Stran 1 od 1

Motor 1,9TDI 130KM - Kaj vse potrebujem da bi zagnal motor

Objavljeno: So dec 22, 2007 8:27 pm
Napisal/-a Neon
Pozdravljeni.

Torej, kaj vse potrebujem od elektrike, da bi lahko zagnal diesel motor 1,9 TDI130KM.
Motor ne bo vgrajen v osebni avto, temveč na prototip.

-V kolikor mi je znano potrebujem računalnk od omenjenega motorja. Sama vezava žic ni problem, v pomoč imam shemo.
-Izpuh, intercooler,.... bo prirejen na situacijo.
-Kako je s kodnim vžigom? Ga je možno nekako brikat, ali izklopit?
- So števci potrebni?
- Na kakšne težave še lahko naletim?


Zanima me če kdo ve, oz. kje bi lahko našel konkretne odgovore na to temo.
Hvala za pomoč...

Objavljeno: Ne dec 23, 2007 12:52 pm
Napisal/-a target_practice
Naceloma je tko da, vse kar se tice motorne elektronike pustis na motorju, v "kabino" ti grejo signalni kabli za temp. motorja pritsk olja, (pri nekaterih avtih nivoji tekocin) in seveda kabli za napajanje tko da to ni nevem kak problem. Pri nekaterih avtih je vcasih problem ker so vezani na stevce (m50 b25 BMWjev motor potrebuje stevc, ker drugace mece ecu na rezervni program)
Kolikor mi je pa znano s tem motorjem ki ga imas nebi smelo bit problemov(sj je VWjev ne?)
Kar se kodnega uziga tice je tako da imajo vecinoma kode shranjene v ecu-ju in na kljucu, nekateri imajo celo primitivno varianto tipkovnice in releja (pugiji, citroeni...), ampak se le to da izklopiti tako da se ecu priklopi na racunalnik.

Ce je pa to VW-jev motor, imam kolega ki se dobro spozna na njih tko da ce bos meu probleme pisi ;)

Btw za kasn projekt pa gre?

Objavljeno: Ne dec 23, 2007 8:55 pm
Napisal/-a Neon
Torej računalnik za motor nima nič z kodnim ključem?
Da razčistim, jaz nočem kodnega vžiga.
Kaj pa potem da signal računalniku za motor, da lahko motor zaženeš? Je to enostavno signal (12V) po žici? Ne verjamem da je tako enostavno, razen če je možno to programsko izklopiti.
A bi lahko to vprašal kolega kako je s tem, ga mogoče konkretno vprašaš kateri signali so potrebni za računalnik, da motor zaženeš tako rekoč na mizi.
Govomim za motor 1,9TDI recimo za 130KM.

Za kakšen projekt gre bom povedaj kasneje, ko bom imel vsaj 90% problemov razčiščenih :P

Hvala...

Objavljeno: Ne dec 23, 2007 9:29 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Računalnik za motor ima vezo s kodnim ključem. Namreč koda je shranjena v tem računalniku.Zdej če se da kako prebrikat ali celo izklopit,pa ne vem.

LP!

Objavljeno: Po dec 24, 2007 11:21 am
Napisal/-a Dr_S
Koda ključa je v enem "računalniku", ki pošlje signal v ECU in če se koda ujema potem ECU spusti benz pumpo.

Torej odkodirati je treba to kodo v ECU-ju in zadeva je rešena.

Rabiš:
motor, menjalnik, sesalni, izpušni, štarter ... in pa komplet pedala ( gas, bremza, sklopka) če gre za novejši VAG motor.

Elektriko za zagon pa potrebuješ samo tisto kar je direktno na motorju oz vse kar pride na glavno "žilo" ki gre potem na ECU.

Objavljeno: Po dec 24, 2007 11:34 am
Napisal/-a abbe
kot je meni znano potrebujes stevec,ker je tm notr koda za vzig al kar kol ze je tisto

Objavljeno: Po dec 24, 2007 1:31 pm
Napisal/-a Neon
Neki sem se pozanimal in baje je možno to kodo (imobilizator funkcijo) neki tazga u glavnem enostavno izklučiti. Kolk je to enostavno ne vem, baje pa da se da.

Kolk je teh različnih tipov motorjev in menjalnikov od recimo audija a3? V poštev mi pride samo audi motor 130KM. Motor rabim imet prečni z prečnim menjalnikom. Baje je kao velik tipov. Pa če mogoče kdo ve keri tip menjalnika gre s kerim tipom motorja skup.

Računalnik pa ni nujno da je od A3, ane, samo da je od 130KM, ali se motim?

Vidim da mi manjka še veeeliiiko informacij.

Objavljeno: Če jan 17, 2008 1:14 pm
Napisal/-a Bezi
Lep pozdrav! Števec je 100% za zagon motorja potreben, vem keri ima kolega tudi takšen problem.