Stran 1 od 2

homologacija drugega motorja, da ali ne, če je sploh možno

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 1:19 am
Napisal/-a Godward
v r5 bom dal motor 1.4 energy od r19 pa me zanima ali homologiram ali ne in ali je sploh možno homologirat.

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 2:22 am
Napisal/-a bam88
mene tud to zanima kako je s tem. a mors met papirje "darovalca" (avto kater ma na seb motor ki ga bo daroval).. kako to gre mi prosim povejte.

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 10:42 am
Napisal/-a Žiiga
Hmmm... toj smotan k nimaš že zdej notr 1.2 energy :? Ker sta popolnoma identična motorja :)

Drugače pa najbolj bo, če tablco s številkami odnetaš iz starega motorja in prinetaš na novga. 1.2 in 1.4 energy motorja sta na pogled ENAKA :) Tako da.. tist 1.1 ... Jest nikakor nebi šel homologirat tega ;)

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 11:11 am
Napisal/-a Nicc0
drugace pa tut ploscice se dajo naredit, samo pravega majstra treba najdit ;)

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 12:22 pm
Napisal/-a lisko
Res ne vem kaj je z vami in kakimi ploščicami? Ker na tehničnem že dolgo ne gledajo več številke motorja.......gleda se samo številka šasije.

Mislim da bi na tehničnem bl problem samo s plini..... pa še to nisem ziher ker eni pravijo da imajo kao razrede ( kot pri zavarovanju) drugi spet da za tipski motor....to bi se mogu pozanimat. Je pa logično da se meri samo vsebnost CO in se ne meri pretoka..... vsebnost CO je pa enaka za vse pa če 3.0 ali pa 1.0 motor....če gledamo procentualno...

Drgač uradno za homologacijo pa je tko ( blo pred štirimi leti ko sem hotel v 1.1 petko dat 1.4 motor)
Papirji motorja (dokazila o lastništvo in prometna)
Potrdilo o strokovni vgradnji
Atest vozila da ustreza močnejšemu motorju ( zavore in podobno)

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 12:30 pm
Napisal/-a myster
upam da mi avtor ne bo zameril, da mu okradem temo.paše v VW polo 1.0 l.99 mašina od 1.4 MPI ali 1.4 16V?podvozje mislim da je enako ne glede na moč motorja (tako mi je en serviser zatrdil).je to res? in kaj bi me potem na upravi s temi papirji vse čakal?

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 12:33 pm
Napisal/-a george_h
če hočeš zamenjati motor ti mora lastnik od tistega vozila ko boš dal motor v svojega naredit prepis z njim ,pol greš pa na LPP in izpolniš vlogo .....tam ti pa sam mal pogledajo če je use pritrjeno tako kot mora bit.....jst sm tako naredil pa je blo vse ok...blo je pa okol 80 €

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 12:52 pm
Napisal/-a bam88
ok hvala vama za odgovor. ce bom to delal bom raje legalno naredi.. brez kakrsnih koli prikrivanj in podobnega sranja.

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 1:42 pm
Napisal/-a Godward
mene zanima predvsem od tistih ki to prakticirate, ker slišal sem tud jaz dosti teorij kaj lahko kaj ne. zanima me recimo praksa nekoga ki ima nehomologiran močnejši motor not :twisted:

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 1:51 pm
Napisal/-a Žiiga
Ma če te lahk kej zjebe so to plini na konc no :? Ampak ČE

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 2:38 pm
Napisal/-a target_practice
Vgradis lahko samo motor ki je bil tovarnisko vgrajevan v to serijo avtomobilov. Vse ostalo gre po postopku ki je znan. Atest, potrdilo varilca........

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 5:57 pm
Napisal/-a Dariooo
target_practice je napisal/-a:Vgradis lahko samo motor ki je bil tovarnisko vgrajevan v to serijo avtomobilov


v to se pa ne strinjam.....a v R5 campus 5 vratna zadeva....je imela kdaj not motor GTT??

LP

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 6:24 pm
Napisal/-a target_practice
oni pogledajo samo ce se ujemajo podatki Avto in oznaka v letih od do. Za kj vec so pa itk nepismeni.

