Stran 1 od 2
kako kaj z lazjim vztrajnikom
Objavljeno: Ne jan 20, 2008 10:02 pm
Napisal/-a necky
zivjo.
zanima me kje bi se dalo dobiti lazji vztrajnik pa pri cem se potem pozna in kako kaj pri speljevanju nekateri pravjo da moras z vec gasa speljevat.Sem slisu da se da dobit vse v kompletu vztrajnik,lamelo,kosaro,potisni lezaj kje bi se to dalo dobiti kam naj se obrnem.
hvala za odgovore.
Objavljeno: Ne jan 20, 2008 10:10 pm
Napisal/-a sašo5
Če se prijaviš na
http://www.team-vw.si/ ti bo uporabnik "Highlander" razložil vse (sam je to delal za passata arrivo....)
Objavljeno: Ne jan 20, 2008 10:12 pm
Napisal/-a necky
a je isto kot za vti-ja.
Objavljeno: Ne jan 20, 2008 10:15 pm
Napisal/-a sašo5
necky je napisal/-a:a je isto kot za vti-ja.
....."drejanje" je drejanje .........odmontiraš vztrajnik ga neseš nekomu, ki ma stroj in ti ga podreja (on je serijskega, ki je težak 6.5 kg spravil na 4.5kg) ...ni bilo nobenega problema, le na "štant" gasu je avto laufal na 1200 rpm.......to ti je edini način, kupil že "lajšanega" ne boš nikjer ....
Objavljeno: Ne jan 20, 2008 10:28 pm
Napisal/-a alanq4
Komot kupi lajšanega, se dobi aftermarket zadeve brez problema, ampak so tudi cene hude.
Če imaš serijski motor potem je brezveze samo lajšati vztrajnik.
Drugače pa z lažjim vztrajnikom zmanjšaš vrteče se mase, kar pripomore k boljši odzivnosti motorja in zaradi manjše mase malce manjši izgubi konjev. Po drugi strani pa se lahko pojavi nemiren tek pri nižjih obratih in motor hitreje zgublja obrate ob obremenitvi oz. ob spuščenem gasu.
Sam sem olajšal vztrajnik za več kot tretjino prvotne teže, pa motor še lepo lavfa v prostem teku, odzivnost na gas pa je malo boljša.
Objavljeno: Ne jan 20, 2008 10:28 pm
Napisal/-a drmocar
sašo5 je napisal/-a:necky je napisal/-a:a je isto kot za vti-ja.
....."drejanje" je drejanje .........odmontiraš vztrajnik ga neseš nekomu, ki ma stroj in ti ga podreja (on je serijskega, ki je težak 6.5 kg spravil na 4.5kg) ...ni bilo nobenega problema, le na "štant" gasu je avto laufal na 1200 rpm.......to ti je edini način, kupil že "lajšanega" ne boš nikjer ....
Za Hondo pa marsker drug japonski avto se da dobit

Objavljeno: Ne jan 20, 2008 10:30 pm
Napisal/-a necky
Eni hondasi pravjo da so vse skup kupili nekaksen alu.vztrajnik z lamelo in kosaro pa da ma okol 4kg.da se original nesplaca drejat ker ni nobenga ucinka sam denar stran vrzes.[/i]
Objavljeno: Ne jan 20, 2008 10:32 pm
Napisal/-a sašo5
drmocar je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:necky je napisal/-a:a je isto kot za vti-ja.
....."drejanje" je drejanje .........odmontiraš vztrajnik ga neseš nekomu, ki ma stroj in ti ga podreja (on je serijskega, ki je težak 6.5 kg spravil na 4.5kg) ...ni bilo nobenega problema, le na "štant" gasu je avto laufal na 1200 rpm.......to ti je edini način, kupil že "lajšanega" ne boš nikjer ....
Za Hondo pa marsker drug japonski avto se da dobit

....toliko boljš....
P.S nekje 500 eur bi se tud zihr cena znala vrtet?
Objavljeno: Ne jan 20, 2008 10:43 pm
Napisal/-a necky
hvala za odgovore tok da vem priblizno na cem sem.
LP.
Objavljeno: Ne jan 20, 2008 11:04 pm
Napisal/-a Dariooo
drmocar je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:necky je napisal/-a:a je isto kot za vti-ja.
....."drejanje" je drejanje .........odmontiraš vztrajnik ga neseš nekomu, ki ma stroj in ti ga podreja (on je serijskega, ki je težak 6.5 kg spravil na 4.5kg) ...ni bilo nobenega problema, le na "štant" gasu je avto laufal na 1200 rpm.......to ti je edini način, kupil že "lajšanega" ne boš nikjer ....
Za Hondo pa marsker drug japonski avto se da dobit

tudi za pugije sem videl aluminjast vztrjanik na netu....

hehe...oz na ebay-u..
drugace....kaj je bolje imet lazji vztrajnik al ne?

