Stran 1 od 1

Odpiranje_turbine.............možne posledice????

Objavljeno: To feb 19, 2008 8:27 pm
Napisal/-a pavko
Zanima me če ima kdo kaj izkušen z ročnim odpiranjem turbine?

Stvar je v temu da si je kolega na svojmu subaruju odpru turbino, na mal večji tlak, pa se je čist ql obnesl.

Dons sva jo pa še na mojmu volvotu odprla (1.9 T4 200Hp), Pa se tut kr neki pozna (s treto koplje)..... Problem je v temu da nimam v avtu merilca za pritisk turbine. Zdj mi je pa sosed reku da to ni najbol, da mi zna jit turbina in mašina v kur.. :) Je reku da se s tem ni za igrt?

Prosim za nasvet koga ki ima s tem izkušnje, ne od enih k boste sam neki predvideval (to loh tut sam) :)

Lp

Objavljeno: To feb 19, 2008 8:58 pm
Napisal/-a im nobody
po snegu je tud men petka kopala u 3 :D a po asaltu ti s 3 kople?..s takimi stvarmi se ni za igrat drgač bi to vsak delu ;)

Objavljeno: To feb 19, 2008 9:16 pm
Napisal/-a axa
Jah do ene meje se še da...ampak dobro bi blo da se tudi z dvigom pritiska turbine dvigne tudi TLAK GORIVA!! Ker prihaja do prerevne zmesi(vec zraka isto goriva...pa sam zracunej :) ) in posledicno pri priganjanju do taljenja batov zaradi previsokih temperatur(edino ce imas kovane bate pol ni take krize...spet do ene meje).

.Pa se tesnilo glave ce je tlak prevelik lahk spiha.

Objavljeno: To feb 19, 2008 9:18 pm
Napisal/-a pavko
Dobr nm reku da mi treto tok zakoplje da dokonca pride, sam pa kr dobr zaškriple ko ga pri 3500obratih v treti zahodm:)
a pol je bol da si jo nazaj zaprem (trenutno se mi zdi da res lepo vleče) tudi bol gladko vleče kot prej, ko ga je mal suval.

Objavljeno: To feb 19, 2008 9:21 pm
Napisal/-a axa
Jah odvisno za kolk si dvignil tlak ...jaz sem pri svoji alfi za dvig tlaka cca 0.3 bara dvignil tlak goriva iz 2.5 na 3 bare.

Zdej je tudi odvisno od tvojga stila voznje...ce bi blo res premal benza se bi ti to poznalo kje na AC ce ga dlje casa tiscis, ce pa avto nevem vsaketolk stisnes polnega iz kakega semaforja itd pol se ni take krize.

Objavljeno: To feb 19, 2008 9:33 pm
Napisal/-a pavko
no sj pomoje da bom jest kr mal nazaj zašrafu:) res da gre mal bol, ampak če je tok možnosti za okvare, potem se nam igrov. Res da ga malkat na AC tiščim, ampak tm med 60kmh pa 160kmh ga pa doskrat prtiskam....... če ni preveč prometa sevede:)
Njbrž bi bil poj chiptuning bol ugodna varijanta? Sam kle mam pa mal problem k ma avto že 200prevoženih, pa mi ga noben tuner noče :evil:
spet uprašanje možnih posledic?

Objavljeno: To feb 19, 2008 9:35 pm
Napisal/-a im nobody
pr chiptuningu je velik bol zihr!!!nevem zakaj ga nočjo po 200.000 km :shock:

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 6:24 pm
Napisal/-a zlabon
načeloma ni problema če dvigneš tlak v mejah normale, če je pa preveč pa itak fuel cut pove :lol: dva kolega z subaruji sta z mehanskim boost kontrolerjem odprla na malo pod 1 bar in zadeva brez problema funkcionira, eden je sicer vmes prodal avto (pa ne zato ker bi blo kej narobe z njim) tadrug se pa brez problema okrog voz že skor eno leto pa nobenih problemov ni blo z motorjem ali turbino.
Je pa seveda dobr če maš boost števček.

Za kej več tlaka bi pa moral že odstraniti fuel cut in rahlo predelat okrog bencina (šobe,regulator,pumpa) za še več pa že remap in drugo turbino

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 10:41 pm
Napisal/-a pavko
Ja sj problem je k nevem jest lih kj dost od tele turbine na mojmu volvu. K glede nato da obadva poznava kolege k so na subarujih odpiral turbine, no moj frend jo je na imprezi_STI. kjer pa je turbina gotov že serisko mišljena za kakšnjega konja več:)
Če kdo kj ve o volvotovih turbinah T4, kok zdržijo pa to.. se priporočam za kšno informacijo:)
Drugač sm ga pa dons ponoč mal prtisnu cca 4km daleč, pa k sm se ustavu pa pogledu pod pokrov je bla turbina cela čist žareča, sj vem da drugač rata žareča če ga dovg tiščiš-sam tist je pa res sumliv zgledal :roll: No tko da sm jo dons že nazaj zapru.
Pa če mi lahko kdo še pove-ali s tem ko jo odpreš povečaš samo tlak, al se tut prej odpira, oziroma dal časa ostane odprta?

