Stran 1 od 2
passat 1.8T rahl tuning
Objavljeno: So mar 15, 2008 5:24 pm
Napisal/-a 3B
Objavljeno: So mar 15, 2008 5:28 pm
Napisal/-a R_S
Zdravo!
Glih kakšne velike sile pri moči se ne bo poznalo vendar neki se bo ....Zvok bo pa dost lepši...Sam poglej koliko lambda sond imaš, če imaš eno je ok če imaš pa 2 ( eno pred in eno za katalizatorjem ) pa boš mogu nekak stuhtat, da ti ne bo svetila kontrolna lučka na
armaturki!
LP!
Objavljeno: So mar 15, 2008 6:07 pm
Napisal/-a sašo5
Športni filter SAMO vložek v original ohišje.......če daš konusnega se bo moč definitivno zmanjšala...(na vseh turbo motorjih je tako - enostavno preveč vročine, ki jo turbina "proizvaja" potem čez filter motor vsrkava)......vložek pa le daj.....
Objavljeno: So mar 15, 2008 6:24 pm
Napisal/-a AudiFreak
Raje čipaj.
Objavljeno: So mar 15, 2008 7:10 pm
Napisal/-a CupraR
sašo5 je napisal/-a:Športni filter SAMO vložek v original ohišje.......če daš konusnega se bo moč definitivno zmanjšala...(na vseh turbo motorjih je tako - enostavno preveč vročine, ki jo turbina "proizvaja" potem čez filter motor vsrkava)......vložek pa le daj.....
Lahko da konusnega, vendar samo takega ki pride že z ohišjem : BMC oz Green ima take zadeve.
Sam ne bo efekta (zvok), tako da panelni bo vrh glave..
Objavljeno: So mar 15, 2008 8:42 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Zakaj pa konusni ne bi delal ok? Passat ima tako serijski CAI, men dela BP.
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 12:41 am
Napisal/-a CupraR
Konusni je že ok, kokr sm napisal-v posodi, neozoliran pr motorju (ne v odbijaču) bo zamoril zadevo-preveč topel zrak..
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 10:58 am
Napisal/-a R 34 GT-R
Ne vem kako je pri prečnem motorju, ampak pri vzdolžnem dela brez ohišja, je pa res da ga imam pred odprtino CAI-a.
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 11:37 am
Napisal/-a evilson
Ce bos dav powerfulla na passata 1.8T bos na izgubi pri moci. Znotraj lonca so manjse cevi, kot pri serijskemu. Sem pa tudi sam imel prebliske ko sem imel passata 1.8T da bi dal športni filter vgradit, vendar je potrebno kar v redu predelat, sploh ce hoces da ne bos na izgubi pri KM.
Lp,
Matej
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 12:01 pm
Napisal/-a DriveAll
AudiFreak je napisal/-a:Raje čipaj.
x2
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 5:18 pm
Napisal/-a 3B
Mam konosni sportni filter pa mam tud vse toplotne scite ze narjene.
Sm pa pozabo vprasat kak pa ce je mozno prebrikat luftregelmeser senzor.
Glede cipanja pa je stvar kocljiva,
prvic avto ni nekam nou pa bi mogu prvo generalko naret (drgac ni smisla ker lah kuj hitro kaj crkne)
drugic, cipan avto ni priporocljivo gonit na viskih obratih ker tud lah kj vtrga.
Mogoce se gdaj pride tudi kaki cip tuning.
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 5:29 pm
Napisal/-a CupraR
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 6:03 pm
Napisal/-a 3B
No mogoce je to sam izgovor ka si ne upam dat cipat
Pa se ta problem je ker ko se men zmesa za volanom obrati ne padejo pod 4jurje.
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 8:32 pm
Napisal/-a evilson
3B je napisal/-a:No mogoce je to sam izgovor ka si ne upam dat cipat
Pa se ta problem je ker ko se men zmesa za volanom obrati ne padejo pod 4jurje.
Za volanom se ti nikol ne sme zmesat. Pa ne serji ga z nekim filtrom. Raje daj chipat ce hoces kaj vec od motorja. Športni filter, pa športni lonci so pač tista začetniška faza, ko bi jih vsak na zacetku imel, pa misli da se pridobi boga in pov s tem. Nic se ne pridobi. K vecjemu je izguba, pa ''cheap'' zvok.
Lp,
Matej
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 8:47 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Če ga da čipat potem tako rabi športni filter, ali vložek ali pa konus. Pri meni konus čisto ok dela, pa ni v ohišju.
Glede izpuha se pa motiš, z odstranitvijo katalizatorja, montažo downpipa in kompletnega izpuha (pravilno izdelanega), oboje primernega premera, manjšim popravkom ECU-ja, lahko dosti pridobiš.
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 8:53 pm
Napisal/-a evilson
R 34 GT-R je napisal/-a:Če ga da čipat potem tako rabi športni filter, ali vložek ali pa konus. Pri meni konus čisto ok dela, pa ni v ohišju.
Glede izpuha se pa motiš, z odstranitvijo katalizatorja, montažo downpipa in kompletnega izpuha (pravilno izdelanega), oboje primernega premera, manjšim popravkom ECU-ja, lahko dosti pridobiš.
To pa vsekakor. Mislil sem samo na izpušni lonec powerfull.
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 10:27 pm
Napisal/-a Lumpy_
Ne boj se čipat. Crkne ti lahko z ali brez čipa nekaj. Nemoreš zdaj govorit, da ti bo pa s čipom vse šlo v falus.
Objavljeno: Po mar 17, 2008 3:13 pm
Napisal/-a 3B
no pol pa bom kuj ga cipat pelo, sam prvo par modifikacij na zunanjosti.

:P
Objavljeno: To mar 18, 2008 8:56 pm
Napisal/-a debevec
z cipanjem in vsem tem kaj so ze drugi navedli bos pridobil cirka 20-25 konjev... vem po tem ker ima kolega pasata 1.8T in je itaq isti motor kot pri audiu in se kr pozna na koncni niti ne na pospesku pa ziher kaka sekunda oz se malo vec Lp!
Objavljeno: To mar 18, 2008 8:59 pm
Napisal/-a debevec
aja ups se opravicujem narobe sem prebral sem mislo da sprasujes za audija no konc koncu tak vseeno

sorry
