Stran 1 od 2

HDI chip tuning

Objavljeno: To avg 19, 2003 9:30 pm
Napisal/-a Shatzy
Menjava avta je že skor pred vrati, bencinski picasso gre od bajte, pride pa HDI. Zanima me samo še to, pr keri fermi se najbol splača nabavit in montirat chip. Mal sm že gledu cene, nekje je 160 čukov, nekje pa 100 čukov, in ta cenejša varianta ma clo bolše karakteristike (več konjov in navora), ampak je od ene slovenske ferme in ne vem kako je kej kvaliteta...Küberl je mau drg (159.000 SIT), ostalih pa niti še ne poznam.

LP

Objavljeno: To avg 19, 2003 10:16 pm
Napisal/-a menjekul
to se sploh ne splača :wink:

Objavljeno: Sr avg 20, 2003 7:09 am
Napisal/-a DavKo
Hi

Seveda se splaca.

RSR motorsport. http://www.rsrmotorsport.com

Par znancev zelo zadovoljnih, tezav nobenih, s tem da z navijanjem niso pretiravali.

LP
David

Objavljeno: Sr avg 20, 2003 7:25 am
Napisal/-a menjekul
nekaj znancev prodalo avto po enem mesecu...razočarani nad "predelavo" :wink:

Objavljeno: Sr avg 20, 2003 7:51 am
Napisal/-a menjekul
DavKo je napisal/-a:Hi

Seveda se splaca.

RSR motorsport. http://www.rsrmotorsport.com

Par znancev zelo zadovoljnih, tezav nobenih, s tem da z navijanjem niso pretiravali.

LP
David


še to.nemci dajejo tudi do tri leta garancije na chip tuning naši samo eno leto.davko povej čez eno leto kako "laufajo" vaši konjički :wink: .

Objavljeno: Sr avg 20, 2003 9:32 am
Napisal/-a Shatzy
menjekul je napisal/-a:nekaj znancev prodalo avto po enem mesecu...razočarani nad "predelavo" :wink:


Zakaj so pa prodajal avto če niso bli zadovoljni z čipom? Sej bi preprosto uzel čip vn?!? :shock:

Objavljeno: Sr avg 20, 2003 10:15 am
Napisal/-a zupi13
Shatzy je napisal/-a:
menjekul je napisal/-a:nekaj znancev prodalo avto po enem mesecu...razočarani nad "predelavo" :wink:


Zakaj so pa prodajal avto če niso bli zadovoljni z čipom? Sej bi preprosto uzel čip vn?!? :shock:

nekaj znancev je mel dizle pa so dal čip tuning not, pa jim ni blo všeč. pa so jih prodal!
to men diši po ful keša!

Objavljeno: Sr avg 20, 2003 10:27 am
Napisal/-a Shatzy
Zakaj preveč keša? Če ti ni ušeč ga prodaš...

Objavljeno: Sr avg 20, 2003 10:40 am
Napisal/-a zupi13
kdo proda dizla po enem mesecu???? :roll: mo

Objavljeno: Sr avg 20, 2003 11:13 am
Napisal/-a menjekul
ker vejo da so zajebali :wink:

Objavljeno: Sr avg 20, 2003 12:53 pm
Napisal/-a Jovo
:shock: Ne bi jest to. :shock: Ni fora sam v chipu. Bolš je pol dat še kšn tolar več pa v Nemčijo da ti mašinko komplet porihtajo (boljši ležaji....), pa še na mizo dajo zadevo, da dobiš potrdilo kok ma dejansko konjičkov zadevca. :lol:

Objavljeno: Sr avg 20, 2003 8:02 pm
Napisal/-a menjekul
že mogoče jovo in v vseh testih (auto bild vse lepo pove) rezultati so ampak ne taki kot vsi pričakujejo :wink:
poleg tega,garancije so prekratke :wink: pa še v nemčiji so cene od 1000eurov naprej za chip tunig...pa še vedno lepo povejo,da za mašino to ni dobro

Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:01 am
Napisal/-a Duke
menjekul je napisal/-a:že mogoče jovo in v vseh testih (auto bild vse lepo pove) rezultati so ampak ne taki kot vsi pričakujejo :wink:
poleg tega,garancije so prekratke :wink: pa še v nemčiji so cene od 1000eurov naprej za chip tunig...pa še vedno lepo povejo,da za mašino to ni dobro


Bogato NE drži!

V Avto Bild so imeli en kar dolg test TDI 1.9 s chip tuningom in niso imeli NOBENIH težav s tem. Je pa res, da se chip tuning od chip tuninga razlikuje.
Če se greš chip tuning za 100 KSIT, je to preprogramiranje krmilnika. Zadeve ne moreš ven in noter dajat kot bi se ti zljubilo. Če pa daš zraven modul (Kueberl itd) imaš pa ne le možnost kadarkoli ven vzeti, ampak tudi nastavljati lastnosti po svojih željah in zahtevah točno tega avtomobila kjer uporabljaš. Jasno, vse v mejah varnostne tolerance. Resen prodajalec ti bo dal modul na test. Jasno, da ne za en mesec :)

Pri HDI, kjer uporabljajo Bosch 3 ali pa Siemens elektroniko se mora ta, ki modul vgradi, vseeno malo bolj posvetiti nastavitvi kot sicer. Ko je pravilno nastavljen, daje to, kar pričakuješ. Več navora itd...