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 8:40 pm
Napisal/-a Nicc0
godward, ce bos sou na tehnicnega v MB, me callni, pa bomo brez kakih meritev, itd... to naredli ;) pa tut ce bos dal not masino 1.8 16V :lol:

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 8:44 pm
Napisal/-a myster
koliko pa pride ena strokovna vgradnja?

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 9:56 pm
Napisal/-a Dariooo
no kaj ima pol veze ce je bil motor vgrajen serijsko v avto?
target_practice je napisal/-a:oni pogledajo samo ce se ujemajo podatki Avto in oznaka v letih od do. Za kj vec so pa itk nepismeni.


mislim da samo mores imet vse original.....ne serijsko ampak original...to pomeni da ne bos ti sam delal nosilce motorja ampak morejo bit ze orignal z motorjem ali sasijo....ker ce delas sam kaksne dele pol pa zna bit kaka frka.

drugce mores imet kuporodajno pogodbo, da si kupil motor oz najbolje cel avto, pol pa das tisto karoseirjo unicit.In mislim da to je to...vsaj tako je blo pred 5-imi leti...kako je zdaj ne vem :)

LP

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 10:17 pm
Napisal/-a CockroaC
Tehnicni pregled bo se najmajnsa tvojih tezav ko se bo kak zavarovalniski preizkovalec malo poglobil v izpravnost avta po tem ko bos naredo za par mio skode na leto dni stari bmw sedmici ;)

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 10:28 pm
Napisal/-a target_practice
Dariooo je napisal/-a:no kaj ima pol veze ce je bil motor vgrajen serijsko v avto?
target_practice je napisal/-a:oni pogledajo samo ce se ujemajo podatki Avto in oznaka v letih od do. Za kj vec so pa itk nepismeni.


mislim da samo mores imet vse original.....ne serijsko ampak original...to pomeni da ne bos ti sam delal nosilce motorja ampak morejo bit ze orignal z motorjem ali sasijo....ker ce delas sam kaksne dele pol pa zna bit kaka frka.

drugce mores imet kuporodajno pogodbo, da si kupil motor oz najbolje cel avto, pol pa das tisto karoseirjo unicit.In mislim da to je to...vsaj tako je blo pred 5-imi leti...kako je zdaj ne vem :)

LP


Kva se ti sploh oglasas? kr neki pises sam da sodelujes.
Vprasanje je ali v R5 pase iz 19ke Energy motor. Pase ze srauf na srauf, a je problem pri paperjih, ker ta motor ni nikoli bil v tem avtu, torej je to predelava za katero moras imeti vso dokumentacijo od nacrtov izracunov do svega i svasta.

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 10:33 pm
Napisal/-a Dariooo
target_practice je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:no kaj ima pol veze ce je bil motor vgrajen serijsko v avto?
target_practice je napisal/-a:oni pogledajo samo ce se ujemajo podatki Avto in oznaka v letih od do. Za kj vec so pa itk nepismeni.


mislim da samo mores imet vse original.....ne serijsko ampak original...to pomeni da ne bos ti sam delal nosilce motorja ampak morejo bit ze orignal z motorjem ali sasijo....ker ce delas sam kaksne dele pol pa zna bit kaka frka.

drugce mores imet kuporodajno pogodbo, da si kupil motor oz najbolje cel avto, pol pa das tisto karoseirjo unicit.In mislim da to je to...vsaj tako je blo pred 5-imi leti...kako je zdaj ne vem :)

LP


Kva se ti sploh oglasas? kr neki pises sam da sodelujes.
Vprasanje je ali v R5 pase iz 19ke Energy motor. Pase ze srauf na srauf, a je problem pri paperjih, ker ta motor ni nikoli bil v tem avtu, torej je to predelava za katero moras imeti vso dokumentacijo od nacrtov izracunov do svega i svasta.


drugace pa je blo uprasanje ce je treba ta motor homologirat, ter ce ga bo lahko homologiral, ne pa ce pase....
v r5 bom dal motor 1.4 energy od r19 pa me zanima ali homologiram ali ne in ali je sploh možno homologirat.


kako pa ti ves da more motor obvezno bit serijsko vgrajen v ta avto, da ga lahko homologiras?...a imas kaksne izkusnje??...in kaj bi ti imel nacrte od cega? in izracune cega??...dej povej malo vec, ki vidim da obvladas... :clapclap

LP

Objavljeno: Če jan 03, 2008 12:27 am
Napisal/-a bam88
target ti si b****.