Hvala

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 11:31 pm
Napisal/-a axa
Ti stelas wastegate("ventil" ki odpira dejmo temu rect eno loputico katera odpre izhod za "visek" plinov).Turbino kakor ves poganjano izpusni plini in ti plini poganjano tolk casa to ubogo turbino dokler zmore,CE ne bi bilo wastegate-a seveda :) kateri pri dolocenem tlaku odpre loputo in spusti pline mimo in ne na lopatice turbine.Se pravi ti dejansko ZAPIRAS ne odpiras :)

In kakor sem napisal si ti nastelal WG da zacne kasneje odpirati in s tem omogocil da turbina nabije vec tlaka in s tem posledicno tudi pocasneje pade.

Recimo da si imel serijsko 0.8 bara tlaka nevem pri 4000rpm(hipteticno vse skup), ko WG odpre ta tlak zacne padat in recimo pr 6000rpm znasa le se cca 0.4. Ce si ti povecal tlak za 0.2 bara to pomeni da bo tudi pocasneje padel.

Objavljeno: Če feb 21, 2008 5:41 am
Napisal/-a pavko
nevem če to lih drži k men se je turbina serisko odpirala na 2200rpm, k sm jo pa ˝mal odpru˝ se je pa tist sikajoč zvok slišu že pr dobrih 1500rpm!!! tko da nevem če sm jest lih zapiru turbino oz. wastgate??? kot pravim avto je vlekel bolje že pri nižjih obratih, zdj k sm pa kao nazaj zapru-sm pa zgleda mal preveč mi pa šele pri 3500rpm začne vlečt... No sej pomoje je najbol da si najprej merivc pritiska naštimam v avto, pa bom poj mal bl vedu pr čem sm:)

Lp Pavko

Objavljeno: Pe feb 22, 2008 9:04 am
Napisal/-a axa
Ja glej turbina je regulira s strani WG in ti lahko z njim reguliras kolk casa naj bo loputica zaprta da plini poganjano lopatice.

In to da ti bi zacela prej grabit dvomim, ker vsaka turbina rabi tolko pa tolko rpm itd da da tisti pritisk od sebe RAZEN ce si imel ti WG tak nastavljen da je bil ze serijsko deloma malo odprt in ni tolk filal ti si ga pa sedaj nastavil drugace,da pri tistih obratih k je bil ze malo odprt ostaja zaprt in prej nafila.Ampak to dvomim.

Pejdi na howstuffworks al kej podobnega pa poglej princip delovanja pa ti bo vse jasno kaj mislim.

Objavljeno: Ne mar 16, 2008 5:34 pm
Napisal/-a 3B
Ta vajin pogovor je zlo zanimiu, kaj mi lah keri poslje kaki link k je opisano rocno odpiranje turbina.
mam pa passata 1.8t, sam za info

Objavljeno: Ne mar 16, 2008 5:53 pm
Napisal/-a zlabon
vse kar rabiš je en ročni boost controler, maš dost te robe tud po ebayu. Ne ravn najcenejšega ampak, pač nekaj za eno zmerno ceno, tam do ene 80€
Ebuy

in pa rabiš še boost števček, ki jih tud lahko povsod dobiš, tud v kakšnem A3M al pa kakšni taki štacuni.
KLIK
Boost controler zmontiraš na vakum cevko pred wastegateom in z šraufanjem štelaš tlak. Boost števc si namontiraš nekam na armaturko in ga priklopiš pač nekje za turbinol, najlažje že kar na kakšno obstoječo vakum cevko

Objavljeno: Ne mar 16, 2008 5:54 pm
Napisal/-a Volvo5er
Sicer ne vem točno kako je zadeva narejena pri T4, ampak predvidevam da zelo podobno kot pri T5. Torej, v končni fazi vse skupaj kontrolira računalnik, tako da karkoli ti čaraš okoli wastegatea in turbine v končni fazi zelo omeji elektronika, zategovanje wastgate ventila ni priporočljivo, ok, pri malenkostnem je še ok, dobiš malo večjo odzivnost turbine na nizkih vrtljajih, ampak kar koli večjega pa ni dobro štelati, ker škodi motorju, pri takih turbaših (kjer vse procese v motorju nadzoruje računalnik) je še zmeraj najcenejši "tuning" remapiranje računalnika (chiptuning), zelo se pozna tudi bolj pretočen izpušni sistem, to je pa tudi to.

Objavljeno: Ne mar 16, 2008 6:02 pm
Napisal/-a zlabon
ma to z ročnim boost kontrolerjem čist fino dela, če dviguješ po pameti. Ja omejuje pa fuel cut, nevem kako je pri volvotu, vem pa da je pri subaruju fuelcut na 1bar, tko da nekje na dobrih 0.9 ali pa tja do 0.95 je varno it. Pol te pa itak FC zjebe. Za kej več pa valda pol remap in pa porihtat dovod goriva

Objavljeno: Ne mar 16, 2008 6:10 pm
Napisal/-a 3B
tnx 8)

let the fun begin 8) 8) 8) 8)