Stran 1 od 2
katalizator
Objavljeno: Ne mar 09, 2008 1:17 pm
Napisal/-a im nobody
dober dan vsem...mene zanima predvsem zvok pri avtu(moč vem da se ne pozna kej velik) če odstranim katalizator.vse originalne lonce bi pustu gor...zanima me predvsem zvok(mislim da je tak kokr da bi po plehu scal) pa problemi glede policajev?glede tehničnega ne skrbte.
rad bi slišal od tistih ki majo izkušnje glede tega.tip in model avta je napisan u podpisu

Objavljeno: Ne mar 09, 2008 2:35 pm
Napisal/-a joco
Za tvoj tip avta ne vem, je pa pred leti oče imel opel calibro 2.0 115KM in ji je odstranil katalizator..pila je malenkost manj pa lepše se je motor vrtel..kako je bilo pa z zvokom pa žal ne vem
Objavljeno: Ne mar 09, 2008 2:41 pm
Napisal/-a swrt
na unotu z isto masino in auspuhom od turbota je lepo pokalo skozi lonec. pa se lazje se zavrti. glas je pa tudi bolj globok.
Objavljeno: Ne mar 09, 2008 2:49 pm
Napisal/-a CupraR
Enostavno probaj, ker pr men, ko se je dalo katalizator dol, niti enkat ni blo podobno..
Od ornk dretja, do mal povečanj, do nič spremembe
Velik je tut odvisno kolk je zadnji lonc odprt..(v mojem primeru Supersprint+2*Remus, vse tipsko )
Daj dol in sprobaj, če ne bo ured daš nazaj pa je

Iz izkušenj pa še: prej bo scanaje po plehu če daš srednji lond dol..
Objavljeno: Ne mar 09, 2008 3:19 pm
Napisal/-a Hendrix
Jaz sm dal kat dol in naslednji dan nazaj gor, strosek 40€! Pokanje je blo kul, ampak hrupa je blo preprosto prevec, vsi so se obracal. Mogoce zarad odprtega zadnjega lonca(v avatarju). Skratka prdeč zvok, vsaj pr men, da smrada ne omenjam, odsvetujem.

Objavljeno: Ne mar 09, 2008 5:33 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Pomoje da se pozna na odzivnosti, če je odstranjen, sploh pri turbačih v kombinaciji z izpuhom. Pri mojem prvem avtu, ki je bil N/A, je blo vsaj tako, edino pri okoli 355 rpm, je dobil tak "plehnat" zvok potem blo vse ok, izpuh original.
Objavljeno: Ne mar 09, 2008 6:15 pm
Napisal/-a rezekvr6black
Objavljeno: Ne mar 09, 2008 6:52 pm
Napisal/-a monster_d
Dvojn frgazer mas pa katalizator?

Objavljeno: Ne mar 09, 2008 7:39 pm
Napisal/-a svizc
Hendrix je napisal/-a:Jaz sm dal kat dol in naslednji dan nazaj gor, strosek 40€! Pokanje je blo kul, ampak hrupa je blo preprosto prevec, vsi so se obracal. Mogoce zarad odprtega zadnjega lonca(v avatarju). Skratka prdeč zvok, vsaj pr men, da smrada ne omenjam, odsvetujem.

Strosek 40eur? Zakaj pa to? So te modri pojebal?
Objavljeno: Ne mar 09, 2008 8:10 pm
Napisal/-a im nobody
monster_d je napisal/-a:Dvojn frgazer mas pa katalizator?

ja eni so mi rekla da nimam katalizatorja...zej pa nevem...je pa dvojni frgazer(pazi nista dva) ja original.fajn pije

pa tud seveda lepo gre
a kadil bo kej bolče dam dol kat?
Objavljeno: Ne mar 09, 2008 8:23 pm
Napisal/-a Hendrix
svizc je napisal/-a:Hendrix je napisal/-a:Jaz sm dal kat dol in naslednji dan nazaj gor, strosek 40€! Pokanje je blo kul, ampak hrupa je blo preprosto prevec, vsi so se obracal. Mogoce zarad odprtega zadnjega lonca(v avatarju). Skratka prdeč zvok, vsaj pr men, da smrada ne omenjam, odsvetujem.

Strosek 40eur? Zakaj pa to? So te modri pojebal?
Ne. Rezanje kata dol, švasanje ravne cevi in naslednji dan znova rezanje tokrat ravne cevi in švasanje kata nazaj gor+5€ napitnine za hitro opravljeno delo. Mislim noro, ampak sm pa probal!

