Stran 1 od 1
Clio RS vzmeti na dCi?
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 1:05 am
Napisal/-a eFxx
Pozdravljeni,
Ker bo z menjavo platišč pomladi prišel čas za morebitno sezonsko nižanje, me zanima prevsem sledeče. Ker potrebujem vsakodnevno uporaben avto, ki ga bo vozil tudi kdo drug polek mene, si ne želim pretiranega nižanja, a bi se kljub temu rad znebil kakega centimetra ali dveh višine, ne bi pa bilo napačno niti rahlo trše podvozje. Nekako idealna rešitev se mi zdi namestitev originalnih vzmeti iz Clia RS (172/182), vendar so mi na uradnem servisu povedali, da vzmeti same baje ne pašejo. Po drugi strani pa sem po slučaju ugotovil, da H&R ponuja športne vzmeti (-30mm), kjer pa sta serijski oznaki enaki tako za dCi kot za RS clie, kar pomeni da so to enake vzmeti. RS-ove vzmeti so namreč samo za dober centimeter nižje od originalnih, kar bi mi zelo ustrezalo.
Je morda že kdo poiskušal s podobno zamenjavo?
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 1:08 am
Napisal/-a tmtslash
mislim da to ne pride v postev, ker teza med RS in Dci mislim da se kr razlikuje...zto ma pa usak model avta svoje vzmeti, da se ne recimo ob prekomerni tezi avto prevec posede, ali v nasprotnem primeru premalo...
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 1:16 am
Napisal/-a eFxx
Po podatkih iz carfolio.com se razlikujeta samo za cca 60 kg v prid RS, tako da to mislim da ne bi smel biti večji problem.
Re: Clio RS vzmeti na dCi?
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 8:45 am
Napisal/-a RS-sport
eFxx je napisal/-a:Pozdravljeni,
Ker bo z menjavo platišč pomladi prišel čas za morebitno sezonsko nižanje, me zanima prevsem sledeče. Ker potrebujem vsakodnevno uporaben avto, ki ga bo vozil tudi kdo drug polek mene, si ne želim pretiranega nižanja, a bi se kljub temu rad znebil kakega centimetra ali dveh višine, ne bi pa bilo napačno niti rahlo trše podvozje. Nekako idealna rešitev se mi zdi namestitev originalnih vzmeti iz Clia RS (172/182), vendar so mi na uradnem servisu povedali, da vzmeti same baje ne pašejo. Po drugi strani pa sem po slučaju ugotovil, da H&R ponuja športne vzmeti (-30mm), kjer pa sta serijski oznaki enaki tako za dCi kot za RS clie, kar pomeni da so to enake vzmeti. RS-ove vzmeti so namreč samo za dober centimeter nižje od originalnih, kar bi mi zelo ustrezalo.
Je morda že kdo poiskušal s podobno zamenjavo?
Jaz sem imel na RS-u vzmeti od H&R (-30mm), ki pašejo in so homologirane tudi za dCi in je avto ravno prov dol sedel

avto je bil malenkost trši, kar mi je zelo ustrezalo glede na naše ceste! Tako, da ga kar na H&R postavi pa boš zadovoljen-preverjeno

Objavljeno: Ne jan 27, 2008 10:27 am
Napisal/-a AudiFreak
Kar daj te vzmeti gor. Teh 15 kg na eno vzmet se ne bo poznalo.
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 11:21 am
Napisal/-a lisko
V razmislek...... vzmeti od petke 1.4 bencinarja in od 1.6 dizla v osnovi niso enake......Ampak ko greš kupovat športne nižje..... pa na vseh piše: za vse modele od letnika 89 dalje.... Ko jih zmontiraš se 1.4 petka posede za 4 cm, kar prinese še zadovoljivo udobno in ob enem športno vožnjo.... Če pa iste fedre zmontiraš na 1.6 dizla se pa le te posedejo za 7cm..... vožnja postane hudo neudobna ker dejansko vzmetenja več ni.....A na fedrah piše za vse modele....
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 12:44 pm
Napisal/-a eFxx
AudiFreak je napisal/-a:Kar daj te vzmeti gor. Teh 15 kg na eno vzmet se ne bo poznalo.
Z veseljem bi jih dal, gre se predvsem za to da na servisu pravijo da baje ne pašejo. To je ravno to, kar me še loči od nakupa RS vzmeti.
(noja, morda me bo od nakupa ločla tudi cena, če bo treba nabavit nove... Se še nisem pozanimal kolko sploh stanejo:) )
Objavljeno: Po jan 28, 2008 12:39 pm
Napisal/-a daks
če paše dej kr od rs-a gor, ti še homologacije vrjetno ni treba delat. zarad tiste malo razlike v teži pomoje ni problema...
lisko: samo pr petki kolkr vem je pa razlika v teži kar velika?
lp
Objavljeno: Po jan 28, 2008 1:55 pm
Napisal/-a drmocar
eFxx je napisal/-a:AudiFreak je napisal/-a:Kar daj te vzmeti gor. Teh 15 kg na eno vzmet se ne bo poznalo.
Z veseljem bi jih dal, gre se predvsem za to da na servisu pravijo da baje ne pašejo. To je ravno to, kar me še loči od nakupa RS vzmeti.
(noja, morda me bo od nakupa ločla tudi cena, če bo treba nabavit nove... Se še nisem pozanimal kolko sploh stanejo:) )
Na servisu itaq bl mal vejo. Naj bi pa bil avto potem ene 2cm nižji. Če dela H&R enake vzmeti za dci-ja in RS-a, potem očitno pašejo.
Objavljeno: Po jan 28, 2008 2:21 pm
Napisal/-a eFxx
Nova teava. Na servisu mi ne znajo povedat ceno novih vzmeti, ker potrebujejo tevilko sasije. Ker seveda tega nimam se za cene se ne ve. Mi lahko morda kaksen RSovec zaupa prve stiri stevilke njegove sasije, da dobim to informacijo? zazeljen bi bil cimblizji letniku 04, je pa moj oblikovno isti model kot 182. Nisem pa preprican, ce imata 172 in 182 enake vzmeti.
Objavljeno: Po jan 28, 2008 2:46 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Objavljeno: Po jan 28, 2008 2:48 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
številka šasije clio RS 2001 do 2005:
VF1CB1N0F29905835
s pomočjo te številke sem jaz naročal sprednjo masko od RS
Objavljeno: Po jan 28, 2008 3:13 pm
Napisal/-a eFxx
Hvala zakon!
Zdaj pa na lov za cenami;)
Objavljeno: Po jan 28, 2008 3:40 pm
Napisal/-a Žiiga
no nevem, uš povedu če seu obnesl

Objavljeno: Po jan 28, 2008 3:41 pm
Napisal/-a eFxx
Savinjčan,
Ti si potem vgradil te RS vzmeti o katerih je bilo govora? Kako se obnesejo, koliko je bil avto dejansko niji?
Homologacija?

Objavljeno: Po jan 28, 2008 3:54 pm
Napisal/-a a_sist
Če hočeš trše podvozje, si dej stršat amortizerje. Če daš vzmeti od RS-a, bo avto samo malo nižji.. trši pa ne.
Objavljeno: Po jan 28, 2008 10:50 pm
Napisal/-a eFxx
Hja, s tršimi vzmetmi se avto načeloma vseeno manj nagiba, kar pomeni manjša sprememba kota tekalne površine in podlage, kar v teoriji pomeni boljši oprijem. Samo požiranje grbin in mikrosprememb na vozišču pa je seveda odvisno od obnašanje amortizerjev.
Amortizerji seveda tudi pridejo na vrsto, in tudi tukaj bi se najraje odločil za RS-ove, vendar je tukaj še večja možnost odstopanja pritrdilnih elementov, se pravi po domače da dvomim da pašejo:)
Morda bom dal kar obstoječe tršat in krajšat, seveda pa se moram pozanimati tudi kako je kaj z dodatnimi stabilizatorji, ki bi znali bit pri mojem modelu manjkajoči in njihovih pritrditvah.
Da še malo informacij izcuzam iz te teme - kako je z strut bari, za dCi še nisem našel nobenega. Vprašanje če pašejo aftermarket struti iz ostalih modelov, najverjetneje bo treba modificirat par zadev oziroma naredit štango po meri. Ampak, to bo prišlo na vrsto takrat, ko bodo v igri tudi amortizerji, saj se mi pri teh serijskih ne pojavlja občutek slabe togosti karoserije. Seveda pa bomo videli tudi kaj se bo dogajalo s kvalitetnimi letnimi gumami, če se bo takrat kaj pokazalo.
Objavljeno: Po jan 28, 2008 11:55 pm
Napisal/-a daks
imaš ta letnik cliota?
http://www.avtooglasnik.com/cat_oprema/ ... hp?id=5000
men se zdi to poceni:) pa kvalitetno u nulo!
Objavljeno: To jan 29, 2008 10:18 am
Napisal/-a eFxx
Humm, mamljivo:) Morda veš, so nastavljivi samo po absolutni trdoti, ali se da nastavljat tudi odzivnost v vsako smer posebej (bump, rebound)?
Ampak, kot že povedano, bodo morali amortizerji še malo počakat. Treba sledit vnaprej začrtanemu planu če hočemo kam prit:)
Objavljeno: To jan 29, 2008 11:20 am
Napisal/-a mega_ne
na renault forumu je oseba ki ima montirane take amortizerje, pa oseba ki ima podobne in še po višini nastavljive. obema se še danes smeji da sta jih uzela...