Stran 1 od 1
Nižan avto, nabija amortizer
Objavljeno: To feb 26, 2008 8:58 pm
Napisal/-a Godward
Po tem ko sem nižal avto z Apex -40mm vzmetmi, mi ob večjih luknjah amortizer nabije do konca skup in se čuje prav neprijeno. Gre se za R5, amortizerji pa so originalni.
Zanime me, ali priporočate nove amortizerje monroe reflex, ali krajšanje originalnih amortizerjev? Tršal ne bi rad, ker je že zdaj dovol trdo.
Drugače se avto odlično drži ceste, nič ne nagiba na ovinkih, problem je le v tem nabijanju do konca.
Re: Nižan avto, nabija amortizer
Objavljeno: To feb 26, 2008 9:17 pm
Napisal/-a Paris
Godward je napisal/-a:Po tem ko sem nižal avto z Apex -40mm vzmetmi, mi ob večjih luknjah amortizer nabije do konca skup in se čuje prav neprijeno. Gre se za R5, amortizerji pa so originalni.
Zanime me, ali priporočate nove amortizerje monroe reflex, ali krajšanje originalnih amortizerjev? Tršal ne bi rad, ker je že zdaj dovol trdo.
Drugače se avto odlično drži ceste, nič ne nagiba na ovinkih, problem je le v tem nabijanju do konca.
Če si optiko prav naredil so definitivno premehki amortizerji oz. imajo preveč lufta in nabijajo k greš čez luknje. Se je točn to zgodil na avtu brez nižanja, pa pr men predn sm naredu optiko.
Objavljeno: To feb 26, 2008 9:34 pm
Napisal/-a SlaFko
Že v defaultu si zajebau kr si zmonteru apexe. Tudi z monroe amortizerji ne boš nč dosegu, krajšanje is the way...
Objavljeno: To feb 26, 2008 10:36 pm
Napisal/-a bass
Obstajajo gumice, neke vrste blažilci, ki rešujejo takšne probleme.
Objavljeno: To feb 26, 2008 11:46 pm
Napisal/-a Denii
Mam pa jih jst za prodat

Objavljeno: Sr feb 27, 2008 12:02 am
Napisal/-a daks
mislim da za več kot -30mm moraš obvezno krajšat amortizerje, če se hočeš izognit temu.. kaj pa amortizerji od gtt? sm jih je verjetno teško dobit...
aja pa vuga u gorici nardi to poceni, po želji ti jih pa še strša.
lp
Objavljeno: Sr feb 27, 2008 7:11 am
Napisal/-a SAVINJCAN
kje si lahko kupijo te gumice? a to so univerzal?
Objavljeno: Sr feb 27, 2008 7:55 am
Napisal/-a Zodd
SlaFko je napisal/-a:Že v defaultu si zajebau kr si zmonteru apexe. Tudi z monroe amortizerji ne boš nč dosegu, krajšanje is the way...
z apexi ni cist nic narobe... sam sem jih imel 4 leta na swiftu potem pa se 1.5 leta na swiftu GTi skupaj z predelanimii amortizerji spredaj prestavljeno šalčko, zadaj ga je turensek nekoliko odrezal in skrajsanimi/strasanimi amortizerji tak da je bil avto 8cm nizje, prosim ne pametuj o apexih ki so za petko in podobne avte cist ok problem je ocitno v amortizerjih tuki
vse skup pelji k vugi/amortizerju pa ti bo majster naredu tako kot je treba, ne bo pa zastonj
Objavljeno: Sr feb 27, 2008 3:19 pm
Napisal/-a Denii
Savinjčan Jst jih prodam sam morem fi zmerit, so menda vsi isti.
Objavljeno: Sr feb 27, 2008 4:08 pm
Napisal/-a SlaFko
Zodd je napisal/-a:SlaFko je napisal/-a:Že v defaultu si zajebau kr si zmonteru apexe. Tudi z monroe amortizerji ne boš nč dosegu, krajšanje is the way...
z apexi ni cist nic narobe... sam sem jih imel 4 leta na swiftu potem pa se 1.5 leta na swiftu GTi skupaj z predelanimii amortizerji spredaj prestavljeno šalčko, zadaj ga je turensek nekoliko odrezal in skrajsanimi/strasanimi amortizerji tak da je bil avto 8cm nizje, prosim ne pametuj o apexih ki so za petko in podobne avte cist ok problem je ocitno v amortizerjih tuki
vse skup pelji k vugi/amortizerju pa ti bo majster naredu tako kot je treba, ne bo pa zastonj
Ok vozu si se z porezanimi apexi, res si car!

Objavljeno: Sr feb 27, 2008 5:42 pm
Napisal/-a sergej
Lej sam sem vozo apex 3 leta , sprobal pa sem h&r eibach weitec ....in vse našteto je ogromno boljše še fk.....tak, da .....
Objavljeno: Sr feb 27, 2008 10:09 pm
Napisal/-a Mikki
lej problem je v amortizerju ker je predolg in ga nabija, edina rešitev ti je obvezno krajšanje in seveda tršanje, če ne boš tršal bo ta problem vseeno ostal.
Sem imel sam isti problem, zato vem kaj te muči.
Objavljeno: Sr feb 27, 2008 10:39 pm
Napisal/-a Zodd
SlaFko je napisal/-a:Zodd je napisal/-a:SlaFko je napisal/-a:Že v defaultu si zajebau kr si zmonteru apexe. Tudi z monroe amortizerji ne boš nč dosegu, krajšanje is the way...
z apexi ni cist nic narobe... sam sem jih imel 4 leta na swiftu potem pa se 1.5 leta na swiftu GTi skupaj z predelanimii amortizerji spredaj prestavljeno šalčko, zadaj ga je turensek nekoliko odrezal in skrajsanimi/strasanimi amortizerji tak da je bil avto 8cm nizje, prosim ne pametuj o apexih ki so za petko in podobne avte cist ok problem je ocitno v amortizerjih tuki
vse skup pelji k vugi/amortizerju pa ti bo majster naredu tako kot je treba, ne bo pa zastonj
Ok vozu si se z porezanimi apexi, res si car!

b****r si :) s porezanmu fedrom ni nič narobe ce ima enak premer in vse skupaj naredi profi pac zame 4cm ni bilo dovolj zato sem vse skupaj peljal k profiju (amortizer) nism to neki doma na hitro neki sam packal on je to zrihtal tako da sem homologiral in je bilo vse
varno in tako kot more biti spredaj je prešvasal šalcko zadaj pa ni mogu drugega kot da je odrezal nekaj fedra vse 4 amortizerje je strsal mislim da 110kg kot tudi ustrezno skrajsal cena: 600 euro sa, pač nekako mi ni pasalo da bi sam doma neki packal potem pa bi me skrbelo na vsakem ovinku kdaj mi bo vse skupi razpadlo pa se bom zagonu nekam...
Objavljeno: Sr feb 27, 2008 10:56 pm
Napisal/-a martk
Krajša razdalja med zgornjo in spodnjo točko nihanja roke zahteva krajše amortizerje. Tiste gumice so samo za blaženje pri ekstremnih "nabijanjih", Feder je feder, če se ne gre za tekmovalno vožnjo....
V glavnem, gospodje, uporabite zdravo kmečko pamet pa osnovnošolsko geometrijo, ne se pa kregat, kateri fedri so boljši.
Podvozje je sistem, ki mora biti uglašen, če ne stvari ne delajo po pričakovanjih.
Če vzameš trše amortizerje, te bo malo bolj treslo, občutno se poveča vodljivost avta na slabšem asfaltu ali makadamu.
Objavljeno: Sr feb 27, 2008 11:02 pm
Napisal/-a Godward
okej dovolj kreganja, amortizerje bom krajšal
Objavljeno: Sr feb 27, 2008 11:35 pm
Napisal/-a SlaFko
Zodd je napisal/-a:SlaFko je napisal/-a:Zodd je napisal/-a:SlaFko je napisal/-a:Že v defaultu si zajebau kr si zmonteru apexe. Tudi z monroe amortizerji ne boš nč dosegu, krajšanje is the way...
z apexi ni cist nic narobe... sam sem jih imel 4 leta na swiftu potem pa se 1.5 leta na swiftu GTi skupaj z predelanimii amortizerji spredaj prestavljeno šalčko, zadaj ga je turensek nekoliko odrezal in skrajsanimi/strasanimi amortizerji tak da je bil avto 8cm nizje, prosim ne pametuj o apexih ki so za petko in podobne avte cist ok problem je ocitno v amortizerjih tuki
vse skup pelji k vugi/amortizerju pa ti bo majster naredu tako kot je treba, ne bo pa zastonj
Ok vozu si se z porezanimi apexi, res si car!

b****r si :) s porezanmu fedrom ni nič narobe ce ima enak premer in vse skupaj naredi profi pac zame 4cm ni bilo dovolj zato sem vse skupaj peljal k profiju (amortizer) nism to neki doma na hitro neki sam packal on je to zrihtal tako da sem homologiral in je bilo vse
varno in tako kot more biti spredaj je prešvasal šalcko zadaj pa ni mogu drugega kot da je odrezal nekaj fedra vse 4 amortizerje je strsal mislim da 110kg kot tudi ustrezno skrajsal cena: 600 euro sa, pač nekako mi ni pasalo da bi sam doma neki packal potem pa bi me skrbelo na vsakem ovinku kdaj mi bo vse skupi razpadlo pa se bom zagonu nekam...
Legenda!
Do zdej si pokazau da nimaš pojma o tehničnih vedah, zdj pa še o biologiji.
b****r je žuželka... Taka mala... pa ne uno kj maš v gatah... :P
To da profiji režejo fedre poznavalcem varnosti kot si ti in mastno pokasirajo je idiotsko!
Za 600e bi dobu že malo bolj kvalitetne gewinde...
P.s.: Go 69 yourself!
Objavljeno: Če feb 28, 2008 9:58 am
Napisal/-a Zodd
no men se 600 euro za fedre in predelavo podvozja ne zdi veliko vsekakor precej ceneje kot nastavljivi gewinde ki bi avto spustil za toliko kot sem takrat pac hotel
prosim ostani na neki normalni ravni pogovora ker z izjavami kot si mi jo podaril zgoraj pokazes samo in izkljucno da si pac primitiven in nezmozen nekega pogovora če le ta ne gre tja kamor si ti želiš "heavy ego problems"
predlagam da moderator zbrise najine poste :P
Objavljeno: Če feb 28, 2008 3:52 pm
Napisal/-a SlaFko
:P
Ni mi jasno kak ti 600e za predelavo amortizerjev ni veliko, fedre si pa najcenejšo robo vzeu...
