Fičo turbo MRC
Objavljeno: Po nov 26, 2007 6:47 pm
Fičo turbo MRC
Od leta 2001, ko sem se začel s tem avtom ukvarjat je bilo narejenih in spremenjenih preveč stvari, da bi vas utrujal s tem. Avto je bil nekaj časa NA, potem je eno leto trpel zaradi nitro šokov, kar mi seveda ni bilo dovolj in potem je dobil »pomagalo pri dihanju« in postal Fičo turbo. Sigurno še bo treba kaj novega naredit zato je to bolj predstavitev trenutnega stanja.
Karoserija: dodatno povarjena , spredaj in zadaj razširjeni blatniki (spredaj sklepani, zadaj unikatni karbonski boki ), v prednjo vezno steno vrezana odprtina za hlajenje in močnejša zadnja »deska«.
Notranjost: samo nujne stvari kot so 1 sedež, rollbar, in par števcev ter stikal.
Podvozje: - spredaj je most z dvojnimi prečnimi vodili, uniboli, disk zavore, po višini nastavljivi amortizerji,
- zadaj močnejši kraki, uniboli, po višini nastavljivi amortizerji
Prednji in zadnji del sta povezana z prečno-vzdolžno ojačitvijo.
Kolesa menjam odvisno od uporabe. Homologirane so 175/50 R13 na 6Jx13, trenutno so pa spredaj 175/50 n 7J et 0, zadaj pa 225/45 na 8J et10 +distančnik 50 mm.
Motor: -spodnji del motorja je od A112 tip A2000, 1049 ccm
-glava malce prirejena od Yugota 45
-dvotočkovni vbrizg (dva 600 kubična inj)
-loputa od opel 2.0
-kolektor, izpuh domač izdelek
-turbina T3
-vodni intercooler (peugeot T 16)
-blow off
-vse krmili MS
Menjalnik: -od kombija 900 ak ,vgrajen diferencial z delno zaporo od golfa, verižna sklopka namesto prirobnice
-sklopka trikraka lamela, ojačana potisna plošča
Aja, pa to še moram povedat. Nikoli nisem hotel, da bi to bil abarth in to tudi NI!
(To je bolj za tiste, ki rečejo lej abarth,vsakič ko je na kakem fičotu mal hauba odprta.
Lp
Od leta 2001, ko sem se začel s tem avtom ukvarjat je bilo narejenih in spremenjenih preveč stvari, da bi vas utrujal s tem. Avto je bil nekaj časa NA, potem je eno leto trpel zaradi nitro šokov, kar mi seveda ni bilo dovolj in potem je dobil »pomagalo pri dihanju« in postal Fičo turbo. Sigurno še bo treba kaj novega naredit zato je to bolj predstavitev trenutnega stanja.
Karoserija: dodatno povarjena , spredaj in zadaj razširjeni blatniki (spredaj sklepani, zadaj unikatni karbonski boki ), v prednjo vezno steno vrezana odprtina za hlajenje in močnejša zadnja »deska«.
Notranjost: samo nujne stvari kot so 1 sedež, rollbar, in par števcev ter stikal.
Podvozje: - spredaj je most z dvojnimi prečnimi vodili, uniboli, disk zavore, po višini nastavljivi amortizerji,
- zadaj močnejši kraki, uniboli, po višini nastavljivi amortizerji
Prednji in zadnji del sta povezana z prečno-vzdolžno ojačitvijo.
Kolesa menjam odvisno od uporabe. Homologirane so 175/50 R13 na 6Jx13, trenutno so pa spredaj 175/50 n 7J et 0, zadaj pa 225/45 na 8J et10 +distančnik 50 mm.
Motor: -spodnji del motorja je od A112 tip A2000, 1049 ccm
-glava malce prirejena od Yugota 45
-dvotočkovni vbrizg (dva 600 kubična inj)
-loputa od opel 2.0
-kolektor, izpuh domač izdelek
-turbina T3
-vodni intercooler (peugeot T 16)
-blow off
-vse krmili MS
Menjalnik: -od kombija 900 ak ,vgrajen diferencial z delno zaporo od golfa, verižna sklopka namesto prirobnice
-sklopka trikraka lamela, ojačana potisna plošča
Aja, pa to še moram povedat. Nikoli nisem hotel, da bi to bil abarth in to tudi NI!
(To je bolj za tiste, ki rečejo lej abarth,vsakič ko je na kakem fičotu mal hauba odprta.
Lp