Stran 1 od 2
Chip tuning PSA HDI 2.0 90KM
Objavljeno: So mar 01, 2008 12:40 pm
Napisal/-a Čojko
Imam Peugeot Partnerja 2.0 HDI 90KM z 120 tkm, ki bi ga čipal.
Vprašanja:
1. Ali je varno čipati avto s toliko kilometri (so realni, je bil vedno redno servisiran in umirjeno vožen)?
2. H komu čipati? Sem veliko prebral o temu in se najbolj nagibam za RSR. Drugi po vrsti je Senica.
3. Verjetno je tu gor veliko uporabnikov, ki imajo čipan ta motor. Predvsem me zanimajo konkretne izkušnje in morda tudi kakšen graf iz valjev, ki je bil narejen pred in po posegu.
4. Ker bo po vsej verjetnosti izbran RSR me zanima kdo se mi pridruži načeloma v sredo ali četrtek (5 ali 6.3.2008) zjutraj zaradi popusta.
Prosim za konkretne odgovore in ne za like, ker sem jih prebiral več kot uro in nisem prišel do odgovorov. Hvala.
Re: Chip tuning PSA HDI 2.0 90KM
Objavljeno: So mar 01, 2008 2:12 pm
Napisal/-a jotko
Čojko je napisal/-a:Imam Peugeot Partnerja 2.0 HDI 90KM z 120 tkm, ki bi ga čipal.
Vprašanja:
1. Ali je varno čipati avto s toliko kilometri (so realni, je bil vedno redno servisiran in umirjeno vožen)?
2. H komu čipati? Sem veliko prebral o temu in se najbolj nagibam za RSR. Drugi po vrsti je Senica.
3. Verjetno je tu gor veliko uporabnikov, ki imajo čipan ta motor. Predvsem me zanimajo konkretne izkušnje in morda tudi kakšen graf iz valjev, ki je bil narejen pred in po posegu.
4. Ker bo po vsej verjetnosti izbran RSR me zanima kdo se mi pridruži načeloma v sredo ali četrtek (5 ali 6.3.2008) zjutraj zaradi popusta.
Prosim za konkretne odgovore in ne za like, ker sem jih prebiral več kot uro in nisem prišel do odgovorov. Hvala.
zdravo!
jst bi se ti takoj pridružu zaradi popustov!
če si za me pokliči na 041 318 387
kar se pa tiče za tvoj avto sm zasledu da so dal čipirat avto tut z 200tkm in več pa da niso mel probleme...
mislim pa da je največji problem sklopka ampak tut to sm prebrav da jih ma največ problemov tisti k majo že v originalu 150KM in dajo pol čipirat na 180-200KM...
jst mam cliota ki ima 70KM in ga bom dau na 95KM čipirat pa sm se pozanimu na servisih in pr mehanikih pa so mi vsi rekel da ne sme bit nč narobe razen če bi ga skos tišču do konca! ker pa takrat tak in tak sklopka skos trpi...
aja pa jst bol navijam za RSR !
lep pozdrav pa upam da se slišma
Objavljeno: So mar 01, 2008 2:23 pm
Napisal/-a Lumpy_
Glede kilometrine nebi smelo bit problemov. Sam imam že drug avto z čez 200k km prevoženimi in je čipan pa ni problemov. Enega pa sem mel čipanega, za katerega nisem vedel da ima 300k km prevoženih ker je imel zbite, pa vseeno ni bilo problemov.

Objavljeno: Po mar 03, 2008 8:35 am
Napisal/-a Čojko
Ali lahko to malo bolj obrazložiš - lahko tudi po PM.
Objavljeno: Po mar 03, 2008 3:09 pm
Napisal/-a Fubar
A mogoče kdo ve kakšna je cenovna razlika med njima?
ss
Objavljeno: Po mar 03, 2008 3:35 pm
Napisal/-a warmaster
js sm ga dal čipat h avtoelektroniki v Ljubljano pa sem tudi ful zadovoljen.
Objavljeno: Po mar 03, 2008 3:42 pm
Napisal/-a bsheep
Jst mam to mašino v P307 in sm dal čipat tm nek pr 110.000km pr AvtoElektronika zgornje Črnuče v Ljubljani.Dal mi je 115HP 255Nm zmerjeno valji!
Delavnica je velika in da ti ga na valje , Rajko obvlada sceno fantje so zalo prijazni in strokovni in dela majo ful je dolgoletno znana firma!
Drugač pa avto dela brez problema porabo mam še manšo zdej po enm letu odkar sm ga čipnu sm naredu še en rekord z porabo sicer se še ni spraznu sam računam da bom naredu 1200km zdej mam trenutno 4.7l/100 ! Vožnja LJ-->IG--->Domžale--> Center
Objavljeno: Po mar 03, 2008 3:42 pm
Napisal/-a AudiFreak
@Lenivec: samo koliko so pa dražji pri Senici?
Je pa lepo od RSR-ja da si dobil stroške nazaj. Zdaj sem še bolj za RSR.

Objavljeno: Po mar 03, 2008 4:08 pm
Napisal/-a cr33p
RSR lahko pohvalim, kar se predelave tiče. Narejeno je strokovno, Matjaž brez problemov pove vse, kar ga v zvezi s čipanjem in predelavami vprašaš. Tudi po čipanju ni bilo težav, ko sem ga klical za par nasvetov, je vedno vse razložil.
Kar se avtoelektronike tiče pa tudi same pohvale z moje. Bil pri njih na dynotu in sem bil izredno zadovoljen nad njimi. Šli so nam "na roko" glede termina, nasploh so bili zelo prijazni in tudi cena je bila ugodna (skupinski popust).
Objavljeno: Po mar 03, 2008 4:30 pm
Napisal/-a Čojko
Tudi mene zanima cena pri Senici in pri Avtoelektroniki. Smo pred leti pri Senici že merili avtomobile, ki smo jih čipali drugje (RSR, tuning box, itd) in sem bil tudi sam zadovoljen z njegovim odnosom in delom.
Če povzamem je pri RSR samo naložitev copy/paste že izdelanega programa in plačaš 400 EUR-30% = 307 EUR, pri ostalih dveh pa imaš najprej meritve tvojega avtomobila, nato poseg in meritve po posegu, ter mrorebitne popravke v kolikor nisi čisto zadovoljen = cena?
Na RSR sem zmenjen (če se ne premislim) za v sredo ob 9.30 - kdo gre zraven za 30% popust?
Objavljeno: To mar 04, 2008 4:38 pm
Napisal/-a Čojko
Jutri ob 9:30 imam na RSR zmenjeno čipanje z 30% popustom. Če bi rad še kdo čipnil z 30% popustom se lahko jutri zjutraj nariše tam.
So mi poslali po mailu Dyinota za izmerjen ta isti motor pri enem mojem predhodniku pred in po čipanju. Krivulje so res zelo lepo narejene in bo veliko več veselja za vozit (ne samo zaradi pridobljene moči in navora, pač pa tudi zaradi lepše krivulje).
Objavljeno: To mar 04, 2008 5:39 pm
Napisal/-a Drager
AudiFreak je napisal/-a:@Lenivec:
samo koliko so pa dražji pri Senici?Je pa lepo od RSR-ja da si dobil stroške nazaj. Zdaj sem še bolj za RSR.

Kvaliteta se plača.
Objavljeno: To mar 04, 2008 11:24 pm
Napisal/-a limoni
Čojko je napisal/-a:Jutri ob 9:30 imam na RSR zmenjeno čipanje z 30% popustom. Če bi rad še kdo čipnil z 30% popustom se lahko jutri zjutraj nariše tam.