Duke

Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:08 am
Napisal/-a menjekul
jah kar so meni povedali jim je več navora pokazalo samo na računalniku...vožnja je bila isti šit,mogoče malkice več :wink:

delajte kar želite so vaši avtočki :D

Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:18 am
Napisal/-a Duke
menjekul je napisal/-a:jah kar so meni povedali jim je več navora pokazalo samo na računalniku...vožnja je bila isti šit,mogoče malkice več :wink:

delajte kar želite so vaši avtočki :D


V nečem se bova vseeno strinjala; da NIHČE ne kupuje tuninga zato, da bi se znebil šuškov in se potem hvalil kaj ima, ampak zato, da bo nekaj IMEL. Pri teh tuningih jaz osebno verjamem samo tistemu, kar sam izmerim. Če se mi "zdi" da gre avto s chipom enako kot brez, bom vzel štoperico, vtaknil v četrto in štopal pospešek od 1.500 do recimo 4.000 obratov. To bom ponovil vsaj 3x z in brez chipa. Razlika bo ali je pa ne bo. In če bo pospešek za 1 sekundo boljši s chipom, potem je pač boljši (in 1 sekunda je DOBER REZULTAT) ne glede na to ali čutim ali ne čutim. A je tko?

Duke

Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:30 am
Napisal/-a menjekul
veš obljubljene količine konjev,ki se "pridobijo" s tem postopkom so mi dale mislit o nakupu dizla.iz recimo 150 na recimo 180 ni mala stvar :wink: .in tako pričakujem da bom teh 30 konjev čutil kot jih naprimer če peljem bencinarja 30 konjev močnejšega od astre (od moje stare).se pozna in to kar dosti (najmanj dve sekundi pri recimo opl astri pri focusu 1.4-1.6 pa celo 4 :shock: :!: pa je razlike točno 25 konjičev).
sepravi 1 sek je slab rezultat.

nihče,ki zagovarja chip tuning ne omenja kasnejše porabe goriva.kako je s tem :?: :shock: 30 konjev sigurno nekaj več žre kaj šele,ko imaš težko nogo :wink:

Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:38 am
Napisal/-a Duke
Imaš prav, ko govoriš o konjih od 150 na 180. Tam mora biti večja razlika v pospeških. O tej razliki 1 sekunde govorim iz lastnih izkušenj pri Renaultu Kangoo 1.5 dCi, ki ima serijsko 65 KS. Koliko jih ima s chipom ne vem. Bojda 80. Nisem meril. Meril sem le rezultat. Poraba goriva je za kakšne 0,3 l manjša. Govorim o mestni vožnji, ki je pri meni pretežna. Če ga tiščim na avtocesti, je pa poraba kakega 0,5 litra višja kot sicer.

Duke

Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:42 am
Napisal/-a menjekul
no 15 konjev spet ni tok je sicer nekaj.....ampak,da pa manj požre to pa ne morem vrjet :shock: ...sploh pri mestni vožnji,kjer avti največ pušijo :?

sicer pa bi lahko še kdo komentiral,ki ima to uštimano in,ki zagovarja chip

Objavljeno: Če avg 21, 2003 11:26 am
Napisal/-a Duke
menjekul je napisal/-a:veš obljubljene količine konjev,ki se "pridobijo" s tem postopkom so mi dale mislit o nakupu dizla.iz recimo 150 na recimo 180 ni mala stvar :wink: .in tako pričakujem da bom teh 30 konjev čutil kot jih naprimer če peljem bencinarja 30 konjev močnejšega od astre (od moje stare).se pozna in to kar dosti (najmanj dve sekundi pri recimo opl astri pri focusu 1.4-1.6 pa celo 4 :shock: :!: pa je razlike točno 25 konjičev).
sepravi 1 sek je slab rezultat.

nihče,ki zagovarja chip tuning ne omenja kasnejše porabe goriva.kako je s tem :?: :shock: 30 konjev sigurno nekaj več žre kaj šele,ko imaš težko nogo :wink:


Še nekaj! Ti govoriš o razliki med 1.4 in 1.6 motorjem, ki jo čutiš. Logično. Nekdo je nekje rekel, da delovne prostornine z ničemer ne moreš nadomestiti. Ampak če pri istem avtomobilu nekaj "friziraš" potem pač meriš pri istem avtu. Meritev pospeškov (s prestavljanjem) od 0-100 je ZELO negotova zadeva. Malo se zašaltaš, malo prej/kasneje šaltaš itd. In potem? Ni ziher. Meni se zdi vsekakor bolj merodajno, da meriš pospeševanje v čimdaljši prestavi pri "gas do daske". Manjše napake pri merjenju so.

Duke

Objavljeno: Če avg 21, 2003 11:30 am
Napisal/-a menjekul
maš prav (glede pospeševanja v eni prestavi).ampak ker sem podal podatek,ki obsega dva motorja z res majhno razliko kubature (ki pa vseeno je) sem želel povedat (kot so to omenili v autobildu) bolš je kupit malo močnejšega pa ne delat takih posegov :wink: