Stran 1 od 1
Iberlauf???!!!!
Objavljeno: Če avg 21, 2003 7:01 pm
Napisal/-a AIRbrush
Sej ne vem kako se strokovno reče iberlaufu, vendar upam da se komu sanja o čem govorim. Zanima me pa zarad tega ker sem vidu da je mel en model na tisti cevki za iberlauf kao nek konični filter K&N in me zanima v čem bi blo to bolje.
Objavljeno: Če avg 21, 2003 7:08 pm
Napisal/-a TITan
Tud mene zanima. Polek tega, da z pravim filtrom prov kul zgleda.
Objavljeno: Če avg 21, 2003 7:22 pm
Napisal/-a AIRbrush
Ja ful lepo zgleda. Mene pa zanima še funkcionalnost in kje bi se dalo to pri nas dobit.
Objavljeno: Če avg 21, 2003 7:35 pm
Napisal/-a fastfury
A lahko tud za ostale, če nisem edini, malo razložite kaj je ta iberlauf?!

Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:10 pm
Napisal/-a bobetko
fastfury je napisal/-a:A lahko tud za ostale, če nisem edini, malo razložite kaj je ta iberlauf?!

Odušek
Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:30 pm
Napisal/-a povzek
Ja pomojm de so ti oduški (iberlaufi) sam zato, de ti oljni hlapi ne tečejo po mašin! Kšne večje funkcije pa pomojm de nimajo! Jest mam pr seb dva (enga sm obvezno rabu, drug je pa prov de je, čeprov ni nujn)!
aiid
Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:34 pm
Napisal/-a TITan
To vse ok, sam zakaj bi rabil dodaten filterček za njega?
Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:37 pm
Napisal/-a povzek
Jah ne vem kuko majo ostali avti (eni mamo pač srečo in furamo take aute k majo očitno zadeve bl neumn narjene), sam pr men je tko de mam dva oduška, en zrk (olne hlape) piha vn, drug pa not uleče! Na na temu k mi not uleče nujn rabm filtr! (zdej to ni blo ne vem kuko strokovno povedano, sam jebat ga, se ne spoznam tok na te zadeve, sam pomojm de je usen razumliv)

Objavljeno: Pe avg 22, 2003 7:36 am
Napisal/-a Pero
Iberlauf ali po domače odušek rabiš iz dveh razlogov.
- ko se motor segreva se segreva tudi zrak in olje v njem, torej se širi. Če nebi bilo iberlaufa bi udarilo ven na semeringih...
- ko motor deluje, spušča nekaj plinov tudi mimo batov v karter. Tudi to ustvarja dodaten pritisk.
Ponavadi je iberlauf speljan za filtrom v sesalni del, ponovno 2 razloga. Prvi je ekologija da ne špricaš olje vse povsod, drugi je pa da se zrak v primeru hlajenja prefiltrira
To je tudi razlog zakaj imajo nekateri filter na iberlaufu - da jim ne vleče svinjarijo v motor. Seveda če imajo predelano, da iberlauf ni več na sesalnem kolektorju.