Objavljeno: Ne mar 09, 2008 8:32 pm
Napisal/-a Hendrix
Pa še to! Z odstranitvijo kata se ne pozna na moči, da bi bilo sploh vredno omenjat, vsaj ne takrat, ko vključite v zakup hrup, policaje oz. izredni/tehnični in okolje! Resno razmislite!
Objavljeno: Ne mar 09, 2008 8:43 pm
Napisal/-a zlabon
jaz sem že napisal v eni temi tukaj, imam odstranjen katalizator, zaradi česar dobi avto malo plehnat zvok pri ene 3000 obratov, odzivnost se rahlo poveča v območju najvišjega navora, motor lažje diha. Je pa to bolj malo, ravn tolk da se mal pozna. Verjetno se povrnejo tisti pocrkani konji

se pa dost pozna če imaš zabit katalizator in ga flikneš dol
Takrat ko sem to delal sem imel tak zadnji lonec kot ga ima Hendrix, avto pa je že original brez srednjega lonca, se pravi direkt iz mašine popolnoma odprt izpuh in zadnji lonec odprt brez prekatov. Pol si lahko predstavljate kolk je blo to glasno

sem zmerom mimo polcajev sklopko stisnil
Zdej imam pa gor remusa z prekati in je zvok znosen, ni preglasen, je tolk bolj izrazit tist kovinski zvok in me frndi zafrkavajo da mam zvok k yugo
@im nobody: če imaš frgazer katalizatorja nimaš. Če imaš katalizator, pol je verjetno monopoint injection in se ti samo zdi da je frgazer

Oziroma eni temu pravjo elektronsko krmiljen frgazer, sam to ni to. Frgazer ma dizo,monoinjection ima šobo. In če bi imel na frgazercu katalizator, le ta nebi dolgo zdržal, ker frgazer daje dost močno mešanico in s tem se sfuka katalizaor.

Objavljeno: Ne mar 09, 2008 8:55 pm
Napisal/-a im nobody
pol ga pa nimam...je original dvojni frgazer 100%

Objavljeno: Ne mar 09, 2008 9:14 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
če je "frgazer" potem 100% avto nima katalizatorja. Katalizator je za neosvinčeno gorivo, bili so pa samo pri avtih z mono ali pa multi točkovnim vbrizgom goriva. Tudi elektonike imaš potem dosti manj.
Objavljeno: Po mar 10, 2008 9:46 am
Napisal/-a bigturbo
verjemite da se pozna pr mojmu gre sedaj to vse dol da bodo turbine lažje zadihale pa lonc malce bolj odpret in cev med prvim in zadnjim loncem zamenjati za debelejšo pa si na konju

Objavljeno: Po mar 10, 2008 11:18 am
Napisal/-a extreme N
si bom kar temo sporodu. Rad bi dal se en lonec (zadnji) na drugo stran. zdej imam powerfula homologiranega.
Zanima me ce bi se kaj poznalo na avtu s 106 km, ce bi povecal debelino cevi od izpusnega kolektorja do zadnjega lonca na 55mm??
Zdej imam 45, tudi zadnji lonc je 45 oz. 3 mm vec, dal bi pa se enega enakega.
Naj pustim gor srednji lonc in katalizator?
kaksna kombinacija bi bila najbolj uspesna? Aja, zadnjega lonca nebom menjavu, bom samo se 1 takega dal gor, torej bi bilo 2x 48mm na koncu.
btw katalizator imam malo zvit (sem nekje primu en kamen) ampak je reku mehanik da ni cel sesut, vseeno menju ga nebom, le dol sem ga mislil vzet in ga dat za tehnicni s5 gor
hvala za pomoc
Objavljeno: Po mar 10, 2008 11:36 am
Napisal/-a Energetik81
Ljudje, pa dejte mal na druge mislit. Zarad parih konjev dajete katalizatorje dol in puhate ven neizgorele ogljikovodike in CO? Mal se zamislite...
Tuki ne gre samo za homologacije zaradi npr. večjih felten ampak za neposredno povzročanje škode drugim!
Objavljeno: Po mar 10, 2008 11:50 am
Napisal/-a vepar
dokler bodo take delal na svet se bom jst vozu brez kat.
ker tam se itq nč ne ukrene... pa semizdi da avo dooost manj onesnažuje kot to...

Objavljeno: Po mar 10, 2008 12:01 pm
Napisal/-a Energetik81
Zanimivo razmišljanje - če drugi onesnažujejo, bom pa še jest mal, kukr da še ni dost...

In ko se boš peljal mimo ljudi, bodo ti z užitkom vdahnili strupeni CO in ostalo svinjarijo.
Sicer pa se na 1. sliki v glavnem kadi iz hladilnih stolpov elektrarne in to čista vodna para..
