.

sicer pa,noben nobenga ne sili,in vsak se sam odloča kaj bo z avtom delal.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
Čamo89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Po nov 12, 2007 10:06 am
Kraj: Ljubljana center

Napisal/-a Čamo89 Po jan 28, 2008 12:25 am

vidm da tuki usi govorite, da tega nebi nigdar dal v svoj avto itd. a ste gdaj sploh vozil avto s P-boxom, al ste mel neko škatlco z e-baya za male pare, pa mal posplošte zadevo pa pravte da ste mel P-box :roll: jst pol nevem zakaj laufa od strica golf V 2.0 tdi že 3 leta brez problema in z 80.000km, pa vrjemte da se ga tera. avto se pele na Reki, pa če jo gdo mal pozna ve da je to en velk klanc, in po vaših besedah bi moru njemu že usak bat vn ustrelt iz haube, pa da olje in nafta kr iz auspuha vn tečeta :!: dejmo se mal zresnt, pa govorte to kar je preverjeno, in ne to kar je napisu en uporabnik na enmu forumu, kar je ubistvu isto kokr če u časopisu preberete da bodo plače u sloveniji zrasle za 50%, in to morte vrjet ker je tko reku eden naši veleumnih politikov.
Lp
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Po jan 28, 2008 12:40 am

Čamo89 je napisal/-a:vidm da tuki usi govorite, da tega nebi nigdar dal v svoj avto itd. a ste gdaj sploh vozil avto s P-boxom, al ste mel neko škatlco z e-baya za male pare, pa mal posplošte zadevo pa pravte da ste mel P-box :roll: jst pol nevem zakaj laufa od strica golf V 2.0 tdi že 3 leta brez problema in z 80.000km, pa vrjemte da se ga tera. avto se pele na Reki, pa če jo gdo mal pozna ve da je to en velk klanc, in po vaših besedah bi moru njemu že usak bat vn ustrelt iz haube, pa da olje in nafta kr iz auspuha vn tečeta :!: dejmo se mal zresnt, pa govorte to kar je preverjeno, in ne to kar je napisu en uporabnik na enmu forumu, kar je ubistvu isto kokr če u časopisu preberete da bodo plače u sloveniji zrasle za 50%, in to morte vrjet ker je tko reku eden naši veleumnih politikov.
Lp

Ta uporabnik is tistega tretjega foruma je tudi na tem forumu in ima imho okol teh zadev več pojma kot ti ali pa tvoj stric. Brez zamere, sam pomoje tko je.

lp

edit: pa tudi če bi veljalo samo tisto "Z enega drugega foruma(team vw)", ni to nič slabega, ker obstajajo tudi bolj resni in kvalitetni forumi kot pa a.com, tako da je lahko to samo pozitivna stvar.. (Pa ne primerjam tukaj direktno a.com in team vw, samo kot primer)
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jan 28, 2008 11:48 am

Brez zamere ampak tud optimizacija na valjih ni glih top stvar...najboljša zadeva je on road, ker edino na tak način se lahko določa vse realne parametre glede hitrosti vstopnega zraka, temp itd. Tist mejhn ventilatorček ki piha ni glih realen...enako je z meritvami.
Pa pbox ni neka čang šlang zadeva za 2eura iz ebaya...tist je res samo upor...tle jih je pa več :lol: :D
Res pa je da je optimizacija na valjih boljša zadeva ker vsak motor je malo drugačen (tud če je po podatkih enak). To bi lahk vedl tisti k vejo kako je blo to učasih ko se je nastavljalo uplinjače. Vsak avto je bilo potrebno malo drugače nastavit. ;)
 
Uporabniški avatar
Čamo89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Po nov 12, 2007 10:06 am
Kraj: Ljubljana center

Napisal/-a Čamo89 Po jan 28, 2008 11:53 am

Pavel_P je napisal/-a:Ta uporabnik is tistega tretjega foruma je tudi na tem forumu in ima imho okol teh zadev več pojma kot ti ali pa tvoj stric. Brez zamere, sam pomoje tko je.

lp

edit: pa tudi če bi veljalo samo tisto "Z enega drugega foruma(team vw)", ni to nič slabega, ker obstajajo tudi bolj resni in kvalitetni forumi kot pa a.com, tako da je lahko to samo pozitivna stvar.. (Pa ne primerjam tukaj direktno a.com in team vw, samo kot primer)


In zopet se pojavi tisti ugibajoči POMOJE :!: Dragi Pavel, eno je teorija, drugo pa so izkušnje. Nimam nč proti če izražate svoje mnenje, sam moti me ko to mnenje postane za vas dejstvo in pika :!:
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Po jan 28, 2008 2:36 pm

Čamo89 je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:Ta uporabnik is tistega tretjega foruma je tudi na tem forumu in ima imho okol teh zadev več pojma kot ti ali pa tvoj stric. Brez zamere, sam pomoje tko je.

lp

edit: pa tudi če bi veljalo samo tisto "Z enega drugega foruma(team vw)", ni to nič slabega, ker obstajajo tudi bolj resni in kvalitetni forumi kot pa a.com, tako da je lahko to samo pozitivna stvar.. (Pa ne primerjam tukaj direktno a.com in team vw, samo kot primer)


In zopet se pojavi tisti ugibajoči POMOJE :!: Dragi Pavel, eno je teorija, drugo pa so izkušnje. Nimam nč proti če izražate svoje mnenje, sam moti me ko to mnenje postane za vas dejstvo in pika :!:

Pomoje se je na našal na to, da ima on več pojma kot ti. Tisti pomoje in pa IMHO sem dodal le zato, ker tebe in strica ne poznam in obstaja nekaj desetink procenta možnosti, da zadevo obvladaš v nulo. V to, da pa avtor tistega posta ve za kaj se gre, pa ne dvomim. Pa ne ga vzet čisto dobesedno, ker rad pač mal tko napiše, ni nujno da ti bo sesulo mašino takoj ko boš dal p-box noter, kot se morda zdi iz njegovega posta (pa tudi sam imaš drugačne izkušnje), je pa napisal v katero smer gredo posledice p-boxa in pa da je optimatizacija boljša rešitev, kar trdim tudi sam.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl Po jan 28, 2008 4:44 pm

-to da p-box dviguje pritisk na šobah mi je jasno,kaj pa čip tuning,ali v končni fazi ni rezultat enak,samo na bolj fin način :?:
-pa še nekaj,tudi boxi delujejo znotraj tov. toleranc,saj dajo realno cca 15% več moči,čipi praviloma več,se pravi še bolj obremenjujejo motor,se motim :?:
-gre za koristno debato,ne pa provociranje,saj sprašujem ker ne vem :)
 
Uporabniški avatar
Čamo89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Po nov 12, 2007 10:06 am
Kraj: Ljubljana center

Napisal/-a Čamo89 Po jan 28, 2008 4:50 pm

no tuki pa že lahko rečem ok ;) šlo se mi je bl za to, da tuki na forumu ljudje ne govorijo to kar so slišal oz. v tem primeru prebral, ampak dejansko sprobal. tud golfa so nekateri spluval do amena, jst pa mam že druzga in mi služi enako dobro kot prejšen, to pomeni brezhibno. vsak hvali svoje, mal pa je tistih ki po pravici povejo kaj in kako ;)
Upam Pavel da ni nobene zamere ;)
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po jan 28, 2008 4:57 pm

Pri "cipanju" se spremeni vse sorte parametrov:
- cas vbrizga in kolicina vbrizganega goriva
- tlak turbine
- krmiljenje variabilnih lopatic turbine
- odpiranje / blokiranje EGR ventila
- omejevanje navora pri nizkih obratih
-...
Dobra stran tega je, da se pred in po posegu preveri delovne parametre. V kolikor pride do vecje napake, se vklopi zasilni program in avto dela z zmanjsano mocjo. V kolikor pride do tresenja vztrajnika ali drsenja sklopke, lahko tuner popravi krivuljo navora, da do tega ne prihaja.

Pri raznih P-BOXih pa se povisa tlak in kolicina vbrizga goriva, kolikor pac doloci uporabnik s potenciometrom. Ce pride do napak, se zasilni program vklopi, a skatlica se vedno posilja lazne podatke racunalniku. Vecina teh boxov tudi ne nudi dviga tlaka turbine in krmiljenja lopatic, zato zaradi vecjih kolicin vbrizganega goriva pri enaki kolicini zraka prihaja do visjih temperatur izpusnih plinov in vecjih skokov tlaka, ki ga daje turbina (sploh kadar "pohodis"). Skratka, zgorevanje je tu dalec od popolnega.

