Stran 1 od 2

alfa 156 pomoč pri nižanju!!!!!!

Objavljeno: Če jan 17, 2008 6:14 pm
Napisal/-a m_zorko
ZDRAVO!
Spomladi bom znižal svojo alfo 156 (1.8 ), ker s 17kami zgleda obupno!
zato bi prosil,če ima kdo kakšen nasvet glede feder!
gledal sem fedre od supersporta (30mm stane okoli 160€)
ima kdo izkušnje s temi fedri....ali priporočate kaj drugega???
zanima me pa tudi če se teh -30mm kaj pozna ali je ravno prav?
če ima kdo kako sliko spuščene alfe prosim če mi jo pokaže :D

Objavljeno: Če jan 17, 2008 6:43 pm
Napisal/-a black
Slika

Slika

Moja z Eibach sportline -50mm.Pelje se odlično,vendar nekateri pravijo da je Eibachov pro-kit (-30mm) tisto pravo :)

Objavljeno: Če jan 17, 2008 6:56 pm
Napisal/-a m_zorko
tole je -50mm ???? nezgleda mi neki ful nizk!! :roll:
ker tole je pomoje glih prav! pa to si menjal sam fedre al tudi amortizerje???
kok se pa kej pele, pa kok je čez kake ležeče policaje?? :?:

Objavljeno: Če jan 17, 2008 7:57 pm
Napisal/-a black
Točno za 50mm se je spustila,sem meril :)
Menjal sem samo fedre saj je 50mm še v mejah da lahko ostanejo originalni amortizerji.
Ni problemov čez ležeče policaje vozit dokler zapelješ pravokotno nanj.Če greš postrani nanj se zna zgodit da podrgne plastična zaščita pod motorjem ob asvalt,ampak to se itak dogaja zelo redko če sploh se.Problem je bolj pri želežniških prehodih če niso postavljeno pravokotno na cesto.
Udobje vožnje je ostalo isto kot prej.V ovinkih se manj nagiba.Naplošno sem zelo zadovoljen. :)

Objavljeno: Če jan 17, 2008 8:57 pm
Napisal/-a ANJCI
Če se ne misliš spravljati preveč v stroške in da se bo avto peljal tako kot je potrebno ti priporočam Eibach. Nikar ne kupuj kr ene xy vzmeti. Fotr je vozil Alfe 156 in pravi, da se najbolje obnesejo prav Eibach . Eibach so Okno v svet za Jamex itd ..
Če pa se misliš podati v stroške pa ti priporočam KW gewinde .Moraš se zavedati, da je Ar 156 spredaj precej nizka ( poden oz. zaščita motorja ) in da jo boš več kot manj "velkel po tleh"

Lp, A


Slika
Slika

Objavljeno: Če jan 17, 2008 9:21 pm
Napisal/-a Drager
Sam imam sicer na 147 Eibach ProKit vzmeti in lahko rečem da so zakon. Res odlična lega na cesti, lepo pobira neravnine in tudi na slabši podlagi v ovinku zadnji konec ne odskakuje. Sicer so za moje potrebe včasih pretrdi, sploh če si doma v Logatcu (drevored :roll: ) Imam pa 16 colska platišča in 205/55 16 gume.
Priporočam ti točno te vzmeti. Če misliš kombinirat še z predelavo amortizerjev pa ti lahko kdo od strokovnjakov (Turnšek, Vuga...) naredi res odlično kombinacijo.
Res pa je da je 147 že v osnovi malo trša od 156, tako da boš pomoje z Eibachi zelo zadovoljen.
L.P.
Dräger

Objavljeno: To jan 22, 2008 5:40 pm
Napisal/-a m_zorko
seprav da najbolš če še mal dam zram pa kupim eibach. sam pri njem sm pa spet v dilemi...al prokit (-30mm) al sportline (-50mm). k mam občutek da 30mm bo premal...50 pa preveč! ka ma še kdo drug kake izkušnje glede tega..
a pri -50mm bi že mogu amortizerje mejat al ne? k u to se pa zaenkrat še neb podaju k mi je mal velek strošek glede na to de sm glih avto kupu, pa mam še druge ideje!!
ja,kaj pa fedre FK??? u eni trgovini so mi jih ponujal,pa baje de ni tk švoh??!!

Objavljeno: To jan 22, 2008 5:50 pm
Napisal/-a m_zorko
tle mam še sliko kaka lukna je med gumo pa blatnikom :P in tole bi blo res treba mal zmanjšat :D

Objavljeno: Če jan 24, 2008 9:59 pm
Napisal/-a [-MaFia-]
joj joj :) lepa rumena barva :P je tvoja? :D :lol: :lol:

P.s.:Brez zamere :P Nism si mogu da nebi :)
________________________________________________
http://selitve.simb.si
http://www.simb.si

Objavljeno: Če jan 24, 2008 10:35 pm
Napisal/-a dejvi
Uf, rumena zažiga... :P

Dva predloga: tisti napis na gumah zgleda češko...
Predlagam ti znižanje max 35 - 40 mm, glede na ceste, ki so v SLO. Tudi v avtomatsko avtopralnico boš težje vozil, pa na dvigalo tudi (meni ga morajo skoraj že podlagati), pa luknje na cestah, itd...

Dobro premisli, da ti ne bo žal.

Objavljeno: Če jan 24, 2008 10:47 pm
Napisal/-a kaWsk
če boš znižal za običnih 40mm, se ni treba bat da bi kjerkoli nasedel. Problem nastane pri -60mm, ko se človk boji kako bo zvozu avtomatsko pralnico al pa kako bo zamenjal olje pri mehaniku :-P

Objavljeno: Če jan 24, 2008 11:51 pm
Napisal/-a marinaio
zadnjič sem se vozu veni znižani 156,,nevem s kakšnimi vzmetmi mislim da je bla znižana -35/-40 in je na neravninah, kakšni luknji grdo zaropotalo pri amortizerju..kot da bi nekaj skupaj nabijalo?? kaj bi blo to?


misliš fletne v prihodnosti menjat?

Objavljeno: Pe jan 25, 2008 1:28 am
Napisal/-a bass
marinaio je napisal/-a:zadnjič sem se vozu veni znižani 156,,nevem s kakšnimi vzmetmi mislim da je bla znižana -35/-40 in je na neravninah, kakšni luknji grdo zaropotalo pri amortizerju..kot da bi nekaj skupaj nabijalo?? kaj bi blo to?


misliš fletne v prihodnosti menjat?


Možnosti je veliko, od iztrošenega amortizerja, kakšne roke, stabilizatorja... to je davek na nizek avto. Pregledat podvozje, če je kje kakšen "luft" pa bo hitro jasno.

Več kot -30 pa jaz osebno nebi šel, že serijska je konkretno trda za naše "so called" ceste. Če boš pa nižal več, pa obvezno še menjat amortizerje za športne, kar je min. 600€. Lahko sicer tršaš originalne, a tu je tako - dosti folka ni zadovoljnega, nekaj pa jih ne more prehvaliti.

Objavljeno: Ne jan 27, 2008 5:41 pm
Napisal/-a m_zorko
in zakaj bi meju feltne??? sicer so nove...rablene sam pou sezone,sam sm študeru de za pametno ceno jih tt zamejam,ja:D

aja,pa nevem kaj use tista rumena barva moti:P

Objavljeno: Ne jan 27, 2008 8:27 pm
Napisal/-a kovach
js mam apexe,kok je znižana nevem k sm že kupu tako,mam par slik če te zanima pm, drgač sm pa zadovoln z apexi, k gokart :D sam za kkšne lukne pa polcaje pa železnca je pa mau jeba,morm jet čist počas čez,jebiga naše ceste :?

zdele sm se spomnu,maš drgač tm pod salon slike od avta pa lahk vidš,je kr nizka moja

Objavljeno: Ne jan 27, 2008 9:51 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
eibach sportline daj, ne komplicirat za tista dva centimetra spredaj, s prokitom ti bom kmal previsok spet :P

Objavljeno: Po jan 28, 2008 12:51 pm
Napisal/-a Vocko
Ma kaki Sportline, s tem se pa res ne moremš normalno peljati po naših cestah...

Sam imam Prokit (-3 cm), pa je še ravno prav, da ne nabija na vsaki luknji do konca, pa še vedno maš lahko original amortizerje.

Če boš spuščal za več kot 3 cm, pa rabiš menjat še amortizerje, saj se bo drugače avto peljal slabše kot prej.

Tukaj je pa še slika moje z -3cm, verjemi mi, da je to dovolj...

Slika

Objavljeno: Po jan 28, 2008 1:17 pm
Napisal/-a blazz
men že zdej na vsaki luknji in policaju podrsa ob tla plastika pod motorjem.
A je to normal al mam kaj zjebano??

Objavljeno: Po jan 28, 2008 2:29 pm
Napisal/-a Paris
blazz je napisal/-a:men že zdej na vsaki luknji in policaju podrsa ob tla plastika pod motorjem.
A je to normal al mam kaj zjebano??

Shujšat bo treba! :rofl
Če ne druzga boš vsaj poplužu okolico! :lol:

...mal heca more bit...
po moje prenizk avto al pa previsoki policaji. Ene še jst prklopm s sprednim koncem ponavad! Bemu majko milo, kako jih to nardijo ma skor viši k sam pločnik! :shock:

Objavljeno: Po jan 28, 2008 2:40 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
sem vozil cliota dci z eibach prokit in svojega 1.6 16v s sportiline in moram rečt, da ni razlike glede odobnosti, glede voznik lastnosti pa nisem tak strokovnjak, da bi to razlikova, ampak zgleda pa spredaj veliko bolje s sportline kot s prokit :P

P.S. : preverjeno pa je, da vozne lastnosti niso slabše kot z original gospod Vocko in ne piši neumnosti po nepotrebnem, če v Alfici še nisi imel sportline. aja, pa amortizerje imam original še trenutno. tudi sam Turnšek, ki ima oz. je imel dva tekmovalna cliota RS mi je predlagal sportline v kombinaciji z original vzmetmi.