Stran 1 od 2
...kisik...???
Objavljeno: To avg 19, 2003 9:27 pm
Napisal/-a zoranwagen
Danes sva z mehanikom probavala sledeče!
Z avta sva vzela zračni filter in v sesalno cev vbrizgavala kisik! Opazna sprememba je bla ta, da so se avtu obrati iz cca 900 dvignili na 1500!
Zdaj me pa zanima, če si je kdo že kaj podobnega namontiral na avto in kaj se s tem pridobi, če spolh kaj????
Objavljeno: To avg 19, 2003 9:52 pm
Napisal/-a zoranwagen
Hvala za odgovore...hehehe...se malo iskal in najdu...
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0
Objavljeno: Sr avg 20, 2003 12:12 am
Napisal/-a NeRo
BUM

Objavljeno: Sr avg 20, 2003 9:09 am
Napisal/-a red_mamba
čisti kisik tudi pospešuje korozijo, poleg BUM parta, čisti kisik tud za dihanje ni primeren tko BTW info, je strupen
Objavljeno: Sr avg 20, 2003 10:10 pm
Napisal/-a zoranwagen
Sem naredu še eno pizdarijo!
Namesti zračnega filtra sem štumf montiral. Zdaj pa zgleda dobi preveč lufta in na momente ne potegne dobro!
Objavljeno: Sr avg 20, 2003 10:18 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
Objavljeno: Sr avg 20, 2003 10:22 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
zoranwagen je napisal/-a:Sem naredu še eno pišukarijo!
Namesti zračnega filtra sem štumf montiral. Zdaj pa zgleda dobi preveč lufta in na momente ne potegne dobro!
Probaj dat enega volnenega iz domače volne gor pa bo sigurno bolje
Zadaj skozi avspuh ti bo pa že pleten šal ven priletel.
Pa pizdarija je če daš umazan štumf gor ker mašino od vonjav mori
Sam najboljš je kako pa piz.darija prevede - pišukerija (cenzura)
Objavljeno: Če avg 21, 2003 3:14 pm
Napisal/-a dobek
zoranwagen je napisal/-a:Sem naredu še eno pišukarijo!
Namesti zračnega filtra sem štumf montiral.
potegni si stari stumf preko glave pa povej, kako bo slo dihanje...

Objavljeno: Če avg 21, 2003 4:57 pm
Napisal/-a Duke
Včasih smo v gorivo dirkalnih motorjev (motociklov) dodajali 5% nekega tekočega superoksidanta (shit, ker se ne spomnim imena). Šobe v vplinjačih so bile namesto 150 krepko čez 200. Fora je bila v tem, da je zadeva, ko je prišla v cilinder, ob segrevanju dala dodaten kisik, ki je tisto dodatno gorivo, kolikor ga je motor vsesal zaradi ogromnih šob tudi skuril. Rezultati so bili OGROMNI. Slabe strani? Hja, motor je s takimi šobami delal SAMO s tem dodatkom v bencinu, rezervar goriva se ni smel greti na več kot 40°C (pokrivanje s folijo itd), cena je bila za tiste cajte astronomska 1 liter preko 100 DEM, zadeva baje ZELO kancerogena. No in smo s tem nehali

Ampak suzuki GSX 750R je bil s to mešanico zelo blizu GSX 1100R.
ergo - LPP je ziher

Objavljeno: Če avg 21, 2003 9:13 pm
Napisal/-a zoranwagen
...dada spucali ste ko malega petelina. Vglavnem avto je danes dobil kromirano cev in obupno velik Apex filter!!!
Ono z štumfom=najlonke smo pa ne trikrat prepognili in dobro z WD-jom namazali.
Objavljeno: Če avg 21, 2003 9:42 pm
Napisal/-a AIRbrush
zoranwagen je napisal/-a:...dada spucali ste ko malega petelina. Vglavnem avto je danes dobil kromirano cev in obupno velik Apex filter!!!
Ono z štumfom=najlonke smo pa ne trikrat prepognili in dobro z WD-jom namazali.
In se kej pozna pri moči in brzini?
Jaz pri svojem že 2 tedna filter ves čas neki rihtam da bi čimveč mrzlega lufta vmes prišlo. Mal se pozna.
Objavljeno: Če avg 21, 2003 9:49 pm
Napisal/-a zoranwagen
AIRbrush je napisal/-a:zoranwagen je napisal/-a:...dada spucali ste ko malega petelina. Vglavnem avto je danes dobil kromirano cev in obupno velik Apex filter!!!
Ono z štumfom=najlonke smo pa ne trikrat prepognili in dobro z WD-jom namazali.
In se kej pozna pri moči in brzini?
Jaz pri svojem že 2 tedna filter ves čas neki rihtam da bi čimveč mrzlega lufta vmes prišlo. Mal se pozna.
Pozna moje mnenje 0. Zvok boljšega je mel štumf...hehehe.
btw: pri meni gre zrak filter-turbina-interkuler-motor. Zdaj mi je pa eden razlagal, da je vseeno kok topel luft pride do filtra, ker gre itak v hladilnik! A je to res al me je napizdu??
Objavljeno: Če avg 21, 2003 9:55 pm
Napisal/-a AIRbrush
zoranwagen je napisal/-a:AIRbrush je napisal/-a:zoranwagen je napisal/-a:...dada spucali ste ko malega petelina. Vglavnem avto je danes dobil kromirano cev in obupno velik Apex filter!!!
Ono z štumfom=najlonke smo pa ne trikrat prepognili in dobro z WD-jom namazali.
In se kej pozna pri moči in brzini?
Jaz pri svojem že 2 tedna filter ves čas neki rihtam da bi čimveč mrzlega lufta vmes prišlo. Mal se pozna.
Pozna moje mnenje 0. Zvok boljšega je mel štumf...hehehe.
btw: pri meni gre zrak filter-turbina-interkuler-motor. Zdaj mi je pa eden razlagal, da je vseeno kok topel luft pride do filtra, ker gre itak v hladilnik! A je to res al me je napizdu??
Pomojem te je napizdu. Ne vem pa ne. Ne me za besedo držat.
Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:36 pm
Napisal/-a iKst
jaz sem tut že tuhtal zakaj bi vroč v filtru imel negativen učinek, če se v turbini itak pol segreje in se ohladi v interkulerju. Pomoje gre stvar takole.
Če turbina stiska hladen zrak bo v istem volumnu več kisika kot v vročem zraku. Tko da bolj hladen zrak ko pride do turbine boljš je.
Pol je pa še interkuler tuki. Če je zunaj 15 stopinj interkuler hladi velik boljše kot če je 30 stopinj. Tako gre pri 15 stopinjah v mašino dost hladnejši zrak kot pri 30. Razlika ni tolk očitna če maš ogromen intercooler, ampak pozna se pa v vsakem primeru.
Btw...zoranwagen a nimaš ti cliota ? kako to da je turbina gor

Na slo-tech forumu se mi zdi da je mel en RSa z kompresorjem al turbino...a je to to ? Že s 170 konji zadeva kr pošteno leti tko da more s turbino trgat.
Objavljeno: Pe avg 22, 2003 8:22 pm
Napisal/-a zoranwagen
iKst je napisal/-a:Btw...zoranwagen a nimaš ti cliota ? kako to da je turbina gor

Na slo-tech forumu se mi zdi da je mel en RSa z kompresorjem al turbino...a je to to ? Že s 170 konji zadeva kr pošteno leti tko da more s turbino trgat.
Clio-ta je žena dobila jest sem si pa nabavu "drag mobil" AR 155 Q4. Slikice bodo vrjetno jutri.
Oni, ki je mel na clio-tu turbino je pa motor že pred nekaj časa uničo. Zdaj vozi Leona s trenutno cca. 210 hrčki.
Objavljeno: To sep 16, 2003 9:42 pm
Napisal/-a strojnik
če pihaš čisti kisik v motor boš dobil večjo moč, ker boš imel boljše zgorevanje, sam bo pa tud mašina prej šla k

lahk pa tud nitro pihaš not, so še bolši učinki kot z kisikom, sam tud tuki mašina trpi.
Objavljeno: To sep 16, 2003 9:47 pm
Napisal/-a strojnik
bolš je, da imaš pred turbino mrzel zrak, ki ima večjo gostoto kot vroč zrak in s tem več kisika ni pa neke grozne razlike
Objavljeno: To sep 16, 2003 9:52 pm
Napisal/-a WhiteCell
strojnik je napisal/-a:če pihaš čisti kisik v motor boš dobil večjo moč, ker boš imel boljše zgorevanje, sam bo pa tud mašina prej šla k

lahk pa tud nitro pihaš not, so še bolši učinki kot z kisikom, sam tud tuki mašina trpi.
rad bi te vidu da cisti kisik notr pihas...ti v gtrenutnu zatali bate s cilindrom skupaj...
zato je nos.....
N hladi..
kisik pa za boljse izgorevanje
Objavljeno: To sep 16, 2003 10:22 pm
Napisal/-a kr3mn1
TechnoBoY je napisal/-a:strojnik je napisal/-a:če pihaš čisti kisik v motor boš dobil večjo moč, ker boš imel boljše zgorevanje, sam bo pa tud mašina prej šla k

lahk pa tud nitro pihaš not, so še bolši učinki kot z kisikom, sam tud tuki mašina trpi.
rad bi te vidu da cisti kisik notr pihas...ti v gtrenutnu zatali bate s cilindrom skupaj...
zato je nos.....
N hladi..
kisik pa za boljse izgorevanje
N je za polnilo!!!! ne za hlajenje! hladi samo takrat ko se iz tekoče faze spreminja v plinsko...! N ti zveča kompresijo....marija techno...
lp, kr3mn1
Objavljeno: Sr sep 17, 2003 5:24 am
Napisal/-a WhiteCell
ssamo povzetek iz nitros.info...
da nebos tople vode pogruntal.. ( jest je ne probavam)