So mi poslali po mailu Dyinota za izmerjen ta isti motor pri enem mojem predhodniku pred in po čipanju. Krivulje so res zelo lepo narejene in bo veliko več veselja za vozit (ne samo zaradi pridobljene moči in navora, pač pa tudi zaradi lepše krivulje).
2.0hdi iz 90 KS na 110 KS je bolj žalost...no nekaj se bo že poznalo, še posebej, ker je ta motor zelo len (govorim iz izkušenj pri Berlingu 2.0 hdi).Boljši tunerji iz tega motorja brez težav potegnejo čez 120 KS. Sem se pred časom zanimal, da bi ga tunali a smo ga prej prodali.
Objavljeno: Sr mar 05, 2008 9:59 am
Napisal/-a bsheep
In keri so te bolši tunnerji? AvtoElektronika? Ker jaz mam 2.0HDI in mam 115HP in ta mašina nima IC in ga mislm ugradit baje da okol 5konjev pol pa če se še da glede chiptunning uh grem, kam?
Objavljeno: Če mar 06, 2008 8:40 am
Napisal/-a Čojko
včeraj bil in naredil obdelavo.
1. Slovenski uvoznik PSA je itak 2x bolj balkanski kot so recimo Hrvati na balkanu. Če govorim o obeh 2.0 HDI 8v motorjih, kjer je recimo tako v različici 90 kot 110 KM možno dobiti Siemensovo ali Boschevo elektroniko. Bosch je boljši in kjer je Bosch je tudi Intercooler. Pri nas so 110 KM različice z Bosch in IC, 90KM pa z Siemesovo elektroniko brez IC. Naprimer Hrvati imajo IC tudi pro 90KM različicah. Siguren da je tako sem za za Xsare in Berlingote/Partnerje.
Zakaj je IC pomemben? Vsi ti grafi moči in navora tako tovarniški kot tunani so v "idealnih" razmerah. Ko pa ti recimo tiščiš avto po AC in da je še poletje pa je IC tisti, ki hladi izpušne pline in s tem dovaja bolj hladen zrak, kar pomeni ohranjanje krivulj. Če IC-ja ni se dogaja, da moč in navor padata, včasih lahko celo tako da sta nižja od tovarniškega.
Ravno to je problem pri teh 90KM motorjih in ravno zaradi tega RSR čipa "samo" na 110 KM in ravno zaradi tega ga ne dvigne na nižjih vrtljajih toliko kot bi ga lahko.
Če želiš ti lahko vgradi tudi IC (150€+ delo), oz. celo bilj priporoča dodajanje vode (5 l rezervoara destilirane vode in luknjica v dovod zraka, kjer z vodno meglo ohlajaš pline ih hkrati čistiš šobe. N ata način je ohlajanje plinov večje. po besedah Matjaža do 50 stopinj (IC do 25). Cena z montažo pa okoli 400 €.
Tudi elektronika se mora še do konca naučit na novo shemo in šele takrat bo delovala res optimalno. Zaenkrat sem zadovoljen z prirastkom.
Objavljeno: Če mar 06, 2008 8:57 am
Napisal/-a a33
ti si malo zgrešil nsame Inter coolerja, ta hladi komprimiran zrak preden gre v motor, ne izpušne pline.
Objavljeno: Če mar 06, 2008 9:50 am
Napisal/-a Čojko
Ja, res je, le da je zaradi preogretega motorja oz. izpušnih plinov ta zrak prevroč - poletje + pregret prostor pod pokrovom motorja=vroč vstopni zrak. Sem zgoraj malo preveč površno pisal.
Objavljeno: Pe apr 11, 2008 2:23 pm
Napisal/-a Čojko
Po prvem čipanju ni bilo ravno tako kot bi moralo biti in sva se z Matjažem zmenila za ponoven obisl in odpravo napake. Kriv je bil senzor za pretok zraka, ki ga je v drugo prenastavil.
Hkrati se zahvaljujem RSR za profesionalni odnos in za brezplačno odpravo napake 8z meritvamio vred)