Stran 1 od 2
Kako do boljših pospeškov...?
Objavljeno: To avg 26, 2003 9:56 am
Napisal/-a Symon
...pri Peugeotu 106?
Torej zanima me kaj se da storit pri mojem Pugiju motor 1.1, letnik 93 (Star model).
Kaj bi se se splačal dodat (filter, športni auspuh, karkoli...)? Lahko pa tudi na računa končne, glavn, da bodo pospeški (Khm*Drag*Khm

)
Kaj pa glede gum? Zaenkrat imam gor 155/70 R13 (Mišelinke

). (bi blo dobr, da se avto tud dobr drži ceste.
Torej kakršnikoli nasveti bi mi prav prišli.
Mehanik je pa moj bratranc, tko da kakršnekoli vgradnje niso problem.
Objavljeno: To avg 26, 2003 11:03 am
Napisal/-a Jurchi
Glede auspuha je tko, da razen če ne misliš menjat vse skupi od kolektorja pol ne bo ne vem kakšnih rezultatov(razen hud zvok). Dobra varianta pa je če si umisliš kakšen športn filter pa dodaš kakšno sesalno cev za boljši dovod hladnega zraka (nej bi se poznalo na navoru). Glede gum ti dam pa tak nasvet ne kupuj felten in gum, k bi mele skupno premer ful večji k tiste k jih maš zdej primer (če maš npr. 175/65/14 to pomeni
0.65*17.5*2 (2 ker sta dve stranici) + 14* 2.5399 (ta cifra ti pretvor cole v centimetre) to vse skup nanese 53,3086 če pa daš gor npr 195/50/15 je pa po računu 0,5*19,5*2+15*2,5399=57,5985 . Pa je stvar rešena, premer je celo za par mm manjši tko da ti to ne vpliva slabo na pospešek zarad same širine pa grab k svina. Alu feltne so pa itak boljše zarad tega, ker zaradi ker so lažje in iz fizke ( tocne formule se ne spomnem) ti povem, da je manjši upor pri obratu. Tko, da upam, da sem ti kej pomagu
Objavljeno: To avg 26, 2003 11:05 am
Napisal/-a Jurchi
sori pr ta prvem računu je rezultat 58.3086 in ne 53,3086 .
Objavljeno: To avg 26, 2003 11:21 am
Napisal/-a fric
6 stopenjski sekvenčni menjalnik, kratka razmerja... ampak vedi, da bo končna nekje max. 150-180kmh (odvisno od razmerja)
problem: CENA!!!
Objavljeno: To avg 26, 2003 11:44 am
Napisal/-a Omelo
ja v tem primeru je velik problem cena... sploh če maš že itak P106 1.1, letnik 93! Ke bi dal za menjalnik 2x tolk kot je avto vreden.
Objavljeno: To avg 26, 2003 11:54 am
Napisal/-a dgrejtest
hja... kratek menjalnik lahko dobis tud tako, da das gor manjsa (po premeru) kolesa... Ostani pri 13 colah, daj gor 165/60, pa pred dragom spust gume na 1,3 bar... SAM DA NE BOS POL DRAGOV PO OVINKIH!!! to je sam za naravnost!
pomaga tud odprt auspuh pa filter z direktnim dovodom zraka... pa brusenje in poliranje dolocenih komponent motorja.
pero
Objavljeno: To avg 26, 2003 11:57 am
Napisal/-a monster_d
Hehe cimanjsa teza boljsi pospesek!!!
Vso kramo nepotrebno in svinerijo ven pomec!
Objavljeno: To avg 26, 2003 1:22 pm
Napisal/-a Mike_E_
Jurchi je napisal/-a:če maš npr. 175/65/14 to pomeni
0.65*17.5*2 (2 ker sta dve stranici) + 14* 2.5399 (ta cifra ti pretvor cole v centimetre) to vse skup nanese 53,3086 če pa daš gor npr 195/50/15 je pa po računu 0,5*19,5*2+15*2,5399=57,5985 .
Da pa ne boš tkole zgublu živcev pr računanju pa to rajs deli s temle programckom spisanim v excellu.
http://audiox.ath.cx/pub/tirecalc_v97_11.xls
Objavljeno: To avg 26, 2003 1:34 pm
Napisal/-a menjekul
kupi ti drugč močnejšega pa bo

Objavljeno: To avg 26, 2003 1:38 pm
Napisal/-a fric
dgrejtest je napisal/-a:hja... kratek menjalnik lahko dobis tud tako, da das gor manjsa (po premeru) kolesa... Ostani pri 13 colah, daj gor 165/60, pa pred dragom spust gume na 1,3 bar... SAM DA NE BOS POL DRAGOV PO OVINKIH!!! to je sam za naravnost!
pomaga tud odprt auspuh pa filter z direktnim dovodom zraka... pa brusenje in poliranje dolocenih komponent motorja.
pero
Ja, samo s tem ne spremeniš prestavnih razmerij. Isti efekt na bolj eleganten način dosežeš s spremenjenim diferencialom, kar ni tako draga zadeva, ampak še vedno pa imaš ista prestavna razmerja.
kloparjevPEDŽO
Objavljeno: To avg 26, 2003 3:46 pm
Napisal/-a twingoboy
DRUGIČ SI KUPI TWINGOTA!!!!!!!
pol bo pa sloo
in kak drgač prides ta vikend, čene pa grosuplje a ne

[quote][/quote]
Objavljeno: To avg 26, 2003 9:55 pm
Napisal/-a TITan
Kolker je monster reku, TEŽA! Če maš v avtu kak orenk sistem z musko, ga dej ven ko greš dirkat. Čim širše gume (pri 1.1 motorju je to kake 185 širina) spredaj na čim manših in širših feltnah. Zadaj pa čim ožje gume na čim lažjih feltnah (rezervno kolo). Spredne gume napumpaj na neke 1.3 bar kot je dgrejtest reku, zadne pa do maksimuma kar ga guma prenese.
Sam res, vse zice ven (razen seveda vozniškega), ozvočenje ven, predpražnike ven, mogoče akumolator zamenjaš s kakim majhnim, rezervno gumo ven, vrige za na kolesa ven (sem sred poletja pogruntu, da ih imam v prtlažniku

ops: )...
Pa treniraj štarte.
Objavljeno: Pe avg 29, 2003 10:25 am
Napisal/-a Symon
Jao noče mi poslat pa pika. Še enkrat probam:
Kaj pa nižanje in spojlerji. A je res, da spojlerji negativno vplivajo na hitrost (Na račun lege).
Torej kar nadaljujte z nasveti, kaj naj še uštimam na avtu. Pa ne mi z nekimi sekvenčnimi menjalniki, ker sem študent ne bogataš.
Twingoboy: Bo šlo ja, sam s ceste ha.

Objavljeno: So avg 30, 2003 2:34 pm
Napisal/-a WhiteCell
twingoboy: poj nej kupi..Uno Trubo, R5 GT, Punto GT itd....
tto gre..ostalo bolj tko
LOL
ja spojlerji vplivajo samo na koncno in nic drugega...mogoce tistih 5kg/g....drgac pa nic....d o150km/h
Re: Kako do boljših pospeškov...?
Objavljeno: So avg 30, 2003 10:26 pm
Napisal/-a Tomo
Torej zanima me kaj se da storit pri mojem Pugiju motor 1.1, letnik 93 (Star model).
Kaj bi se se splačal dodat (filter, športni auspuh, karkoli)
No ja če misliš met avto sam za Drag se ti ne splača devat širših gum, če že potem tanjše, no pa sj so 155 čist ok.
Ja drgac za pospeske pa bi jst zamenju auspuh, al pa če si omislič Tuning Čip ampak ne verjamem da ga imajo za letnik 93.
Objavljeno: So avg 30, 2003 10:51 pm
Napisal/-a menjekul
Objavljeno: Ne avg 31, 2003 7:07 pm
Napisal/-a Symon
Da si nauš kej naredu no

.
Objavljeno: So sep 13, 2003 12:28 pm
Napisal/-a Symon
Kaj je tukaj pisalo presen sm popravu nima veze. Neki od APEX vzmeti. Ampak...
Nić ne bo! APEX od AXa ne paše. A kup kdo? Ne? Ok sy je vseen.
Oktobra pa pride na vrsto športn filter

. Direkt od A3Ma, da bo pasal

.
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 9:37 am
Napisal/-a Symon
Aja po dstayling mam pa že modre ledice spredaj in notr (res, da notr pol bl mal vidm ampak zgleda pa jebachko

.
Še eno vprašanje:
A se mi pr športnem filtru bolj splača napeljat cev pod avtom al naredim luknjo na haubi nad filtrom in dam air intake, pa da mi direkt piha v filter (skrbi me dež

)
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 10:42 am
Napisal/-a monster_d
Symoon je napisal/-a:Še eno vprašanje:
A se mi pr športnem filtru bolj splača napeljat cev pod avtom al naredim luknjo na haubi nad filtrom in dam air intake, pa da mi direkt piha v filter (skrbi me dež

)
Em cuj najboljsa varianta je zihr luknja v haubo, z nobeno cevjo se ti nebo tolk poznalo kot s tem!
Aja glede dezja pomoje ni problema!
Sem mel jaz masko celo odprto, spodaj pa skatrko za filter celo porezano, da je cel filter ven gledo, pa so zihr tuki kake kapljice sle gor pa ni blo nic harobe!
Sicr pa upras technoboya je na jugicu mel to zadevo rezo v haubi, sam kokr vem je blo vse ok!
Aja ce pa bos napeljeval cevi jih napelji tako v masko ali pod masko da bo zrak neposredno pihal v cev!