Stran 1 od 1

dvig podvozja - KIA pride

Objavljeno: Po mar 10, 2008 10:56 am
Napisal/-a derdejan
Verjetno malo čudno vprašanje, ampak me vseeno resno zanima. Imam KIO Pride s katero se med drugim vozim na vikend po slabši cesti. Čez blato večinoma gre OK, če ne drugače z verigami, problem je ker včasih drsam s podvozjem, če so kolesnice pregloboke. Zamina me kako bi se dalo dvignit podvozje za cca 5 cm?

Objavljeno: Po mar 10, 2008 11:06 am
Napisal/-a AgitatoR
Ne vem kako ima narejeno vzmetenje zadaj. Drugače se pa da rešit tako da podložiš cel amortizer, samo za 5 cm je malo dosti. Ali pa dvigeš 'šalčko' na katero je na spodnji stranu uprt feder.

Objavljeno: Po mar 10, 2008 12:21 pm
Napisal/-a seat
Fant moj naj ti kr iz prve roke povem kaj in kako in naj te postavim na realna tla.Sam sem dolgo tega nazaj imel Kio Pride 1.3 GLXi pa ti moram povedat,da ima ta avto že ob serijski višini hudo slabo lego na cesti in kr plava skozi ovinke ker ima dokaj živahen motor in pa visoko težišče ter malo težo.Že ob serijski višini je malce hitrejša vožnja čez ovinek ali če moraš na hitro obiti kako oviro prava umetnija in znanost ti pa bi kio še za 5cm zvišal :)
Fante ne igraj se z svojim življenjem in življenjem nas ostalih udeležencev v prometu,ker najmanj kar si želim videti na cesti je plavajočo Kio,ki ogroža promet.
V kolikor imaš Vikend na tako odročnem mestu ti priporočam nakup terenskega vozila,ki ti bo vse skrbi ovrgel.in pa tudi močno dvomim,da bi sama karoserija in podvozje zmoglo prebavit tovrstnega dviga karoserije,ker potem bo samo težišče uhuhu visoko :)
In pa tudi močno močno dvomim,da ti bo tovrsten poseg uspelo legalizirat v smislu homologacije.
Kupi si raje terensko vozilo in se res ne igraj z svojim in našimi življenji.Pa ti sploh veš koliko je potrebno podlagat,da dobiš omenjeno višinu 5cm :D
Drugače pa če že vstrajaš pri kiji kupi airride pa bo zadeva rešena pa bo koza cela ti pa sit :D samo še airride nevem,če omogoča dvig karoserije za 5cm z standardne višine.

Objavljeno: Po mar 10, 2008 1:09 pm
Napisal/-a derdejan
Tako slabe lege na cesti pa tudi nima. Avto imam že sedem let in ga še nikoli nisem lovil po cesti. Seveda pa je treba vedet , da pride ni športni avto in vozit po pameti in omejitvah.
Terenca nočem kupovat, ker ima preveliko porabo, drago zavarovanje in na sploh preveč stroškov z njim. S Kio se večinoma vozim v službo, ene dvakrat na mesec pa na vikend, kjer gre ponavadi tudi v redu, razen ob kakem dežju ali južnem snegu.
Pač me zanima če se da brez velikih stroškov malo povišat. Če se ne da bom pa še naprej malo "plužil" po tleh.
Tale airride bi bil verjetno predrag. Sam sem razmišljal, ker moram itak počasi amortizerje zamenjat, da bi pač dal malo daljše, ravno tako kot večina daje malo krajše.

Objavljeno: Po mar 10, 2008 1:30 pm
Napisal/-a CockroaC
Kontaktiraj uporabnika Regy, on je imel idejo narediti 4x4 suv-ja it svojega mini korejca ... mogoce ti bo znal pomagat.

Objavljeno: Po mar 10, 2008 1:31 pm
Napisal/-a ghandaed
hehehe se s podobnimi težavami soočaš kot jaz na Elantri. Jaz bi dal čisto majceno daljše vzmeti (tam 1 ali 2 cm daljše od originalnih), vendar trše. Se mi zdi, da je bolj štos v tem ko se pelješ čez drn in strn ti karoserija zaradi premehkega vzmetenja preveč niha in tako še prej nasedeš.

Vzdignit tak avto za 5 cm pa je zelo zelo ambiciozno. Že na kakem subaru leonetu je to kar podvig, kaj šele na kakem popolnoma ne-terenskem avtu.

Objavljeno: Po mar 10, 2008 9:55 pm
Napisal/-a Buschi
Kaj pa kakšno zračno vzmetenje?

Objavljeno: Po mar 10, 2008 10:36 pm
Napisal/-a phoebus
Halo, tip ima PRIDE, ponujate mu pa pnevmatiko ki stane toliko kot 8 pridov + 2 nivi + kak samurai.
In ja, pride IMA katastrofalno lego tako da močno odsvetujem to stvar še bolj dvigovat.

Objavljeno: To mar 11, 2008 1:20 am
Napisal/-a Scorp84
kaj pa malo širše gume, če misli dvigovati, to dosti popravi lego na cesti.

Objavljeno: To mar 11, 2008 1:22 am
Napisal/-a im nobody
z ojačanimi stenami da se v ovinku ne nagiba tolk ;)

Objavljeno: To mar 11, 2008 8:29 am
Napisal/-a derdejan
ghandaed,
tvoja ideja se mi zdi v redu. V bistvu je glavni problem zadaj, ko je avto naložen, se zadnji del zelo posede. Pa sploh ne govorim o veliki teži. Že recimo, če se vsedem v prtljažnik se avto zadaj spusti za več kot 5 cm. Imam pa model wagon.
Zadaj avto nima fedrov okrog amortizerjev, tako kot spredaj. Kaj je v tem primeru treba menjat? A samo menjava amortizerjev, ki so menda že potrebni menjave za trše kaj pripomore? Koliko lahko računam, da me taka stvar stane?
Glede lege na cesti ne skrbet. Prida imamo za družinski "tovornjak" in se z njim vozimo počasi. Nerad pa bi ga še menjal saj svoje delo opravlja zelo dobro. Tudi vreden ni nič če ga prodam, dela pa odlično.