Stran 2 od 4
Objavljeno: To nov 27, 2007 4:36 pm
Napisal/-a jay
neki napis abarth se vidi
dober fičko, upam da boš 2008 tud dragal
Objavljeno: To nov 27, 2007 5:33 pm
Napisal/-a MRC
To je lanski pokrov ventilov, ko je bil zmontiran 4 točkovni vbrizg, letos pa še na pokrovčku za olje ne piše abarth
Objavljeno: To nov 27, 2007 6:19 pm
Napisal/-a pinny
sem že nekaj časa nazaj tole objavu pa še enkrt, k je medo lih pravo temo odprl
http://video.google.com/videoplay?docid ... 3119916565
Objavljeno: Sr nov 28, 2007 8:35 am
Napisal/-a Kovcek
Objavljeno: Sr nov 28, 2007 5:15 pm
Napisal/-a bam88
noro
mene
Objavljeno: Sr nov 28, 2007 5:45 pm
Napisal/-a sergej
Meni je fiček svetoven, navdušo pa me je par let nazaj , ko je na dragu v Murski všel prvo alfi 2.5....potem pa še "gospodično" iz slovenj graca z crx-som
aja za poslastico pa je Šoš spičo venturija
in stari avti so zmagovali
Objavljeno: To apr 14, 2009 8:02 pm
Napisal/-a MRC
Pozdravljeni!
Obveščam vas da je fičo letos pozimi doživel XI evolucujo.
Motor je razen tega, da se zdaj vrti v levo samo na novo sestavljen in nastavljen.
Tisto kar je omembe vredno je to, da ima zdaj pet stopenjski menjalnik v katerem so vse prestave sinhronizirane in da je končna pri 7000 obratih 220 km/h.
Par slik.
Levo hibrid desno predelan originalni
http://www.shrani.si/f/13/OI/3Fz2WVxY/dsc00074.jpg
Druge polosovine
http://www.shrani.si/f/3T/ji/4XKSoFu3/dsc00134.jpg
Pogoji ki morajo bit izpolnjeni da dela motor v levo
http://www.shrani.si/f/v/gh/2xxNYU4O/dsc00118.jpg
http://www.shrani.si/f/x/Yy/4ADvNTWV/dsc00116.jpg
Pa še en posnetek iz enodnevnega testiranja, ki ga je komletni avto preživel
http://www.youtube.com/watch?v=lW768D6feCw
Lp
Objavljeno: To apr 14, 2009 8:05 pm
Napisal/-a abbe
am kaj dosezes s tem ko se motor vrti v levo?
Objavljeno: To apr 14, 2009 8:10 pm
Napisal/-a MRC
Glede na to, da je to subarujev menjalnik samo to, da mam pet prestav naprej in ne nazaj
Objavljeno: To apr 14, 2009 8:13 pm
Napisal/-a lancia hf
Kaj 19.4. prideš v Zapolje malo odpeljat, kot lansko leto. Saj kaj takega gledalci radi vidijo-vidimo
Objavljeno: To apr 14, 2009 8:18 pm
Napisal/-a MRC
Verjamem, da radi vidijo, tudi js se rad vozim tam sam bom verjetno sam kot gledalec.
Objavljeno: To apr 14, 2009 8:28 pm
Napisal/-a nebivedu
Od kterha subaruja si pa vzel menjalnik?
Leone, legacy, impreza? Predvidevam da od leoneta po zgradbi?
Od 1.6 ali 1.8?
Objavljeno: To apr 14, 2009 8:52 pm
Napisal/-a mrki46
tale tvoj fičo res gre ...enkrat sem pršu v vrbje h teb v službo ko smo se menl glede proton turbo projekta če se spovniš sam na žalost ni blo s tistga nič ko sem obupu.....
Objavljeno: To apr 14, 2009 9:12 pm
Napisal/-a MRC
nebivedu je napisal/-a:Od kterha subaruja si pa vzel menjalnik?
Leone, legacy, impreza? Predvidevam da od leoneta po zgradbi?
Od 1.6 ali 1.8?
Leone je menda bil kir motor pa nimam pojma.
Ti boš ziher vedu, če se dobi kak špera za tole,ker jo zelo pogrešam (v prejšnjem sem jo namreč imel)
Objavljeno: To apr 14, 2009 10:43 pm
Napisal/-a ESTEMP
Ta fico pa res trga!
Vse pohvale za vlozeni trud!!!
Objavljeno: Sr apr 15, 2009 7:05 am
Napisal/-a kopron
Dober projekt
.
Čuj, kero turbinko pa imaš zdej gor ??
Pa kolko si ga največ upal peljat km/h ?
Vso srečo pa še naprej pri projektu , ker, dobro kaže
.
Lep pozdrav + Dober pozdrav, čaw
.
Boštyxz + #
Objavljeno: Sr apr 15, 2009 11:30 am
Napisal/-a nebivedu
MRC je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Od kterha subaruja si pa vzel menjalnik?
Leone, legacy, impreza? Predvidevam da od leoneta po zgradbi?
Od 1.6 ali 1.8?
Leone je menda bil kir motor pa nimam pojma.
Ti boš ziher vedu, če se dobi kak špera za tole,ker jo zelo pogrešam (v prejšnjem sem jo namreč imel)
Edina možnost je da dobiš LSD zadnji diferencial od subaru leone turbo in zmontiraš tisti diferencial v ta menjalnik. Tisti leonci so imel 33% zadnjo špero - LSD.
Zanimivo bi bilo tut , če bi naredu fičota 4x4 - iz tega menjalnika še kardan naprej do prednjih koles, pa tam diferencial od leonca in bi pomoje bilo zanimivo.
Kok ima pa ta diferencial v menjalniku razmerje 1:3.900 al ima 1:3.670?
Objavljeno: Sr apr 15, 2009 11:39 am
Napisal/-a pinny
fiček pa 220km/h pa kaj si ti ja nor
sm za tole se pa res priporočam za kak test drive u živo
sm u šoštanu ke na cesti ga pa že lep čas nism vido, al ga maš zdj sm za popistah al kk
ma sm trga res
Objavljeno: Sr apr 15, 2009 10:32 pm
Napisal/-a MRC
Bom kr po vrsti odgovoru.
Turbina,ki je zdaj gor je t25 od saaba, upam ga pelat do konca sam
zdaj nimam registriranega, da bi šel na avtoban. S tem menjalnikom
sem se peljal okrog 170 km/h ko sem ga nastavljal na lokalni cesti.
33 %špere bi blo čist zadost. Na 4x4 ga ne grem delat, ker bi moral
fleks kr orng zapet po podnu pa še bolj se mi dopade ta varianta zadi
motor zadi pogon.Glede točnih razmerij sem pozabu (ker si nisem zapisal)
vem sam to, da ko sem računal peto prestavo pri 7000 obratih
z gumami 175/50R13 je prišlo 218 km/h.
Glede na to, da mam za vsak dan zdaj mal hitrejši avto, fičota ne registriram,
ker bi pol sam pi...rije počel po cesti pa še velik cenej je, če ga dam na prikolico
in grem na dirkališče.
Objavljeno: Če apr 16, 2009 6:12 am
Napisal/-a nebivedu
Potem imaš najbrž razmerje od leoneta 1.6, ki pa je isto kot od turbaka.
Zdej je pa treba ugotovit, če lahko spraviš zadnji dif namesto sprednjega. Tega pa ni noben počel, tako da boš moral sam sprobat.
Za 4x4, bi ti zadaj motor ostal, naprej bi peljal samo kardan in spredaj bi dal diferencial. Ni tok velik dela, ker kanal imaš speljan vsaj za šaltkebl, pol pa samo še tistih par cm naprej potegneš.
Bi bil pa zelo zelo zanimiv avto potem, pa že tko je nekaj posebnega.