..jah to da imas manj iz lazje vrtece se mase je res....je pa tudi res da ko si brez gasa imas manj vztrajnih sil, ki silijo da se motor vrti.....torej??
LP
Objavljeno: Ne jan 20, 2008 11:23 pm
Napisal/-a Pavel_P
Dariooo je napisal/-a:drmocar je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:necky je napisal/-a:a je isto kot za vti-ja.
....."drejanje" je drejanje .........odmontiraš vztrajnik ga neseš nekomu, ki ma stroj in ti ga podreja (on je serijskega, ki je težak 6.5 kg spravil na 4.5kg) ...ni bilo nobenega problema, le na "štant" gasu je avto laufal na 1200 rpm.......to ti je edini način, kupil že "lajšanega" ne boš nikjer ....
Za Hondo pa marsker drug japonski avto se da dobit

tudi za pugije sem videl aluminjast vztrjanik na netu....

hehe...oz na ebay-u..
drugace....kaj je bolje imet lazji vztrajnik al ne?

..jah to da imas manj iz lazje vrtece se mase je res....je pa tudi res da ko si brez gasa imas manj vztrajnih sil, ki silijo da se motor vrti.....torej??

LP
Torej je za normalno vožnjo brez veze, če si pa že veliko vložil v tuning in bi se ti to poznalo, potem pa go for it
necky je napisal/-a:Eni hondasi pravjo da so vse skup kupili nekaksen alu.vztrajnik z lamelo in kosaro pa da ma okol 4kg.da se original nesplaca drejat ker ni nobenga ucinka sam denar stran vrzes.[/i]
Ja če bi original na 4kg podrejal, da bi bila masa ista, potem bi se poznalo, al ne? Al kakšne so potem še vedno prednosti alu vztrajnika?
lp
Objavljeno: Po jan 21, 2008 11:08 pm
Napisal/-a necky
da se podrejat original na 4kg je vprasanje ce zdrzi ker se prevec mase dol pobere prevec ga mors navrtat.poznl bi se pa,ce bi zdrzu.Sem mal prasu ljudi ki imajo to stvar v avtu.Da se kar veliko pozna.
Objavljeno: Po jan 21, 2008 11:47 pm
Napisal/-a Dariooo
necky je napisal/-a:se kar veliko pozna.
Na dobro al na slabo...kko, v cem, kje, zakaj?...dej povej kej vec?
Drugace pa se dobi ze predelane alu vztrajnike, ki so lazji...
LP
Objavljeno: To jan 22, 2008 1:28 am
Napisal/-a Pavel_P
Dariooo je napisal/-a:necky je napisal/-a:se kar veliko pozna.
Na dobro al na slabo...kko, v cem, kje, zakaj?...dej povej kej vec?
Drugace pa se dobi ze predelane alu vztrajnike, ki so lazji...

LP
Dariooo, necky je avtor teme, ki ravno sprašuje to kar si ga vprašal

Kar je povedal je pa on slišal od drugih

Objavljeno: To jan 22, 2008 9:46 am
Napisal/-a Dariooo
ja to sem zastopu da je slisal od drugih...ampak js ko neki slisim, kar me zanima se poglobim v temo, pa da mi se kaj povej...kako in kaj...zato sm reku da naj pove kej vec....ja mu niso rekli..ej je ful razlike....in caw...kaj mislis??
LP
Objavljeno: To jan 22, 2008 10:36 am
Napisal/-a nebivedu
Jst sm na svojem avtu dal 2kg lažji vstrajnik, pa se kr pozna.
Objavljeno: To jan 22, 2008 1:52 pm
Napisal/-a Dariooo
nebivedu je napisal/-a:Jst sm na svojem avtu dal 2kg lažji vstrajnik, pa se kr pozna.
se pozna...pri cemu? se lazje suce na obrate??...al?
lP
Objavljeno: To jan 22, 2008 2:24 pm
Napisal/-a ru7
Živjo, za honde je kr lepa izbira.
Priporočam tega ki ga imam sam na vtiju, ACT prolite 4kg. Speljuje se z malo več gasa, zvrti se pa dosti lepše. če se prijaviš na
www.jdm.si forumu se boš lahko pridružu kakemu skupinskemu nakupu in te ne bo tko dost pršlo...
http://www.jhpusa.com/catalog/product_i ... cts_id=372
cena je okol 250 eur s vsemi stroški
Objavljeno: To jan 22, 2008 2:37 pm
Napisal/-a nebivedu
Dariooo je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Jst sm na svojem avtu dal 2kg lažji vstrajnik, pa se kr pozna.
se pozna...pri cemu? se lazje suce na obrate??...al?
lP
Lažje pride v obrate, mal boljša je končna, v klanec se pa pozna da ne more več tok hitro (no na začetku že, celo hitreje kot prej, proti koncu klanca mu pa zmanjkuje).
Objavljeno: To jan 22, 2008 4:32 pm
Napisal/-a pinjas
jaz ga dobim poleg drugih reči jutri:)