Drocky je napisal/-a:
Če bi bli ti powerboxi tako slabi, zakaj jih delajo tudi priznani tunerji(carlsson,novitec)?
sašo5 je napisal/-a:Z enega drugega foruma(team vw):
....P-boxi popačijo količinsko meritev. oziroma povratni signal vbrizgane nafte in so škodljivi.- čip je optimiran na obrate in položaj plina, temperaturnih senzorjev in ostale krame. dočim P-box je samo en 800 Ohmski upor zapakiran v črno škatlico.
pa ne verjemi ljudem da avto manj pije, ker jim bord tako kaže. kot že prej napisano znižuje povratno info glede količine vbrizgane nafte, tako da najbrž kaže tudi potem na displayu manj, ti imaš pa občutek da bolje gre. kar sicer tudi je res, samo za ceno morebitne totalke motorja? tu ni optimizacije, dobesedno "na roke čez palec" dvignjen vbrizg - zdaj naj ti pa ena diza malo štrajka. namesto da bi avto malo kadil ker ne šprica več prav ti sedaj lepo "ščije" in luknja v batu je blizu. kar pa pomeni aluminij po celem motorju. turbina hin. glava hin. po možnosti še zariban blok...
P-box je za reveže. ki potem še tega ne priznajo da imajo power box ampak lepo po "moško" rečejo da imajo "čipan" avto...
saj lepše ne more bit razloženo.....
P.S tisti, ki so imeli pa probleme (rec. luknja v Batu, kot je zgoraj David napisal) so pa itak tiho kot p.... ker jih je sram to povedat.... - poznam par komadov v našem koncu (Ford RS, Alfa 159/166...)
sašo5 je napisal/-a:Drocky je napisal/-a:
Če bi bli ti powerboxi tako slabi, zakaj jih delajo tudi priznani tunerji(carlsson,novitec)?
mogoče maš pa prav; obstajajo TAKI in TAKI (in ti prvi so skvarili ime tistim drugim (dobrim))......
Treba bit previden, ker verjetno je res 90% nateg(uporček, ki daje lažne podatke o toploti in tlaku nafte) 10% je pa PRAVIH, vendar kot praviš so le ti dražji od preprogramiranja ECU-ja, kar se smatra za "čipanje".....
P.S le ti, o katerih sem pisal, so imeli neke "home made" zadeve....
xxl je napisal/-a:-priznani ponudniki kot novitec,primer,ponuja popolnoma isto stvar kot je imam jaz za 150 evrov in zrihtam še komu,imam tudi nove boxe od PSI za 1,9 TDI črpalka-šoba za pol cene,pa še za ostale TDI in skupni vod
-imam vpogled v te zadeve zato vem kaj pišem,tisti, ki ste čipali,nehjte opravičevat vašo odločitev z kritiziranjem boxov,vsak se sam odloča kaj bo naredil s svojim avtom,vsaka sprememba vpliva na vzdržljivost materijala,neglede ali čipaš ali "boxsaš",pa tudi kako delaš s svojim žrebcem
abbe je napisal/-a:xxl je napisal/-a:-priznani ponudniki kot novitec,primer,ponuja popolnoma isto stvar kot je imam jaz za 150 evrov in zrihtam še komu,imam tudi nove boxe od PSI za 1,9 TDI črpalka-šoba za pol cene,pa še za ostale TDI in skupni vod
-imam vpogled v te zadeve zato vem kaj pišem,tisti, ki ste čipali,nehjte opravičevat vašo odločitev z kritiziranjem boxov,vsak se sam odloča kaj bo naredil s svojim avtom,vsaka sprememba vpliva na vzdržljivost materijala,neglede ali čipaš ali "boxsaš",pa tudi kako delaš s svojim žrebcem
nevem an.nism nikol gledal kaj je v teh drazjih p boxih ampak jaz dvomim v to.
p box kaksn kol ze je itak samo laze racunalniku o podatkih za nafto.ne upliva na nic drugega kot na vbrizg.
je tako?
do cim pri cipanju se dvigne tudi tlak turbine.in kar sem zadnjic uspel brat je to prvi korak pri cipanju.se prav da ta p-box ze kle cist pogori..
pa nikol nebos nikogar ki ma kaj pojma o delovanju motorja preprical da je p-box zdrava zadeva..
S|icKeR je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:Drocky je napisal/-a:
Če bi bli ti powerboxi tako slabi, zakaj jih delajo tudi priznani tunerji(carlsson,novitec)?
mogoče maš pa prav; obstajajo TAKI in TAKI (in ti prvi so skvarili ime tistim drugim (dobrim))......
Treba bit previden, ker verjetno je res 90% nateg(uporček, ki daje lažne podatke o toploti in tlaku nafte) 10% je pa PRAVIH, vendar kot praviš so le ti dražji od preprogramiranja ECU-ja, kar se smatra za "čipanje".....
P.S le ti, o katerih sem pisal, so imeli neke "home made" zadeve....
bom jz svojega v soboto če bo čas razstavil in poslikal kaj se skriva notri, da končno razrešimo to misterijo kaj se skriva notri.
SRF je napisal/-a:Jaz imam že tretjega čipanega Scenica s steinbauerjevim P-BOXom. Pri vseh je bila poraba pri istem režimu vožnje manjša za približno 1l. Res je da sem čipiral avtomobile zaradi vleke prikolice, saj se navor in 25% moči precej pozna. Ker ima zadnji Scenic 96kw in PDF se mi je dogajalo( ko ni bil čipiran prvih 5000 km), da se mi je pri pogosti vožnji v mestu mašil filter trdih delcev.
Po čipiranju se mi filter ne maši več, kar pomeni da je tudi izgorevanje boljše. Letno prevozim od 60-70k kilometrov, vendar pri nobenem od naštetih avtomobilov nikoli nisem imel nobenih problemov z motorjem ali turbino. Čip je stalno vklopljen. Jasno v avtomobilih je bilo tudi vedno najkvalitetnejše olje (MOTUL), intervali menjave pa od 10-15k in ne 20-30k kot je bilo predvideno po servisih.
Naj omenim, da je čip okvirno nastavljen, zato ga je potrebno nastaviti s stikali za vsak avto. Čip je potrebno nastavi tako, da motor ne kadi, tako je tudi optimalno nastavljen.
Gosic je napisal/-a:Po prebranem sem v veliki zmedi oz se je vaga bolj obrnila pod ne kot pod ja, za powerbox.
CarInvent je napisal/-a:tvoje trditve niso logične
- z boxom se namreč brizga VEČ nafte (višji tlak CR) torej ne možno da bi se ti MANJ ....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov