Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če mar 26, 2009 11:15 am

Vidiš napaka o teh P-boxih je že v tem, da P-box je (bil, ker so ravno zaradi tega opustili to ime)samo eden. Dela ga steinbauer in če ti enačiš nek powerbox za 100€ z powerboxom, ki stane več kot čipanje ti ne verjamem nič kar pišeš(oz limaš od nekoga drugega) Poleg tega nobeden ne prevzem tovarniške garancije, medtem ko steinbauer jo.(pri SKNu je treba dodatno plačat).
Če bi bli ti powerboxi tako slabi, zakaj jih delajo tudi priznani tunerji(carlsson,novitec)?
LP Rok
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če mar 26, 2009 12:10 pm

Drocky je napisal/-a:

Če bi bli ti powerboxi tako slabi, zakaj jih delajo tudi priznani tunerji(carlsson,novitec)?

mogoče maš pa prav; obstajajo TAKI in TAKI (in ti prvi so skvarili ime tistim drugim (dobrim))......

Treba bit previden, ker verjetno je res 90% nateg(uporček, ki daje lažne podatke o toploti in tlaku nafte) 10% je pa PRAVIH, vendar kot praviš so le ti dražji od preprogramiranja ECU-ja, kar se smatra za "čipanje".....

P.S le ti, o katerih sem pisal, so imeli neke "home made" zadeve....
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če mar 26, 2009 12:19 pm

sašo5 je napisal/-a:Z enega drugega foruma(team vw):

....P-boxi popačijo količinsko meritev. oziroma povratni signal vbrizgane nafte in so škodljivi.- čip je optimiran na obrate in položaj plina, temperaturnih senzorjev in ostale krame. dočim P-box je samo en 800 Ohmski upor zapakiran v črno škatlico.

pa ne verjemi ljudem da avto manj pije, ker jim bord tako kaže. kot že prej napisano znižuje povratno info glede količine vbrizgane nafte, tako da najbrž kaže tudi potem na displayu manj, ti imaš pa občutek da bolje gre. kar sicer tudi je res, samo za ceno morebitne totalke motorja? tu ni optimizacije, dobesedno "na roke čez palec" dvignjen vbrizg - zdaj naj ti pa ena diza malo štrajka. namesto da bi avto malo kadil ker ne šprica več prav ti sedaj lepo "ščije" in luknja v batu je blizu. kar pa pomeni aluminij po celem motorju. turbina hin. glava hin. po možnosti še zariban blok...

P-box je za reveže. ki potem še tega ne priznajo da imajo power box ampak lepo po "moško" rečejo da imajo "čipan" avto...


saj lepše ne more bit razloženo.....

P.S tisti, ki so imeli pa probleme (rec. luknja v Batu, kot je zgoraj David napisal) so pa itak tiho kot p.... ker jih je sram to povedat.... - poznam par komadov v našem koncu (Ford RS, Alfa 159/166...)


Po domače povedano:
Bejžte v k... s tem sranjem.
Tut jest poznam ene par komadov...iz našega konca, ki so imeli taka sranja notri...Enega poznam,ki je imel Bluefin notri (pač napravca ki ima v sebi že naložen tuning program.Star program iz ecu-ja z bluefinom dol potegneš na bluefin, tuning program pa naložiš iz bluefina na ecu..angleži ga na veliko hvalijo): K sreči je bila samo neka softwerska napaka, da je avto od cajta do cajta zaštrajkal, ko si ga gnal na polne. Motor ni utrpel posledic.Zaenkrat! Poznam pa še dva modela, ki sta dobesedno razkuhala dizlski motor s P-box-i.Eden je bil Audi TDi,drugi pa Fiat JTD.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Če mar 26, 2009 1:20 pm

sašo5 je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:

Če bi bli ti powerboxi tako slabi, zakaj jih delajo tudi priznani tunerji(carlsson,novitec)?

mogoče maš pa prav; obstajajo TAKI in TAKI (in ti prvi so skvarili ime tistim drugim (dobrim))......

Treba bit previden, ker verjetno je res 90% nateg(uporček, ki daje lažne podatke o toploti in tlaku nafte) 10% je pa PRAVIH, vendar kot praviš so le ti dražji od preprogramiranja ECU-ja, kar se smatra za "čipanje".....

P.S le ti, o katerih sem pisal, so imeli neke "home made" zadeve....


bom jz svojega v soboto če bo čas razstavil in poslikal kaj se skriva notri, da končno razrešimo to misterijo kaj se skriva notri.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če mar 26, 2009 3:32 pm

@trijoadijo: na kak način razkuhala?
Ker logično je da če je eksplozija večja, da se motor tudi bolj greje. In zaradi nespametnosti voznika ni kriv pbox.
Na mondeotu tddi, a6 2.5tdi(ja tistem famozno pokvarljivem 150konjskem) ni blo nobenih problemov pa smo meli doma vsak avto po dve leti in z vsakim po 40k km na leto. Pa oba avta sta prišla rabljena z 150 oz 200k km osnove.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če mar 26, 2009 7:13 pm

@Drocky:

Na takšen način..da ko je mehanik odprl motor...je lastniku najprej pokazal kar je ostalo od motorja in nato mu je pokazal še vzrok tega. Vzrok pa ni bil nič drugega kot p-box.

je pa res, da sta pa oba avta s temi box-i letela ko snete sekire....pa kadilo se je tut :D:D

samo pol se pa je skadilo...in to dvakrat...najprej izpod havbe,potem pa še iz lastnikove denarnice..

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl So mar 28, 2009 12:01 am

-priznani ponudniki kot novitec,primer,ponuja popolnoma isto stvar kot je imam jaz za 150 evrov in zrihtam še komu,imam tudi nove boxe od PSI za 1,9 TDI črpalka-šoba za pol cene,pa še za ostale TDI in skupni vod
-imam vpogled v te zadeve zato vem kaj pišem,tisti, ki ste čipali,nehjte opravičevat vašo odločitev z kritiziranjem boxov,vsak se sam odloča kaj bo naredil s svojim avtom,vsaka sprememba vpliva na vzdržljivost materijala,neglede ali čipaš ali "boxsaš",pa tudi kako delaš s svojim žrebcem
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So mar 28, 2009 12:24 am

xxl je napisal/-a:-priznani ponudniki kot novitec,primer,ponuja popolnoma isto stvar kot je imam jaz za 150 evrov in zrihtam še komu,imam tudi nove boxe od PSI za 1,9 TDI črpalka-šoba za pol cene,pa še za ostale TDI in skupni vod
-imam vpogled v te zadeve zato vem kaj pišem,tisti, ki ste čipali,nehjte opravičevat vašo odločitev z kritiziranjem boxov,vsak se sam odloča kaj bo naredil s svojim avtom,vsaka sprememba vpliva na vzdržljivost materijala,neglede ali čipaš ali "boxsaš",pa tudi kako delaš s svojim žrebcem

nevem an.nism nikol gledal kaj je v teh drazjih p boxih ampak jaz dvomim v to.
p box kaksn kol ze je itak samo laze racunalniku o podatkih za nafto.ne upliva na nic drugega kot na vbrizg.
je tako?
do cim pri cipanju se dvigne tudi tlak turbine.in kar sem zadnjic uspel brat je to prvi korak pri cipanju.se prav da ta p-box ze kle cist pogori..
pa nikol nebos nikogar ki ma kaj pojma o delovanju motorja preprical da je p-box zdrava zadeva..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl So mar 28, 2009 8:28 am

abbe je napisal/-a:
xxl je napisal/-a:-priznani ponudniki kot novitec,primer,ponuja popolnoma isto stvar kot je imam jaz za 150 evrov in zrihtam še komu,imam tudi nove boxe od PSI za 1,9 TDI črpalka-šoba za pol cene,pa še za ostale TDI in skupni vod
-imam vpogled v te zadeve zato vem kaj pišem,tisti, ki ste čipali,nehjte opravičevat vašo odločitev z kritiziranjem boxov,vsak se sam odloča kaj bo naredil s svojim avtom,vsaka sprememba vpliva na vzdržljivost materijala,neglede ali čipaš ali "boxsaš",pa tudi kako delaš s svojim žrebcem

nevem an.nism nikol gledal kaj je v teh drazjih p boxih ampak jaz dvomim v to.
p box kaksn kol ze je itak samo laze racunalniku o podatkih za nafto.ne upliva na nic drugega kot na vbrizg.
je tako?
do cim pri cipanju se dvigne tudi tlak turbine.in kar sem zadnjic uspel brat je to prvi korak pri cipanju.se prav da ta p-box ze kle cist pogori..
pa nikol nebos nikogar ki ma kaj pojma o delovanju motorja preprical da je p-box zdrava zadeva..