Osebno nebi nikoli dajal v avto teh "skatlic".
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Po jan 28, 2008 5:50 pm

Čamo89 je napisal/-a:Upam Pavel da ni nobene zamere ;)

Ah kje :) Upam da tudi s tvoje strani ne. ;)

lp
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl Po jan 28, 2008 6:46 pm

-vem,da p-box ne dviguje direktno tlak v turbini,amapk,ali ni to boljše za turbino,saj je ne obremenjuje toliko,in čeprav zgorevanje ni najbolj idealno,vseeno je samo cca15% zvišanje moči,se pravi še zmeraj tukaj nekje znosno :?:
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po jan 28, 2008 7:16 pm

Poglej na tale link, pa ti bo hitro marsikaj jasno: http://forums.audiworld.com/s4/msgs/1185070.phtml

Dyno podatki razlicnih tunerjev na istem avtu.

Vidis lahko, kako se razlikujejo programi pri tunerjih. Recimo ABT in MTM imata super krivuljo in lepo porazdeljen navor. APR ima malo manj konjev (ker je BOX), medtem ko so pri GIAC pretiravali in naredili veliko "spico", ki potem povzroci padec moci visje v vrtljajih.

xxl je napisal/-a:-vem,da p-box ne dviguje direktno tlak v turbini,amapk,ali ni to boljše za turbino,saj je ne obremenjuje toliko,in čeprav zgorevanje ni najbolj idealno,vseeno je samo cca15% zvišanje moči,se pravi še zmeraj tukaj nekje znosno :?:

Zanimivo bi bilo videti, kake "spice" naredi turbina zaradi prekomernega zalivanja motorja z gorivom. ;)
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl Po jan 28, 2008 8:02 pm

-no,očitno nobeden ne ve ali noče vedeti,koliko je teh 15% škodljivo za motor,turbino...,mislil sem,da bo mogoče kdo povedal kaj bolj specifičnega,razen cr33p
-verjetno večje škode ni,zato bom P-box obdržal,zdi se mi še najboljša opcija vklop-isklop prek daljinca,takrat ko me pač prime,ga uporabim za kratek čas,kot nekakršen "overboost"
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Po jan 28, 2008 8:19 pm

xxl je napisal/-a:-koliko je teh 15% škodljivo za motor,turbino...


dost sem bral o tem,pa zaključek je bil ponavadi isti:15% ne more tok fajn škodit motorju,tle je bolj problem način kako teh 15 konjev dobiš.že to da laže in napačne podatke daje,se sliši tako da me odvrača. pa to da lahko to po potrebi vklapljaš in izklapljaš: motor se niti ne more navadit na nek režim delovanja.

je pa itak tako,da bo vsak svoje zagovarjal in pljuval po nasprotnem,tok da se v tej temi verjetno ne bo več nč novega pogruntalo.
sem za čiptuning in tako bo ostalo,vi pa kukr hočte.
over and out!
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl Po jan 28, 2008 9:38 pm

el_diablo je napisal/-a:
xxl je napisal/-a:-koliko je teh 15% škodljivo za motor,turbino...


dost sem bral o tem,pa zaključek je bil ponavadi isti:15% ne more tok fajn škodit motorju,tle je bolj problem način kako teh 15 konjev dobiš.že to da laže in napačne podatke daje,se sliši tako da me odvrača. pa to da lahko to po potrebi vklapljaš in izklapljaš: motor se niti ne more navadit na nek režim delovanja.

je pa itak tako,da bo vsak svoje zagovarjal in pljuval po nasprotnem,tok da se v tej temi verjetno ne bo več nč novega pogruntalo.
sem za čiptuning in tako bo ostalo,vi pa kukr hočte.
over and out!

-ne vem zakaj se bi motor moral navadit,ker pri vklopu je učinek takojšen in opazen,kot tudi obratno,in vedno je enako,drugače se kar strinjam s teboj
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po jan 28, 2008 10:12 pm

Motor se ne rabi nič privadit, kar pa ne velja za računalnik...
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov