Stran 1 od 1

cip tuning tdi 66kw

Objavljeno: Pe feb 08, 2008 12:21 pm
Napisal/-a warmaster
Lepo podzravljeni.

Koplega je pred kakšnimi 14 dnevi pri avtoelektroniki čipal golfa 4 2001 letnik tdi 66kw (90km) na 115km.

Ko sem se peljal z avtom, se mi zdi da je takašna ogromna razlika v pospeških, da skor nisem mogel verjeti. Avto je popolnoma znorel, vleče ža od cca 1400 obratov naprej lepo konstantno, ko pa pride tja do 1900 se mu pa vtrga... res noro.
Mimo sticovega audija 1,9 tdi 105km se odpelje kot za šalo. Tudi mimo stilota 1,9 jtd 115 konjev brez problema skoči...
Sam imam golfa 115 konjev, tudi čipanga na 145, vendar se mi zdi da ni tko zelo opazna razlika kot pri njemu.

Zanima me, kakšne mate vi iskušnje z tem motorjem, če je pri vseh takšna razlika?

Objavljeno: Pe feb 08, 2008 12:28 pm
Napisal/-a DaDo3
Kolkr je men znano so te 90km TDi ji najbol zaprti oz. zamorjeni in potem ko čipaš da avto neki od sebe je pa res šok ker gre avto full bols bratranc je čipu a3 90 km isto na 115


Sam neki mi ni jasn prej ko ni bil čipan se turbina sploh ni slišala sedaj pa že pr 2000 žvižga ko nora zaradi samega tlaka ??

Objavljeno: Pe feb 08, 2008 12:37 pm
Napisal/-a adis
off: "žvižga" ker bo šla kmalu po gobe :shock:, no sem zgolj na pamet nekaj napisal tko da tega ne jemat resno ;)

Objavljeno: Pe feb 08, 2008 12:38 pm
Napisal/-a gorgo
torej bo treba it čipat čimprej, glede na to da pravite da je res vlka razlika!!
Zanima me, če je kakšna razlika v motorju l.99 in l.01.. 99 še ma verjetno staro elektroniko in je čip treba fizično menjat.
pospeški 66kw različnih letnikov? je kakšna razlika prej in/ali po čipanju?

Objavljeno: Pe feb 08, 2008 12:40 pm
Napisal/-a adis
gorgo je napisal/-a:čip treba fizično menjat



to je samo software :!:

Objavljeno: Pe feb 08, 2008 1:43 pm
Napisal/-a el_diablo
adis je napisal/-a:off: "žvižga" ker bo šla kmalu po gobe :shock:, no sem zgolj na pamet nekaj napisal tko da tega ne jemat resno ;)

kake ti pišeš:roll:

na mojmu prejšnjemu po čipanju je turbina žvižgala tok fajn ,da je včasih kdo ki je bil z mano začel gledat od kje bo rešilc prletu.dve leti hudih obremenitev,pa ni blo nobenga problema

Objavljeno: Pe feb 08, 2008 1:46 pm
Napisal/-a adis
off: @el_diablo: ko je pri meni piskala turbina je ta bila tako zjeb*** da sem moral novo kupiti :shock:

Objavljeno: Pe feb 08, 2008 1:54 pm
Napisal/-a =ZiAn=
adis je napisal/-a:
gorgo je napisal/-a:čip treba fizično menjat



to je samo software :!:


@Adis pri starejših avtomobilih, si nalotal na osnovno čipovje še dodaten čip, ker se jih ne da čipati preko softwara :!:

Objavljeno: Pe feb 08, 2008 3:50 pm
Napisal/-a SamoK
men pri novem avtu, pri pospesevanju zazvizga (ne vedno) in mislim, da ne bi smela glih turbina it k koncu..avto ma 3600km :shock:

tisto, ko gre turbina h koncu je bolj podobno mjavkanju.. nekaj takega..

Objavljeno: Pe feb 08, 2008 5:39 pm
Napisal/-a TaStar
Sam mam tut golfa 90 konjskega čipanga na 115km, kupu sm rabljenga od ene pičke in je bil avto ful zamorjen na začetku, pol z mojo vožnjo pa z tekočino ki smo jo spustili čez motor da ga mal prepuca, se je pa avtu čist zmešal. Zdej vleče k nor. Aja pa tut pr men turbina mal žvižga, tko pač je nč se sekirat, če počaka pa počaka :P Pa 4 Motion je tko da sam vleče in nč ne koplje. Čist vsak k se pelje z mano sprašuje kok je mašina :)

Objavljeno: So feb 09, 2008 9:40 am
Napisal/-a gorgo
kero tekočino pa si spustil skoz motor?

Objavljeno: So feb 09, 2008 9:48 am
Napisal/-a gregga
gorgo je napisal/-a:kero tekočino pa si spustil skoz motor?

to pa se mene zanima :shock:
a je to slo za kak hud lubrikant...al cistilno sredstvo ?

Objavljeno: So feb 09, 2008 9:35 pm
Napisal/-a Lumpy_
Domača slivovka :lol:


Normalno da žvižga bolj po čipanju kot pred tem. Jaz mam vrtinec že na štand gasu pod haubo :twisted:

Objavljeno: Ne feb 10, 2008 11:59 am
Napisal/-a TaStar
Ma to maš eno tekočino na katero avto laufa (namest nafte) in ti spuca use usedline in kar je zamaščenega v motorju. Sm pa delu to na uradnmu servisu. Avto zdej čist drugač laufa (kot nov) pa tut mrzel veliko lažje vžiga in manj trese. Pa veliko lažje se sedaj zvrti na visoke obrate.