-neglede na to kako deluje box,dejstvo je da novitec ima celo TÜV certifikat,torej ima zeleno luč proizvajalca
-obstajajo boxi,ki imajo povezavo tudi na turbo,kmalu bom imel tudi to varijanto,tudi za turbo bencinarje
-nobenega ne prepričujem,poznam pa kar lepo število mehanikov z uradnih servisov,ki imajo vgrajene boxe (tudi od mene)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So mar 28, 2009 10:22 am

xxl je napisal/-a:-obstajajo boxi,ki imajo povezavo tudi na turbo,kmalu bom imel tudi to varijanto,tudi za turbo bencinarje


No haj, da vidim to čudo...

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So mar 28, 2009 11:03 am

S|icKeR je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:

Če bi bli ti powerboxi tako slabi, zakaj jih delajo tudi priznani tunerji(carlsson,novitec)?

mogoče maš pa prav; obstajajo TAKI in TAKI (in ti prvi so skvarili ime tistim drugim (dobrim))......

Treba bit previden, ker verjetno je res 90% nateg(uporček, ki daje lažne podatke o toploti in tlaku nafte) 10% je pa PRAVIH, vendar kot praviš so le ti dražji od preprogramiranja ECU-ja, kar se smatra za "čipanje".....

P.S le ti, o katerih sem pisal, so imeli neke "home made" zadeve....


bom jz svojega v soboto če bo čas razstavil in poslikal kaj se skriva notri, da končno razrešimo to misterijo kaj se skriva notri.



He he he ... Dvomim ... po navadi so zaliti z plastiko, da ne vidiš kaj je notri ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
SRF
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr nov 24, 2004 5:55 pm

Napisal/-a SRF Po jun 08, 2009 9:01 pm

Jaz imam že tretjega čipanega Scenica s steinbauerjevim P-BOXom. Pri vseh je bila poraba pri istem režimu vožnje manjša za približno 1l. Res je da sem čipiral avtomobile zaradi vleke prikolice, saj se navor in 25% moči precej pozna. Ker ima zadnji Scenic 96kw in PDF se mi je dogajalo( ko ni bil čipiran prvih 5000 km), da se mi je pri pogosti vožnji v mestu mašil filter trdih delcev.
Po čipiranju se mi filter ne maši več, kar pomeni da je tudi izgorevanje boljše. Letno prevozim od 60-70k kilometrov, vendar pri nobenem od naštetih avtomobilov nikoli nisem imel nobenih problemov z motorjem ali turbino. Čip je stalno vklopljen. Jasno v avtomobilih je bilo tudi vedno najkvalitetnejše olje (MOTUL), intervali menjave pa od 10-15k in ne 20-30k kot je bilo predvideno po servisih.
Naj omenim, da je čip okvirno nastavljen, zato ga je potrebno nastaviti s stikali za vsak avto. Čip je potrebno nastavi tako, da motor ne kadi, tako je tudi optimalno nastavljen.
 
SRF
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr nov 24, 2004 5:55 pm

Napisal/-a SRF Po jun 08, 2009 9:07 pm

No pozabil sem povedati, da sem kolegu s čipom stainbauer čipiral 2 kamiona Iveco eurocargo, kjer se mu je poraba zmanjšala za cca 3 l na prevoženih 100km, potem pa še na 2 Iveco Stralis, kjer se mu je poraba iz 33l zmanjšala na 27l.
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe okt 02, 2009 4:20 pm

SRF je napisal/-a:Jaz imam že tretjega čipanega Scenica s steinbauerjevim P-BOXom. Pri vseh je bila poraba pri istem režimu vožnje manjša za približno 1l. Res je da sem čipiral avtomobile zaradi vleke prikolice, saj se navor in 25% moči precej pozna. Ker ima zadnji Scenic 96kw in PDF se mi je dogajalo( ko ni bil čipiran prvih 5000 km), da se mi je pri pogosti vožnji v mestu mašil filter trdih delcev.
Po čipiranju se mi filter ne maši več, kar pomeni da je tudi izgorevanje boljše. Letno prevozim od 60-70k kilometrov, vendar pri nobenem od naštetih avtomobilov nikoli nisem imel nobenih problemov z motorjem ali turbino. Čip je stalno vklopljen. Jasno v avtomobilih je bilo tudi vedno najkvalitetnejše olje (MOTUL), intervali menjave pa od 10-15k in ne 20-30k kot je bilo predvideno po servisih.
Naj omenim, da je čip okvirno nastavljen, zato ga je potrebno nastaviti s stikali za vsak avto. Čip je potrebno nastavi tako, da motor ne kadi, tako je tudi optimalno nastavljen.



tvoje trditve niso logične
- z boxom se namreč brizga VEČ nafte (višji tlak CR) torej ne možno da bi se ti MANJ mašil DPF (..in ne PDF..) - zato je verjetno dvig moči zelo skromen (ni 25%)
- kako si optimalno nastavil "čip" (box) da motor ne kadi, če pa ima le-ta filter za saje kateri polovi vse saje..
- kar pa se tiče 1L nižje porabe pri boxu pa moraš biti tu previden s prehitrimi zaključki - namreč za razliko od pravega čip tuninga (programiranja motornega računalnika) računalnik pri boxu vbrizga več goriva, kot ga board-computer zabeleži. Zato raje izmeri porabo še "ročno" (porabljeni litri/prevoženi km). Najverjetneje bo res manjša, a ne toliko kot izgleda na prvi pogled (boardcomputer)
avtoelektronika pika si
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Pe okt 16, 2009 8:49 pm

Po prebranem sem v veliki zmedi oz se je vaga bolj obrnila pod ne kot pod ja, za powerbox.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe okt 16, 2009 9:02 pm

Gosic je napisal/-a:Po prebranem sem v veliki zmedi oz se je vaga bolj obrnila pod ne kot pod ja, za powerbox.

nimaš bit kaj v zmedi......kot je že povedano; samo stran od tega(in ti, po postih sodeč imaš svoj avto rad, zato me čudi, kako si lahko v dvomih)

CarInvent je napisal/-a:tvoje trditve niso logične
- z boxom se namreč brizga VEČ nafte (višji tlak CR) torej ne možno da bi se ti MANJ ....

kako res kadi, ČE ima DPF filter??? ......je pa res(vsaj pri vag grupi) da se filter čisti s pomočjo nafte; torej ko se sproži reakcija čiščenja, na filter "kapa" nafta, da saje zgorijo....in sedaj pri "SRF-ju" naftal teče v potokin na filter, torej posledično ga tudi puca_verjetno.......in box NIČ brugega ne dela, kot senzorju, ki meri toploto nafte, da lažne podatke, pa dajte to dojet že enkrat.....
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo So okt 17, 2009 12:19 am

že toliko napisanega,ampak folku še zmeri ni jasno.v smeti s temi cenenimi škatlicami ;)
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So okt 17, 2009 12:25 am

x2
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Foto Jovo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: Sr sep 10, 2003 6:45 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Foto Jovo So okt 17, 2009 3:41 pm

Ko bo kdo prikazal črno na belem da je vsaj 10 avtov v sloveniji uničlo zaradi P-boxov bom se mogoče premislu in ga dal vn :!:
Ko pa neki lapate v tri krasne je pa itak brez pomena.

Poznam vsaj 10 folka ki ma to montirano v avtomobilih pa še noben ni začel jamrat!
 
sajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: So okt 11, 2008 1:49 pm

Napisal/-a sajer So okt 17, 2009 5:48 pm

Jest mam box not že tri leta pa nimam nobenih problemov, poznam še velik ljudi k ma not to škatlco pa nima noben problemov tko,da nehajte že kotalit buče na račun boxov :P
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov