Stran 1 od 2

Vgradnja izvenserijskih športnih zavor

Objavljeno: To mar 11, 2008 12:37 pm
Napisal/-a dejvi
Pozdravljeni!

Na tem forumu se bo gotovo našel kdo, ki pozna osebo/strokovnjaka/servis, ki bi mi lahko vgradil te špotne diske in čeljusti priznanega proizvajalca Zimmermann. So pa izvenserijski z večjim premerom kot original. Grejo na S4, pa mislim, da z nekaj predelavami tudi na A4...Popravite me, če sem grdo vsekal mimo 8)

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=010

Torej, če poznate koga, zelo bi bil vesel

Re: Vgradnja izvenserijskih športnih zavor

Objavljeno: To mar 11, 2008 1:17 pm
Napisal/-a drmocar
dejvi je napisal/-a:Pozdravljeni!

Na tem forumu se bo gotovo našel kdo, ki pozna osebo/strokovnjaka/servis, ki bi mi lahko vgradil te špotne diske in čeljusti priznanega proizvajalca Zimmermann. So pa izvenserijski z večjim premerom kot original. Grejo na S4, pa mislim, da z nekaj predelavami tudi na A4...Popravite me, če sem grdo vsekal mimo 8)

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=010

Torej, če poznate koga, zelo bi bil vesel
Tole so samo diski. Problem bo skor sigurno s serijskimi čeljustmi, potem pa še z višino čeljusti. Drugače pa poznam človeka jja.

Objavljeno: To mar 11, 2008 5:19 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Rabil boš nove čeljusti, nosilce le teh, cevi, vsaj 17" platišča.

A to bi dal na a4? Drugače gre gor komplet od S4, ker je enako podvozje, ampak letnik 99-02.

Objavljeno: To mar 11, 2008 6:30 pm
Napisal/-a CupraR
Za tole poglej za GT3 čeljusti oz 911 od Porscha (brembo).
500-600eur na ebay-u +cca 150eur za nosilce. Tolk so vedno cene, zihr se pa še da cenej dobit..

S4 mislm da ima 2jne ploščice, torej jih za spredaj rabš 8 in zna kr nanest. Tudi dvomim da boš same čeljusti pocen dobil, raj dat mal več pa na 4batne, bo prjel prcej bolje..

Drgač pa ja 17 col+za brembo čeljusti 99% širit zadevo (distančnik min 8-12mm), ker felga ne bo šla gor (če imaš v osnovi primeren ET)

Objavljeno: To mar 11, 2008 7:54 pm
Napisal/-a dejvi
OK, izhodišče ste mi dal...rabim res neki boljšga od serijskega!

Tole tut ni švoh...edin škoda, ker je komaj kaj večje od serijskega...

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=011

Objavljeno: To mar 11, 2008 8:16 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
A imaš 282 mm diske gor?

Za 288 je treba dati druge nosilce?

Objavljeno: To mar 11, 2008 8:20 pm
Napisal/-a abbe
dejvi je napisal/-a:OK, izhodišče ste mi dal...rabim res neki boljšga od serijskega!

Tole tut ni švoh...edin škoda, ker je komaj kaj večje od serijskega...

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=011


ce noces cist v extreme kup 312*25.pa druge celjusti oz nosilce pa mas bolsi zavorni sistem.sam poj manj kot 16" nebo slo gor

Objavljeno: To mar 11, 2008 8:21 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
abbe je napisal/-a:
dejvi je napisal/-a:OK, izhodišče ste mi dal...rabim res neki boljšga od serijskega!

Tole tut ni švoh...edin škoda, ker je komaj kaj večje od serijskega...

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=011


ce noces cist v extreme kup 312*25.pa druge celjusti oz nosilce pa mas bolsi zavorni sistem.sam poj manj kot 16" nebo slo gor


Se strinjam, sej če ena 4 batna čeljust zagrize v 312 disk, je tud zlo ok, pa še zimskih ni treba imet 17".

Objavljeno: To mar 11, 2008 8:48 pm
Napisal/-a CupraR
Eno vprašanje ker v to se nism nikol poglablal... Ubistvu se sploh nism spomnu :? :? Butl en :lol:

Mam 4batne čeljusti za 323*28 diske in valda pozim so kr 16ke (zarad cen zimskih in ker se orginal feltn ne splača prodat) ker se da nazaj orginal 312*25..

A gredo lagano te 4batne čeljusti tut na 3mm ožji disk (hoda batov bi mogl bit dost), nosilce se pač nove nabav..
Na netu sm že videl tak sistem, vendar nism zasledu al so v igri boxer čeljusti (ki so za 298*24mm disk) al so te za širše (28-30mm).. Čeljust je itak standardna (Fiat Coupe, Focus RS, in CupraR itd)

Pač da bi mel te čeljusti kr na orginal 312*25. Bolj praktično, pa disk kr cenejši..

Objavljeno: To mar 11, 2008 10:56 pm
Napisal/-a P944
dejvi je napisal/-a:OK, izhodišče ste mi dal...rabim res neki boljšga od serijskega!



Lej, namest da kle investiraš tolk dnarja v bremze, se mi bolj smiselno zdi, da bi ta denar investiral v neko šolo športne vožnje, pa bi več imel od tega. Sicer pa, saj ti že tko vse to znaš, pa zdaj rabš sam bremze, da se boš na avtocesti ustavil še pred stoječo kolono, da ne boš kriv, ko se ne bo nekomu v rit zalepil.

Objavljeno: To mar 11, 2008 11:14 pm
Napisal/-a abbe
P944 je napisal/-a:
dejvi je napisal/-a:OK, izhodišče ste mi dal...rabim res neki boljšga od serijskega!



Lej, namest da kle investiraš tolk dnarja v bremze, se mi bolj smiselno zdi, da bi ta denar investiral v neko šolo športne vožnje, pa bi več imel od tega. Sicer pa, saj ti že tko vse to znaš, pa zdaj rabš sam bremze, da se boš na avtocesti ustavil še pred stoječo kolono, da ne boš kriv, ko se ne bo nekomu v rit zalepil.

totalni off

Objavljeno: To mar 11, 2008 11:18 pm
Napisal/-a abbe
CupraR je napisal/-a:Eno vprašanje ker v to se nism nikol poglablal... Ubistvu se sploh nism spomnu :? :? Butl en :lol:

Mam 4batne čeljusti za 323*28 diske in valda pozim so kr 16ke (zarad cen zimskih in ker se orginal feltn ne splača prodat) ker se da nazaj orginal 312*25..

A gredo lagano te 4batne čeljusti tut na 3mm ožji disk (hoda batov bi mogl bit dost), nosilce se pač nove nabav..
Na netu sm že videl tak sistem, vendar nism zasledu al so v igri boxer čeljusti (ki so za 298*24mm disk) al so te za širše (28-30mm).. Čeljust je itak standardna (Fiat Coupe, Focus RS, in CupraR itd)

Pač da bi mel te čeljusti kr na orginal 312*25. Bolj praktično, pa disk kr cenejši..


po vsej logiki bi moral it.hoda majo pa bati itak dost,ce vzames da lahko dobro zavirajo pri izrabljenih paknah pa izrabljenih diskih.
mi pa neki povej,a je razlika zlo ogromna med 312x25 pa 323x28?kar se veckratnega mocnega zaporednega zaviranja tice?se mansi diski velik bol pregrevajo?

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 12:03 am
Napisal/-a CupraR
Ti po pravic povedan z manjšimi diski sploh ni bilo nobene panike z pregrevanjem itd.. Že osnovni sistem (orginal ploščice) 312*25 zelo dobro prime (diski so po 60-65.000 še ok), diski zdržijo nenormalno..
Tut če hitr vozš še ne pomen da rabš pregret oz zrabit material. Da se tut z fajn žganjem šparat material če z glavo vozš..

Večja razlika je v 4 batnih čeljustih, res bolj enakomerno prime in precej prej.

Kar se mene tiče, se z lahkoto prežvi z orginal zavorami (za dobrih 200ps so ok serijske zavore), pač je lih tako nanesl, kdaj pa treba tuk kej boljšga sprobat, da vidš kako se obnese.
Je pa tut res da v mojem primeru se po AC redko hitro vozi in na polno bremza pr velkih brzinah. Bolj so ovinki na udaru..

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 7:41 am
Napisal/-a dejvi
R 34 GT-R je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
dejvi je napisal/-a:OK, izhodišče ste mi dal...rabim res neki boljšga od serijskega!

Tole tut ni švoh...edin škoda, ker je komaj kaj večje od serijskega...

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=011


ce noces cist v extreme kup 312*25.pa druge celjusti oz nosilce pa mas bolsi zavorni sistem.sam poj manj kot 16" nebo slo gor


Se strinjam, sej če ena 4 batna čeljust zagrize v 312 disk, je tud zlo ok, pa še zimskih ni treba imet 17".


Abbe to sem hotu.
A 16-ke potem pa gredo gor BP za pozimi?

Torej idealno bi bilo 312*25 + 4 batne čeljusti in pozimi min 16" felne, če prav razumem?

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 10:18 am
Napisal/-a CupraR
Gredo 16bp gor, ker mam sam serijska platišča 16col na takih zavorah..
Edino distančniki bodo pa 100% obvezni..

Objavljeno: Če mar 13, 2008 9:06 am
Napisal/-a dragon22
Pozdravljeni,
imam megana sport 2.0T (225km) in me zanima če se splača zamenjat zavorne ploščice ter original diske z diski z luknjami?

Objavljeno: Če mar 13, 2008 11:01 am
Napisal/-a dejvi
Če se splača...tvoje vprašanje je malo nerodno postavljeno...

Športni diski, še bolj pa ene dobre ploščice izboljšajo oz. bistveno izboljšajo zavorni učinek. Če že imaš takšen avto, se verjetno ne voziš kot polž. Pri dinamični vožnji se vsekakor pozna. Močen motor/hitri pospeški/hitri pojemki - to spada eno k drugemu!
Jaz vem, da bom prehitro skuru serijske premze, zato želim nekaj boljšega.

Objavljeno: Če mar 13, 2008 11:12 am
Napisal/-a CupraR
dragon22 je napisal/-a:Pozdravljeni,
imam megana sport 2.0T (225km) in me zanima če se splača zamenjat zavorne ploščice ter original diske z diski z luknjami?


Diski niti ne igrajo take vloge. Če uzameš ene že skor dirkalne ploščice, je celo boljše met čist navadne diske, jih bo kasnej zvilo.. Seveda pa treba uzet v zakup da tak komplet zdrži 10-15.000km, spet odvisno od voznika..
J. ga bolj ko prime, prej gre..

Objavljeno: Če mar 13, 2008 2:03 pm
Napisal/-a Pollo
CupraR je napisal/-a:Gredo 16bp gor, ker mam sam serijska platišča 16col na takih zavorah..
Edino distančniki bodo pa 100% obvezni..


kok cm so ponavad?

Objavljeno: Če mar 13, 2008 4:02 pm
Napisal/-a CupraR
Pr 17col sm rabu 10mm, pr 16 se bojim da bo kr 12mm treba. Je pa spet odvisno od ET-ja in nosilca koliko čeljust vn porine..

Moj primer je za 5*100 VAG grupo (Seat Leon)